אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק שלישי

01/07/2015 827 צפיות 4 תגובות

•••כעבור חודש•••
הלכתי לביהס כרגיל, עברתי ליד השירותים כדי להסתכל על הפרצוף מלא בפצעי ולראות עד כמה נורא המצב, כשלפתע שמעתי שתי בנות מהשירותים. ״ראית את הבחור במסתובב אצלנו בביהס? ״ , ״כן , אומייגאד הוא כזה סקסי הוא גם ללב שלי להתפוצף ולצאת מן החולצה ,שאני כבר חוששת שהלב שלי פגע במישהו מרוב העוצמה״
לא היססתי ויצאתי מהשירותים. המשכתי ללכת כשלפתע שמעתי קול מוכר קורא לי.
״מאיההה מאיההה! תעצרי רגע״ , ״אוי ואבוי זה בן״ לחשתי לעצמי ״ מה לכל הרוחות הבחור הזה עושה פה ״ , המשכתי ללחוש עד שתפס לי את היד וסובב אותי אליו.
״כל החודש הזה חשבתי לעצמי והגעתי למסקנה שאני לא מוותר עליכן. ניסתי בהתחלה לדבר עם חברתך אבל היא קשה כמו פרד. אז רק אותך נותר לשכנע. אז לפני שתגידי לו, בואי ניפגש היום בשעה שבע בבית ההדרכה , כדי שנעביר זכרונות ותראי למה אסור לך לעזוב״. לא ממש יכלתי לומר לו לא, אבל הנדתי לחיוב והלכתי.
השעה שש וחצי הגיעה, ובדיוק סיימתי להתלבש, שמתי גופיה לבנה ואת האורווח האהוב עליי, והשארתי את השיער שלי פזור בכדי להסתיר את הפצעים בפרצוף , ויצאתי לדרך אל בית ההדרכה.
כשהגעתי לשם בן כבר היה במקום, חייל אלי לשלום ואמר לי לשבת.
התיישבתי ושאלתי ״ בן,מה אנחנו עו..״ הוא השתיק אותי ואמר לי לשבת ולראות , הוא שם מצגת של תמונות של הצופים. של החוויות ובמיוחד תמונות שלי מחייכת.
״את הכי יפה כשאת מחייכת , אני רוצה שתשארי כדי שאני אוכל לראות את החיוך הזה ״ , אני נשבעת שממש נמסתי בפנים והרגשתי את גופי מתחמם. לא יכלתי לעצור את עצמי יותר.
*קטע קצת סוטה*
התקרבתי אליו, ולמרבה ההפתעה הוא לא דחה אותי, השפתיים שלנו נפגשו.
הוא בהתחלה נרתע, יכלתי להרגיש את זה, אבל אז פיו נפתח, והרגשתי את החמימות שלו עוטפת את כולי. הידיים שלו קירבו אותי אליו קרוב יותר, והתחילו לטפס במהלה הרגליים שלי , ואני פשוט החזקתי לו את הפרצוף, לא יכלתי להרשות לו להתנתק.
עד שהוא הפסיק. הוא אמר שזה לא טוב. לא יכול להיות טוב. ״אנחנו לא היינו צריכים לעשות את זה ״ הוא אמר. ״ את קטנה ממני ואני המדריך שלך״. התעצבנתי ועניתי ״ אני רציתי לנשק אותך. וזה מה שעשיתי. אני מחבבת אותך מאוד , וגם אתה אותי לפי מה שהשפתיים והלשון המרקדת שלך הראו לפה שלי. אז אל תתחמק. ״ התפרצתי עליו וקמתי.
״מאיה בבקשה״ הוא לחש, אבל אני כעסתי כל כך שפשוט הלכתי משם.הביתה.


תגובות (4)

תמשיכי אבל מי זו מאיה היא או החברה שלה?

02/07/2015 00:27

    מאיה זו הבחורהה לחברה הכי טובה שלה אין שם כדי שהסיפור יתמקד רק במאיה

    02/07/2015 07:21

את חייבת למצוא לחברה שלה שם , זה פשוט לא נשמע הגיוני וסביר שסיפור שלם יקראו לה חברה / חברתך /חברתי .

03/07/2015 12:23

ריחוק מצד הקורא*

03/07/2015 12:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך