CutyCuty
תגיבו. עד חמש תגובות ואז אני מייד ממשיכה אם לא יהיו חמש תגובות אני אמשיך בעוד שבוע ומשו כזה בערך.

אנבת פרק 5

CutyCuty 25/08/2011 920 צפיות 15 תגובות
תגיבו. עד חמש תגובות ואז אני מייד ממשיכה אם לא יהיו חמש תגובות אני אמשיך בעוד שבוע ומשו כזה בערך.

״יש לנו מזל שהם עדיין לא תפסו אותנו, זה נראה כאילו הם לא מחפשים אותנו בכלל, אם את שואלת אותי הם מתכננים משהו״.
כל השבוע אנבת דאגה שלא יקרה שוב מה שקרה. היא לא רצתה שכולם יגלו לפני הזמן וחוץ מזה גם ככה יש לה עוד שלושה חודשים להיות בבי״ס זה והיא מאוד דאגה שהכל לא ילך כמתוכנן ולכן גם דאגה בקשר למעשים של דילן וויל.
״לילי, תגידי יש סיכוי את רוצה לרגל״ אמרתי לפתע. זה פשוט קפץ מפי וממש לא התכוונתי לומר זאת.
חשבתי לילי עכשיו תצחק עלי ותשתעשע מזה עוד המון המון זמן אך מעשיה היו להפך.
בהתחלה לילי לבשה הבעה מופתעת על פניה אך מיד שינתה את הבעתה למבט רציני והיא התחילה אפילו לצחקק. טוב כנראה שהיא הבינה את פשר דברי כי אחרי שעה מצאנו את עצמנו בפארק מרגלות אחרי דילן.
״תגידי את בטוחה בזה? את בכלל חושבת שתיהיה מזה טועלת כלשהי?״שאלה לילי בחשש לאחר שדילן הפנה את מבטו לשיח שמאחוריו התחבאו שתי הבנות אך מיד לאחר שניות הפנה את מבטו כלא היה.
ולאחר שהן ראו זאת אנבת אמרה בקול יותר שקט, ״אני בטוחה, אני חושבת שאם הוא יפגש עם וויל אז בטח אם הם ידברו עלינו אנחנו ניהיה פה כדי לשמוע זאת״.
האמת אנבת בעצמה לא הבינה זאת אך לאחר שיכנועים קצרים היא הפנתה את מבטה אל דילן שלא יברח מעיניה.
לאחר זמן מה וויל גם הופיע בפארק ולהפתעתנו הוא התקדם לדילן ולאחר שהם החליפו מילות שלום קצרות הם פנו ליציאה מהפארק ואנחנו אחריהם נסענו. בכל זאת אנחנו תמיד על הרולר כך שבלקסיקון שלנו כמעט ואין את המילה ללכת.
כשהאזור התחיל להיות יותר מדי מוכר אנבת פערה את פיה ואמרה ״אני לא מאמינה! לילי אני רואה נכון? למה הם ליד הבית שלנו? ולמה הם מתחבאים מאחורי השיחים״ שכדרך אגב זה בדיוק מה שהן עשו בפארק.
״לילי, הם כל הזמן הזה ריגלו אחרינו!״ אמרה אנבת בטיפת שוק.
לאחר שהבנים התחבאו מאחורי ביתן אנבת לא ידעה איך הן יכנסו לביתן. אך ללילי היו רעיונות אחרים בראש…
״אנבת תתקונני לנסיעה מהירה מפה, תסעי למרכז הקניות ומקסימום אם אני האבד אותך יש לך את הטלפון שלי נכון?״ גיחחה לילי כי הרי זה מובן מאליו שכשאנבת ולילי הפכו לאחיות אז הם יחליפו טלפונים.
לאחר מילים אלו לילי פנתה למחבוא של הבנים וכשהם סוף סוף שמו לב אליה היא אמרה ״הרבה זמן לא התראנו אבל מי חשב שדווקא היום אני ואנבת נרגל אחריכם״ בשלב זה פיות הבנים נפערו אך לילי לא סיימה.
״ועכשיו כשאנחנו יודעות מי צפה בנו כל השבוע הזה אני מצטערת אבל לי ולאנבת יש דברים לעשות ואנחנו לא נוכל להישאר לפטפט איתכם״ ובמילים אלו היא סיימה פנתה אלי ושתינו התחלנו לנסוע למרכז.
כששמנו לב שהבנים התחילו לרוץ אחרינו האצנו. לאחר כחמש דקות הנסיע הזאת הפכה למהירות מטורפת. כבר לא שמנו לב לאן אנחנו נוסעות רק שלא יתפסו אותנו אך בחצי דרך למקום מפגשנו, שמתי לב שלילי נעלמה וכך גם וויל. אז עכשיו זה רק דילן ואני. שההכי טוב ינצח כמו שאומרים.


תגובות (15)

תמשיכייי בבקשה!!
סיפור יפה (:

26/08/2011 11:00

מהמם!!
תמשיכי…

26/08/2011 12:57

תמשכי אני מקווה שאנבת תנצח את דילן =)

26/08/2011 13:07

היי קוטי קוטי החביבה

אהבתי את הסיפור שלך מאד מאד ומקווה שאינך כועסת עלי על "הפאשלה" שלי
אשמח להיות איתך בקשר רק אם זה נוח מבחינתך.

שבת ברוכה בקי

26/08/2011 15:04

תודה לכולם ! מחכה לעוד תגובה אחת ואני ממשיכה :)

26/08/2011 15:44

וואו סיפור ממש יפה תמשיכיייייי

26/08/2011 16:22

טוב הבטחתי שאחרי חמש תגובות אני ממשיכה ו… טוב אני ממשיכה!

26/08/2011 16:44

טוב זהו העלתי :) כבר בערב (אם יעלו בערב) יהיה את הפרק הנוסף ….

26/08/2011 17:15

וואוו חחחחח יאעו למה לילי אמרה להם אתזה @??
,חחחחח ולמה פיצלת אותם !?
תממשייכייייי !!!

26/08/2011 20:10

בפרק הבא תביני טוב בערך …. בואו נגיד שהוא יתפוס אותה חחחח 

26/08/2011 20:19

מדהים! אני שמחה שהעלת את ההשך! :)

27/08/2011 16:45

תודה, אני גם העלתי עוד לחן או סיפור על חברות. אשמח אם תגיבו :)

27/08/2011 16:57

שלום לקוטי קוטי,
יש לך כאן אחלה של סדרת סיפורים, שבוודאי תמשיך להניב את פרותיה.
אני רק רוצה להעיר הערה קטנה: אנא עברי על הסיפור לפני שאת מעלה אותו, יש לך מספר שגיאות כתיב…
חוץ מזה, אחלה סיפור!

27/08/2011 16:58

תודה רבה על זה שתיקנת אותי.
אני העשה בדיוק כמו שאמרת מעכשיו.
ותודה :)

27/08/2011 17:05

אעשה*

27/08/2011 21:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך