הלו קיטי
פרק קצר, סליחה. יש לי שבוע הבא בגרות במתמטיקה אז אני לא יודעת אם אני אעלה עוד פרק השבוע. אני אשמח להערות וכל מה שאתן חושבות. אוהבת מלא❤

"אם רק תתני לי להישאר"-פרק שביעי.

הלו קיטי 12/05/2015 909 צפיות תגובה אחת
פרק קצר, סליחה. יש לי שבוע הבא בגרות במתמטיקה אז אני לא יודעת אם אני אעלה עוד פרק השבוע. אני אשמח להערות וכל מה שאתן חושבות. אוהבת מלא❤

"חשבתי שאני עומדת למות משיעמום השעתיים האלה מזל שזה נגמר" אמרתי בייאוש לאלי שהכניסה את הדברים לתיק שלה.
"אני שונאת לשון מי הדפוק שהתעניין במקצוע הזה כל כך שהוא עשה על זה שיעורים?" היא אמרה בציניות בזמן שיצאנו מהכיתה.
"אני דווקא ממש אוהב את המקצוע הזה" אליאור אמר והוא ואושר צצו משום מקום.
"מה נדפק לך המוח? עוד שניה עשית לי התקף לב"
"חס וחלילה איך אני יכול לחיות בלי האישה שלי" אושר אמר להגנתו של אליאור.
"חנפני, דיברתי לאליאור"
"אני יודע ואני דיברתי לאלי" אמר והלך לחבק את אלינור. הסתכלתי עליו בשוק וראית את אליאור מהצד עצבני. נהפך להיות אדום בשניה.
"כן, אליאור ולינוי אני ואושר חשבנו על זה וקשה לנו להסתיר את זה מכם" היא אמרה ברצינות. התחילו לצאת לי דמעות, אני לא מאמינה שהחבר שלי זה שאני אוהבת הכי הרבה התאהב בחברה הכי טובה שלי.
"החלטנו..לצאת לדאבל דייט היום" אושר אמר. והרגשתי את העצבים עולים לי שונאת שעובדים עלי ובמיוחד בקטע הזה.
"לינוי זה לא מצחיק חשבתי שאני מת בחיים אל תעשי לי את זה" אליאור אמר ללינוי וחיבק אותה חזק.
"דיי חיים שלי זה היה בצחוק, נראלך שאני יעזוב אותך?" הוא אמר בצחוק וחיבק אותי. וגם אני הצטרפתי לצחוק של כולם.
"שתי דפוקים, יש לכם מזל שאני אוהבת אותכם" אמרתי לאושר ואלי.
"אני דפוק? שמעת מה קרה לאחיך בשיעור?" אושר אמר בזמן שהתקדמנו לאוטו. הסיוט הזה שנקרא בצפר נגמר להיום וסופית? הוא נגמר מחר. היום הכי מאושר.
"מה קרה בשיעור מאמי" אלי אמרה לאליאור בזמן שהוא חיבק אותה מהצד.
"כלום מה כבר יכול לקרות. סתם שיעור משעמם אז רציתי לצאת והמורה לא נתנה לי אז חפרתי לה והיא שלחה אותי למנהל" אליאור אמר כאילו זה סתם.
"נו אליאור מספיק רק עוד יום אחד וזה נגמר למה אתה חייב לעשות בעיות" אלי אמרה לו רצינית.
"ומה המנהל אמר לך?"
"כלום מה יש לו להגיד לי, הוא שאל אותי למה אני פה אז אמרתי שהמורה לא רצתה להוציא אותי ואני במחזור אז היא שלחה אותי לפה." אמר ואני, אלי ואושר צחקנו מהטימטום שלו.
"מה אתם צוחקים? אתם יודעים איזה קשה זה מחזור? שתגיד תודה שבכלל הייתי בשיעור שלה בזמן מחזור" אמר באדישות ונכנס לאוטו.
"אני לא לוקח אותך ואת אושר על זה שצחקתם עלי רק את אישתי." אמר והוציא לשון.
"אני עדיין מנסה להבין מי יותר גדול אתה או ליני." אושר אמר.
"ילד קטן" הקנטתי אותו.
"למה אלי כן ואנחנו לא היא גם צחקה עליך" אמרתי מנסה להבין.
"אלי היא אישתי לה מותר. לך וליצור המכוער שלידך אסור" קבע. והלך.
"ילד מטומטם איך אנחנו אחים?" שאלתי את אושר והוא צחק והחליט לנשק אותי.
"דיי נו אושר איך אנחנו הולכים?" אמרתי מרחיקה אותו ממני.
"באלך באופנוע?" שאל ואני התלהבתי.
"כןכןכן אהובי אתה תגשים לי חלום" אמרתי קופצת עליו בחיבוק.
"תחכי כאן דקה אני הולך לקחת מדוד תמפתחות של האופנוע ואני בא" הוא אמר נתן לי נשיקה והלך.
נכנסתי בינתיים לאינסטגרם ועשיתי לייק לאלי ואושר, וכתבתי להם. 'הזוג הכי מכוער שאני מכירה' דיפדפתי באינסטגרם ועצרתי על תמונה של מישהו חתיך, מאוד חתיך. הוא מוכר לי. ממתי אני עוקבת אחריו בכלל,
'אביב אלימלך' הוא מראשון לציון בכלל איך אני מכירה אותו, מוזר.
"יאללה חיים שלי תעלי" אושר אמר ונתן לי קסדה.

·אלינור·
"די נו חיים שלי סליחה לא התכוונתי לצחוק עליך" אמרתי לאליאור בזמן שהוא נכנס לבית ועשה ברוגז.
"אם לא התכוונת אז למה צחקת?" אמר והלך לחדר. הלכתי אחריו. אני לא ירפה ממנו עד שיסלח לי.
"לא יודעת זה היה בטעות, סליחה אני יעשה כל מה שאתה רוצה" אמרתי וידעתי שאני הולכת להצטער על זה.
"כל מה שאני רוצה?" שאל וחייך חיוך חרמן.
"אה חרמני להירגע לא התכוונתי לזה"
"נשבע לך אפילו לא חשבתי על זה. התכוונתי לשרוף לך את השורטים, להחליף לך מספר, לא ללכת מחר ולהישאר איתך בבית"
"הגזמת אתה לא חושב?"
"לא" אמר וחייך
"טוב אז ככה. שום מדורה לא יהיה פה, אני אוהבת את המספר שלי פיתחנו קשר של שנים כבר אז גם זה לא. ומחר זה יום אחרון תפסיק להתבכיין."
"וואי איך את אוהבת להרוס הכל. ושתדעי שאני עדיין לא סולח לך"
"די נו אליאור אני אוהבת אותך" אמרתי בתקווה שהוא יסלח לי.
"גם אני. אבל לפחות תתני לי למחוק לך את הבנים מהאינסטגרם"
"לא ממש לא" אמרתי יש לי 5740 עוקבים וחצי מזה בנים. הוא לא ימחוק לי מלא עוקבים ויהיה לי קצת. וכן אני מכורה לאינסטגרם.
"אז לפחות נשיקה?" אמר בייאוש. ואני קפצתי עליו בנשיקה ענקית.
"אח כמה שאני אוהב" אמר ונתן לי עוד נשיקה.
"יופי עכשיו תתני לי לשנות השם שלי אצלך בטלפון, ומחר אנחנו הולכים לעשות מגן משותף" אליאור אמר וחטף לי את הטלפון.
"לא אבל מה רע בשם שלך עכשיו?" שאלתי בתמימות.
"כי יותר יפה בעלי החתיך❤ מאשר המכוער שלי❤" גיחכתי.
"ולמה מגן חדש? סתכל איזה מושלם זה" שאלתי.
"עושים לך מגן חדש עם תמונה של שתינו וככה כולם ידעו שיש לך חבר ולא יתחילו איתך" אמר בגאווה ואני צחקתי.
"חולה על החבר החתיך שלי" אמרתי ונישקתי אותו.
"מאמי אני עייפה קצת אני הולכת לנוח בחדר של ליני"
"מה פתאום תשני פה אני יוצא"
"לא אל תצא אולי תישן איתי?" אמרתי בחיוך עדין.
"אם את רוצה" אמר בחיוך ונשכב לידי במיטה.
"זה מה שאני רוצה" ונתתי לו נשיקה קטנה.
"לילה טוב אישה שלי" אמר ונשק לראשי בעדינות.
"לילה טוב גבר שלי" אמרתי ונרדמתי.


תגובות (1)

דירגתי חמש פשוט כי לגמרי מגיע לך מדהים תמשיכיי ואת מוזמנת לקרוא גם את הסיפור שלי אם באלך:)

12/05/2015 20:45
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך