אני אהיה העיניים שלך -פרק 31-

bl_bar 19/08/2018 603 צפיות אין תגובות

"אני אומר לכם, תשימו לב טוב טוב ליחסים של ג'ואי וג'סיקה, בטוח יש בניהם משהו" ג'ואי נכנס לבית וזה הדבר הראשון שהוא שמע והוא נאנח לעצמו.

"טד, אין צורך לרכל עליי!" שחור העיניים אמר והלך אל הסלון, רואה את החיוכים התמימים של חבריו ומשפחתו, כאילו והם לא יודעים על מה הוא מדבר והוא רק גלגל את עיניו.

"איפה זואי?" הוא שאל לבסוף, "ללולה היה זמן פנוי אז היא לקחה את זואי להסתובב איתה ועם חבר שלה" אדם השיב והצעיר הנהן בהבנה, מביט על טד ורוי שהמשיכו לחייך אליו בתמימות.

"אני אלך לצחצח שיניים ולהתקלח" חום השיער אמר, מיואש מהם, לפני שהוא הלך לחדר, מצליח לשמוע את רוי לוחש "הוא אפילו לא צחצח שיניים! בטח הוא היה לחוץ כשהתקשרנו" לפני שהוא סגר את הדלת, מבלגן לעצמו את השיער, החברים המטופשים שלו עוד יכניסו אותו לצרות על משהו שהוא בכלל לא עשה.
—-

ג'ואי יצא מהחדר עם מגבת ובגדים, מסתכל על הנוכחים במבטים מאיימים לפני שהוא נכנס למקלחת, מצליח לשמוע שהם חזרו להתלחשש בניהם, "שאני אמות" הוא לחש לעצמו לפני ששפשף את פניו, לוקח את מברשת השיניים ומורח עליה משחת שיניים לפני שהוא הלך למקלחת, מצחצח שיניים בו זמנית בזמן שהתקלח, רוצה לחסוך לעצמו זמן מיותר בפנים בשביל שטד ורוי לא יתחילו לספר עליו ועל ג'סיקה אגדות ארוטיות.

"הגיע הזמן להפסיק לשקר כי ביני לבין ג'סיקה אין כלום" ג'ואי אמר בחיוך כשיצא החוצה, מתיישב בסלון, "אני יודעת" מליסה אמרה בחיוך מרגיע וג'ואי הביט עליה במעט הפתעה, "איך את יודעת?" טד שאל בסקרנות והיא גיחכה, "אני מכירה את הבן שלי, הוא לא יודע לשקר" שחורת השיער אמרה בביטחון, מסתכלת על בנה שהביט עליה בשקט חשדני, מבינה שהוא כנראה חושב עם עצמו למה היא כל כך בטוחה בעצמה בנושא הזה.

"את לא חושבת שאי פעם שיקרתי לך מבלי שתשימי לב?" ג'ואי שאל לפתע, גורם לכולם להביט עליו בהפתעה ומליסה אחזה בידו של אדם, יצא להם כבר לדון על מיניותו של ג'ואי והיא לא רוצה שבעלה יפלוט את זה.

"לא יודעת ג'ואי, את זה אתה צריך לדעת בעצמך" שחורת העיניים אמרה בחיוך וג'ואי כחכח בגרונו לפני שהביט על חבריו, "נלך?" הוא שאל, רוצה להפסיק לדבר על זה כמה שיותר מהר, והשניים האחרים הנהנו באיטיות, מסתכלים על איך שהוא נעמד והולך אל החדר, כנראה שלוקח איתו כסף.

"ג'ואי לא שקרן" רוי אמר להוריו בחיוך בזמן שהוא וטד התרוממו מהסלון, "נכון" המנומש אמר בחיוך והוריו צחקקו והנהנו, יודעים את זה.
—–
"הכל בסדר?" רוי שאל את ג'ואי כשהם יצאו לבחוץ, מחליטים ללכת אל הקולנוע לראות סרט, "כן, הכל בסדר" ג'ואי אמר, "אוקיי" קצוץ השיער מלמל, ממשיך להסתכל על ג'ואי במבט משונה, "איך היה אצל ג'סיקה? מה עשיתם?" טד שאל כשהבין שצריך להחליף נושא, "לא משהו מיוחד, ראינו טלוויזיה ובסוף נרדמנו ביחד" הוא השיב, משקר בטבעיות.

"וזהו?" המנומש שאל בפליאה, כאילו והוא עדיין לא התרגל לעצם העובדה שג'ואי וג'סיקה לא עושים שום דבר מיני ביחד, "וזהו" ג'ואי השיב ברצינות והג'ינג'י נאנח, מבואס מעט בשביל ג'ואי על כך שהוא לא מצליח להשיג סקס.

"אתה בטוח שאתה לא רוצה שאכיר לך מישהי?" רוי שאל בכנות וג'ואי גיחך והנהן, "אני בטוח שאסתדר לבד" הצעיר השיב, משחק מעט עם אצבעותיו, את האמת שהוא כבר הצליח להסתדר ולמצוא מישהו, אבל הוא לא יספר להם, לפחות לא כרגע.

הם לקחו את השתייה, הפופקורן והנאצ'וס שלהם ונכנסו אל תוך הקולנוע, מתיישבים זה לצד זה וכבר מתחילים לזלזול את החטיפים, לא מחכים לתחילת הסרט.

"מה נעשה אחר כך?" טד שאל, כבר מתכנן תוכניות, "לא יודע, נאכל?" ג'ואי מלמל, זולל את הפופקורן, "סגור" הג'ינג'י השיב, "ואחר כך?" רוי שאל, נותן לשני האחרים לחשוב, "נשאר עוד אלכוהול בבית שלי" המנומש לחש בתמימות וכולם הביטו זה על זה בשתיקה לפני שהם חייכו בערמומיות, מחליטים על זה ללא מילים.

"ששש…" טד אמר כשהתחיל להחשיך והסרט התחיל להתנגן, נותן לשלושת הנערים להביט בריכוז על המסך, לא חושבים על יותר מדי דברים ומרוכזים רק בסרט עצמו, מה שנתן לג'ואי קצת מנוחה מכל הרעש שבמוחו.
—–
"אוכלים כאן או לארוז?" המוכר שאל אחרי שהם שילמו את המחיר והבנים הביטו זה על זה בחיוך, "לארוז" קצוץ השיער אמר והמוכר הנהן בהבנה, נותן להם להמתין כמה דקות לפני שהם קיבלו את האוכל שלהם והלכו מבלי להתמהמה אל ביתו של טד, הולכים כל הדרך בהליכה מהירה.

"יאמי!" טד אמר בזמן שמזג לבנים את האלכוהול, "בואו נאכל" הוא הוסיף והם הנהנו במהירות, לוקחים כמה ביסים מהאוכל רק בשביל לשתות את האלכוהול כמו שצריך, לא מעוניינים לשתות אותו על בטן ריקה.

"אתה לא הולך להשתכר, נכון?" רוי שאל בדאגה את ג'ואי שלגם קלות מהכוס שלו, "אל תדאג, אני לא אשתה יותר משתי כוסות" חום השיער השיב בחיוך כן, ושני האחרים נאנחו בהקלה, "מעולה" המנומש מלמל, מביט על ג'ואי המחייך.

"אתה נראה שמח, אתה בטוח שלא היה משהו עם ג'סיקה?" טד שאל בהפתעה וג'ואי הביט עליו בגיחוך, "אסור לי להיות שמח גם אם ג'סיקה לא עשתה לי כלום?" ג'ואי בירר וטד הניע את ראשו לשלילה, "לא" הוא השיב, לא יודע שהשמחה של ג'ואי נגרמה ממשהו אחר, יותר נכון ממישהו.

"בכל מקרה" רוי אמר, נשען לאחור על הספה, "אני חושב שאתחיל להיות בזוגיות עם שילה" קצוץ השיער אמר ושני האחרים הרימו גבה משועשעת, "איתה היית אתמול?" טד שאל וכחול העיניים הניע את ראשו לשלילה, "עם ניקול" הוא אמר ושני האחרים צחקקו, "ולמה אתה רוצה להיות עם שילה בזוגיות?" ג'ואי שאל בבלבול, "כי היא הציעה לי" רוי אמר בחוסר אכפתיות.

"אז אתה פשוט יוצא עם מי שמבקשת ממך לצאת, גם אם אתה לא אוהב אותה?" ג'ואי שאל בזעזוע ורוי הביט עליו והנהן, "למה אתה כל כך מופתע? כל מערכות היחסים שלי היו ככה" כחול העיניים אמר, לוגם מהאלכוהול שלו, "סתם" ג'ואי מלמל, הוא ואיאן אוהבים אחד את השני ועדיין לא יכולים לצאת בכזאת קלילות.

"על כמה מתערבים שהם נפרדים כמה ימים אחרי שהם מתחילים להיות ביחד?" טד שאל את ג'ואי בשעשוע והאחר גיחך, "זה לא התערבות כי שנינו יודעים שזה יקרה" הצעיר אמר וטד הנהן, ג'ואי צודק.

"היי!" רוי אמר בחיוך, "כמה שבועות זה גם אפשרי" הוא הוסיף ושלושתם צחקקו, יודעים טוב מאוד שהזוגיות הזאת לא תמשיך יותר מדי זמן, לרוי אין באמת את הכוח לכל הפוצי מוצי המיותר הזה, הוא מעדיף כרגע רק סטוצים, ואם הוא מתחיל בזוגיות, היא לא נמשכת ליותר מדי זמן ולרוב הם חוזרים להיות יזיזים, זה גם בערך כמו טד, למרות שטד לא קופץ ישר לזוגיות אחרי שמציעים לו אותה, הוא לרוב בודק את השטח לפני וחושב עם עצמו מה עדיף לו יותר- זוגיות או סטוצים, אומנם כשהוא מתחיל להיות בזוגיות היא נמשכת בדרך כלל מספר חודשים אבל בסופו של דבר נגמרת מהסיבה שהוא מעוניין לגוון.

"אז שיהיה בהצלחה" ג'ואי אמר לבסוף, נשען גם הוא אחורנית על הספה אחרי ששבע כמו שצריך מהאוכל, "הורדתם אותי מזה, אני אגיד לה שלא" רוי מלמל ולקח את הטלפון שלו, שולח הודעת סירוב לשילה ושני האחרים נאנחו, "אתה והשטויות שלך" המנומש מלמל, ממשיך לאכול.

"מחר אתם עושים משהו?" רוי שאל בסקרנות, "אני נפגש עם ג'סיקה" ג'ואי אמר, "אני לא עושה כלו-ג'סיקה?" טד שאל בצעקה מופתעת, "כן" שחור העיניים השיב, "אתה נפגש איתה הרבה" רוי אמר בחיוך ערמומי, "אתם לא בזוגית סודית?" הוא שאל והאחר הביט עליו בזעזוע, "זוגיות סודית? למה לי להיות איתה בזוגיות סודית?" חום השיער שאל בגיחוך, "לא יודע, זה עדיין מוזר לי שאתם לא ביחד למרות שאתם כל הזמן ביחד" כחול העיניים מלמל וג'ואי גיחך, "אנחנו חברים טובים" הצעיר הסביר ושני חבריו הביטו זה על זה ואז עליו.

"את מי אתה אוהב יותר? אותה או אותנו?" טד שאל לפתע וג'ואי צחק בקול, מקווה שהוא צוחק איתו, אבל כשהוא ראה את המבט הרציני של טד הוא השתתק והביט על חבריו ללא מילים, "זאת הייתה שאלה רצינית?" הוא בירר והם הנהנו במהירות, "אני אוהבת את כולם" הוא מלמל וטד הביט בהלם על רוי.

"הוא כבר לא אוהב אותנו כמו פעם!" הג'ינג'י ייבב בדרמטיות ומיד אחריו גם רוב ייבב, גורמים לג'ואי לגלגל את עיניו בייאוש וללגום בחיוך את האלכוהול שלו, "אתם פשוט טיפשים" הוא לחש והם צחקקו, מפסיקים לשחק את עצמם נעלבים.

"אז מה אתה וג'סיקה מתכננים לעשות מחר אם לא סקס?" רוי שאל בסקרנות וג'ואי הרים את כתפיו, "רק לדבר?" הוא שאל ורוי הביט עליו, "על מה אתם מדברים? אתה מסתיר מאיתנו משהו?" הוא שאל בצחוק וג'ואי בלע את רוקו בלחץ, גורם לרוי להסתכל עליו ברצינות, יכול להיות שיש באמת משהו שהוא מסתיר מהם?

"אנחנו מדברים על בנות ועל איך להתחיל איתן" ג'ואי שיקר במהירות אחרי מספר שניות של חשיבה, "אה" רוי מלמל, לא ממש מאמין לו משום מה, "היא עוזרת לך?" טד שאל ברצינות וג'ואי הנהן בחיוך, "מה היא מלמדת אותך?" רוי שאל וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים, "אל…אמממ…כל מיני, יש הרבה" ג'ואי מלמל, מקווה שהאחר ירד מהשאלה ולהפתעתו רוי רק הנהן בהבנה והוא חייך בהקלה, לא יודע שרוי הבין שמשהו בו שונה ושכנראה והוא באמת מסתיר מהם משהו.

רוי לא באמת ידע מה ג'ואי מסתיר, אבל הוא כן ידע שיש שם משהו שהוא וטד כנראה עדיין לא גילו.
—-

"אני חושב שג'ואי לא אומר לנו את האמת" רוי אמר אחרי שהם ליוו את ג'ואי הביתה, "למה אתה מתכוון?" טד שאל בסקרנות, "אני חושב שהוא מדבר עם ג'סיקה על דברים שאנחנו לא יודעים" קצוץ השיער מלמל וטד הביט עליו בדרמטיות, "אתה חושב שג'ואי שומר מאיתנו סודות?" הג'ינג'י שאל, נשמע פגוע ורוי סטר לראשו בייאוש.

"נראה לי" רוי אמר וטד הביט על הקרקע, חושב על דבר אפשרי, "אולי באמת הוא וג'סיקה יוצאים?" המנומש שאל ורוי הרים את כתפיו בחוסר ידע, "אולי, ואולי הוא מסתיר משהו אחר" רוי אמר ברצינות וטד פער את עיניו בהפתעה, "למה לו להסתיר מאיתנו דברים?" טד שאל והאחר הרים שוב את כתפיו בחוסר ידע, מה שעצבן את הג'ינג'י וגרם לו לסטור לקרקפת של רוי, "אז אם אתה לא יודע אל תגרום לי להילחץ סתם ככה!" טד אמר ברוגז ורוי הביט עליו בכעס בזמן שפשף את ראשו, "טוב, רק אל תתחרפן" רוי אמר, בועט קלות בטד לפני שהוא רץ, יודע שטד ירדוף אחריו בשביל להחזיר לו.
—–

ג'ואי שכב על המיטה, הוא כבר התארגן לשינה ועשה שעון מעורר לצהריים המוקדמים בשביל להספיק להיות עם ג'סיקה.

הוא ניסה לישון, אבל הוא התקשה להירדם כי המחשבות על איאן לא הפסיקו לרוץ לו בראש, מחר הוא יפגוש אותו במרכז ומה לעזאזל הוא אמור להגיד לו? הוא בכלל אמור לדבר איתו? מה הוא יעשה ואיך הוא יפעל?

ג'ואי לא ידע והוא נאנח בכבדות, מניח את כפות ידיו על פניו, "למה הכל כל כך מבלבל?" הוא לחש לעצמו, מוריד את ידיו ומניח אותן בחופשיות על המיטה לפני שעצם את עיניו, "לעזאזל עם הכל" הוא לחש, הוא ילך לישון ומחר יהיה טוב, הוא כבר יצליח להתמודד עם איאן, הוא כבר ימצא מה להגיד ומה לעשות, אין טעם לחשוב יותר מדי על משהו שעדיין לא קרה.

השעון המעורר ציפצף וג'ואי פקח את עיניו, "כבר בוקר?" הוא שאל את עצמו בקול צרוד ולא מאמין, מתקשה לחשוב שכבר הזמן לקום.

הוא לבסוף התרומם מהמיטה והתחיל להתארגן, לא רוצה לתת לג'סיקה לחכות, במיוחד כשהוא יודע שהיא תצליח למצוא כל מיני דרכים מסקרנות בשביל לגרום לאיאן לשים לב אליו יותר היום.

"אתה הולך?" זואי שאלה בעצב כשג'ואי התכוון לצאת מהדלת והוא הנהן אליה, "אני הולך לג'סיקה" הוא אמר בחיוך והיא הנהנה בעצב, "רוצה לבוא?" הוא שאל והיא הביטה עליו באושר.

"אמא!" היא צעקה ומליסה הביטה עליהם מהסלון, "מה?" האם שאלה, "אני יכולה ללכת עם ג'ואי לג'סיקה?" זואי שאלה ומליסה הביטה על בנה, "אתה תדאג לה?" האם שאלה והנער הנהן, "ג'סיקה תחזיר אותה אחרי שהן ילוו אותי לעבודה" הוא הוסיף ומליסה הביטה בחיוך על זואי המתחננת, "את יכולה ללכת" שחורת העיניים אמרה וזואי צעקה "יש!" לפני שהיא שתקה, יודעת שכשאביה ישן אסור לעשות יותר מדי רעש בשביל לא להפריע לו.

"בואי" ג'ואי אמר והרים אותה על ידיו, לוקח אותה לחדר ונועל לה נעליים לפני שהם יצאו, מנופפים למליסה לשלום.
—–

"שלום~" ג'סיקה זימרה בחיוך, לוקחת את זואי המצחקקת מידיו של ג'ואי ומחבקת אותה בחוזקה, "איזה כיף לי שבאת" בעלת הגומות אמרה בכנות, לוקחת את זואי וג'ואי אל הסלון.

"איפה כולם?" הנער שאל בזמן שהתיישב לצידן על הסלון, "מסתובבים בחוץ" הנערה אמרה בחיוך, מלטפת את שיערו החום, "עוד שעתיים 3" היא מלמלה וג'ואי הסמיק מעט והנהן, "עוד מעט הוא הולך לעבוד" זואי אמרה בעצב, "הוא בטח עצוב" היא הוסיפה בתמימות, גורמת לג'ואי ולג'סיקה לחייך בניהם, ג'ואי רחוק מלהיות עצוב, להפך, גם אם הוא מתכחש לזה, הוא לא יכול להתחמק מהעובדה שהוא מחכה כבר להגיע למרכז לעיוורים בשביל לפגוש את איאן.

הוא רוצה להתמודד איתו והוא רוצה לדבר איתו והוא רוצה להרגיש אותו ולצחוק איתו, אפילו לריב איתו הוא רוצה, העיקר לראות אותו.

את כל זה הוא הבין בחודש הזה של הניתוק, ברגע שהוא תפס מרחק מאיאן הוא הבין טוב יותר כמה שהוא רוצה להיות קרוב אליו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך