אני אהיה העיניים שלך -פרק 41- (18+)

bl_bar 24/08/2018 975 צפיות אין תגובות

ג'ואי ישב בקצה של המיטה, גבו שעון על הקיר והוא חיבק את ברכיו אל חזהו, מסתכל על הדלת שנפתחה וממנה נכנס איאן המחוייך- מה שגרם לליבו הלחוץ להפוך ולהיות לחוץ עוד יותר.

"איפה אתה?" העיוור שאל, "כאן" ג'ואי לחש, רואה איך שהחיוך של האחר גדל עוד יותר בזמן שאיאן חלץ את נעליו ועלה למיטה גם כן.

איאן שלח את ידיו, ממשש את המיטה עד שנתקל ברגליו של ג'ואי, ממשש אותן בבלבול בזמן שגבותיו התכווצו בחוסר הבנה, "למה אתה יושב מקופל?" אפור העיניים שאל וג'ואי בלע את רוקו בביישנות לחוצה, "ככה אני אוהב" הוא שיקר, למעשה רק עכשיו נפל לו באמת האסימון שהוא ואיאן הולכים לישון ביחד באותה המיטה וזה גרם לו להתחיל לחשוש ממה שיכול לקרות בניהם.

הוא, איאן, מיטה, לישון, לילה שלם ביחד, רק הם- האם הוא יצליח לשרוד את כל זה? שלא לדבר על זה שרק מלחשוב על זה כולו מתחמם במבוכה.

"אתה מתבייש?" איאן שאל כששמע את הטון המשונה, "לא" ג'ואי מלמל חלושות, משקר, והאחר צחקק וזחל על המיטה עד שהתיישב לצידו, מניח את ידו על ברכו הקרובה של הצעיר.

"אבא שלי אוהב אותך" איאן אמר, רוצה להרגיע את ג'ואי ולתת לו להרגיש חופשי ביחד איתו, וג'ואי חייך והביט אל תוך עיניו האפורות, "באמת? למה?" הצעיר שאל והאחר גיחך, "מה זאת אומרת למה?" איאן מלמל, מרים את ידו ושולח אותה לפניו של ג'ואי, "כי אתה מדהים" איאן לחש בכנות והצעיר חייך אליו, מאפשר לאיאן להרגיש את עיקול החיוך.

"אני שמח שהוא אוהב אותי" ג'ואי מלמל ואחז בכף ידו של איאן שנחה על לחיו, נושק לה קלות, מה שגרם לגדול מבניהם לבהות עליו בעיוורון.

"אני אוהב אותך" איאן לחש לפתע ובלע את רוקו במעט לחץ, מפתיע את עצמו כשליבו פעם בחוזקה, "גם אני" ג'ואי לחש, רואה איך שאיאן מתקרב אליו באיטיות והוא חייך וקירב את ראשו גם כן, יודע שאיאן רוצה לנשק אותו ואין לו עם כך שום בעיה.

"הבאתי לכם קצת פירו-" לוק נעצר מלסיים את המשפט וג'ואי דחף את איאן באחת, לא מאפשר לו לנשק אותו.

"אה! פירות! יאמי!" ג'ואי אמר בהתלהבות וקפץ מהר מהמיטה, לוקח מלוק את הפירות, "תודה רבה, הייתי רעב, יופי…מעולה…תודה, אתה לא רק נהג? אתה גם עוזר? איזה יופי, תודה על הפירות, א-אני אוכל אותם כמו שצריך, לא עשינו כלום, באמת, ל-לא הבנת נכון" ג'ואי מלמל, זורק מילים מהירות ומשפטים לא ברורים מבלי באמת לחשוב כמו שצריך ולוק התאפק שלא לצחוק, "לא אפריע לכם יותר" הוא אמר וג'ואי חייך אליו, מסתכל עליו יוצא והוא נאנח בהקלה כשהדלת נסגרה, מניח את מגש הפירות על השידה ליד המיטה הזוגית והגדולה של איאן.

העיוור התחיל לצחוק וג'ואי נגס בשפתו התחתונה בלחץ, מתחיל לאכול את המלון חתוך, מנסה להרגיע את עצמו.

"רוצה שאני אנעל את החדר ליתר ביטחון?" איאן שאל וג'ואי נחנק מעט מהמלון, נושם עמוק לפני שהוא בלע את האוכל כמו שצריך.

"למה צריך לנעול? לא צריך לנעול, זה לא שנעשה משהו שצריך לנעול, אתה רוצה לנעול? למה אתה רוצה לנעול? אתה רוצה לעשות משהו שמצריך נעילת דלת?" ג'ואי התחיל למלמל בלחץ ואיאן צחק עוד יותר לפני שירד מהמיטה, "אל תדאג, לא יקרה שום דבר שאתה לא רוצה" הוא אמר, שולח את ידו אל ג'ואי, וכשהוא אחז בו הוא חיבק אותו, מנסה להרגיע את ליבו הפועם של ג'ואי ולמעשה גם את ליבו שלו- הבעיה שזה לא ממש הצליח והלבבות שלהם פעמו מהר יותר.

"א-אז אני אנעל" ג'ואי לחש, "רק בשביל שלא יסתכלו עליי ישן" הוא תירץ וזז מהחיבוק של איאן, נוגס בשפתו התחתונה ונושם עמוק לפני שנגע במפתח שחובר לדלת, סוגר אותו ומאפשר לאיאן לשמוע את צליל הנעילה ששימח אותו יותר מתמיד.

"יש לך חדר ענק, כמעט בגודל של הבית שלי" ג'ואי אמר, מחליט להסתובב בחדר בשביל להעסיק את מחשבותיו ואיאן התיישב בחזרה על המיטה, לוקח את מגש הפירות ביחד איתו ולועס את האבטיח באיטיות, שומע את צעדיו של ג'ואי והוא חייך לעצמו, לא מאמין שג'ואי באמת אצלו.

"ואו! יש לך אמבטיה ומקלחת בחדר!" איאן שמע את ג'ואי אומר בהתלהבות והוא חייך לעצמו, "שירותים גדולים" ג'ואי מלמל, מתפלא מהגודל, "אתה באמת עשיר" הצעיר אמר לבסוף, חוזר לשבת על המיטה ולאכול גם כן את הפירות.

"אתה לא מפחד שאגנוב ממך משהו?" ג'ואי שאל פתאום בחוסר ביטחון ואיאן הניח את מזלג הפירות בחזרה למגש, "אתה תגנוב ממני?" איאן שאל, "לא" ג'ואי השיב בכנות, "אז אין לי ממה לפחד" העיוור אמר בחיוך, "אני בוטח בך" הוא הוסיף, גורם לג'ואי לחייך ולהסמיק באחת, "יופי" ג'ואי אמר, ממשיך לאכול את הפירות בזמן שהביט על איאן.

"פתחת את המתנות?" איאן שאל, "עדיין לא" ג'ואי אמר, "בוא נפתח!" איאן השיב בחיוך וג'ואי גיחך וירד מהמיטה, לוקח את השקית עם המתנות ומניח אותה על המיטה, מוציא מתנה אחת.

"מזואי" ג'ואי מלמל ופתח את העטיפה, מגלה דובי אפור ופרוותי, "מה זה?" איאן שאל, "תרגיש" ג'ואי אמר ונתן לאיאן את הדובי, "בובה?" איאן שאל, "כן, של דובי" ג'ואי אמר, מסתכל על פרצופו המחוייך של איאן.

"באיזה צבע?" העיוור שאל, "אפור" הצעיר אמר והאחר הנהן "לזואי יש גם דובי כזה, ג'סיקה קנתה לה, אתה יודע למה היא בחרה את הצבע הזה?" ג'ואי שאל בחיוך ואיאן הביט עליו בעיוורון שואל, "כי היא אמרה שאתה חמוד אז היא קנתה לעצמה דובי בצבע אפור, כמו צבע העיניים שלך" ג'ואי לחש ואיאן גיחך, מלטף את הדובי, מרגיש את הצמרמורת בגופו.

"זואי מושלמת" איאן אמר וג'ואי הנהן, "נכון" הוא השיב, רואה את ההתרגשות בפניו של בן זוגו והוא שלח את ידו אליו, מניח יד חמימה על לחיו של איאן שנשען עליה מעט, "אתה מתרגש מזה?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, הוא לא ציפה שילדה קטנה תחשוב שהוא חמוד ועוד תבחר דובי בצבע העיניים שלו שכנראה לא באמת נראות הכי אסתטיות.

חום השיער חייך לעצמו כשהביט על איאן והוא לא יכל להשאיר אותו ככה לבד, "בוא" ג'ואי לחש לפני שהזיז מעט את מגש הפירות ואת שקית המתנות מהם, מתקרב למול איאן ומחבק אותו, מעדיף לנחם אותו מאשר לפתוח מתנות.

ג'ואי רוצה להוכיח לאיאן עד כמה שהוא בן אדם מדהים גם אם הוא לא יכול לראות, כי זה לא סותר זה את זה.

"לשם מה החיבוק?" איאן שאל וחיבק את ג'ואי בחזרה, "סתם" ג'ואי אמר לפני שהתרחק ונשק קלות לשפתיו של איאן בטבעיות, אבל אז נפל לו האסימון באיזה סיטואציה הם נמצאים והוא התכוון להתרחק, אבל איאן במהירות אחז בגופו ומשך אותו אליו, גורם לג'ואי לאבד מעט שיווי משקל ולייצב את עצמו על ידי ישיבה על ירכיו של איאן, מה שגרם לו לפעור את עיניו למול פרצופו המחוייך והמרוצה של איאן.

"איאן" ג'ואי לחש, מביט בעיניו המהפנטות של האחר, "מה?" איאן שאל בהשתובבות, מושך את ג'ואי קרוב יותר אליו, גונב מהצעיר גניחת הפתעה שקטה.

"איאן…" ג'ואי מלמל שוב, ממשיך לבהות בפניו של האחר שחייכו אליו בשקט, "מה?" איאן שאל שוב וג'ואי נאנח ונשם עמוק, מנסה להרגיע את עצמו.

"אתה רוצה לנשק אותי שוב?" הבלונדיני שאל וג'ואי ניקר את שפתיו של האחר שוב במהירות, "עוד" איאן לחש וג'ואי נגס בשפתו לפני שניקר את שפתיו של האחר שוב, מתכוון להתרחק, אבל איאן אחז באחורי ראשו, משאיר את שפתיהם צמודות ומנשק את ג'ואי בחוזקה, נזקק לו.

"איא-אהמ~" ג'ואי מלמל לנשיקה ועצם את עיניו, גונח קלות כשאיאן נגס בשפתו התחתונה שלו לפני שהוא המשיך לנשק אותו.

וג'ואי לאט לאט, מבלי לשלוט בעצמו, הזיז את שפתיו גם כן, מאפשר לנשיקה להיות מעט מהירה ופולשנית יותר- במיוחד כשלשונו נפגשה בלשון החמימה של איאן, מרקדות ביחד בין השפתיים החמימות.

איאן איבד שליטה בעצמו והוא דחף את שניהם קדימה על המיטה, מפיל את ג'ואי לשכיבה בזמן שהוא היה מעליו, בין רגליו, מנשק את הצעיר המבוהל ברעב.

"איא-מממ~" ג'ואי מלמל, מרגיש איך שהנשיקה נעשית רעבה יותר ויותר ואיך שאיאן נהפך להיות מעט כמו חיית טרף שמתענגת על הטרף המתוק שלה, לא מאפשר לו לחשוב כמו שצריך.

העיוור שלח יד אחת לפניו של ג'ואי, מלטף את שיערו הרך בעוד שהוא שלח את ידו השנייה אל מותנו של ג'ואי, אוחז בה לכמה רגעים לפני שהוא השעין את מפשעתו על המפשעה של האחר, גורם לג'ואי לפעור את עיניו באחת כשהוא שפשף את מפשעותיהם ביחד בזמן שידו נשלחה לתוך חולצתו של ג'ואי, אוחזת בגופו של הצעיר ישירות.

ג'ואי קפא במקומו, מפוחד, "ר-רגע!" הוא אמר לנשיקה הבלתי פוסקת, "רגע" הוא לחש ואיאן נעצר, שפתיהם עדיין מחוברות, "איאן רגע" ג'ואי הוסיף בקול רועד והגדול יותר התרחק מעט, שומע את הקול המבוהל של ג'ואי.

"אתה בסדר?" איאן שאל והצעיר הזיז את פרצופו ממנו, מובך מדי, הוא לא ידע מה להגיד ואיך לפעול, להגיד לאיאן שהוא מפחד? שהוא חושב שהוא עדיין לא מוכן?

"א-אני אלך להתקלח" ג'ואי אמר לבסוף, דוחף את איאן קלות רק בשביל לרדת מהמיטה במהירות ולקחת בגדים מתיקו, "א-אני נכנס" ג'ואי גמגם, "מ-מגבות?" הוא שאל, "יש במקלחת ארון, שם יש מגבות, את הכביסה אתה יכול לשים בסלסלת הכביסה שבמקלחת גם כן" איאן מלמל בשקט, מבין עד כמה שג'ואי לחוץ והוא לא התכוון להלחיץ אותו עוד יותר.

"אוקיי" ג'ואי לחש לפני שהלך מהר אל המקלחת, נועל את עצמו ועוצם את עיניו בזמן שהתיישב על הרצפה בחוסר אמונה, מניח את פרצופו בתוך בגדיו, לא מאמין שהוא נסחף כל כך מהר.

"לעזאזל" איאן קילל את הסיטואציה, לא מאמין שהוא איבד שליטה בכזאת מהירות, "אני כל כך טיפש" הוא אמר לעצמו, מניח את ידיו על פניו, לא מאמין שהוא לא חשב כמו שצריך, הרי ג'ואי בתול, ג'ואי לא התנסה בדבר כזה בעבר, צריך לפעול עם ג'ואי בעדינות ולא בפראות.

"פאק" הוא נגס בשפתו התחתונה, איך הוא הצליח לתת לעצמו לעשות דבר שכזה? בטח ג'ואי מבוהל ממנו.

איאן נאנח לפני שירד מהמיטה, מוריד את הדברים ממנה ומשאיר אותה ריקה ומסודרת בשביל שג'ואי יצא ויוכל לישון כמו שצריך.

הוא לבסוף התיישב בקצה, רגליו על הרצפה והוא עצם את עיניו, שומע את זרם המים ונאנח לעצמו כשהרגיש איך שגופו מושפע מזה, אבל אין לו שליטה על כך, אחרי הכל הבן אדם שהוא אוהב נמצא כרגע ערום במקלחת שלו ומתקלח בה, הוא לא יכול להיות אשם מזה שעומד לו.
—-

ג'ואי יצא מהמקלחת, מסתכל על איאן שנעמד מהמיטה והוא קפא במקומו, חושש אולי שאיאן יעשה משהו, "אני גם נכנס להתקלח, אתה יכול לבינתיים ללכת לישון" איאן אמר בחיוך לפני שעקף אותו, לא נוגע בו, וג'ואי הרים את גבותיו בהפתעה, מסתכל על איאן שהלך אל הארון שלו, הוא ראה איך שאיאן ממשש את הבדים לפני שהוציא בגדי שינה ונכנס אל המקלחת.

ג'ואי עלה באיטיות על המיטה, נכנס מתחת לשמיכה ומכסה את עצמו עד לסנטר, מביט על התקרה ומצליב את רגליו בביישנות בזמן שהוא חייך לעצמו קלות, הכל מריח כמו איאן.
—-

איאן יצא מהמקלחת וג'ואי הרים מעט את ראשו, מסתכל על איאן לובש גופייה ומכנס טרנינג רופף, מה שגרם לו להיראות די מושך בעיניו של ג'ואי שהניח מהר את ראשו בחזרה לכרית, מביט בלחץ על התקרה.

"אתה ישן?" איאן שאל, "לא" ג'ואי אמר, "אתה רוצה שאכבה את האור?" העיוור שאל, "עדיין לא" הצעיר השיב, הוא עדיין לא מוכן נפשית לשכב לצדו של איאן תחת החושך, "אוקיי" איאן אמר לפני שעלה גם כן על המיטה, מזיז מעט את הכרית ומניח אותה על הקיר רק בשביל להישען עליה כשהוא ישב על המיטה, מכסה את רגליו.

"אני מצטער על מה שקרה" איאן אמר לבסוף וג'ואי הביט עליו מלמטה, "אין לך על מה" הצעיר השיב, "הייתי צריך להתחשב בך ולהיות עדין" הבלונדיני אמר וג'ואי חייך, "זה בסדר איאן, אני לא עשוי מחומר שברירי" שחור העיניים אמר, גורם לאיאן לגחך, "אני פשוט לא רגיל לזה" ג'ואי הוסיף בכנות ואיאן הנהן בהבנה, "זה לא שאני נגעל ממך" חום השיער מיהר להגיד, לא רוצה שהאחר יחשוב זאת, "אפילו לא חשבתי על זה" הבלונדיני אמר, שולח את ידיו אל אזור הקול של ג'ואי ונוגע בלחיו, צובט אותה קלות.

"איאן?" ג'ואי שאל, מביט על איאן שהסתכל עליו בשאלה, "תודה שאתה נותן לי לישון כאן" הוא אמר ואיאן חייך והתכופף מעט, נושק בצורה הפוכה לג'ואי- כמו נשיקת ספיידרמן קטנה.

"בטח, אתה תמיד יכול לבוא לכאן" הוא לחש, וכשלא קיבל תגובה מהאחר הוא הניח לעצמו שזה לא נעים לג'ואי והוא התכוון להתרחק, "רגע!" ג'ואי מיהר להגיד, עוצר אותו מלזוז, "אני רוצה שתסתכל עליי" ג'ואי לחש והעיוור חייך והנהן, שולח את ידיו אל פניו של ג'ואי ומתחיל לגעת בו, עדיין קרוב אליו.

שחור העיניים עצם את עיניו, מרגיש איך שידיו החמימות של איאן חוקרות את פרצופו, רואות אותו.

"אתה יפה" איאן לחש וג'ואי הרגיש את הנשימות החמות של האחר על פניו, אצבעותיו של איאן ליטפו את אפו ואז את שפתיו, משננות את המראה של הנער שאהב.

"תנשק אותי" ג'ואי לחש לפתע, מפתיע את עצמו על שפלט את מה שחשב לעצמו, אבל כששפתיו של איאן חזרו אליו מבלי להתמהמה ומבלי לתת לו להתחרט על מילותיו, הוא שכח מהכל ונישק אותו בחזרה, אומנם הנשיקה הייתה בזוויות די מוזרה, אבל היא הייתה מושלמת לרגע הזה, היא הייתה כל מה שג'ואי היה צריך בשביל להבין שהוא רוצה את איאן.

איאן שלט בעצמו, מנשק את ג'ואי בעדינות נשיקה הפוכה ורכה, ג'ואי היה הפעם זה שהעמיק את הנשיקה, והוא הרים את ידיו ואחז בראשו של איאן, מקרב אותו עוד יותר אליו בזמן שהוא נישק אותו, גורם לאיאן ליישר את עצמו לנשיקה ולנשק אותו כמו שצריך, הם לא ידעו מה הם הולכים לעשות, אבל הם ידעו שכרגע להתנשק זה מה שהם רוצים יותר מכל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך