אני אהיה העיניים שלך -פרק 20- (18+)

bl_bar 13/08/2018 1065 צפיות אין תגובות

"אווווו~ ג'ואי" מליסה אמרה בהתרגשות שבנה יצא מהחדר לבוש בחולצה טישרט מקושקשת עם ג'ינס כהה וצמוד, הוא אסף את שיערו לאחור והרים את הפוני גם כן למעלה, ככה שפניו העדינות נחשפו בשלמות לעולם.
"ילד יפה שלי" מליסה אמרה בחיוך כשעמדה למולו, מלטפת את פניו, "אתה לחוץ?" היא שאלה והוא הנהן באיטיות, הוא לחלוטין לחוץ מהפגישה עם ג'סיקה, אבל הוא לחוץ יותר מזה שהוא לא ידע אם איאן יחכה בגלידריה או לא.

"יש עליך כסף?" אדם שאל וג'ואי הנהן, "קח שיהיה לך עוד" האב אמר והוציא 40 דולר, נותן אותו לבנו שחייך באושר, "מחר יש לך בית ספר, אל תחזור יותר מדי מאוחר" מליסה אמרה וג'ואי הנהן בהבנה.

הצער חשב לרגע לפני שכחכח בגרונו, "אמא?" ג'ואי שאל לפתע והיא הביטה עליו בשאלה, "הבד של החולצה נעים, נכון?" הוא שאל והוריו הביטו עליו בבלבול בזמן שמליסה נגעה בחולצה, "זה בד רגיל, הוא נעים" היא אמרה בחיוך והוא הנהן בהקלה, "למה?" אדם שאל וג'ואי חייך קלות בתמימות, "סתם" הוא מלמל, לא הולך להגיד שזה בגלל איאן.

"אל תדאג, הבחורה תראה עד כמה שאתה יפה ככה שהיא לא תדאג מהבד של החולצה" מליסה אמרה בזמן שליטפה את שיערו האסוף של בנה, "רוצה שאני אקפיץ אותך?" האם שאלה וג'ואי הביט עליה בחשדנות, "אני לא אעשה כלום, אני רק אשים אותך שם ואסע, לא אכנס ואפריע! מבטיחה!" היא אמרה במהירות כשהבינה שג'ואי לא בוטח בה, "אוקיי" הצעיר אמר לבסוף והיא חייכה באושר.

"ג'ואי, בוא לכאן" אדם אמר בחיוך, "אני אדבר איתו שנייה בצד" בעל המשקפיים אמר ומליסה הנהנה בהבנה, מניחה לעצמה שאדם רוצה לעשות לו את 'השיחה'.
—-
"ג'ואי" אדם לחש כשהוא וג'ואי התיישבו בסלון, "מממ?" ג'ואי לחש בחזרה, לא באמת יודע למה הוא לוחש, "אני לא יודע מה יקרה בניכם, אבל תשמור על עצמך" אדם אמר ברצינות וג'ואי לא באמת הבין, "אתה יודע שאמצעי מניעה זה דבר חשוב, נכון?" המבוגר אמר וג'ואי פער את עיניו, "אבא די!" שחור העיניים אמר וכיסה את אוזניו, "זה מביך מדי" הוא הוסיף ואדם צחקק, מסתכל על מליסה שגיחכה מרחוק, אומנם היא לא שמעה את השיחה אבל היא הבינה את התוכן שלה.
"ג'ואי" אדם אמר והוריד את ידיו של בנו מאוזניו, תופס את תשומת ליבו, "זה לא חייב לקרות גם עכשיו" אדם אמר בחיוך, "וזה לא חייב להיות איתה" הוא הוסיף, מביט בכנות מלאה על בנו שהקשיב לו ברצינות, "אבל אם זה כן יקרה, הייתי רוצה שתעשה את זה בדרך הנכונה" הוא אמר בחיוך, משדר לבנו ביטחון ורצינות, "יש עליך אמצעי מניעה?" אדם שאל וג'ואי נגס בשפתו התחתונה לפני שהניע את ראשו לשלילה, "א-אבל יש לה" הוא מלמל ואדם הנהן בהבנה, טופח על גבו של בנו, "אני מקווה שילך לך כמו שאתה רוצה, וגם אם לא יסתדר תדע שזה לא סוף העולם" האב אמר וג'ואי הנהן לפני שחייך וחיבק את אדם, "תודה" שחור העיניים אמר בכנות מלאה ואדם חייך אל מליסה המרוצה בזמן שהוא טפח על גבו של הנער.
—-
"אל תחזור מאוחר מדי!" מליסה קראה כשג'ואי יצא מהרכב למול הדירה של ג'סיקה, "אוקיי" הוא אמר, מסמן לה עם היד לנסוע והוא צחקה לעצמה ונסעה, משאירה אותו לבד.
"לעזאזל" הוא מלמל לעצמו והסתכל על השעון, עוד 3 דקות 9, לתקתק עכשיו? לתקתק מאוחר יותר מ9? או שבעצם לתקתק בול ב9? ג'ואי לא ידע מה לעשות, חושב רק על השעה 9 וחצי ועל מה שהוא יעשה.

דלת הבית נפתחה לפתע, מקפיצה את ג'ואי, וג'סיקה יצאה ממנה עם שורט ביתי וגופייה דקה, ללא חזייה, "בוא ג'ואי תיכנס" היא אמרה בחיוך, חושפת את גומותיה, "א-איך ידעת שאני כאן?" הוא שאל והתקדם אליה, "שמעתי אותך" היא אמרה בחיוך לפני שחיבקה אותו, והוא רק נשאר עומד, מאפשר לה לחבק אותו, מרגיש איך שהחזה שלה נמחץ על שלו.

"בוא תיכנס" היא אמרה כשהתרחקה וזזה מהדלת, מאפשרת לו להיכנס פנימה, "את לבד?" הוא שאל והיא הנהנה, "כן, המשפחה בחופשה" היא אמרה בחיוך, הולכת איתו ביחד אל סלון הבית, "הכנתי לאכול" היא אמרה, "תישב אני אמזוג לנו" היא הוסיפה לפני שהלכה, משאירה את ג'ואי לשבת בסלון.
באותו הרגע ג'ואי הבין שזה לא בסדר, שהוא עצמו לא בסדר, החזה שלה, הרגליים החשופות, הגוף שלה, החיוך, הפנים היפות- שום דבר מזה לא גרם לו להתרגש, הלב שלו כבר לא פעם בחוזקה, הוא לא לחוץ, הוא לא חושש, ג'סיקה בלתי ניתנת להשגה, לא מבחינתה, אלא מבחינתו, וזה מה שגרם לו להירגע ולהרגיש חופשי יותר איתה.
—-
"בתיאבון" היא אמרה כשהגיעה עם שתי צלחות פסטה ובקבוק קולה, מניחה על השולחן את הצלחות והמזלגות ולאחר מכן את בקבוק השתייה, "לא אכפת לך לשתות מאותה הפיה, נכון?" היא שאלה והוא רק הנהן, "יופי" היא אמרה בחיוך והתיישבה לידו, מתחילה לאכול והוא כחכח בגרונו והתחיל לאכול גם כן, לא מסתכל עליה מחוסר נעימות.
"התלבשת יפה" ג'סיקה אמרה בחיוך בזמן שאספה את שיערה, "אהבתי גם את מה שעשית בשיער" היא הוסיפה וג'ואי ניגב את שפתיו, לועס מהר את הפסטה, "תודה" הוא אמר אחרי שבלע את התוכן והיא גיחכה, "אתה חמוד" היא אמרה לפני שחזרה לאכול, מאפשרת לו להביט עליה לכמה שניות לפני שהוא חזר לאכול, לא יודע איך להגיב.

"יש לך משהו לעשות?" ג'סיקה שאלה כשראתה את ג'ואי מסתכל מדי פעם לטלפון שלו, בודק כנראה מה השעה, "לא" ג'ואי מיהר להגיד והיא הסתכלה עליו לכמה רגעים, "מעולה" היא אמרה לפני ששלחה את היד שלה קדימה, נוגעת בצד פיו של ג'ואי שהביט עליה בבלבול בזמן שהיא ניגבה רוטב עגבניות שנמרח מעט, מלקקת את האצבע שלה, מפתיעה את הנער עם מעשיה.
"נראה סרט, אוקיי?" היא שאלה והוא הנהן במהירות, מסתכל עליה מדליקה את הטלוויזיה ולאחר מכן הוא הביט על הטלפון שלו, עוד מעט 9 וחצי, מה עם איאן? לא, לא צריך לחשוב על זה עכשיו.
—–
הסרט עבר, עוד ועוד דקות חלפו וג'ואי בהה בטלפון שלו, 9 וחצי כבר עבר מזמן, ג'סיקה הביטה עליו בסקרנות, רואה שהוא לא מרוכז בסרט והיא נאנחה לעצמה קלות, יכול להיות שהיא צודקת בהנחה שלה אחרי הכל, היא תברר את זה כמו שצריך כשהסרט יסתיים.
—–
"אתה יודע למה הזמנתי אותך לכאן, נכון?" היא שאלה לפתע וכיבתה את הטלוויזיה כשהסרט הגיע לסיומו וג'ואי ניתק את מבטו מהטלפון והסתכל עליה בהפתעה בזמן שהיא התקרבה אליו עוד יותר, גורמת לג'ואי לבלוע את רוקו בלחץ ולהישען מעט לאחור.
הנער התרחק לאט לאט מטה עד שהוא מצא את עצמו שוכב על הסלון, גורם לג'סיקה לצחקק לעצמה, "או, אתה ממהר" היא מלמלה לפני שעלתה על גופו ורכנה מטה, "אני אלמד אותך כמה דברים" היא לחשה לפני שהצמידה את שפתיהם במהירות, משנה את הסיטואציה בפתאומית-מידידות ליזיזות.
ג'ואי רק עצם את עיניו בחוזקה, חושב שאם הוא יעצום עיניים הוא ייהנה מהמגע יותר, אבל לא, זה לא היה מהנה במיוחד.

שפתיה של ג'סיקה נעו על שפתיו הסגורות, נעות עליו בפראות, "תפתח את הפה" היא לחשה לנשיקה וג'ואי פתח את פיו באיטיות רועדת, מאפשר לה להכניס את לשונה פנימה ובאותו הרגע הוא פער את עיניו, ממצמץ במהירות בבלבול, זה לא טוב בכלל, הוא נגעל מזה, זה הרגיש כמו תולעת רטובה ולא רצוייה שחדרה לתוכו בכפייה.

בעלת הגומות שלחה יד אחת שלה אל ידו של ג'ואי, אוחזת בה ומובילה אותה אל ישבנה, רוצה שג'ואי יגע בה והצעיר השתעל לנשיקה כשידו נחה על לחי ישבנה.
היא התרוממה מעט, מביטה בעיניו בערמומיות משתובבת לפני שהיא אחזה בחולצתה, פשוטת אותה ללא שום התראה וחושפת את שדיה השופעים למול הנער המבוהל וג'ואי הזיז את עיניו הצידה, לא מסוגל להסתכל, "אל תתבייש" היא לחשה בזמן שהניעה את מפשעתה על המפשעה הרדומה שלו, לג'ואי לחלוטין לא עמד.

ג'סיקה רכנה שוב קדימה, תופסת את חולצתו של ג'ואי ומושכת אותה מעלה, מפשיטה את ג'ואי המבוהל שלא ידע מה לעשות במצב הזה, הוא רק רצה לברוח.
"אתה רזה" היא אמרה בהשתובבות, מלטפת את ביטנו וגורמת לו לקפץ מעט לפני שהיא חזרה לנשק אותו, ממשיכה לנוע על מפשעתו המכוסה והישנונית, שולחת שוב את היד שלה אל ג'ואי ואוחזת בידו הפנויה, מובילה אותה אל החזה שלה, מאפשרת לג'ואי לגעת בה עוד, "יש לך קונדומים?" היא שאלה ובאותו הרגע הצעיר סגר את שפתיו, לא מאפשר לה להיכנס אליו.

"ג'ואי" ג'סיקה לחשה לפני שהתרחקה מעט, מביטה על הנער המבוהל שמהר ניתק את ידו מהחזה והישבן שלה והיא חייכה קלות לפני שלקחה את הגופייה שלה, חוזרת ללבוש אותה, "תתלבש" היא אמרה וג'ואי בלע את רוקו ולא שאל שאלות, לוקח את החולצה שלו ומחזיר אותה לגופו.
—-
"אתה לא נמשך לבנות, נכון?" ג'סיקה שאלה בזמן שירדה מגופו של הצעיר שהתיישב בחזרה על הסלון בשתיקה מוחלטת, "א-אני לא יודע" ג'ואי מלמל והיא חייכה, "יש מישהו שאתה מעוניין בו?" היא שאלה והוא הביט עליה, נוגס בשפתו התחתונה לפני שניגב את שפתיו הלחות והיא צחקה קלות, "אל תהיה לחוץ, אני לא אספר לאף אחד, אני תומכת בקהילה הגאה" היא אמרה בחיוך והוא נאנח, "אני לא גיי" הוא אמר ואז כחכח בגרונו, "א-אני לא יודע מה אני" הוא תיקן את עצמו וג'סיקה הנהנה בהבנה, מסתכלת עליו בחיוך ורואה שהוא חוזר להביט על הטלפון.
"כבר 11 ועשרה" היא אמרה והוא בלע את רוקו והנהן, "יש לך פגישה עם מישהו, נכון?" היא שאלה והוא הרים את ראשו במהירות אליה, "א-איך את יודעת?" הוא שאל בהפתעה ובעלת הגומות צבטה את לחיו, "תחושת בטן" היא אמרה לפני שליטפה את לחיו, "זה גבר, נכון?" היא שאלה והוא הרכין את ראשו והנהן קלות, "אתה מעוניין בו?", "אני לא יודע" הוא השיב והיא פלטה "מממ" מבין לפני שטפחה על גבו, "תלך, אולי הוא יעזור לך להבין מה אתה" היא אמרה והוא הביט עליה, "אני לא חושב שהוא מחכה לי עוד" הוא אמר והיא התקרבה אליו, "אולי הוא יפתיע" היא אמרה, "לך, אין לך מה להפסיד, אם אתה לא רוצה להישאר מבולבל תבקש ממנו עזרה" היא הוסיפה.
"אני לא אספר לטד ורוי על שום דבר שקרה" ג'סיקה אמרה בכנות, "ברגע המתאים תספר להם אתה" היא הוסיפה והוא הנהן קלות לעצמו, עדיין לא היה לו את האומץ לקום וללכת, מה הוא אמור לעשות כשהוא יפגוש את איאן? מה אם איאן כבר הלך? מה אם איאן ישנא אותו?
"אבל אתה צריך להבטיח לי דבר אחד" בעלת הגומות אמרה ברצינות והצעיר הביט עליה בסקרנות, "אני רוצה שנהיה חברים טובים" היא אמרה בחיוך והוא חייך אליה והנהן, מאפשר לה לחבק אותו והפעם הוא כן חיבק אותה בחזרה.
"אל תפחד ממה שאתה" היא לחשה לפני שנאנחה, "אתה בן אדם נפלא" היא הוסיפה לפני שהתרחקה, נושקת ללחיו, "עכשיו לך!" היא אמרה ברצינות, מתרוממת מהספה ומושכת אותו לעמידה גם כן, "להזמין לך מונית?" היא שאלה והוא הניע את ראשו לשלילה, "המקום קרוב" הוא אמר, הוא יכול לרוץ לשם, "אוקיי, אל תבזבז זמן, אולי הוא עוד מאמין שתגיע" היא אמרה והוא הנהן במהירות לפני שהלך משם מהר, יוצא מהדירה ומתחיל לרוץ במהירות לכיוון הגלידריה, לא מתמהמה.
—-
"גבר מבוזבז" ג'סיקה מלמלה לעצמה בייאוש לפני שהתיישבה על הספה והתחילה לצחוק, "אוי ג'סיקה, כמעט ועשית נער גיי, שברת שיא" היא אמרה לעצמה בזמן שחייכה קלות, "בהצלחה ג'ואי" היא לחשה, מקווה שילך לו כמו שצריך.
—–
ג'ואי רץ ורץ, חסר נשימה, לא עוצר אפילו לרגע, הוא רצה להגיע כמה שיותר מהר לגלידריה, לא רוצה שיהיה מצב שאיאן יעזוב שנייה אחת לפני שהוא מגיע.
—–
חום השיער נעצר למול הגלידריה, הוא השתעל והתכופף מעט בשביל לנשום כמו שצריך, הגלידריה הייתה סגורה והוא הביט לצדדים, איאן לא היה שם, "לעזאזל" ג'ואי לחש וניגב את מצחו המיוזע, ממשיך להסדיר את נשימותיו.

"בסוף הגעת" קולו של איאן נשמע מאחוריו וג'ואי פער את עיניו והסתובב, פוגש באיאן המחוייך, "נשארת לחכות?" ג'ואי שאל והאחר צחקק, "אני מניח לעצמי שאתה רואה שכן" הבלונדיני אמר וג'ואי חייך, ממשיך להתנשם במהירות, "רצת לכאן" איאן אמר, לא שואל, והאחר רק הביט עליו ללא מילים.
"שכבת איתה?" איאן שאל לפתע, "לא" שחור העיניים מיהר להגיד, גורם לאחר לחייך ברצון כשהבין שג'ואי דובר אמת, "התנשקתם?" הוא שאל וג'ואי שתק, נותן לאיאן להבין שכן, "אהבת את זה?" העיוור שאל, "לא" הצעיר ענה חלושות, גבותיו מכווצות בזמן שהוא הביט על הגבר החטוב שלמולו.
"הבנת שאתה טיפונת מה שאני?" איאן שאל בהשתובבות וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, "לא הבנתי כלום עדיין, בגלל זה אני רוצה שתעזור לי להבין" חום השיער אמר והאחר מצא את עצמו צוחק, ג'ואי אומנם היה נשמע רציני אבל הוא לא יכל שלא לחשוב שהצעיר חמוד מדי.

"אי אפשר לאכול גלידה, אבל אפשר ללכת למקום אחר" איאן אמר לבסוף, "לאן?" שחור העיניים שאל, "למקום שיכול לעזור לך להבין" האחר אמר לפני שהתקדם עוד יותר אל ג'ואי, מכה את הרצפה עם מקל הנחייה שלו עד שהמקל נגע ברגליו של ג'ואי שעמד מבלי לזוז, "תזמין מונית" איאן אמר והאחר בלע את רוקו והביט על הגבר הקרוב לכמה שניות ארוכות לפני שעשה את המבוקש.
—-
"ייבשת אותי" איאן אמר בחיוך כשהוא וג'ואי עמדו זה לצד זה, מחכים למונית, "אמרתי לך מלכתחילה שלא אבוא, לא היית צריך לחכות" הצעיר מלמל, "אבל בסוף כן באת, אז היה שווה לחכות" איאן אמר בחיוך וגו'אי חייך קלות.
"אתה מזיע" איאן אמר כשהתכופף מעט וריחרח קלות את ג'ואי- שהתרחק במהירות והתחיל להריח את בית השחי שלו, "זה כל כך גרוע?" ג'ואי שאל, יותר את עצמו, אבל איאן שמע וצחקק, מתקרב אליו שוב, "זה סקסי" הוא מלמל בלחישה וג'ואי הרגיש איך שהפרפרים מציפים את ביטנו והוא הביט על איאן, מרגיש איך שליבו פועם בחוזקה, "אל תציק לי!" ג'ואי אמר ברוגז ואיאן מצא את עצמו מחייך לא מעט בגלל הנער הזה והוא שלח ללא שום התרעה את ידו אל ג'ואי, רוצה להרגיש אותו ולמזלו הצעיר לא זז ממקומו.

איאן הוריד את מקל הנחייה שלו על הרצפה לפני ששלח את ידו השנייה גם כן קדימה, מתחיל למשש את לחייו של האחר שהסתכל עליו ללא מילים, מאפשר לאיאן 'להסתכל' עליו דרך הידיים.

"אספת את השיער" איאן אמר בחיוך כשנגע בגומייה שקשרה את שיערו של האחר לזנב סוס קצרצר, "אתה בטח נראה יפה" הוא הוסיף לפני שליטף את פניו של ג'ואי עם אצבעותיו, מגיע לשפתיו של האחר, "הן יותר נפוחות, כנראה שהנשיקה הייתה מוצלחת" הוא עקץ וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, גורם לאיאן לחייך, "אני מבין" הגדול יותר לחש לפני שצעד קדימה, מתכופף מעט ומרגיש את נשימותיו המהירות של ג'ואי על פניו.

"אם אני אנשק אותך עכשיו, אתה חושב שאת הנשיקה הזאת אתה כן תאהב?" העיוור שאל, פניו צמודות כל כך לפניו של ג'ואי שרק בהה בפנים הנאות של איאן, ליבו התחרפן בתוכו והוא לא היה בטוח אם הוא יצליח להוציא מילים, "ל-לא יודע" ג'ואי פלט בגמגום חלוש ואיאן הביט עליו בעיוורון רציני לפני שקירב את שפתיו אל השפתיים של האחר.
—-
צפצוף המונית נשמע, מקפיץ את ג'ואי שהתרחק מהר עוד לפני שהנשיקה התרחשה, "המונית!" ג'ואי אמר ברצינות לפני שהתכופף ונתן לאיאן את מקל הנחייה שלו, לאחר מכן הוא ברח אל המונית, משאיר את איאן לצחוק לעצמו לפני שהוא עשה את דרכו אל הרכב.
הוא כבר יעזור לג'ואי להבין מה הוא במקום שהם הולכים אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך