אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 4

illppp 06/07/2015 1077 צפיות אין תגובות

~ריילי~
אמנדה ואני רצנו מהר לחדר אבל היא קצת לא בכושר, נכנסתי לפני אמנדה וראיתי את ראיין, והרבה בלונים ושוקולדים ופרחים בכל החדר.
"ריילי, מה שאת ראית שם זה לא מה שבאמת קרה! זאת בת דודה שלי אלכס, היא קטנה ממני בשנתיים והיא חדשה פה, זה הכל!" רגע מה הוא אמר? אלכס? הוא סיפר לי עליה אבל למה הוא לא סיפר לי שהיא עוברת לפה? אולי היא סתם מגנה עליו? "היא עשתה לי הפתעה ומצאה את החדר שלי" אמר כאילו קורא את המחשבות שלי. "ראיין אני מאמינה לך אבל למה כל זה?"
"אני יודע שיום השנה שלנו זה רק בסוף השבוע אבל החלטתי להתחיל עכשיו! ואת לא חוזרת הביתה בסופ"ש את באה איתי להפתעה." אמר לי בהתלהבות ופשוט נישק אותי, התנשקנו נשיקה ארוכה מאוד ואז הוא התנתק "תעצמי עיניים מותק" אמר לי ברוגע, הוא ענד לי שרשרת לצוואר וכשפתחתי את העיניים מול המראה ראיתי שרשרת זהב עם תליון לב והראשי תיבות של שנינו! RR אני לא מאמינה, הוא כל כך מתוק "אני אוהבת אותך" אמרתי כולי מאוהבת. ונתתי לו נשיקה ארוכה, רק שאמנדה לא תכנס באמצע.
~אמנדה~
אחרי שריילי נכנסה לחדר החלטתי לתת להם להיות ביחד אז יצאתי לסיבוב, הסתובבתי בין כל המדשאות ומצאתי מדשאה ענקית שלא היה בה אף אחד, זה יהיה המקום שלי חשבתי לי, אחרי שעתיים כבר התקרר ורציתי לחזור לחדר, הסווטצ'ירט שלי באמת נשאר שם.
התחלתי לחזור והגעתי לבניין שלי ובאתי לפתוח את הדלת אבל היא הייתה נעולה, ניסיתי לפתוח עם המפתח שלי אבל הוא לא נכנס אז דפקתי ופתח לי מישהו גבוה חתיך מאוד עם שיער שחור ועיניים שחורות יפות "כן?" הוא שאל אותי "סליחה, מי אתה ולמה אתה בחדר שלי?" שאלתי בשקט "את טועה, זה החדר שלי, במעונות של הבנים" הוא אמר לי בקצת תוקפנות "מה זאת אומרת המעונות של הבנים? זה לא החדר שלי ושל ריילי?" שאלתי נבוכה, למה אני כזאת מפגרת? "לא כאן זה המעונות של הבנים, את חדשה?" שאל מגחך קצת "כן, הגעתי היום" "נו בוא כבר!" מישהו צעק לו מהחדר ובא אלינו, כשהוא מתקרב זהיתי מי זה, ראיין. "אחי אתה בא?" שאל ראיין כשהתקרב אלינו "שנייה אחי" החזיר לו הילד "הו היי אמנדה? מה את עושה פה?" שאל "כנראה שהתבלבלתי במעונות" עניתי לו "טוב, כשאת יוצאת מהבניין פה תפני ימינה וזה הראשון שאת רואה, יאללה דור בוא" כיוון אותי וחזר לאיפה שישב בחדר "אז את אמנדה?" שאל דור "כן, ואתה דור?" עניתי לו באותה צורה "כן" ענה לי "טוב ביי, אני הולכת לחזור לחדר שלי" "רגע! רוצה שאני אלווה אותך? שלא תאבדי שוב?"
"אוקיי" הסכמתי והתחלנו ללכת בשקט, אף אחד מאיתנו לא ניסה לפתח שיחה, אבל היה נחמד, כשהגענו לכניסה לבניין שלי התחלתי לעלות לחדר שלי והוא תפס לי את היד ומשך אותי לנשיקה, לא עצרתי אותו, אלא זרמתי. "לילה טוב" אמר לי כשהתנתקנו למה הוא נישק אותי? למה נתתי לו? "לילה טוב" החזרתי לו בבישנות, לא מאמינה שזה רק היום הראשון.
~דור~
מטומטם!! זה מה שאני
עם נטלי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך