CutyCuty
טוב אני יודעת שזה פרק לא בין הטובים אבל לא כולכך היה לי מה לכתוב אבל בגלל שביקשתם העלתי.
אז תגיבו.
אחרי שש תגובות אני אמשיך.
כי אין לי כולכך זמן, אני גם ככה כבר הולכת לבי"ס אז אין לי כולכך הרבה זמן.
אני יודעת שעדיין לא 1 בספטמבר אבל אני התחלתי יותר מוקדם.
חחח טוב אז תגיבו ואני אשתדל להמשיך מחר : )

אנבת – פרק 7

CutyCuty 28/08/2011 807 צפיות 10 תגובות
טוב אני יודעת שזה פרק לא בין הטובים אבל לא כולכך היה לי מה לכתוב אבל בגלל שביקשתם העלתי.
אז תגיבו.
אחרי שש תגובות אני אמשיך.
כי אין לי כולכך זמן, אני גם ככה כבר הולכת לבי"ס אז אין לי כולכך הרבה זמן.
אני יודעת שעדיין לא 1 בספטמבר אבל אני התחלתי יותר מוקדם.
חחח טוב אז תגיבו ואני אשתדל להמשיך מחר : )

'מה מאוד?' חשבה לעצמה אנבת.
היא הסתכלה עליו במבט לא מבין ופנתה לדרכה, ומאחוריה השאירה את דילן בעודו אומר
"את לא רוצה לדעת מה אני העשה עכשיו? כשאני יודע שאת התחפשת?" אך כבר היה מאוחר, אנבת כבר הייתה רחוקה כשהיא נוסעת חזרה לביתה.
ברחוב ביתה היא נזכרה שלילי מחכה לה בצד השני של העיר, אך לפני שהיא פנתה חזרה היא ראתה את לילי יושבת על מפתן הבית מצפה לאנבת להגיע.
"לילי?" אמרתי קצת מפחדת ממה שהיא תומר. פחדתי שקרה לה בדיוק מה שקרה לי.
טוב כנראה שצדקתי כי לא עברו חמש דקות ואני ולילי טחנו גלידה בכמויות אדירות.
היינו כולכך עצובות שאפילו כשאח שלי נכנס לחדר לבקש עיפרון התנפלנו עליו בצעקות.
חחחחח מסכן.
אז ככה שכשהגלידה הסתיימה, ולא היה משו מתוק אחר לטחון לפה, לא נשארה לנו ברירה אלה לדבר.
"הוא גילה נכון?" שאלה אנבת.
"כן, אבל אנבת אני ממש לא התכוונתי אני ממש מצט…" אמרה לילי בעודה נקטע על ידי אנבת.
"אל תתאגי, גם אני" אמרה אנבת בעודה מרימה את הפאה שלה ומסובבת אותה על אצבעה.
אז השאלה היא מה אנחנו עושות עכשיו?
"בואי נלך לכייף! הרבה זמן לא היינו בקניון!" אמרה לילי, וקפצה על אנבת כדי להוציא את שתיהן מהמצב של דיכאון.
"אבל היום אנחנו עושות מסיבת פיג'מות!" שתינו צחקנו ותכננו את המסיבת פיג'מות בעוד אח שלנו הזמין חברים אליו גם למסיבת פיג'מות.
אני ולילי החלטנו לעשות להם את הלילה הכי נורא בחיים שלהם!
קנינו פיצות, חטיפים, גלידה ( והמון) , והכי חשוב: סרטים!
הבאנו מהסלון סרטים רומנטיים מה שהבנים לא אוהבים, הבאנו לחדר משחת שיניים כדי בלילה להתגנב לחדר בנים וזהו, היינו מוכנות, רק נשאר דבר אחד אחרון. ללבוש את הפיג'מות!
ללילי הייתה פיג'מה מדהימה עם קשקושים כאלה עליה ושורצ' קצר בצבע שחור ולי הייתה חולצה עם סופרמן אפורה ומכנסון כמעט עד הברך גם שחור : )
אז כשהיה כבר 12 בלילה וכבר ידענו שהבנים חוגגים בחדר ליד פתחנו את הקומדיה רומנטית על ווליום גבוה. לאחר כ- 5 דקות כבר שמענו את הדפיקות.
צחקקנו.
כיבינו את הטלוויזיה, וצעקנו "פתוח".
ומי נכנס אם לא…..
דילן.
רגע…. דילן!!!!!!!!????? Oֹ_O


תגובות (10)

היי בנות רק רציתי לומר שחברה שלי פרסמה סיפור : וואן דיירקשן וזה סיפור מדהים תקראו ותגיבו לה, תודה : )

28/08/2011 20:50

תמשיכי=)

28/08/2011 20:58

תמשכי :) אני לא מאמינה שזה דילן

28/08/2011 21:27

תודה דרדה (: ואני יקרא את הסיפורים שלך בהזדמנות, ישלי יותר מידי מה לקרוא בבית חחחחחח

29/08/2011 07:24

היי קוטי קוטי

מה פתאום את הולכת לישון חחחח תמשיכי לכתוב בבקשה !!!!!!!!

מהר ככל שניתן

תודה בקי

29/08/2011 08:07

סיפור ממש חמוד :)
תמשיכי
נ.ב.
ממש אהבתי את התמונה שלך :)

29/08/2011 10:48

זהוא אני המגיבה השישית אז תמשיכי בבקשה!

29/08/2011 15:40

תמשיכייייייייייייייייייייייי מיייייייייייייייייייייייייד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/08/2011 21:00

בנות אני פרסמתי אבל זה לא פרסם אז עד מחר אני אכתוב עוד פרק ומחר יהיו לכן 2 פרקים.

29/08/2011 21:06

היי קוטי קוטי המתוקה
מצפים שיהיו לנו 2 פרקים מהסיפורים שלך הנפלאים♥♥♥♥♥
שנה טובה ומתוקה לך קוטי קוטי ולכל בני משפחתך, חבריך ואוהבייך
באהבה בקי ♥♥♥♥♥♥

20/09/2011 13:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך