אז קודם כל, הייייייייי. אני מאוד רוצה שתגיבו לי כדי שאני אוכל לדעת מה לשפר ומה להשאיר כמו שצריך, ואנירוצה שתדעו שכותרת הסיפור היא אמיתית לגבי וכל השאר זו המצאה שלי לאיך אני מתפללת שזה ימשיך. אז תגיבו ואני אשמח לדבר איתכן:)

אמא,יש לי רגשות למדריך-פרק שני

01/07/2015 1363 צפיות אין תגובות
אז קודם כל, הייייייייי. אני מאוד רוצה שתגיבו לי כדי שאני אוכל לדעת מה לשפר ומה להשאיר כמו שצריך, ואנירוצה שתדעו שכותרת הסיפור היא אמיתית לגבי וכל השאר זו המצאה שלי לאיך אני מתפללת שזה ימשיך. אז תגיבו ואני אשמח לדבר איתכן:)

"נו יופי עכשיו הוא מגיע לפה.״ , לחשתי לה בשקט אבל בצורה שהיא תדע שאם היינו לבד היא הייתה חוטפת על הראש.
״אוי בן איזה כיף לראות אותך , טוב מאיה אני חייבת ללכת לרגע תכף אני חוזרת.״ אמרה לי חברתי והלכה.
״אז מאיה, מה נשמע? כל כל כיף לראות אותך שוב, התגעגעתי המון״
״אמ אתה יודע, חיים,לומדים,אוכלים אוכל וישנים. דברים רגילים״ עניתי לו שלפתע הוא קטע אותי וביקש ממני להתלוות איתו לחדר ריק.
כאשר נכנסו לחדר , החדר היה ריק וחשוך, האווירה בו היתה כל כך מתוחה שלא ידעתי אם לברוח או לקבור את עצמי משום שאני נמצאת עם הבחור שאני כל כך אוהבת בחדר לבד.
הוא התקרב אליי ,לאט לאט. היה רגע בו יכלתי לשמוע את הנשימות שלי ולהריח את ריכ המנטה שיוצא לו מהפה, וכל כך התפללתי שזה יהיה הרגע לו חיכיתי. שהוא ינשק אותי סוף סוף.
״מאיה..אני מודאג לגבייך. הכל בסדר? ״ הוא לחש ואז , התנפצה האשליה. מה חשבתי לעצמי? שבחור בן 22 יקח ילדה כמוני. ״כן הכל בסדר. אני חייבת ללכת עכשיו בן ״ אמרתי וברחתי מהחדר , ויכולתי לשמוע את בן מוציא אנחה של חוסר שלווה.
התרגשתי לדעת שאכפת לו ממני, אבל לא רציתי להשאר איתו לבד בחדר.
הגעתי הביתה בסוך המפגש, ובכיתי אל תוך הכרית. התחלתי לבכות ולצרוח לכרית , ״למה לעזאזל אני מתאהבת באנשים שאין לי סיכוי איתם״ , ״אני שונאת אהבה והיא אותי״ ולבסוף נרדתי. כשכל מה שיכלתי לחשוב עליו , הוא בן.
התעוררתי בבוקר מצלצול הפלאפון שלי, עם הודעה שנכתבה מחברתי.
״מאיה אני מצטערת, אבל אנחנו צריכות לפרוש מהצופים. זה קשה מדי בשבילך ובשבילי בתור חברה שלך. אנחנו לא מגיעות יותר. הודעתי לבן ולרכזת שלנו. אוהבת אותך. ״ , ידעתי שזה המעשה הנכון אך עדין הרגשתי נורא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך