אני אהיה העיניים שלך -פרק 16-

bl_bar 10/08/2018 1062 צפיות אין תגובות

ג'ואי ישב בחדר, מסתכל על לורי ואיאן שהסתכלו על מסמכים, איאן העביר את אצבעותיו על הדפים, מרגיש את הנקודות הבולטות של כתב הברייל.

"ג'ואי, אתה יכול ללכת להחליף בינתיים בגדים" לורי אמרה והלכה אל הלוקר, מוציאה את המדים של ג'ואי והולכת אליו, "אתה לא חייב להיות כאן, אתה יכול גם להסתובב עד שכולם יגיעו" היא אמרה בחיוך, בתוך תוכה היא קיוותה שהוא לא יחזור עד שכולם יגיעו שלפחות לה ולאיאן יהיו את ה20 דקות האלו של הלבד.

"אוקיי" ג'ואי אמר והתרומם, לוקח ממנה את הבגדים לפני שיצא החוצה, הולך להחליף בגדים.

"תגיד, מה יש לך?" לורי שאלה ברוגז את איאן, "מה יש לי?" איאן שאל, "אתה דלוק על ג'ואי?" היא שאלה בחדות, לא מחכה ולא רומזת, רוצה לדעת טוב מאוד מה לחשוב, "לא" איאן ענה, מביט עליה ברצינות, הוא יודע עד כמה שהיא קנאית, לא פעם ולא פעמיים היא שיבשה לו מערכות יחסים עם בני ובנות זוג רק בגלל שהיא רוצה אותו לה.

"באמת?" היא שאלה והוא צחקק ובילגן את שיערה, "באמת" הוא אמר בחיוך שהיה נראה אמיתי לחלוטין למרות שהוא היה מאולץ לחלוטין, "יש לי גבול" הוא אמר והיא נאנחה בהקלה, "יופי" היא השיבה בחיוך, שמחה שזאת כנראה הייתה אי הבנה שלה.

ג'ואי סיים להתלבש אבל הוא עדיין נשאר שם, מחליט לשבת בפנים ולנזוף בטד על שהביא לג'סיקה את המספר טלפון שלו.

'טד אתה לא שפוי? למה הבאת לג'סיקה את המספר שלי?' ג'ואי כתב לטד בפרטי.
'עשיתי טוב, לא?' טד השיב אחרי מספר שניות
'לא! אני עדיין לא מוכן! היא רוצה להיפגש מחר בבית שלה!' שחור העיניים כתב בלחץ, אצבעותיו דופקות על המסך החכם במהירות.
'באמת? אווו~ג'ואי שלנו יקבל סקס!' טד כתב וג'ואי ידע שהוא נרגש.
'זה לא בסדר טד, אני לא רוצה, אתם שכבתם גם כן' ג'ואי כתב, מרגיש עוד יותר לא בסדר עם זה, לג'סיקה וטד היו בעבר יחסי יזיזות.
'אז מה אם שכבנו, אנחנו כבר לא וזה נראה שהיא מעוניינת בך מעבר ליזיזות' טד כתב ברצינות וג'ואי נאנח, זה עדיין לא מנחם אותו.
'ואם אתה לא רוצה לשכב איתה אז אל תיפגש איתה או שפשוט אל תשכב איתה למרות שאתה אצלה' טד הציע וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, מבלגן את שיערו, הכל כל כך מבלבל, מחניק ולא כיפי, הוא שונא את ההרגשה הזאת.
'טוב?' טד שלח כשהאחר לא ענה, 'טוב, אני אפגש איתה ונראה מה יהיה' ג'ואי השיב, הוא צריך לתת לעצמו לזרום ולא להשתפן, אם הסקס הראשון שלו צריך לקרות מחר, הוא יקרה.
'יופי' טד השיב, מחוייך מאוזן לאוזן, 'אתה בדרך לעבודה?' הוא שאל, 'אני כבר בעבודה' שחור העיניים השיב, 'כבר?' טד שאל בהפתעה, 'כן, לורי ואיאן לקחו אותי, פגשנו אותם בקניון' ג'ואי כתב ומיד אחר כך הטלפון שלו צלצל, זה היה טד.

"איך? מה? איפה? למה?" טד שאל וג'ואי נאנח, "היינו היום בקניון וגם לורי ואיאן היו ויצא שנפגשנו, עצבנתי קצת את אמא שלי אז כשאיאן הציע שהם יקחו אותי היא אמרה שאם אני לא הולך איתם היא תיקח לי את הטלפון לשבוע" ג'ואי מלמל בעצב וטד לא יכל שלא לצחוק בקול, "אוי ג'ואי, רק לך דברים כאלו יכולים לקרות" המנומש אמר, ממשיך לצחוק.
"תודה באמת על התמיכה" ג'ואי מלמל וחייך לעצמו קלות, שמח שטד מצליח לשמח אותו גם מבלי שהוא באמת מתכוון.

"אתה ורוי תיפגשו היום?" ג'ואי שאל, "לא חושב, אח שלו לקח אותו היום לראות משחק כדורגל, הם בטח יעשו משהו ביחד" טד אמר, "אח שלו יכול להיות נחמד לפעמים" ג'ואי אמר בצחקוק, "כן, זה תלוי עד כמה שרוי משגע אותו" הג'ינג'י אמר בהשתובבות, גורם לג'ואי לצחוק.
—–

"ג'ואי?" ג'אק שאל כשנכנס לתוך המלתחות, רואה את שחור העיניים צוחק לטלפון, "אני אנתק" ג'ואי אמר לטד, "טוב, אז תעדכן אותי לגבי מחר~" טד אמר בהשתובבות וג'ואי ציקצק לפני שניתק לו בפנים, אין לו כוח לשטויות של טד.

"חברה שלך?" ג'אק שאל בזמן שפשט את בגדיו, "לא, חבר טוב" ג'ואי השיב, מסתכל לשנייה על ג'אק ומכווץ את גבותיו בבלבול, הוא לא נמשך לגוף שלו, "מה?" כחול השיער שאל כשראה את האחר בוהה בו במבט לא ברור, "א-אה?" חום השיער שאל, רואה את המבט השואל של כחול העיניים, "הקעקוע" ג'ואי מיהר לתרץ, "הוא כאב?" הוא שאל וכחול העיניים חייך, "לא ממש, למה אתה שואל?" ג'אק שאל, "סתם, אולי גם אני אעשה מתישהו" ג'ואי מלמל, זה בחיים לא יקרה, אמא שלו תצליף לו בתחת עד מוות אם הוא יקעקע את עצמו.

"מגניב" ג'אק אמר, מסיים להתלבש, "נראה לך שגם היום דני יאחר?" הצעיר יותר שאל וחום השיער גיחך, "יכול להיות" ג'ואי אמר לבסוף.
—-

ג'ואי וג'אק נכנסו אל החדר, מתיישבים אחד ליד השני ומחכים שהיום יתחיל, "יש לו 4 דקות" ג'אק לחש וג'ואי צחק, תופס את תשומת ליבו של איאן שבמקום להתרכז בכתב הברייל הוא התרכז בצחוק המתגלגל של הצעיר ממנו.

"אני מקווה שלא יעשו לו משהו" ג'ואי אמר, "גם אני" כחול העיניים השיב בחיוך וג'ואי חייך גם כן, שמח שהשיחות בניהם מתחילות להתארך ולהיות חברותית יותר.

"איך המצח?" ג'אק לחש, "מחר כנראה שאוריד את הפלסטר" ג'ואי מלמל בהקלה וג'אק הנהן בהבנה, "איך זה קרה?" הוא שאל, "נפלתי" ג'ואי מיהר להגיד, "אוצ'" בעל הקעקוע מלמל בחיוך.

"אני כאן!" דני צעק כשנכנס לחדר, הוא הגיע על הדקה האחרונה, ניצל מלקבל על הראש ושני הנערים צחקו בניהם, "מה?" הוא שאל ברוגז ונכנס פנימה, "תלך להחליף לבגדי עבודה" איאן אמר והגיש לו את הבגדים, מחייך קלות כשהמשיך לשמוע את הצחוק של ג'ואי, מקווה שיום אחד גם הוא יגרום לו לצחוק ככה, לבינתיים ג'ואי רק עצבני עליו.

"הוא ניצל" ג'אק לחש וג'ואי הנהן, מרגיש הקלה בשביל דני, "אתה חושב שהם מתכננים משהו?" כחול השיער שאל וסימן לג'ואי להביט על האחראים שהמשיכו להביט במסמכים, "לא יודע" ג'ואי אמר, "אולי נעשה משהו אחר היום?" כחול השיער שאל, יותר את עצמו, "יכול להיות" ג'ואי השיב, מסתכל על איך שאצבעותיו של איאן זזות ומלטפות את הדפים בריכוז, זה היה די מעניין לראות את זה.
—–

"טוב" לורי אמרה בזמן שהיא ואיאן התיישבו למול שלושת הנערים אחרי שלקחו מהם את הטלפונים, "היום יש לכם משהו מיוחד לעשות" המתולתלת אמרה בחיוך, "מישהו פעם היה בחדר חושך? מפחידים שכאלו?" היא שאלה בסקרנות, "כן" דני ענה, "מעולה, אז תסביר להם מה זה אומר" איאן ביקש, "אני יודע מה זה" ג'ואי מיהר להגיד, "גם אני יודע" ג'אק ענה ואיאן חייך, "דני, תסביר" העיוור השיב, גורם לשני הנערים להזדעזע מעצם העובדה שהוא התעלם מהם לחלוטין.

"זה פשוט חדר חושך וכל מיני הזויים קופצים עליכם ומנסים להבהיל אתכם, סתם דפוק" דני הסביר, גורם לשני הנערים לצחקק ולאחראים לכחכח בגרונם, הם לא יכלו להכחיש שזה היה מצחיק.

"תודה דני על ההסבר המפורט" איאן אמר בחיוך מאולץ ובאותו הרגע ג'ואי פרץ בצחוק, לא מצליח להחזיק את עצמו, ולאחר מכן החדר התמלא בצחוק, אומנם לורי ואיאן רק גיחכו לעצמם, אבל הנערים מצאו את עצמם צוחקים בקול.

"להירגע!" איאן אמר לבסוף, מוחא כפיים ומשתיק את כולם, מדי פעם צחקוק שקט נפלט מהם.

"אז היום אתם תהיו בחדר חושך" לורי אמרה, "אבל לא הולכים להפחיד אתכם, אתם תהיו בחדר חשוך לחלוטין, איאן יהיה המדריך שלכם, כל אחד ילך איתו בנפרד והוא יעזור לכם להסתדר שם, אני בטוחה שתיהנו ואם תפחדו אתם יכולים להיצמד לאיאן והוא ידע איך להרגיע אתכם" לורי אמרה ועולמו של ג'ואי הפך לחשוך כולו עוד לפני שהוא בכלל נכנס לחדר החושך.

הוא ואיאן לבד בחדר חושך, למה מגיע לו כל הסבל הזה?

"לכמה זמן?" ג'ואי שאל, "40 דקות פלוס מינוס" איאן אמר בחיוך ערמומי וג'ואי אגרף את ידיו, רוצה להחטיף לו הכי חזק שאפשר.

"אפשר מישהו אחר חוץ מאיאן?" ג'ואי מיהר לשאול ושני הנערים הביטו עליו בשאלה, ממתי הוא הספיק לשנוא את איאן כל כך? "אי אפשר" איאן אמר בחיוך וג'ואי נאנח, "ואם אני לא רוצה לעשות את זה?" חום השיער שאל, "כלא" איאן ענה במהירות ולורי הביטה עליו בשאלה, זה לא יהיה כלא זה אולי כן תהיה נזיפה, אבל לא יותר מזה.

"איאן" לורי לחשה, "זה בסדר, תסמכי עלי" הוא לחש לה בחזרה והיא נאנחה, מחליטה לתת לו לעשות את מה שהוא עושה.

"כלא או להיכנס לחדר החושך?" איאן שאל ברצינות, עיניו האפורות חודרות אל תוך פרצופו של ג'ואי הנרגז שהעדיף לא לענות כי הרי התשובה כבר ברורה.

"תענה לי ג'ואי, כלא או חדר החושך?" איאן שאל שוב, מרים את טונו על הצעיר שנגס בשפתו התחתונה, לא מרגיש בנוח עם הסיטואציה הזאת.

"ג'ואי!" איאן הרים עוד יותר את טונו, "חדר החושך" ג'ואי לחש, "מה אמרת?" הבלונדיני אמר ברצינות, "חדר החושך" ג'ואי אמר בקול ואיאן הנהן, "יופי, בפעם הבאה לא להתווכח עם מה שמציבים לך" העיוור אמר באזהרה, מרגיש איך שהאדרנלין מציף את גופו, להתווכח עם ג'ואי זה די מרגש, במיוחד כששמים לב לאיך שההתנהגות של הצעיר מתרככת אחרי איומים והפחדות.

"כל אחד יתחיל בתורו, הראשון דני אחריו ג'אק ולבסוף ג'ואי" איאן אמר וג'ואי הביט עליו השאלה, למה הוא אחרון? יש משהו שמסתתר מאחורי זה?

"ג'אק וג'ואי, אתם יכולים ללכת עם לורי למחלקה 'ה', דני אתה נשאר" העיוור אמר, "כן" ג'אק מלמל וג'ואי העדיף שלא לענות והוא רק התרומם ויצא מהחדר, משאיר את איאן להתרגז לבד.

ג'ואי הלך אל הבנות הנרגשות, מדבר איתן על ימי החופש שהיו לו ועל מה שהוא עשה בהם- בערך כמובן, הוא לא סיפר להן על מה שקרה בים עם איאן, או בכלל על איאן, הוא כמובן לא סיפר על ג'סיקה ועל הנשיקה הראשונה, הוא רק סיפר שהיה לו כיף עם החברים והמשפחה ולא יותר מזה.

"האוכל הגיע" מיילי אמרה בחיוך וג'ואי הביט על הדלת, מחייך לעצמו כשהיא נפתחה ובאמת לורי נכנסה אל החדר עם כמה עובדים, מתחילים לחלק אוכל.


"לא תודה" ג'ואי אמר לעובד העיוור שהגיש לו חמגשית אוכל, "אתה לא רעב?" הוא שאל, לא מסתכל באמת לכיוונו של ג'ואי, וג'ואי הביט עליו בסקרנות, איאן מצליח לדעת איפה עיניו לעומת העובד הזה וגם לעומת הבנות, כאילו והבלונדיני כן יכול לראות.

"ג'ואי?" מיילי שאלה בסקרנות כשג'ואי לא ענה, "אכלתי!" הוא השיב במהירות, מזועזע מעצם העובדה שהוא אבד עמוק בין מחשבותיו על איאן.

"אה באמת?" קים שאלה, "כן" ג'ואי השיב, "אם תהיה רעב בהמשך תגיע אלי ואני אתן לך חמגשית, קח לבינתיים מים" העיוור אמר והגיש לג'ואי בקבוק מים, לא בכיוון מדויק.
"אוקיי, תודה" שחור העיניים אמר ולקח את הבקבוק ממנו, מסתכל על איך שהעובד ממשיך לחלק אוכל והוא נגס בשפתו התחתונה, מסתכל מסביב, איאן חסר לחלוטין באווירה.

הצעיר ניער את ראשו ופתח מהר את הבקבוק, שותה מים ומרגיע את עצמו מהמחשבות המטופשות והחסרות כל פואנטה על איאן הטיפש.
—-

"ג'אק, תורך" דני נכנס, מחוייך ונלהב כולו, "איך היה? כחול השיער שאל, "היה בסדר, יש שם נחלים ומכוניות וכל מיני דברים מגניבים" בעל המשקפיים אמר וג'אק הנהן בהבנה והלך משם.

קצוץ השיער לקח לעצמו חמגשית והלך אל המקום הקבוע שלו, זורק לג'ואי המסוקרן מבט נלהב לפני שהתחיל לאכול ולדבר עם אלו שהוא הצליח להתחבר אליהם.

ג'ואי נשם עמוק, אחרי שג'אק מסיים מגיע תורו, הוא לא יודע מה לעשות, ליבו מתחיל לפעום בחוזקה והוא היה נרגש הרבה יותר מהפגישה עם איאן מאשר מהפגישה עם ג'סיקה.

"ג'ואי, אתה לחוץ?" נטלי שאלה כשנגעה בידו והרגישה את הפעימות המהירות, "לא" הוא ענה מהר והיא חייכה, "לא שאלת ממה אתה יכול להיות לחוץ, זאת אומרת שאתה כן לחוץ" היא אמרה, לא שואלת, "זה בגלל חדר החושך?" מיילי שאלה, "אומנם זה חשוך, אבל זה לא מפחיד" היא הוסיפה וג'ואי פלט "מממ" מבין.
לא, הוא לא מפחד מזה, לפחות זה מה שהוא חושב, הוא אף פעם לא היה נמצא בחשיכה מוחלטת בשביל לקבוע אם הוא יפחד מזה או לא, אבל הוא יודע שהוא כן מפחד להיות במקום הזה עם איאן, לאו דווקא מאיאן, אלא מעצמו וממה שהוא יכול להיגרר לתוכו.

"אני בטוחה שאיאן ידאג לך" מיילי אמרה בחיוך וטפחה על גבו של ג'ואי אחרי חיפוש קצר.

"כן בטח" ג'ואי מלמל בציניות והבנות צחקקו, "אתה לא מסתדר איתו?" נטלי שאלה, "אפשר להגדיר את זה ככה" שחור העיניים מלמל חלושות, "איאן נחמד, הוא לפעמים יכול להיות קשוח איתכם, אבל הוא בן אדם טוב, תאמין לי" קים אמרה ברצינות וג'ואי גלגל את עיניו, שמח שהן לא יכולות לראות את הבעות פניו הנגעלות מכל המחמאות שאיאן מקבל.

מה כל כך טוב באיאן גם ככה? אז יש לו גוף טוב, והוא נראה טוב, והוא חזק, והחיוך שלו יפה, והעיניים שלו גם זורחות, והוא יודע מה הוא רוצה, והוא מושך, והוא גם…הוא…ג'ואי הכה את לחיו, מזועזע ממחשבותיו ומקפיץ כמה מהעיוורים שנבהלו מצליל הסטירה הפתאומי.

"ג'ואי מה קרה?" לורי שאלה בדאגה כשהגיעה אליו והוא חייך באילוץ, "היה עליי יתוש" הוא אמר בזמן ששפשף את לחיו המעקצצת והיא נאנחה בהקלה, "כבר חשבתי שקרה משהו" היא מלמלה לפני שהיא הלכה והבנות לצד ג'ואי צחקקו, אוי ג'ואי יכול להיות כל כך מוזר לפעמים וזה מה שגם חמוד בו אחרי הכל.

"הבהלת אותי" קים אמרה בגיחוך וג'ואי צחקק לעצמו לפני שהביט על הקרקע, מתאפק שלא להיאנח ולהדאיג את הבנות שלצידו, למה הוא לא יכול להוציא את איאן מהמחשבות שלו? מה יש באיאן שגורם לו לא להפסיק לחשוב עליו?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך