אני אהיה העיניים שלך -פרק 39-

bl_bar 23/08/2018 723 צפיות 2 תגובות

ג'סיקה סימסה למליסה שג'ואי אצלה ושאין לה מה לדאוג כשג'ואי נרדם, מקבלת הודעת תודה במהירות מהאם המודאגת.

בעלת הגומות נאנחה לפני שהתרוממה מהמיטה, מכסה את ג'ואי ומתכוונת לצאת מהחדר, אבל אז הטלפון של ג'ואי -ששכב לצידו, משך את תשומת ליבה, והיא נגסה בשפתיה לפני שלקחה אותו מהר, מחייכת בהקלה כשלג'ואי לא היה סיסמה והיא במהירות מצאה את המספר של איאן, כותבת אותו בטלפון שלה לפני שהחזירה את הטלפון של ג'ואי מהר לצידו על המיטה והיא יצאה החוצה.

אם אף אחד מהם לא יעשה משהו, אז היא תעשה.

איאן כיווץ את גבותיו כשהטלפון שלו צלצל והקריא את מספר הטלפון הלא מוכר, הוא שלח את ידו אל הרעש, אוחז בטלפון ועונה לו, "הלו" הוא מלמל בקול חלש, הוא כבר הצליח להתגבר על הבכי.

"זאת ג'סיקה" בעלת הגומות מלמלה ואיאן התיישב במהירות על המיטה, "כן?" הוא שאל, רוצה שהיא תמשיך לדבר, אולי יהיה לה משהו להגיד על ג'ואי, "הוא אצלי, הבנתי שהוא ברח מהבית אחרי שהוא רב עם ההורים שלו" הנערה אמרה, שומעת את האנחה הכבדה של איאן, "הוא בסדר?" איאן שאל בדאגה, משפשף את מצחו הכואב, "הוא בכה לא מעט, עכשיו הוא ישן" ג'סיקה השיבה ואיאן הנהן לעצמו.

"מחר הוא לא יכול להיות אצלי, שישן אצלך" בעלת הגומות אמרה, משקרת, "אצלי?" איאן שאל בהפתעה, "כן, אתם גם ככה עדיין עובדים באותו המקום, תיקח אותו איתך לבית שלך, הוא לא יחזור הביתה והוא לא יכול ללכת לטד או לרוי, אתה תשאיר אותו ברחוב?" ג'סיקה שאלה, מחייכת לעצמה כשידעה שלאיאן אין עוד אפשרות אחרת.

"אדבר איתו מחר" איאן אמר, "מעולה, תדע שהוא באמת אוהב אותך, הוא עושה את כל זה רק בשביל שלא יפרידו בניכם אז חסר לך שאתה פוגע בו!" היא איימה, ובפעם הראשונה מאז כל הבלאגן איאן מצא את עצמו מחייך, אז יכול להיות שכל מה שהוא קיווה מתגשם.

"אוקיי" איאן אמר לבסוף, "אני אנשק אותו בשבילך" בעלת הגומות אמרה, "לא! לא בפה!" הוא מיהר להגיד והיא צחקקה, "בלחי" היא אמרה והוא גיחך, "תהיי איתו עכשיו, תחבקי אותו" הוא אמר, "אל תדאג, אמחץ אותו חזק חזק" ג'סיקה השיבה בחיוך, "ואיאן?" היא מלמלה, שומעת אותו פולט "מממ?" שואל, "אני מצטערת על מה שאמרו לך, העיוורון שלך לא אמור לשנות ליחסים שלכם, אחרי הכל ג'ואי התאהב בך גם בזכותו" ג'סיקה אמרה בחיוך, "לג'ואי היה קשה להביט לבנות בעיניים, איתך קל לו יותר, אתה נותן לו ביטחון, אתה עזרת לו לא מעט, תדע את זה" היא סיפרה לו משהו חדש והוא חייך לעצמו בהקלה, כל עוד הוא הצליח לעזור איכשהו לג'ואי אז הוא מרגיש בסדר עם עצמו.

"לילה טוב איאן" ג'סיקה אמרה לבסוף, "לילה טוב ג'סיקה" העיוור השיב לפני שהיא ניתקה את הטלפון, מאפשרת לאיאן לחייך לעצמו בזמן שחזר לשכב על המיטה, מצליח להירגע אחרי שהבין שיכול להיות שהכל יהיה בסדר, גם אם קשה וגם אם הדברים לא באמת יחזרו לקדמותם, יהיה בסדר.
—–

"הגיע הזמן לקום" ג'סיקה לחשה לאוזנו של הצעיר שכיווץ את גבותיו, עיניו שרפו מעט והוא פקח אותן לאט לאט, "כבר בוקר?" הוא שאל והיא הנהנה, "הגיע הזמן ללכת לבית הספר" היא אמרה בחיוך והוא נאנח, לא רוצה ללכת, הוא לא יודע איך להתמודד עם רוי וטד.

"קדימה, תהיה גיבור ותקום" ג'סיקה אמרה לו בילדותיות והוא חייך והתרומם לישיבה, "היום אתה תישן אצל איאן" היא אמרה לפתע והוא פער את עיניו והביט עליו בשתיקה מופתעת.

"התקשרתי אליו אתמול", היא התחילה להסביר, "יש לך את המספר שלו?" הוא שאל בחשדנות, "גנבתי לך את הטלפון אתמול" היא אמרה בגיחוך והוא נאנח לעצמו בגיחוך מיואש, "אמרתי לו שאני לא יכולה שתישן אצלי היום, אז אתה תישן אצלו" היא הוסיפה בקריצה וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, "הוא הסכים?" הוא שאל והיא חשבה לרגע, "הוא אמר שהוא ידבר איתך לגבי זה היום" בעלת הגומות אמרה כשהתרוממה מהמיטה, מסתכלת על ג'ואי שקם גם הוא, "יהיה טוב ג'ואי!" היא קראה לפתע בקול, מקפיצה את הצעיר מעט שחייך אליה כתודה.
—–

ג'סיקה חיבקה את ג'ואי בחוזקה כשהם היו ליד שער בית הספר, "תהיה ילד טוב ואל תעשה בעיות" היא אמרה והוא חייך, "את מדברת כמו אמא של-" הוא נעצר ונאנח, אחרי שהוא נרגע הוא הבין שהוא היה קצת קשוח עם הוריו.

"יהיה בסדר" ג'סיקה אמרה בחיוך, צובטת את לחייו של הצעיר, "אמא שלך אישה טובה, היא הייתה פשוט נורא נסערת בגלל מה שקרה, אל תכעס עליה" היא הוסיפה והאחר רק שתק, לא יודע באמת מה יקרה בסוף עם הוריו, כרגע הוא לא מעוניין לדבר איתם.

"או!" ג'סיקה אמרה לפתע, מנופפת לאזור האחורי של ג'ואי והצעיר הסתובב וקפא במקומו כשראה את טד ורוי מתקדמים אליהם.

"היי" טד מלמל, לא מביט בעיניו של ג'ואי, "ישנתם ביחד?" רוי שאל, מביט לשנייה על ג'סיקה ועל ג'ואי לפני שהזיז מהם את עיניו, "ברחתי מהבית" ג'ואי מלמל וטד הסתכל עליו בהפתעה, "באמת?" הוא שאל, שוכח לרגע את מה שקרה עם הצעיר, "כן" חום השיער מלמל, מביט על חבריו ומבין שהם לא מרגישים בנוח, "אני אלך, תדברו" הוא אמר והלך אל תוך בית הספר עוד לפני שהם הצליחו לעצור אותו.

"תפסיקו להתנהג אליו כאילו והוא עשה משהו רע" ג'סיקה נזפה בנערים שרק הרכינו את ראשם מטה, "זה מוזר" רוי מלמל, מכה מעט את הרצפה עם רגלו, "אני יכולה להבין שזה מוזר, אבל תזכרו שג'ואי הוא עדיין ג'ואי" היא אמרה ברצינות והם הסתכלו עליה, "מה שתגידי" רוי מלמל לבסוף והיא נאנחה, "אל תהיו קשים אליו, הוא בכה לא מעט אתמול" היא אמרה בעצב והיא יכלה לראות איך שמבטם מתרכך ונהפך להיות מודאג ומלא אשמה, "אבל הוא נרגע" היא אמרה, מרגיעה אותם מעט.

"הוא ואיאן עוד ביחד?" טד שאל וג'סיקה הנהנה, "ג'ואי לא מוכן להיפרד ממנו ואני מאמינה שגם איאן" היא אמרה בחיוך והג'ינג'י הנהן בהבנה, עדיין מתקשה לעכל את עצם העובדה שג'ואי האהוב הוא גיי שיוצא עם איאן- הבן אדם שהוא היה אמור לשנוא או משהו כזה.

"בכל מקרה" בעלת הגומות מלמלה בחיוך בזמן שאחזה בכתפיהם של השניים, "תלכו ללמוד ותהיו טובים לג'ואי" היא הוסיפה, טופחת על כתפיים לפני שסימנה להם עם ידיה ללכת אל בית הספר, "להתראות" המנומש מלמל ונופף לה לפני שנכנס פנימה, "תודה שאפשרת לו לישון אצלך" רוי אמר לפני שגם הוא נכנס במהירות וג'סיקה חייכה, "ידעתי שאתם חברים טובים" היא מלמלה לעצמה לפני שהסתובבה והלכה, מחליטה לקחת כהרגלה יום חופש מהלימודים ולהסתובב קצת בקניון.
—-

ג'ואי ישב בכיתה, מסתכל על גבם של טד ורוי שישבו לפניו והוא נגס בשפתו התחתונה, לא מצליח להתרכז בשיעור כמו שצריך, אומנם הוא מעולם לא התרכז כמו שצריך בשיעורים, אבל הפעם זה היה גרוע יותר, הוא הרגיש כאילו חלק ממנו נתלש.

ורק אז הוא הבין עד כמה שהוא אוהב את חבריו כל כך, בלעדיהם קשה לו להיות עצמו, בזכותם הוא הפך להיות מי שהוא היום, הוא לא רוצה שהם יינטשו אותו, הוא לא רוצה שהם יעזבו אותו, הוא רוצה שהם יבינו אותו ויישארו חברים שלו כמו פעם.

הוא ידע שלשקר להם זה לא בסדר, הוא כבר ידע שכשהם יגלו הם כנראה יכעסו ולא ידעו מה לעשות, אבל הוא לא ידע עד כמה שיהיה לו קשה להתמודד עם זה, הוא ידע שכל זה יקרה לבסוף, אבל בתוך תוכו הוא לא רצה שזה יקרה, הוא פחד מזה, ומה שקורה עכשיו מוכיח לו עד כמה שהוא באמת היה צריך לפחד.

הצלצול נשמע, מבשר על הפסקת האוכל וג'ואי הביט על כל התלמידים שהתרוממו, הוא ראה שרוי וטד גם כן נעמדים והוא רצה לעמוד גם כן, אבל הוא לא יכל, הוא חשש והוא הרכין את ראשו למטה, מעדיף להישאר בכיתה.

"אתה בא לאכול?" רוי שאל לפתע וג'ואי הרים את ראשו, רואה את טד ורוי מסתכלים עליו והוא בלע את רוקו והנהן קלות לפני שנעמד ולקח את תיקו, הולך בשקט ביחד איתם אל הדשא.
—-

ג'ואי פתח את התיק כשהם ישבו על הדשא, נותן לחבריו לראות את הבגדים שבתוך התיק לפני שהוא הוציא מתוכו את הכריך שג'סיקה הכינה לו, מתחיל לאכול אותו בשקט מבלי ליצור איתם קשר עין.

"חם היום" טד היה הראשון לדבר, "כן" רוי הגיב, מסתכל על ג'ואי שהיה עדיין בשקט, "יש לי הנגאובר מהאלכוהול ששתינו אתמול" קצוץ השיער המשיך למלמל, אבל ג'ואי המשיך להיות בשקט, "שתינו הרבה אתמול" טד אמר, מביט גם כן על ג'ואי שלעס באיטיות את האוכל שבפיו.

"כן, היה גם נחמד לראות את הסרטון של הגייז" טד אמר וג'ואי הרים גבה, גורם להם לחייך אחד לשני, "נכון, הם זוג נחמד בעושה סרטונים ביוטיוב, הם מתנהגים כמו זוג רגיל" רוי אמר, "נכון" המנומש מלמל בחיוך, רואה איך שג'ואי מרים את עיניו אליהם והם הזיזו את עיניהם ממנו, מסתכלים אחד על השני ומתנהגים כאילו והם דברו בניהם מבלי להתייחס אליו.

"גם היה את הזוג הנחמד הזה שהגבר עיוור והאישה רואה ויש להם ילדים ומשפחה ביחד" רוי מלמל, נוגס בכריך שלו ומביט על טד שהנהן במרץ, "הגבר יכל לעשות הרבה והוא אפילו עזר לאישתו לעשות מטלות בבית" המנומש מלמל, מביט על רוי.

"והיה גם זוג חברים, אחד מהם היה ג'ינג'י משוגע והשני היה עם שיער שחור וקצוץ, הוא היה נראה ממש טוב! והם אמרו שהם יתמכו בחבר שלהם שיצא מהארון" רוי מלמל וטד הנהן והתחיל לדמוע, מנגב את דמעותיו, "אני בוכה כי אמרת שהג'ינג'י משוגע" המנומש הסביר את עצמו בתירוץ מצחיק וג'ואי צחקק קלות, תופס את תשומת ליבם של חבריו והם הביטו עליו, רואים איך שדמעות שקטות נופלות מעיניו.

"מה קרה אחר כך בסרטון?" ג'ואי שאל בשקט וטד פרץ בבכי דרמטי, "הם חיבקו אותו!" המנומש קרא לפני שזינק על ג'ואי, לא יכול להחזיק את עצמו יותר, הוא רצה לחבק אותו עוד מהבוקר.

"באמת?" ג'ואי שאל ונגס בשפתו התחתונה, מאפשר לטד לבכות לו ולחבק אותו, "באמת" רוי מלמל ונאנח לפני שחיבק את ג'ואי בחוזקה, "אתה ג'ואי שלנו ואתה תמיד תישאר כזה" כחול העיניים לחש, מלטף את שיערו של ג'ואי שחייך בהקלה.

"אני כועס עלייך!" טד אמר ברוגז, "היית צריך לספר לנו לפני" הוא הסביר את כעסו וג'ואי הנהן בהבנה, "אני מצטער שפחדת לספר לנו" רוי אמר, "אתם לא אשמים, זה אני אשם" הצעיר השיב והם נאנחו והמשיכו לחבק אותו, "כולנו אשמים" קצוץ השיער מלמל, אין באמת אשם או לא אשם.

הם לבסוף נרגעו וחזרו לשבת לאכול ביחד, "כמה זמן אתם ביחד?" רוי היה הראשון לקפוץ לנושא ה'אסור', "היה לנו קטע, ביום של הדייט עם ג'סיקה" הוא הסביר והם פערו את עיניהם, "אבל יום אחר כך נפרדנו" הוא הסביר, "למה?" טד שאל, "לורי לא מרוצה ממה שיש ביני לבינו" ג'ואי לחש והנערים נאנחו, "אז היא בכוונה נתנה לנו לראות את מה שקורה בחדר החושך?" טד שאל בכעס והצעיר הנהן, מניח לעצמו שזאת הסיבה שהיא נתנה להם לראות את המתרחש.

"ואתמול החלטנו לחזור להיות ביחד, אבל שוב היא ניסתה להפריד" הצעיר אמר, מביט על חבריו, "אני אוהב אותו" הוא אמר להם בכנות והם כחכחו בגרונם, עדיין מנסים לפענח את מה שקורה, "אתה לא רוצה להיפרד ממנו?" טד שאל והוא הנהן, "אז אני אתמוך בכם" המנומש אמר בחיוך ורוי הנהן גם כן, "כל עוד זה עושה לך טוב אני אתמוך בך!" כחול העיניים אמר, צובט את לחיו של ג'ואי.

"תגיד?" המנומש שאל בחשש וג'ואי הביט עליו, "נמשכת גם אלינו?" הג'ינג'י שאל וג'ואי צחק בקול, "מה פתאום!" הוא אמר בהחלטיות והג'ינג'י הביט עליו בזעזוע, "מה רע בנו שאתה לא נמשכת אלינו?" הוא שאל ברוגז וג'ואי הביט עליו בהפתעה, זה מה שמעצבן אותו כרגע? טד באמת משהו מיוחד.

"זה לא שיש בכם משהו רע" ג'ואי אמר, "מעולם לא חשבתי שאני אמשך לגבר" הוא הוסיף והם הקשיבו לו בשקט, "אבל איאן שונה" ג'ואי מלמל בחיוך וטד ורוי הביטו זה על זה, מחייכים אחד לשני, ג'ואי שלהם מאוהב.

"אני שמח בשבילך שמצאת מישהו לאהוב" רוי אמר בכנות, מלטף את שיערו של ג'ואי, "אם הוא יגרום לך לבכות תגיד לנו, אני אלמד אותו לקח!" טד אמר בכוחניות וג'ואי צחקק והנהן בהבנה.

"שכבתם?" טד שאל בחוסר טאקט וג'ואי הניע את ראשו במהירות לשלילה, "לא!" הוא אמר, "אתה מפחד?" הג'ינג'י שאל והצעיר בלע את רוקו והנהן באיטיות, "אתה תהיה ה…האישה?" רוי שאל וג'ואי הסמיק באחת, "אני גבר עדיין" הצעיר תיקן, "אני לא יודע מה אהיה, אם בכלל אנחנו נעשה משהו" הוא מלמל, "למה לא? עד שיש לך אפשרות לסקס!" טד אמר בדרמטיות, משום מה הוא הרגיש בסדר לדבר על סקס שונה.

"טד!" ג'ואי אמר והניח את כפות ידיו על פניו, "אני גם ישן אצלו היום" הוא מלמל, גורם לחבריו להסתכל שוב אחד על השני בהפתעה, ממתי ג'ואי שלהם כזה חמוד? "אווו~" רוי זימר, מלטף את כתפו של ג'ואי בחושניות, "אתה רוצה לעשות את זה איתו, נכון?" הוא שאל והצעיר השתעל במבוכה, גורם לחבריו לצחקק.

"חבל שקנינו קונדומים, זה לא שהם באמת צריכים" הג'ינג'י אמר ורוי הנהן, "כן, היינו צריכים אולי לקנות חומר סיכה" כחול השיער אמר וג'ואי המשיך לכסות את פניו, כל כך מובך וכל כך סמוק בשביל לתת להם לראות את פרצופו והם צחקו בקול לפני שחזרו לחבק אותו.

"ג'ואי שלנו, אין עלייך בעולם!" טד אמר בחיוך, "הכל יהיה בסדר" רוי הוסיף, טופח על גבו של הצעיר, "נדבר עם ההורים שלך" הג'ינג'י אמר בכנות והצעיר נאנח, "אני מקווה שהם יבינו" הוא מלמל והם נאנחו גם כן, מקווים.


תגובות (2)

וואוווו לזה לא ציפיתי!!!!

23/08/2018 12:42

וואי הלוואי שגם החברים שלי יגיבו ככה כשאני אצא מהארון (אגב, זאת הפעם במיליון שאני קוראת מחדש את הסיפור שלך בשלוש השנים האחרונות חח, זה ליטרלי הפר הכי אהוב עליי באינטרננט)

07/09/2020 01:02
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך