אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק חמישי

02/07/2015 1008 צפיות 3 תגובות

״אני רוצה לנשק אותך. כל כך משתוקק לזה. אבל אני לא יכול..״ הוא אמר בזמן שפלט אנחה.
״אנחנו מחבבים אחד את השני יותר מאיך שמדריך וחניכה מחבבים, אני רוצה אותך בן.״
אמרתי ויכולתי לשמוע את הלב שלו דופק, אז החלטתי לגרום ללב שלו להתכווץ ולגופו להתחמם, ״בן..אתה לא מבין כמה זמן תכננתי לנשק אותך. לפתוח את פיך ופשוט לדחוף לשם את הלשון שלי, לשחק בשלך באמצעות שלי. להניח את השפתיים שלי על שלך. אני חושבת עליך בכל לילה והולכת לישון עם חיוך ״ לחשתי בזמן שהתקרבתי אל פיו , כשהייתי קרובה לפיו לחשתי״אני הייתי מפנטזת עליך ועליי בצורות אחרות גם״ , ויכלתי לשמוע את איברו מתקשה לדבריי.
״אוי מאיה..״הוא לחש לי.
״את חייבת להפסיק עם זה, את יודעת שאני לא יכול איתך,אני חייב ללכ..״. עצרתי אותו בכך שתפסתי לו את היד. ופשוט יכלתי להרגיש זרם של חשמל עובר ביננו.
״אנחנו כבר נתראה בן, אל תשכח את איך שאני גורמת לך להרגיש, אני בטוחה שגופך לא ישכח״ אמרתי ויצאתי מהחדר צוחקת.
כל הדרך לבית לא הבנתי כיצד היה לי את הכח לומר לו את כל הדברים האלה. אבל פשוט חייכתי ושמחתי שאמרתי אותם.
כשהגעתי הביתה ראיתי בתיבת הדואר הודעה של הצופים :
״הקשיבו הקשיבו חניכים ומדריכים,
ביום שישי מתרחשת פגישה , נישן במתנס ונסיים את הפגישה במסיבה לכבוד החניכים החדשים שהצטרפו אלינו״
״שינה במתנס??? אומייגאד ומסיבה , אוי ואבוי..בן! איך אני אראה את פניי שם, אני לא אהיה מסוגלת לישון בחדר אחד כשאני אדע שבחדר השני נמצא אהוב ליבי. לעזאזל איתך מאיה, מה עובר עלייך.״ צעקתי על עצמי ויבבתי. אבל אמרתי לעצמי שזו הדרך שלי להוכיח לעצמי שיש לי כח רצון , להתעלם מבן ולהיות שם כחניכה כמו שצריך.


תגובות (3)

את כותבת יפה תמשיכיי

02/07/2015 17:17

    תודה רבה חח ואני אעלה עוד שעה וחצי פרק נוסף

    02/07/2015 18:14

תשדלי לעשות פרקים יותר ארוכים

03/07/2015 12:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך