אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 5

illppp 06/07/2015 1151 צפיות אין תגובות

~דור~
מטומטם!! זה מה שאני! נישקתי אותה בלי להתאפק ובלי כלום! אז מה אם היא נראתה כמו מלאך ככה, גם בגדתי בנטלי, זה לא שאכפת לי מנטלי, זה שאם היא תדע שבגדתי איתה במישהי, עם כמה שהקשר עם נטלי הוא סתם כי זה מה שציפו, היא בחיים לא תהיה שלי, היא מהבנות האלה, מלאך.
המחשבות לא הפסיקו לרוץ לי בראש ולבלבל אותי לגמרי. "היי אחי" ראיין אמר בשנייה שנכנסתי לחדר "היי" החזרתי לו עדיין מבולבל "קרה משהו?" "נישקתי את אמנדה" אמרתי לו בקול חלש "היא יודעת שאתה עם נטלי?" "לא" "אתה תספר לה נכון? אני מכיר אותה רק מהבוקר אבל היא טובה, אל תהרוס אותה" אמר לי מהר מאוד "אני לא יודע מה קרה אחי, ראיתי אותה ופשוט הייתי חייב לנשק אותה! היא נראתה כמו פאקינג מלאך שלא יודע מאיפה בא לי עכשיו! וואי אני נשמע כמו כוסית" אמרתי לו, רק על ראיין אני סומך שהוא לא יגלה כאלה דברים, כל השאר חושבים שאני סטוציונר חסר רגשות, לפחות ככה הייתי לאיזו תקופה קטנה, הייתי שבור באותה תקופה.
"אם אתה מרגיש אליה משהו תיפרד מנטלי ותלך תספר לה את האמת, אם היא באמת מחבבת אותך, אפילו קצת, היא תהיה איתך" אמר לי וקטע לי את המחשבות. "טוב אני הולך עכשיו" אמרתי ויצאתי מהחדר, הלכתי לנטלי ודפקתי לה על הדלת "היי מאמי מה קורה?" שאלה איך אני שונא שהיא קוראת לי מאמי. "מה אמרנו על מאמי? טוב לא משנה, תקשיבי, זה לא עובד, אנחנו צריכים להיפרד, שיהיו לך אחלה חיים ולילה טוב, מאמי" אמרתי ויצאתי מהחדר, לא נותן לה להגיב בכלל וישר לחדר של אמנדה.
~ אמנדה~
נכנסתי לחדר שלי אחרי הנשיקה המושלמת הזאת עם דור! הספקתי כל כך הרבה ביום אחד! זה היום הכי עמוס שהיה לי בחיים! "מה פשר החיוך הזה?" שאלה ריילי וצחקתי מרמת הדיבור שלה "סתם הסתובבתי, הגעתי לחדר שלנו במעונות של הבנים הלכתי עם דור התנשקנו, לא משהו מיוחד" אמרתי במהירות "התנשקת עם דור?!?!?!" היא צרחה.
"כן, למה יש בעיה?" שאלתי לא מבינה והרצתי את מה שעשה בראשי, מנסה להבין מה לא בסדר איתו "לא משהו מיוחד חוץ מזה שהוא עם נטלי! אותי היא כבר מחקה כי אני חברה של ראיין, לא כדאי לך שהיא תמחוק גם אותך!" "מה זאת אומרת מחוקה? מה זאת אומרת עם נטלי? אז למה הוא נישק אותי?" שאלתי לא מבינה בכלל מה הולך פה, למה הוא נישק אותי אם יש לו חברה?? ומה זה מחוקה? ומי זאת לעזאזל נטלי? "מחוקה זה שהיא לא מדברת איתך ולא מתייחסת אלייך, רק מציקה לך, יש יותר ילדים מחוקים מלא מחוקים נראה לי, אבל בכל זאת, עדיף לא להסתבך איתה" הסבירה לי.
החלטתי לעזוב את העניין עם דור ולהחליט ששום דבר לא קרה ביננו, בכל מקרה אם יש לו חברה זה סתם היה נשיקה קטנה וזהו. המשכנו לדבר והיא סיפרה לי על כל מה שראיין הכין לה ואחרי כמה זמן הייתה דפיקה בדלת "שיטט, שחכתי להגיד לך אבל יש שעת עוצר, בחופש פחות מקפידים אבל כבר ממש מאוחר ואנחנו כבר אמורות להיות במיטה! תכנסי למיטה ותעשי את עצמך ישנה!" לחשה לי מהר ונכנסתי למיטה והתכסיתי. בשמיכה אחרי כמה דפיקות נשמע קול "זה דור, תפתחו" אז הלכתי לפתוח לו ויצאנו למסדרון, כעסתי עליו אבל רציתי לבדוק אם הוא יתוודה שיש לו חברה "היי" הוא אמר לי בחיוך ולא החזרתי לו חיוך "מה קרה?" שאלתי "אני חייב לספר לך משהו אבל את לא כועסת ואת מקשיבה לי עד הסוף, שימי נעליים ונצא לטייל" "אוקיי, משהו רציני?" שאלתי, מנסה להיראות כאילו אני לא יודעת כלום "אני אספר לך כבר בדיוק" אמר לי ונכנסתי לחדר "מה הוא רצה?" ריילי שאלה אותי בלחש כדי שלא ישמע "הוא לא אמר לי עוד, על נטלי כנראה, אני מקווה, אני אחזור אחר כך" עניתי לה ויצאתי "לאן הולכים" שאלתי את דור "יש לי מקום להראות לך" אמר לי וקרץ, שיגיד כבר.
התחלנו ללכת וכשיצאנו מהבניין הוא התחיל לדבר "אממ… היום, כשנישקתי אותך, זה היה אמיתי" עצר שנייה "אני יודעת" דירבנתי אותו להמשיך, מחכה שהוא כבר יגיד את הסוף "אבל באותו הרגע, הייתה לי אממ…. חברה" מילמל. הנה זה. הוא אמר את זה, אני יודעת את זה כבר אבל בכל זאת, זה כואב יותר כשהוא אומר את זה, אני לא מאמינה שהוא באמת עשה את זה, שהוא ניצל אותי ככה, עכשיו רק צריך להתרחק משניהם, אז מה אם אהבתי את הנשיקה.
חשבתי על כל כך הרבה דברים שלא שמתי לב שבכיתי עד שהוא ניגב לי את הדמעות "אני מצטערת, אל תדאג, אני אתרחק מכם ולא אציק לכם, רק כמה זמן הייתם ביחד? שנה? חצי שנה?" שאני לפחות אדע את הנזק שעשיתי.
"היינו ביחד פחות משבוע, היא די סטוץ, באמת! אל תתרחקי ממני, אני מתחנן! אני נפרדתי ממנה כי אני מרגיש אלייך משהו, ואני רוצה להיות איתך" עצר אותי כשהתחלתי לחזור לחדר, יותר מידי עבר היום, אשכרה כבר עזרתי לריילי לסלוח לראיין, להתנשק עם דור ובאותו זמן גם לגרום לו לבגוד בחברה שלו, להיפרד מחברה שלו ועכשיו כבר לא יודעת. "דור אני לא רוצה להיות זאת שגרמה לכם להיפרד" אמרתי לו "כבר נפרדנו, והקשר הזה היה מחזיק גג עוד שבוע, איתך אני רוצה קשר יותר ארוך משבועיים" אמר לי "דור, אני אצטרך לחשוב על זה, זה קשה אתה מבין?" אמרתי לו "אני לא מבין, אבל אני אתן לך" אמר לי והתחלנו ללכת חזרה לבניין, הוא ליווה אותי לחדר שלי וחזר לשלו, שנינו שתקנו, אני אוהבת את השתיקה הזאת, למרות ששנינו היינו די סוערים, היא הייתה שתיקה נעימה יותר.
נכנסתי לחדר וראיתי את ריילי רואה טלוויזיה הוצאתי את הפיג'מה מהמזוודה, אני אפרוק אותה כבר מחר חשבתי לעצמי "נו? איך היה" שאלה אותי מסוקרנת "הוא סיפר לי, הוא אמר שהוא נפרד ממנה ושהקשר הזה לא היה מחזיק עוד שבוע בכלל ושהוא מרגיש משהו אליי ואמרתי לו שאני צריכה לחשוב על זה, זה היה יום יותר מדי בשבילי, צריך לשמור משהו גם למחר לא?" שאלתי אותה צוחקת קצת, התארגנתי לשינה ונכנסתי למיטה, נרדמתי אחרי שתי שניות.
~דור~
חזרתי לחדר בעצבים, ידעתי שזה יהיה קשה, אבל ככה להשאיר אותי תלוי? ואני? פותח את הלב שלי, כבר יותר מ-3 שנים שלא פתחתי ככה את הלב על הרגשות שלי מול מישהי והיא לא עונה. "היי אחי, מה היא אמרה?" ראיין שאל אותי חצי ישן, "חרא, פתחתי את הלב מולה והיא צריכה לחשוב!" צעקתי ובעטתי בתיק שלי של בית ספר "הי, תירגע, אז היא צריכה לחשוב, מה זה משנה, זה בטח סתם בגלל שהיא עברה הרבה אל תכעס, תחשוב כמה דברים קרו לה רק היום והיא בכלל חדשה שלא מכירה פה כלום" ניסה להרגיע אותי אבל לא הצליח, אחרי הרבה כעסים הלכתי לישון.
גם אם פגשתי אותה רק היום זה אהבה ממבט ראשון, היא רק לא יודעת את זה עוד, המלאכית שלי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך