אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק שביעי

02/07/2015 906 צפיות 7 תגובות

״קדימה אני צריך שני מתנדבים״ אמר בן. ״אני רוצה״ , אמר קול שישב לידי, מסתבר שזה רון.
״טוב אני צריך בת עכשיו.מישהי מעוניינת״ שאל בן. כמובן שלא הייתי מעוניינת לעשות משימה עם רון ועוד בטח מול בן. אבל זה לא עצר בידי רון להזמין אותי למשימה איתו.
״מישהי אחרת חוץ ממאיה?״ שאל בו. אבל אף אחת לא ענתה. כולם היו מכושפות בקסמו של בן שכנראה לא שמעו בכלל מה הוא מוציא מהפה.
״טוב , מאיה ורון. אתם צריכים לשחק זוג בדייט כושל. ״ אמר בן. ויכלתי לראות את הפנים שלו הופכות לזעופות.
״אני ומאיה בדייט? נשמע לי טוב מאוד,בואי יפה שלי. נלך למסעדה מפוארת ויפה כמוך. ״ לא יכלתי שלא להסמיק לדבריו של רון, אבל בכלל לא יכלתי שלהפסיק לצחוק משום שראיתי את בן מתחיל להאדים וידעתי מה הסיבה.
״יאלה רון קח אותי לדייט ״ , התיישבנו ביחד מול שאר הכיתה ורון, והתחלנו לשוחח כמו זוג אנשים בדייט. השיחה נמשכה בסדר וראיתי שבן נרגע.
״מאיה היה לי לעונג. אפשר לתת לך משהו ? ״ ״בטח. מה זה המשהו הזה? ״
הוא אמר לי לעצום עיניים וכך עשיתי , אל הרגשתי כל מבט של בן עליי. בוחן את צעדיי. עד שלפתע הרגשתי זוג שפתיים נוחתות עליי. ״אומייגאד רון מה אתה עושה ״ נבהלתי והדפתי אותו מעליי. ״אל תיגע בה אתה שומע ״ אמר בן וראיתי כמה הוא עצבני.
״טוב תרגעו. רק נישקתי אותה כמו שכל גבר מנשק אישה בסוף הדייט.״ אמר רון. אבל זה לא סיפק את בן. ״זה לא היה דייט אמיתי. אל תעשה את זה שוב. ״ אמר בן והמשיך להאדים.
רון ביקש ממני סליחה ובן יצא איתנו להפסקה. בהפסקה התרחקתי מבן. נלחצתי מהתגובה שלו בחדר.
סיפרתי לחברתי מה קרה, והיא אמרה שהוא פשוט מגונן עליי כי אני חשובה לו. והאמנתי לה אז נרגעתי.
הלכתי לבן והוא אמר לי להפגש איתו בחצר לבד כשכולם ירדמו ואמרתי שבסדר.
הלכנו לארוחת ערב ולאחר מכן התארגנו לשינה. כולם נרדמו ואני הלכתי החוצה לחצר וראיתי את בן.
״אני מצטער על התגובה מקודם. אבל לא יכלתי. לא יכלתי לעצור. השפתיים שלך הם שלי,ואני היחידי שייקח אותך לדייט וינשק אותך בסופו״ אמר לי בן.
באתי אליו וחיבקתי אותו מאחורה , ואז הוא הסתובב. התיישבתי עליו עם רגליים מסביב לגופו וידיים מסביב לראשו , והתחלתי לנשק אותו. בהתחלה נשיקות קטנות ומהירות כדי לגרות אותו.
״ אני יודע מה את מנסה לעשות. וזה מצליח לך״ לחש לי בן. וחייכתי למשמע דבריו.
התחלתי לנשק אותי בפראיות ותוקפניות. רציתי שידע שאני חולה עליו על מעל הראש, ושאני מבינה את התגובה שלו. ואני חושבת שהוא הבין כי הוא עצר אותי ולקח אותי למקום מרוחק יותר מהמתנס.
״לאן אנחנו הולכים בן?״ שאלתי. והוא ענה לי שנחנו הולכים למקום המיוחד שלו.
״וואי איזה מקום יפה בן. אני מוקסמת. ״ אמרתי לו , כשהגענו לפארק עם מזרקה ופסלים יפים בטירוף.
״אני מוקסם ממך. בגלל זה הבאתי אותך לפה ״ אמר לי בן. ואז הוביל אותי לסדין שפרוש על הדשא אל מול פסל מושלם של חיות הפרא , חיות חופשיות.
נשכבנו על הדשא , והתחלנו לדבר.
״בן. תעצום עיניים״ אמרתי לו. והוא עצם. כשהוא עצם , עליתי עליו ונשכבתי עליו, והתחלתי לנשק אותו מבלי לעצור, ואז..התהפכנו. אני שכבתי והוא היה מעליי…
*הפרק הבא ימשיך והוא יהיה קצת מיני אז אני אשאיר אתכם בלחץ חח*
-מקווה שאהבתן את הסיפור עד עכשיו ואני אשמח אם תגיבו ❤️


תגובות (7)

אהבתי מאוד את הפרק יש לך כתיבה ממש יפה אבל יש לי שאלה יש סיכוי את ממציאה שם לחברה שלה גם? הסיפור ממש יפה מחכה להמשך

02/07/2015 22:20

    אני מעדיפה לא להמציא לה שם בגלל שהסיפור מתמקד במאיה חח אבל אם אתן רוצות אז בכיף, אני ארשום לכן את שמה בפרק הבא

    03/07/2015 11:38

תמשיכי

02/07/2015 22:38

תמשיכיייי

02/07/2015 22:47

תמשיכי ממש אהבתי את הכתיבה שלך ו

02/07/2015 23:19

מהמם תמשיכי סורי שלא הגבתי רק עכשיו ראיתי את הפרקים הקודמים

03/07/2015 06:45

תמשיכי

03/07/2015 11:47
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך