אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק שישי

02/07/2015 772 צפיות 6 תגובות

״גברת את תבואי איתי או שתלכי לגיהמום בגין עזיבת חברתך הטובה ביותר בגוב האריות עם בן. ״
״בסדר בסדר מאיה אני באה. אבל אני לא מוכנה לשמוע את הבכי שלך על כמה יפה בן או כמה מושלם הוא, אם תתחילי עם זה שם אני פשוט אקום ואלך״ צעקה לי חברתי הטובה ביותר דרך הפלאפון.
הגענו למתנס. שנינו לבשנו את חולצת התנועה אבל אני לבשתי שורט גינס וחברתי לבשה סקיני תכלת.
לפתע שמעתי קול מוכר , ״מאיה כמה כיף לראות אותך פה.״ ידעתי מי זו. זו הרכזת שלנו. זו שראתה את הנשיקה שלי ושל בן. ״מה היא רוצה עכשיו״ לחשתי לחברתי.
״אני מאושרת שהגעתן שתיכן.האירוע יהיה מהנה אני מבטיחה״ אמרה הרכזת ואז קרצה והלכה.
התחלקנו לקבוצות ונכנסנו לחדר בו היינו צריכות להיות, אבל כשהגענו לשם, הפרידו אותי ואת חברתי לשתי קבוצות שונות בגלל מספר רב של חניכים בקבוצה אחת.
נפרדתי ממנה בצער רב ונכנסתי לכיתה עם הקבוצה שלי.
ראיתי שם שתי בנות שאני מכירה בשכבה שלי, בן אחד משכבה בוגרת יותר, ואולי חמישה חניכים חדשים שהם כנראה המצטרפים החדשים.
״איך קוראים לך? ״ שאל אחד החדשים
״מאיה, ולך? שאלתי אותו בחיוך, והוא ענה לי ששמו רון.
״נעים לפגוש אותך רון״ עניתי לו , ומבלי ששמתי לב, המדריך נכנס לכיתה.
״כמובן כמובן , אני והמזל החרא שלי״ לחשתי לעצמי. בן הוא המדריך. כמה נחמד. אני צריכה לבלות איתו את כל השעתיים של הפעולה הקבוצתית עכשיו. ועוד בלי חברתי. ״פאק״ לחשתי. ומסתבר שרון שמע את זה כי הוא ענה לי שהוא ישמח איתי אחכ. התחלתי לצחוק בטירוף ובן הסתכל עליי מבלי לדעת מה קרה.
במשך השעתיים עברו פעילויות שאמורות לגבש אותנו כקבוצה, חלקן ספורט וחלקן חשיבה. בפעילויות הספורט הרגשתי את עצמי מתמוטטת, בן עזר לנו והחל להזיע ביחד עם כולנו , ואני רק הסתכלתי וסבלתי את הרגש שמתפרץ אצלי לנוכח המראה הסקסי ביותר שאני גיליתי אצלו.
״יוצאים להפסקה , נתראה עוד עשר דק. מאיה תשארי בבקשה״ אמר בן.
כולם יצאו מהכיתה חוץ ממני ורון, רון אמר לי שהוא מחכה לי בחוץ ונתן לי חיבוק.
אחרי שהוא יצא , ניגשתי לבן.
״מה בן? ״ שאלתי. ואז הותקפתי. הותקפתי בנשיקה הכי אגרסיבית שיכולה להיות. לא הבנתי מה קרה עד שלפתע שחרר את שפתיו משפתי.
״למה לעזאזל אמרת פאק והוא אמר שהוא יתן לך או מה שזה לא יהיה? ״ הוא שאל , ואני עניתי שזה היה בצחוק. ושהוא רק מנסה להיות נחמד כי הוא חדש.
״טוב עליי זה לא מקובל״ הוא אמר וקירב אותי אליו בפראיות ועדינות בו זמנית.
הדפתי אותו ממני, ״אתה לא יכול להתנהג אליי ככה , אם אנחנו מחבבים אחד את השני ומתקדמים ככה אנחנו לא יכולים באמצע מפגש של כל הפאקינג תנועה להתנשק בצורה כזו. לעזאזל בן איפה המוח שלך מתחבא? אני אלך להביא לך אותו.״ אמרתי בעצבים.
״אני מצטער. אבל אני לא יכול. כשאני העברתי את הפעילויות , כל מה שהסתכלתי עליו היה את. את ורק את. טוב את ורון, הוא קצת מביא לי עצבים חח״
״טוב ואתה מביא לי. אז אל תשגע אותי״ אמרתי והתרחקתי ממנו.
״בואי תתני לי פשוט נשיקה כדי שכולם יוכלו לחזור לכיתה״
לא אמרתי דבר אלא פשוט באתי אליו ונתתי לו נשיקה מלאה ברכות על השפתיים ונתתי לו חיבוק ששני בני משפחה נותנים אחרי שלא ראו אחד את השני אולי מיליון שנה. החיבוק היה כל כך חזק שהרגשתי את הלב שלי מתפוצץ.
״בן..״ אמרתי. ״כמה זמן אתה מרגיש ככה אליי? ״ שאלתי והסתרתי את פניי.
״מאז היום הראשון שראיתי אותך. בהתחלה לא ידעתי איך לאכול אותך, ומאז אותו יום. כל מה שאני רוצה זה לאכול אותך. אם את מבינה למה אני מתכוון״ הוא אמר בזמן שצחק וקרץ לי.
״טוב יאלה תכניס את שאר חברי לקבוצה אדון סוטה״ אמרתי וצחקתי.


תגובות (6)

מושלם אני רוצה עוד פרק היום

02/07/2015 19:08

    תודה רבה חח ואני אכתוב היום אבל מאוחר יותר :)

    02/07/2015 20:48

אהבתי מאוד את הסיפור הזה מחכה להמשך

02/07/2015 20:00

    תודה רבה רבהההה❤️

    02/07/2015 20:49

בןןןן ההורס , צריך לעשות על זה סרט

02/07/2015 22:53

זה ממש משתפר מהפרקים הקודמים רק שיש לי עוד הערה אל תכתבי "חחח" זה מאוד סלנג ולא מתאים לסיפור את יכולה לכתוב את המשפט ולהוסיף בסופו "הוא גיחך מעט " או משהו בסיגנון

03/07/2015 12:29
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך