אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק שמיני *מיני*

03/07/2015 2788 צפיות 6 תגובות

הוא המשיך לנשק אותי באותה התנוחה, עד שהתהפכנו שוב והתיישבתי עליו. שמתי את ידי על החזה שלו ויכלתי לשמוע את לבו פעום במרץ.
״אני אוהבת אותך בן. ״ לחשתי, ובן קם ככה שהוא התיישב ואני ישבתי עם רגליים מסביב לגופו. ״אני אוהב אותך מאיה״ לחש לי בן. וסובב אותנו שוב. ״אני רוצה להראות לך גם כמה אני אוהב.״ הוא אמר, והתחיל לנשק אותי. ולאט לאט להוריד את בגדיי.
בן המשיך לנשק אותי והתחיל להוריד את ידיו לרגליים שלי. ״בן..״ לחשתי בשקט בזמן שידיו המשיכו לנוע את עבר גופי.
בן עבר מנשיקותיו בפה אל הצוואר, הרגשתי את חום גופי עולה בצורה מטורפת, הרגשתי מוכנה כל כך בשבילו.
״את מתחילה להרגיש כמה אני אוהב אותך״ הוא לחש לי בזמן שידיו הגיעו לאזור הכי רגיש בגופי. ״עדין לא ״ לחשתי וצחקתי. ״טוב בואי נטפל בזה. ״ בזמן שיד אחת שלו ליטפה את ׳האזור האסור בגופי לגברים׳ לפי דבריו של אבא שלי, יד אחרתי שלו התחילה לגעת בחזה שלי, ״כל יד זהב״ חשבתי לעצמי. ״תמשיך בן״ לחשתי, והוא המשיך הוא העביר את שפתיו לחזה שלי , נישק כל אזור בחזה שלי,״טוב אני מתחילה להבין כמה אתה אוהב אותי״ אמרתי , והוא צחק.
״חכי זה עוד לא הסוף״. בן ירד עם שפתיו ולשונו למטה אל עבר המקום האסור, ואני השתוקקתי לזה, ״סוף סוף הוא שלי״ חשבתי לעצמי. ואז השתנקתי. הוא הגיע לשם.
בן התחיל לתת שם נשיקות עדינות, , ואז המשיך במרץ , הייתי רטובה כבר כאילו רק האזור הזה נכנס לבריכה. ״תמשיך..״ לחשתי. והוא המשיך. מדי פעם עצר כדי לתת לי נשיקה חמה על השפתיםם. אבל כשהוא ראה שאני עומדת לגמור, הוא לא עזב את הגוף שלי.
״ב..בן,אני עומדת לגמ..מור״ גמגמתי מהחום שגעש בגופי.
״אם כך אני לא מתכוון להפסיק. קדימה מאיה, תראי לי שגם את אוהבת אותי״ , וגמרתי.
בדרך למתנס החזקנו ידיים, השעה הייתה שלוש לפנות בוקר, ולא ידעתי איך אני מתכוונת לספר לחברתי סנדרה, את כל מה שקרה. ״בן..״ לחשתי, ״כן?״ , אתה מושלם. ״ אמרתי. והוא חייך,נתן לי נשיקה מדהימה ולחש ״ את יותר. ״


תגובות (6)

תמשיכי

03/07/2015 12:06

תמשיכי..

03/07/2015 13:02

תמשיכע

03/07/2015 13:40

אעאעאעאע סוףף סוףף! פרק מושלםם

03/07/2015 14:44

אעאעאעאעאעא תמשיכי

03/07/2015 18:23

תמשיכי :)

03/07/2015 20:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך