אני אהיה העיניים שלך -פרק 21-

bl_bar 13/08/2018 1151 צפיות אין תגובות

"בר? אתה לקחת אותי לבר?" ג'ואי שאל כשהם יצאו מהמונית, "לא סתם בר" איאן אמר בחיוך, "רק בנים נמצאים שם" הוא אמר בחיוך, "בנים שנמשכים לבנים?" ג'ואי שאל כשראה את דגל הגאווה מתנוסס בגאווה על שלט הבר ואיאן הנהן, "בינגו" הוא אמר לפני שאחז בידו של ג'ואי, לוקח אותו.

"או איאן, נחמד לראות אותך" גבר שרירי שעמד בכניסה אמר בחיוך, "שלום פול" איאן אמר וניתק את האחיזה מג'ואי רק בשביל ללחוץ את ידו של שומר הראש של המקום שהוא גם אחד מבעלי הבר, "מעולם לא הבאת איתך מישהו לכאן" השרירי אמר לשרירי האחר, "כן, זה ג'ואי, באתי ללמד אותו כמה דברים על הנטייה המינית שלו" איאן אמר ללא בושה, מביך את ג'ואי שצבט את זרועו בחוזקה, גורם לשומר לצחוק קלות, "אני מקווה שתצליח" פול אמר, מאפשר להם להיכנס פנימה.

ג'ואי הביט על אחיזת הידיים שחזרה ואז על הבר הרועש, הוא הביט על הגברים השותים ועל הגברים שרקדו זה עם זה, משתפשפים זה בזה, מתנשקים, מתחבקים, צוחקים ונהנים, היו שם מכל סוגי הגברים, מלאים, רזים, שריריים, אסייתים, אפרו אמריקאים ועוד שלל רחב של גברים.

"איאן!" ברמן בלונדיני צעק בהתרגשות כשאיאן וג'ואי הגיעו אל הבר, "שלום גם לך ג'יין" איאן אמר בחיוך, מרגיש את ידיו של ג'יין על פניו, "התגעגעתי אלייך! מלא זמן לא היית כאן!" כחול העיניים אמר בהתלהבות, מקבל מאיאן נשיקה בכף ידו וג'ואי הביט עליהם בהפתעה, יכול להיות שיש בניהם משהו?
הברמן גיחך כשראה את המבט הקנאי של הנער שעמד לצידו של איאן, "ראית את השומר השרירי מחוץ לבר?" ג'יין שאל את ג'ואי שהנהן קלות, "הוא הארוס שלי" הברמן אמר בחיוך, "אני הבעלים של הבר הזה" הוא הוסיף והצעיר חייך בהקלה והנהן בהבנה, רואה את החיוך המרוצה של הברמן.

"בן כמה אתה?" הברמן שאל כשעזב את איאן ונעמד למול ג'ואי, "17" ג'ואי מלמל, "מ-מה?" ג'יין אמר בהפתעה, "איאן!" הברמן אמר בכעס והאחר גיחך, "הוא לא ישתה, אל תדאג, גם אני לא יכול עדיין לשתות גם ככה" איאן אמר, אחרי הכל הוא עדיין לא בן 21, "הוא קטין איאן!" ג'יין אמר ברוגז והאחר הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות, "יש לו עוד מעט יום הולדת" העיוור אמר וג'ואי הביט עליו, "איך אתה יודע?" הוא שאל ואיאן חייך, "אני יודע הכל" הוא אמר וג'יין נשף בבוז, "זה דייט ראשון?" הברמן שאל, "זה לא דייט!" ג'ואי מיהר להגיד וג'יין הביט עליו בסקרנות.
"איאן מעולם לא הביא לכאן מישהו, עכשיו אני סקרן לדעת מה אתה בשבילו" הוא אמר ברצינות, "אם זה לא דייט אז מה זה?" מנהל הבר שאל ואיאן סימן לו להתקרב אליו וככה הברמן עשה, נשען קדימה על דלפק הבר.
כשאיאן הרגיש את הנוכחות של ג'יין הוא לחש לאוזנו מספר מילים וג'ואי הביט עליהם, רואה איך שג'יין פותח מעט את פיו בהבנה לפני שהם התרחקו זה מזה והברמן שלח לג'ואי מבט משועשע.

"זה מעניין" ג'יין אמר בחיוך לפני שהסתובב, "שון שון, תביא לי תפוזים לנער החמוד שכאן" הברמן אמר לברמן אסייתי אחר, "כבר מגיע" האסייתי השיב ומזג מיץ תפוזים סחוט עם שתי קוביות קרח לפני שהגיש אותם לנער".
שלום איאן" שון אמר בחיוך, "שלום לך שון" איאן אמר ולחץ את ידו של שון כשהרגיש את הנוכחות שלה, "הארוס שלך יהרוג אותי אם הוא יראה את זה" איאן אמר לפני שנשק לידו של שון שצחקק לעצמו, "אז מזל שעשית את זה כשהוא לא כאן" שחור השיער אמר לפני שהסתכל על הנער ששתה את כוס התפוזים שלו בשקט, נראה לחוץ.
"דייט?" שון לחש לאיאן שחייך קלות, "אני מקווה" העיוור אמר וג'יין ששמע את זה פלט "אווו" מתלהב בזמן שליטף את שיערו הבלונדיני של איאן, "הוא יפה, יש לך טעם מוצלח" מנהל הבר אמר ואיאן הנהן, "גם מבפנים הוא כזה" הוא הוסיף וג'יין מחא כפיים בהתרגשות, מוצא את זה חמוד, התאהבות ראשונית תמיד מקסימה.
—-
ג'ואי הביט על השלושה שהתלחשו בניהם, מצחקקים וזורקים אחד לשני מבטים שלא היו ברורים לו, הוא כחכח מעט בגרונו לפני שהסתכל שוב מסביבו, זה נראה כמו עולם אחר, כאילו כל מה שאסור מותר, כאילו כל מה שמוזר נראה נורמלי, כאילו כל מה שהחברה רואה כלא בסדר הוא בסדר גמור כאן.

"ג'ואי" הצעיר שמע והסתובב אל איאן, "בוא אני אעזור לך להבין מי אתה" הוא אמר ושלח את ידו אל הנער והצעיר בלע את רוקו והניח את כוס השתייה שלו על דלפק הבר לפני שאחז בהיסוס בידו של איאן, "תשמרו לי על זה" העיוור אמר והגיש לברמנים את המקל המקופל שלו, "לחלוטין" ג'יין אמר ולקח את מקל הנחייה, מאפשר לידו השנייה של איאן להיות חופשית גם כן, "תיהנו" האסייתי אמר וג'ואי לא הבין לשם מה האיחול, לפחות עד שאיאן משך את ג'ואי איתו אל רחבת הריקודים.
—-
"איאן" ג'ואי לחש והגדול יותר היה יכול לשמוע את הלחץ בקולו, "תהיה מרוכז רק בי" איאן לחש ואחז במותן של חום השיער, מצמיד אותו אליו וגורם לג'ואי לאחוז בכתפיו מתוך ריפלקס, "איאן" שחור העיניים לחש שוב בשקט והמחוטב חייך, "תתרכז בי" העיוור אמר, מביט עמוק אל תוך עיניו השחורות של ג'ואי.
"רואים אותנו" ג'ואי מלמל, "תחשוב שרק אני ואתה כאן" איאן אמר והתחיל לנוע מצד לצד, מניע את ג'ואי המבוייש ביחד איתו בזמן שהוא העלה את ידו הפנויה ונגע בלחי של ג'ואי.
"תזרום עם מה שאתה מרגיש" איאן אמר והצעיר הביט לצדדים לפני שהסתכל שוב על איאן, מתחיל באיטיות לזוז גם הוא, הוא לא בדיוק ידע איך לרקוד באופן צמוד שכזה, אבל היה נראה לו שאיאן בסדר עם הכישלון שלו.

"יופי" איאן לחש ברצון, ממשיך לנוע מצד לצד עם ג'ואי, אומנם המנגינה הייתה קופצנית אבל הם מצאו את עצמם רוקדים סוג של ריקוד סולאו עדין.
"אני שמח שאתה לא בורח ממני" איאן מלמל והצעיר כחכח בגרונו, "זה רק כי אני רוצה להבין מה אני" ג'ואי תירץ והאחר גיחך, "למה היית עצבני היום?" שחור השיער שאל לפתע, פולט "אהמ~" שקט כשאיאן הצמיד אותו קרוב יותר אליו, ממשיך לנוע איתו.
בגללך" איאן אמר בכנות וג'ואי הביט עליו בהפתעה, "למה?" הצעיר שאל, מרגיש איך שהבטן שלו מתהפכת כשהרגיש את גופו של איאן כנגדו, "כי התלהבת כל כך מהדייט עם הג'סיקה הזאת שלך" אפור העיניים אמר והאחר הביט עליו בהלם מוחלט, הוא הודה שהוא קינא לו כרגע?
"אה" ג'ואי מלמל חלושות והסתיר חיוך מרוצה, מרגיש איך שידו של איאן זוחלת מלחיו עד לעורפו ואוחזת בו במעט כוחניות, מה שגרם לג'ואי לכווץ מעט את גבותיו ולהביט אל תוך העיניים המסקרנות של איאן שלא רמזו לו על מה שהעיוור מתכנן לעשות.

"אתה רואה כאן מישהו שאתה נמשך אליו?" איאן שאל וג'ואי הזיז את עיניו והביט על האנשים השונים, לבסוף עיניו חזרו להביט על איאן, חוקרות את גופו השרירי ואת פניו הנאות וליבו השתגע בתוכו, "לא" ג'ואי לחש ואיאן הצליח לזהות את השקר, "אני מבין" איאן אמר לבסוף, נוגס בשפתו התחתונה.
"אני אעזור לך להבין טוב יותר מה אתה" איאן לחש אחרי שחשב לעצמו לכמה שניות והוא רכן מטה וקדימה, "עכשיו אף אחד לא יפריע" הוא הוסיף בלחישה, ועוד לפני שג'ואי הבין מה הוא מתכוון לעשות, שפתיו הרכות של איאן נגעו בשלו והוא פער את עיניו, מרגיש איך ששפתיו של האחר נעות על השפתיים שלו וליבו צנח מטה כשאהב את התחושה הזאת.

"תעצום את העיניים" איאן לחש כשהרגיש את ריסיו של ג'ואי מלטפות אותו בכל פעם שמצמץ בעיניו והצעיר עשה את המבוקש מבלי יותר מחשבה ועצם את עיניו בחוזקה, אוחז חזק יותר בכתפיו של איאן ומרגיש איך שהשפתיים של האחר חוזרות לנשק אותו.
ולאט לאט, מבלי שהוא ישלוט בזה, שפתיו נפתחו מעט והוא הזיז אותן גם כן באיטיות, מנשק את איאן.

שפתיים כנגד שפתיים, הם נעו בצעדים קטנים ברחבת הריקודים, צמודים זה לזה, איאן היה הראשון להעמיק את הנשיקה והוא החדיר את לשונו אל פיו של ג'ואי שכנראה נבהל כי הצעיר נעצר לכמה רגעים לפני שהתפקס והמשיך לנשק את איאן, מאפשר למבוגר מבניהם לנשק אותו.
הנשיקה נהפכה להיות נזקקת יותר כשג'ואי שיחרר את אחיזת ידיו מכתפיו של האחר רק בשביל לעטוף את עורפו של איאן, מאפשר לגוף שלו לזרום עם המצב וככה איאן אפשר לעצמו להפוך את הנשיקה לכוחנית יותר, נוגס בשפתו התחתונה של הצעיר- מה שהוציא מג'ואי מספר גניחות שקטות כשנגרמו עקב התהפכויות בטן חוזרות.

אז ככה נשיקה אמורה להיות, פרפרים בבטן, התהפכויות פנימיות, לב פועם, נשימות קצרות ומהירות, רצון לעוד, רצון שזה לעולם לא יפסיק, חוסר הכרה למציאות וחוסר אכפתיות לעולם, ככה זה צריך להרגיש, בדיוק כמו עכשיו, ג'ואי הבין את זה בזמן שהוא איאן המשיכו להתנשק ארוכות, לא באמת רוצים להפסיק לטעום אחד מהשני, להכיר אחד את השני, להיות אחד עם השני.
—-
"טעם של פסטה ברוטב עגבניות ומיץ תפוזים" איאן לחש בצחקוק, שפתיו מלטפות את שפתיו של האחר וג'ואי פקח את עיניו וכיסה מהר את פיו עם כפות ידיו, מונע מאיאן להמשיך לנשק אותו, "זה בסדר" איאן אמר כשהבין שג'ואי נלחץ מדבריו והוא אחז בידיו של הצעיר, מוריד אותן משפתיו לפני שחזר לנשק אותו מבלי להתמהמה, כל עוד ג'ואי לא דוחף אותו, הוא רוצה לקפוץ על ההזדמנות הזאת ולנשק את הצעיר כמה שיותר.

"אתה רזה" איאן לחש, ידיו נכנסות מתחת לחולצתו של ג'ואי, נוגעות במותניו של הצעיר שהשתנק באחת, מרגיש איך שהידיים החמימות של איאן לוחצות קלות על עורו והוא חשב שהוא עוד הולך לאבד הכרה מליבו המשתולל.
ג'ואי לא הצליח להבין איך לאיאן יש השפעה כזאת עליו, ואת האמת שהוא לא רצה לחקור את זה יותר מדי, הוא רצה להתרכז במה שהוא חווה עכשיו, הוא רצה להתרכז בהבנה שהוא גיי ובהבנה שהוא נמשך לאיאן ואפילו מחבב אותו יותר משהו חשב לעצמו.
האם ככה מרגישה אהבה? ג'ואי לא ידע, אבל הוא ידע שהוא אוהב את התחושה הזאת.

איאן היה הראשון לנתק את הנשיקה, רק בשביל לחבק את ג'ואי אליו, מרגיש שהוא רוצה להגן על הנער התמים מכל הרוע שיש בעולם הזה, "איאן?" ג'ואי שאל, "מה?" איאן השיב, "למה נישקת אותי?" הצעיר שאל, מה שגרם לאיאן לצחוק, "למה אתה חושב?" העיוור השיב בשאלה, מניח את אפו על צד צווארו של ג'ואי, מריח את ריחו של הצעיר לפני שהוא נשק לצווארו, מקפיץ מעט את ג'ואי.
"לא יודע" הצעיר מלמל, מסתכל על איאן שהתרחק מעט מהחיבוק, מאפשר לו לראות את פניו המחייכות, "אתה עדיין לא יודע?" איאן שאל ואחז שוב במותן של ג'ואי, מושך אותו אליו לפני שנגע עם ידו הפנויה בשפתיים של הצעיר, מכוון את עצמו אליהם ומנקר את שפתיו של האחר.
"אתה צריך הסבר מפורט?" העיוור שאל וג'ואי בלע את רוקו והניע את ראשו לשלילה, "א-אתה מעוניין בי?" הצעיר שאל, "נכון מאוד" איאן אמר ברצינות והתרחק, "אני רוצה אותך" הוא הוסיף בכנות מלאה וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, מחייך לעצמו.

"תצא איתי?" איאן שאל וג'ואי השתעל מעט מההפתעה, "ל-לצאת איתך?" חום השיער שאל והאחר הנהן, "לצאת איתי" איאן השיב בחיוך, נוגע בלחיו של ג'ואי קלות, "מה אתה אומר?" הוא שאל, מרגיש את עורו הרך של האחר.
ובפעם הראשונה מזה הרבה זמן, איאן רצה לראות באמת את האדם שעומד למולו, הוא רוצה לדעת איך ג'ואי נראה באמת, לראות אם יש לו נקודות חן שהוא לא יכול להרגיש, לראות אולי כתמי לידה שהסתתרו תחת העיוורון, לראות איך שפניו של הצעיר נראות בשלמותן, לראות את מה שידיו זוכות להרגיש.

"אני לא יכול לספר את זה למשפחה שלי או לחברים שלי" ג'ואי אמר ואיאן הנהן בהבנה, יודע שלא לכולם קל לצאת מהארון- שלא לדבר על זה שלא קל לצאת מהארון כשאתה בזוגיות עם גבר עיוור שאחראי עלייך.
"אז זה כן?" העיוור שאל, "אני עדיין מפחד" הצעיר מלמל ואיאן גיחך ואחז בפניו של האחר עם שתי כפות ידיו, "זה בסדר לפחד" העיוור אמר בכנות וג'ואי הנהן קלות.
"כן" הצעיר מלמל חלושות ואיאן הרים את גביו, "אתה תצא איתי?" הוא שאל בהתלהבות קטנה והאחר הנהן, "אני רוצה לנסות" הצעיר הוסיף ואיאן הנהן במהירות לפני שנשק לשפתיו של ג'ואי המופתע, חוזר לצרפת אותו.
—-
"נצטרך להיות שקטים לגבי זה בעבודה" איאן לחש, שפתיו משתפשפות בשפתיים הנפוחות והאדמדמות של ג'ואי שהנהן בהבנה, עיניו עדיין עצומות, "ולא נעשה כלום עד שתהיה מוכן ובגיל חוקי" איאן אמר וג'ואי פקח את עיניו, "נעשה מה?" הוא שאל ואיאן חייך בערמומיות, "מה שגדולים עושים" הוא לחש וג'ואי בלע את רוקו, "ס-ס-ס-סקס?" ג'ואי גמגם והאחר צחקק, מוצא את התמימות של ג'ואי מקסימה, "לא רק" הוא לחש וחזר לחבק את הצעיר שקפא במקומו, "תחשוב שזה כמו הפעמים ששכבת עם בנות" איאן אמר, מנסה להסביר לאחר שזה לא כזה מפחיד, למרות שהוא לחלוטין הולך להיות הטופ במערכת יחסים הזאת.
"ל-לא שכבתי עם בנות ואני אשכב רק עם מי שאני אוהב" ג'ואי לחש ואיאן פער את עיניו העיוורות והתרחק לאחור, "מה, לא שכבת עם בנות?" הוא שאל בחוסר אמונה וג'ואי התבייש להביט בעיניו, "א-אני בתול" הוא מלמל ואיאן לא יכל להסתיר את חיוך הניצחון שלו, "באמת?" הבלונדיני שאל, "כן" ג'ואי לחש, "תפסיק לחייך!" הוא הוסיף בכעס.
"ולגבי נשיקות? התנשקת עם בנות חוץ מג'סיקה?" איאן שאל, "לא, ואני גם לא ממש נישקתי את ג'סיקה בחזרה" הצעיר מלמל, "אז זה אומר שאני הנשיקה הראשונה הרצינית שלך?" איאן שאל בצחקוק חסר אמונה וג'ואי ציקצק פעם אחת ברוגז, "זה לא מצחיק" הצעיר לחש.
"אוי ג'ואי, אתה משגע אותי" הגדול מבניהם לחש לפני שחזר לחבק את בן זוגו החדש, מתחיל להניע את עצמו ואת ג'ואי שוב, "אתה כל כך חמוד" הוא לחש, "אני לא חמוד" ג'ואי מלמל ובאיטיות החזיר לאיאן חיבוק, נע בעצמו עם איאן מצד לצד, חוזרים לרקוד עם עצמם.
——-
"תישן טוב" איאן לחש כשג'ואי יצא מהמונית שעצרה למול ביתו, "ביי" ג'ואי לחש במהירות לפני שברח אל תוך הבית, גורם לאיאן לצחוק כשהוא שמע את הצעדים המהירים והמתרחקים של האחר, "אפשר לנסוע" איאן אמר והנהג מונית עשה את הדרך אל הכתובת המיועדת.

"אמל'ה!" ג'ואי כמעט וצעק כשראה את אמא שלו יושבת בסלון, "ג'ואי חזרת!" היא אמרה בהקלה, מחבקת אותו במהירות, "דאגתי לך! לא ענית לי לטלפון!" היא אמרה ברוגז, והוא הביט עליה במבט מצטער ותמים והיא נאנחה לבסוף, "נו, יש לך חברה?" היא שאלה וג'ואי הביט עליה בשקט לפני שהניע את ראשו לשלילה, "לא קרה כלום" הוא אמר והיא הביטה עליו בחשדנות, "באמת? אז מה עשיתם עד 2 לפנות בוקר?" היא שאלה בחיוך והוא כחכח בגרונו, "ראינו סרטים" הוא מלמל והיא צחקקה, "אתה לא חייב לספר לי את האמת אחרי הכל" היא מלמלה והוא הסתכל עליה ונגס בשפתו התחתונה, הוא צריך לספר לה?

"אמא?" הוא אמר והיא הסתכלה עליו בשאלה, רואה שיש לו משהו להגיד לה, אבל הוא שתק לכמה שניות ארוכות, "לילה טוב" הוא אמר לבסוף בחיוך, לא מרגיש את האומץ לספר לה על מה שקרה או על מה שהוא, "לילה טוב" היא אמרה בחיוך ונשקה ללחיו לפני שנכנסה לחדר, משאירה את ג'ואי לדמוע בשקט בזמן שהוא נכנס לחדר, שם הוא אפשר לעצמו לבכות לכמה רגעים, מרגיש אשמה על כך שהוא צריך לשקר לכולם על מה שהוא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
23 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך