אני אהיה העיניים שלך -פרק 36-

bl_bar 22/08/2018 545 צפיות אין תגובות

"יום הולדת שמח לך! יום הולדת שמח לך! יום הולדת שלך לך ג'ואי היקר, יום הולדת שמח!" מליסה, אדם וזואי קראו בשמחה כשנכנסו לחדר של בנם בבוקר, מעירים אותו עם שירי יום הולדת.

"בוקר" ג'ואי מלמל בחיוך, משפשף את עיניו ומאפשר לאימו לנשק את פניו באהבה, "יום הולדת שמח יפה שלי" היא אמרה בכנות, מחבקת אותו בחוזקה, "אתה המתנה הכי טובה שאי פעם קיבלתי" היא הוסיפה לפני שהתרחקה, מלטפת את שיערו, "אני אוהבת אותך" היא אמרה וג'ואי חייך אליה, "גם אני אותך" הוא השיב, מקבל שוב נשיקות רבות ממנה.

"ג'ואי גדלת בשנה!" זואי אמרה בהתרגשות וטיפסה על המיטה, קופצת על אחיה השכוב ומחבקת אותו בחוזקה, "מזל טוב" היא אמרה והוא ליטף את שיערה הרך, "תודה" הוא לחש לה, טופח על גבה.

"אין לך עבודה?" ג'ואי שאל בגיחוך את אדם שהתיישב לצידו את המיטה, נושק למצחו, "לקחתי חופש, גם אמא לקחה" האב אמר בחיוך, צובט את לחיו של בנו, "הכל בשביל הבן שלי" הוא הוסיף וג'ואי חייך, הוא יודע שאדם הוא לא האב הביולוגי שלו, אבל הוא אוהב אותו כאבא אמיתי, אחרי הכל הוא זוכר רק אותו בחייו.

"אני יודעת שזה מבאס, אבל יש לך בית ספר ואתה צריך לקום להתארגן, בחוץ מחכה לך עוגה" מליסה אמרה בחיוך, גורמת לבנה להיאנח, אין לו כוח ללכת לבית הספר, אבל לבסוף הוא חייך והתרומם, טד ורוי בטח ירצו לראות אותו היום.
—-

ג'ואי אכל מעוגת השוקולד, שותה ביחד איתה נס קפה, הוא לא מרבה לאכול ארוחת בוקר בבית, אבל כשזה יום הולדת אז זה משהו אחר.

"טעים!" זואי אמרה בחיוך, זוללת את עוגת השוקולד ללא מעצורים, "נכון? אמא הכינה" אדם אמר בחיוך, מליסה הכינה את העוגה בלילה כשג'ואי ישן, "תודה" ג'ואי אמר בכנות לאימו, מקבל ממנה ליטופים בשיער, "אין בעד מה תינוק שלי" היא אמרה בחיוך, "אני כבר לא תינוק" הוא מלמל והיא צחקקה והתכופפה בשביל לנשק את הקרקפת שלו, "תמיד תהיה התינוק שלי לא משנה בן כמה תהיה" היא אמרה ברצינות, מלטפת את פניו ברכות.

"אני אקח אתכם היום" אדם אמר לילדיו המחוייכים שהנהנו באושר והמשיכו לאכול את העוגה המתוקה.
—-

"בהצלחה" אדם אמר בחיוך לפני שג'ואי יצא מהרכב עם תיקו, "תודה אבא" הצעיר אמר ונופף לאביו שנופף אליו בחזרה לפני שנסע הביתה, יש לו ולמליסה הרבה דברים לעשות.
—-
"ג'ואי!" טד צרח את גרונו כשראה את נער יום ההולדת הולך לכיוון בית הספר, ג'ואי חייך והסתובב, רואה את טד רץ אליו במהירות והוא ידע מה הולך לקרות, טד הולך למחוץ אותו בחיבוק.

"ג'ואי" טד קרא, מזנק על גופו של חברו ומחבק אותו בחוזקה, "מזל טוב!" הג'ינג'י אמר בהתרגשות, מקבל טפיחות על גבו מג'ואי והוא חייך באושר, שמח שג'ואי נחמד היום.

"עכשיו אתה בן 18" טד אמר כשהתרחק, נושק בחוזקה ללחיו של ג'ואי- וכאן היה הקש ששבר את גבו של ג'ואי, והוא דחף את המנומש ממנו, "תיזהר!" הוא איים וטד עשה פרצוף עצוב והנהן באיטיות, אז ג'ואי לא עד כדי כך נחמד אחרי הכל.

"ג'ואי! יום הולדת שמח לך! יום הולדת שמח לך!" רוי קרא כשראה את חבריו, הולך אליהם ומחבק את ג'ואי בחוזקה, "איך זה מרגיש להיות בן 18?" רוי שאל בחיוך וג'ואי נאנח, "עולם אחר" הוא מלמל בציניות, גורם לחבריו לצחקק, "תראה מה קניתי לך!" רוי אמר כשהתרחק, פותח את התיק ומוציא מתוכו קופסה סגורה.

"מה זה?" ג'ואי שאל, "תפתח" רוי אמר בחיוך משתובב וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים בחשדנות, פותח את הקופסה וסוגר אותה מיד, "רוי!" ג'ואי אמר ברוגז והאחר גיחך בשעשוע.

"מה זה?" טד שאל בסקרנות, לוקח את הקופסה ופותח אותה רק בשביל למצוא קונדומים.

"פשש" הג'ינג'י אמר, מחטט בשלל הטעמים והסוגים, "אם אתה לא רוצה אני אקח כמה" המנומש אמר, "לא" קצוץ השיער אמר במהירות, חוטף מחברו את המתנה לג'ואי, "זה בשבילו לא בשבילך" כחול השיער אמר ברוגז, הולך מאחורי ג'ואי ופותח את התיק של הצעיר, מכניס את הקופסה בפנים, "בעתיד יהיה לך את הצורך להשתמש בהם" שחור השיער אמר בחיוך, טופח על גבו של ג'ואי המיואש.

"אתה קנית לו משהו?" רוי שאל וטד הנהן, "לא רציתי לתת לו עכשיו, אבל.." טד מלמל, פותח את התיק ומוציא משם חבילת מתנה, "תפתח" הוא אמר בחיוך לג'ואי שהביט עליו גם כן בחשדנות לפני שהוא פתח את המתנה, מחייך בהקלה כשזה היה בושם, "תודה" הוא אמר בחיוך, "יש מתחת עוד דברים" המנומש אמר בגיחוך וג'ואי הביט עליו בשאלה לפני שהוציא את הבושם, מרים את הבד שהבושם נח עליו רק בשביל לראות גם כן קונדומים.

"חשבנו על אותו הדבר!" רוי אמר בהתלהבות, נותן כיף לטד המאושר, "נו באמת" ג'ואי מלמל, מחזיר את הבד ואת הבושם למקום, "תודה לכם" הוא מלמל בציניות, מקבל מחבריו חיוכים לפני שהם חזרו לחבק אותו ולהתקדם אל בית הספר.
—-

"היה נחמד מהמורה להביא לך עוגה" רוי אמר כשהם ישבו בדשא בהפסקת האוכל, "כן" ג'ואי אמר, אוכל את הכריך שלו ומסתכל על איך שחבריו אוכלים את מה שנשאר מעוגת הגבינה של המורה.

"אתה חושב שיעשו לך משהו בעבודה?" טד שאל, מקבל מרוי מבט מזהיר, "לא יודע" ג'ואי מלמל, מביט עליהם בשאלה, "מעניין" טד אמר בחיוך ורוי נאנח, מביט על ג'ואי ומחייך אליו בתמימות, "יכול להיות שהם יעשו לך משהו קטן" קצוץ השיער אמר וג'ואי הנהן לעצמו, מחייך קלות כשחשב לעצמו על מה שאיאן מתכנן לו היום, שוכח מהחשדנות שלו כלפי רוי וטד.

"זוכרים שנפגשים אצלי היום, נכון?" טד שאל ושני האחרים הנהנו, הם לחלוטין לא ישכחו את הרגע שהם הם יתאחדו עם האלכוהול, "הזמנת את ג'סיקה?" רוי שאל וג'ואי פתח את פיו באשמה, הוא שכח מזה, "אופס" הוא מלמל לפני שהוציא את הטלפון שלו, רואה עשרות הודעות מג'סיקה והוא חייך לעצמו, שולח לה שתבוא היום אל טד לשתות והיא ענתה בחיוב, ממשיכה לשלוח לו שלל ברכות ליום ההולדת.

"היא תבוא" ג'ואי אמר ושני החברים הנהנו בהבנה, לא מספרים לג'ואי שהיא תבוא היום למרכז גם ככה.

"מעולה" רוי אמר, חוזר לאכול מהעוגה, "אתה קולט שאתה בן 18 ועדיין בתול?" טד שאל לפתע, גורם לרוי להיחנק מהעוגה ולצחוק בקול, טד כל כך חסר טאקט שהוא אפילו לא יודע את זה.

"אז מה" ג'ואי מלמל חלושות, מכחכח בגרונו בחוסר נעימות, זה לא שיש לו עם מי לשכב כרגע, הוא ואיאן גם ככה לא זוג והוא עדיין לא מסוגל לחשוב על סקס איתו או עם גבר אחר, זה מפחיד אחרי הכל, האיבר של איאן אמור להיכנס לתוך ה…הזה שלו…התח-, "לא!" ג'ואי אמר וניער במהירות את ראשו, סוטר קלות ללחיו וגורם לרוי וטד להביט עליו בזעזוע מפוחד, "מה קרה?" טד שאל בפחד, "סתם" ג'ואי אמר בחיוך תמים, מה שהפחיד את הג'ינג'י עוד יותר.

"נכנס בו משהו!" המנומש אמר בדרמטיות מפוחדת לרוי לפני שהוא נעמד והסתתר מאחורי שחור השיער המצחקק, "לא נכנס בי כלום, טיפש" ג'ואי מלמל וטד נאנח בהקלה, ג'ואי עדיין מקלל אותו כמו שצריך.

"אז מה זה היה?" הג'ינג'י שאל כשחזר לשבת במקומו, "חשבתי על סקס אפשרי עם ג'סיקה" הוא מלמל את השקר הראשון שעלה לראשו, "אוווו" רוי אמר בהתרגשות, "אבל אז הבנתי שהיא לא הטעם שלי ושאני לא מעוניין בזה" הוא אמר במהירות, מנפץ את התקווה של חבריו, "חבל…" טד אמר בעצב, טופח על כתפו של ג'ואי, "זה עוד יקרה" הוא אמר לו בביטחון, "אתה עוד תזכה לזיין" הוא הוסיף וג'ואי גלגל את עיניו, מעיף את ידו של טד ממנו.

הצלצול נשמע, גורם לנערים לקום ולזרוק את הלכלוך שלהם לפני שהם הלכו אל הכיתה, ממשיכים את היום הלא מעניין כרגיל.

"ניפגש בערב" טד אמר, מחבק את ג'ואי שהנהן בהבנה, "זה יעבור מהר" רוי אמר בחיוך, מלטף את שיערו של חום השיער שהנהן אליו גם כן לפני שהוא יצא מחיבוק הידיים הדרמטי של טד, "אני הולך" הוא אמר בחיוך והם נאנחו בעצב, מסתכלים עליו הולך אל המרכז לעיוורים וכשהוא התרחק הם צחקקו לעצמם, הולכים מהר אל הבית של ג'סיקה, היא תיקח אותם עם הרכב למרכז אחרי שהוריו של ג'ואי יודיעו להם לצאת.

ג'ואי נכנס למרכז, הולך במסדרון ונכנס לחדר, מסתכל על איאן ולורי שהיו נראים כאילו והם עסוקים בקריאת מסמכים, "יש כאן טעות הקלדה?" איאן שאל ולורי הביטה עליו לפני שמיששה את כתב הברייל עם אצבעותיה, "כן, זה אמור להיות 'אבל' " היא אמרה לו והוא הנהן בהבנה.

ג'ואי הביט בפליאה על לורי, היא יודעת כתב ברייל, הוא לא באמת ייחס לזה חשיבות אבל פתאום הוא הבין עד כמה שלורי מבינה יותר טוב ממנו את המגבלה של איאן, ומשום מה ליבו כאב מעט, לורי יותר טובה ממנו.

"ג'ואי" דני אמר בחיוך כשנכנס לחדר הקבלה, "היי" ג'ואי השיב לו בחיוך, יוצא מהבועה שלו, "האם ג'אק יהיה זה שיאחר הפעם?" בעל המשקפיים שאל בציניות ונער היום הולדת צחקק, "לא נראה לי, ג'אק מגיע בזמן" שחור העיניים אמר ושניות לאחר מכן כחול השיער נכנס לחדר, "שלום" הוא אמר בחיוך, מתיישב לצידם, "4 שעות של סבל" הוא לחש בגיחוך, "אני שומע!" איאן הזהיר ובעל הקעקוע כחכח בגרונו בעוד ששני האחרים צחקקו קלות, "זה יעבור מהר" ג'ואי אמר לבסוף והשניים האחרים הנהנו, מחזיקים את עצמם מלאחל לצעיר יום הולדת שמח.
—–

"אוקיי" לורי אמרה כשהיא ואיאן התיישבו למולם, "לפני שתלכו להחליף בגדים, רצינו לאחל לג'ואי מזל טוב" המתולתלת אמרה בחיוך, מרגישה את הצורך להיות הראשונה לאחל לו מזל טוב, אולי ככה איאן יסלח לה מהר יותר.

"יש לך יום הולדת?" ג'אק שאל בהפתעה, משחק אותה כאילו והוא לא יודע על זה, וג'ואי חייך והנהן, "אתה בן 18?" דני שאל והוא הנהן, "ואו, עכשיו כל מה שתעשה יגרום לך להיכנס לכלא אמיתי" בעל המשקפיים מלמל, "דני!" איאן הזהיר וג'ואי גיחך קלות, נכון, עכשיו האיום שלו זה לא כלא לנערים, זה כלא אמיתי, עם רוצחים, אנסים וגנבים גרועים יותר ממנו, הוא צריך להיות זהיר יותר בכל מה שהוא עושה.

"בכל מקרה שיהיה לך מזל טוב" חום העיניים אמר בחיוך, "תודה" ג'ואי השיב, "מזל טוב ג'ואי" העיוור אמר בחיוך והצעיר הביט עליו, מנסה כמה שיותר לא להסמיק, הרי רק שניהם יודעים מה איאן אמר בעבר על מה יקרה אחרי שיהיה לו 18.

"תודה" הצעיר לחש במבוכה ואיאן חייך, יודע שג'ואי הושפע ממילותיו, "טוב, הגיע הזמן להחליף בגדים" איאן אמר, מחליף מהר את נושא יום ההולדת לנושא העבודה, וג'ואי נאנח קלות, אז כנראה שלא יהיה בשבילו משהו מיוחד חוץ ממספר ברכות.
—-

"איך זה להיות בן 18?" ג'אק שאל כשהם החליפו למדי עבודה, "רגיל" ג'ואי אמר בכנות, לא מרגיש שונה ממה שהוא היה אתמול, "עכשיו כל מה שתעשה כאן יעלה לך ביוקר" דני אמר, "תפסיק לנסות להפחיד אותו, לא נראה לי שזה מזיז לו במיוחד" ג'אק אמר וג'ואי הנהן, "לא אכפת לי" הוא אמר, שקר ואמת מעורבבים ביחד.

"חברה שלך אמרה לך מזל טוב ראשונה" דני התגרה בג'ואי שהביט עליו ברוגז, "הבדיחה עם לורי עדיין קיימת?" שחור העיניים שאל ודני הרים גבה משועשעת, עונה לשאלתו של ג'ואי ללא מילים, "עדיין לא הבנתי למה אתה חושב שג'ואי דלוק על לורי" ג'אק אמר בכנות, שם את חולצת המדים, "כי הוא תמיד מסתכל לכיוון שלה" דני השיב וג'אק גיחך, "איאן גם בכיוון שלה, אז מי יודע, אולי ג'ואי מסתכל עליו ולא עליה" ג'אק אמר, גורם לנערים לצחוק, אבל ג'ואי צחק עם חשש בתוכו.

"אם ג'ואי לא היה שונא את איאן כל כך אז אולי הייתי מאמין לזה" דני מלמל, מסיים להתלבש, "תכלס" ג'אק אמר, מסתכל על ג'ואי שסיים להתלבש גם כן, זה היה נראה כאילו ולג'ואי לא אכפת מדבריהם.

"בואו נלך" ג'ואי אמר לבסוף, לוקח את בגדיו ויוצא החוצה, אחריו גם שני הנערים האחרים יצאו והם הלכו אל החדר, מכניסים את הבגדים שלהם לתיקם לפני שהם יצאו אל המחלקה המתאימה, לא מחכים ללורי ולאיאן שיגידו להם את זה.

"מתי כולם אמורים להגיע?" לורי שאלה, "בארוחת הצהריים" איאן השיב לפני שיצא החוצה והלך גם כן למחלקה, משאיר את לורי להיאנח לעצמה לפני שגם היא הלכה אל המחלקה המתאימה, מבואסת מעצם העובדה שאיאן וג'ואי התחילו שוב להתקרב ולה אין שום דבר לעשות בנושא.

"להקשיב" איאן אמר בחיוך, משתיק את האנשים במחלקה שחיכו לדבריו, "היום לג'ואי יש יום הולדת 18" הוא אמר בחיוך, שומע את קריאות המזל טוב ואת אמירות התודה של ג'ואי שלא ידע שכולם בעצם ידעו את זה, "תתנהגו אליו טוב ותברכו אותו היום" הוא הוסיף לפני שהתיישב בכיסאו, מחייך לעצמו כששמע את שלושת הבנות, שג'ואי תמיד איתן, צוחקות ומאושרות.
—-

"אני מתרגש!" טד אמר כשהם עמדו מחוץ לדלת המחלקה, מליסה החזיקה עוגה גדולה וכל השאר החזיקו בלוני הליום ומתנות, אדם וזואי החזיקו שקיות חטיפים, מוכנים להפתיע את הנער שהם אוהבים.

"שלוש" זואי התחילה בלחישה, "ארבע" רוי לחש, "ו…!" טד קרא ופתח את הדלת באחת, "הפתעה!" הם קראו וקריאות המזל טוב נשמעו בכל החדר, גורמות לג'ואי להזיז את עיניו מהבנות, ולהביט על משפתחו והחברים שעמדו בפתח הדלת והוא נעמד במקומו, הולך אליהם במהירות.

"מה אתם עושים כאן?" הוא שאל בחוסר אמונה, מרים את זואי שהרימה את ידיה אליו, "עשינו לך הפתעה!" זואי אמרה, מחבקת את אחיה בחוזקה ומראה לו את החטיפים שבשקית.

"מזל טוב!" ג'סיקה אמרה בחיוך, מחבקת את ג'ואי וזואי בחוזקה, "אתה מופתע?" היא שאלה בחיוך מלא גומות וג'ואי הנהן, מביט בחוסר מילים על המפתיעים.

"בואו תיכנסו" איאן נשמע מאחור וג'ואי הסתובב אליו, "איאן, שלום" מליסה אמרה, מעבירה לרוי את העוגה רק בשביל לחבק את הבלונדיני המחוייך, "ביקשנו ממנו אישור להגיע" מליסה אמרה לבנה בחיוך ואיאן הרים את גבותיו בהשתובבות, שמח שג'ואי לא גילה על מסיבת ההפתעה.

"נסדר שולחן ונניח את מה שהבאתם" לורי אמרה כשנעמדה לצידו של איאן וכולם הנהנו, מתחילים להיכנס ולהגיד לכל הנוכחים שלום.

ג'ואי היה כל כך מובך כשאיאן הכריח אותו לנאום מול כולם ולהגיד תודה, אבל הוא עשה את זה כמו שצריך, במיוחד כשהבלונדיני עמד לצידו ומדי פעם שלח את ידו אל ידו שלו, נוגע בו ומסמן לו שהוא כאן איתו.

הם שמו שירים ברקע והמסיבה הקטנה התחילה, ג'אק ודני אמרו למשפחתו ולחבריו שלום, מתיידדים איתם במהירות.

נטלי, מיילי וקים קיבלו לא מעט יחס ממשפחתו של ג'ואי, במיוחד מזואי אחרי שהוא סיפר להם שהן החברות שלו כאן במחלקה, זואי כמובן התאהבה בהן במהירות, אומרת להן כהרגלה שכל החברים של ג'ואי חמודים והן התאהבו בה גם כן, משחקות איתה ומספרות לה עד כמה שיש לה אח נפלא.
—-

איאן צחק מבדיחה של אדם ומליסה, מוצא את הוריו של ג'ואי נחמדים במיוחד, לורי גם כן דיברה איתם בנחמדות, מסתירה את רגשותיה הלא נחמדים כלפי בנם, יותר נכון כלפי היחסים של בנם ושל איאן.

"חדר החושך?" רוי שאל בהתלהבות כשהחדר עלה בשיחה של איאן עם מליסה, "סתם חדר חשוך" ג'ואי אמר בזמן שג'סיקה ליטפה את שיערו, עושה לו קוקו, "אפשר להיכנס לשם?" טד שאל בהתלהבות, "כמובן שאפשר" העיוור אמר בחיוך וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, החדר הזה מעלה לו נשכחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך