אני אהיה העיניים שלך -פרק 42- (18+)

bl_bar 24/08/2018 1349 צפיות אין תגובות

"איאן?" ג'ואי שאל ואיאן המשיך לנשק אותו, "מה?" איאן מלמל אחרי זמן מה והפעם ג'ואי המשיך לנשק אותו, מושך את התשובה לעוד כמה רגעים רק בשביל לנשק את איאן.

"אני רוצה לנסות" ג'ואי לחש ואיאן נעצר והתרחק, "מה אמרת?" הוא שאל וג'ואי פקח את עיניו והביט בעיניים הזורחות של איאן שהביטו עליו בשקט, והיה שם מעין משהו ילדותי וטהור שג'ואי אהב לראות.

"אני רוצה לנסות לעשות את זה" הצעיר לחש לבסוף, "אתה בטוח?" איאן שאל ברצינות וג'ואי הביט עליו שוב וחייך לעצמו, "אני בוטח בך" חום השיער לחש ואפור העיניים חייך לפני שהצמיד את מצחם זה לזה, "אם אתה רוצה להפסיק תגיד לי" איאן לחש וג'ואי הנהן, מקבל מהעיוור נשיקה קטנה לאף לפני שהם חזרו להתנשק ואיאן שלח את ידו מתחת לשמיכה רק בשביל לזהות את מיקום רגליו של ג'ואי ולהיכנס בניהם, חוזר להיות בין רגליו של ג'ואי והפעם הוא הבטיח לעצמו שהוא יהיה עדין יותר.

ג'ואי הרגיש איך שידו של איאן נכנסת מתחת לחולצה שלו והוא השתנק מעט כשידו של איאן ליטפה את עורו הרך, "אתה בסדר?" העיוור שאל לנשיקה, "כן" ג'ואי השיב, מבוייש כל כך, ואיאן המשיך בשלו, חוזר לנשק את ג'ואי עמוקות בעוד שידו נעה בעדינות על ביטנו הרכה של האחר, מרגישה אותו ומסתכלת עליו כמו שצריך.

"אני מוריד חולצה" איאן לחש, מחליט להגיד לג'ואי מה הוא הולך לעשות בשביל לא להבהיל את האחר, "אוקיי" ג'ואי מלמל והסתכל על איך שאיאן נעמד לישיבה רק בשביל לפשוט את הגופייה שלו ולחשוף גוף מעוצב שקושט בשש קוביות חזקות ועמוקות, והצעיר מצא את עצמו בוהה בגוף שלמולו.

איאן רכן למטה, רוצה לנשק שוב את ג'ואי, "אני לא?" הצעיר מלמל ואיאן נעצר, "אתה לא מה?" הוא שאל, "א-אני לא צריך ל-להוריד גם?" שחור העיניים שאל בתמימות ואיאן צחק לעצמו, שובר את האווירה הרצינית לכמה רגעים.

"אם אתה רוצה, אז כדאי שנוריד לך חולצה עכשיו?", "נ-נוריד? ברבים?" ג'ואי מלמל בשאלה ואיאן נגס בשפתו התחתונה, מעדיף לנגוס בה ולא בג'ואי.

"ביחד" איאן לחש לבסוף, אוחז בחולצה של ג'ואי ומושך אותה מעט מעלה, גורם לגופו של הצעיר לקפוא לכמה רגעים לפני שג'ואי התפקס על עצמו והרים את גבו מעט למעלה, מאפשר לאיאן להפשיט את חלקו העליון גם כן, והוא במהירות כיסה את פטמותיו, מובך כשהבין עד כמה שהן זקורות.

איאן שלח את ידיו אל גופו החשוף של ג'ואי, נוגע בו קלות ומקפיץ מעט את גופו, "אתה יכול להזיז את הידיים?" הבלונדיני שאל, "ל-לא!" ג'ואי אמר לפתע, "למה?" איאן שאל, "ה-ה-הפטמות" הצעיר לחש ואיאן גיחך, "זה בסדר, גם לי יש פטמות" הוא אמר, לוקח יד אחת של ג'ואי רק בשביל להניח אותה על חזהו הימני, מאפשר לג'ואי להרגיש את חזהו ופטמתו, מה שגרם לג'ואי לפעור את עיניו ולהזיז אותן ממנו, הוא לא מאמין שהוא פאקינג נוגע באיאן, הוא נוגע בפאקינג חזה של איאן!

"אני יכול להמשיך לגעת?" איאן שאל לבסוף וג'ואי הביט עליו לפני שהזיז את ידו מפטמתו המוסתרת, "כן" הצעיר מלמל לבסוף והעיוור חייך, נותן לידיו לזחול בעדינות על גופו של ג'ואי, מרגיש את הקימורים הטבעיים שבמותניו עד שעלה מעלה, מרגיש את עצמות הבריח הבולטות של הצעיר.

"אתה כל כך יפה" איאן מלמל באנחה, נוגס בשפתו התחתונה לפני שידיו ליטפו את ג'ואי בעדינות, יורדות אל החזה השטוח של הצעיר, "אהמ~" ג'ואי גנח ובמהירות כיסה את פיו עם כפות ידיו כשאיאן נגע בפטמותיו, מלטף אותן עם אצבעותיו.

"איא-מממ~!" ג'ואי גנח בהפתעה כשהעיוור רכן מטה והתחיל לנשק את גופו ללא אזהרה, נושק לבטנו, למותניו, מסביב לטבור, לצלעותיו.

איאן נעצר בעצמות הבריח של הצעיר, נוגס בהן קלות וגורם לגופו של ג'ואי להתקמר מעט מעלה ללא שליטה, "הכל בסדר?" איאן בירר, "כן" ג'ואי השיב תחת מחסום הידיים, "אתה יכול לגעת בי גם כן" איאן אמר בחיוך וג'ואי שלח בהיסוס יד אחת אל ראשו של איאן, מלטף אותו קלות ואיאן חייך לפני שנישק את העצמות, מוציא מעט את לשונו ולמלקק אותן קלות, גורם לג'ואי להשתנק.

איאן מצץ ברכות את אזור העצמות, גונב אנחות שקטות מג'ואי שאחז בשערותיו, מכאיב לו מעט, אבל איאן לא התלונן, להפך, זה רק דחף אותו להמשיך ולהרגיש את ג'ואי עוד יותר.

הוא ירד מטה, נעצר על החזה השמאלי של ג'ואי ומלקק את הפטמה הקשה שקישטה את גופו הרך, מרגיש איך שמפשעתו של ג'ואי מתקשחת כנגד מפשעתו שלו, אפילו שהוא עדיין לא גרם לשפשוף בניהן.

"איאן" ג'ואי נאנח בגניחה, מרגיש איך שהאחר עובר אל פטמתו השנייה, מלקק אותה ומוצץ אותה ברעב עדין, גורם לגופו להשתגע בתחושה לא מוכרת שדי הפחידה אותו, למה זה כל כך טוב?

איאן המשיך ללטף את גופו של ג'ואי, ידיו יורדות לאט לאט מטה, מלטפות את ירכיו הצדדיות של ג'ואי לפני ששלח יד אחת אל איברו של הצעיר.

"א-אה" ג'ואי פלט ועצם את עיניו בחוזקה, לא מאמין שאיאן נוגע בו שם ואיאן חייך והתחיל לנשוק מטה לאורך כל גופו של ג'ואי, גורם לצעיר לפקוח את עיניו ולהביט על התקרה בבהלה כשהרגיש עד כמה שאיאן קרוב לאיברו.

איאן נעצר בקו המכנס, נוגס קלות בעורו של ג'ואי, שהצטמרר מהמגע, לפני שהוא אחז במכנס ובבוקסר של הצעיר, מוריד אותם למטה, חושף את איברו של הצעיר.

"איאן?" ג'ואי שאל והרים את ראשו, מסתכל על העיוור שחייך כנגד איברו העומד, "מ-מה אתה עושה?" ג'ואי לחש, ומבלי לתת תשובות, איאן שלח את ידו המלטפת אל איברו של ג'ואי- אוחז בו, והצעיר החזיר את ראשו במהירות לכרית, משותק בשביל להגיב למה שהאחר עושה.

"אהמ~" רגליו של ג'ואי קפצו קלות כשלשונו החמימה של איאן ליטפה את כיפתו, טועמת אותו בעדינות, ושוב ג'ואי הרגיש תחושה מוזרה, אף פעם לא נגעו בו, ועכשיו, כשאיאן נוגע בו בצורה כל כך פולשנית, הוא לא יכול שלא לגנוח מהתחושה המענגת שהכיר רק עכשיו.

איאן ליקק את הכיפה תחילה, לאחר מכן הוא ליקק את אורך האיבר של ג'ואי, מבין מה אורכו ומה רוחבו רק מהמגע.

הוא היה מרוכז, מלקק ונושק לאיבר של ג'ואי ברצון, שומע ברקע את הגניחות והאנחות השקטות של הצעיר והוא חייך לעצמו, מנקר את איברו של ג'ואי עד למעלה לפני שהוא הכניס את האיבר לפיו, גורם לג'ואי להשתנק באחת ולפעור את עיניו בחוסר אמונה, לא מאמין שאיאן פאקינג מוצץ לו.

העיוור היה מיומן, הוא ידע מה לעשות ואיך לעשות כשפיו חיבק את האיבר הקשה של ג'ואי, נע עליו מעלה ומטה בחמימות, מרטיב אותו עם רוקו בזמן שלחייו ולשונו יצרו וואקום פנימי, שואבים את ג'ואי לתוכו כמה שיותר וגורמים לצעיר להרגיש את שיא העונג.

איאן לא היה צריך לעשות יותר מדי, מספר מציצות, מספר ליקוקים ועוד כמה נשיקות חטופות הספיקו בשביל שגופו של ג'ואי ירעד תחת האורגזמה בזמן שגמר לתוך פיו של איאן מבלי אזהרה.

טוב, הוא לא באמת יכל להזהיר, הוא היה כל כך מבוהל וכל כך משותק מתחושת העונג שהציפה את גופו שהוא פשוט נתן לזה לקרות, אולי כי זאת הפעם הראשונה שלו או אולי כי איאן באמת היה טוב, או ששניהם.

"זה היה מהיר", איאן אמר אחרי שבלע את הזרע המלוח של ג'ואי, וג'ואי המשיך להתנשם בכבדות בזמן שהניח את כפות ידיו על פניו, "אני מצטער" הוא אמר בזעזוע עצמי, לא מאמין שהוא גמר בתוך פיו של איאן, "זה בסדר" איאן לחש ונישק את איברו הרגיש של ג'ואי שוב, גונב גניחה מהאחר, "אהבתי את זה" איאן אמר, "ת-תירק את זה!" הצעיר ביקש בלחץ, "כבר בלעתי" איאן אמר וחום השיער הוריד את ידיו מפניו רק בשביל להרים את ראשו ולהביט על איאן המחייך שעוד היה למול איברו.

"א-א-אתה בלעת את זה?" ג'ואי גמגם בחוסר אמונה, "כן" איאן השיב בהשתובבות, "השתגעת?" הצעיר אמר בדרמטיות ואיאן מצא את עצמו צוחק, גם בסקס הראשון שלהם הוא לא יכול להישאר רציני למול ג'ואי.

"שששש" איאן לחש לבסוף, מנשק שוב את איברו של האחר וגבו של ג'ואי התקמר שוב, יוצר גבעה יפייפיה שאיאן זכה להרגיש.

"אני בא" איאן אמר לפני שעלה בחזרה למעלה, מאפשר לג'ואי להסתכל עליו ולצעיר לא באמת היה אכפת מה איאן בלע כרגע, כי הוא משך אותו אליו ונישק אותו כתודה, מאפשר לאיאן לצרפת אותו קלות בזמן שהוא שלח את ידו אל השידה, פותח את המגירה וממשש את התוכן שלה לפני שהוא הוציא קונדום וחומר סיכה.

איאן ניתק את הנשיקה רק בשביל להראות לג'ואי את מה שיש בידו, "קונדום?" ג'ואי שאל, "אתה רוצה בלי?" איאן מלמל בגיחוך, "א-אני לא יודע" ג'ואי אמר ואיאן חייך, "נעשה עם קונדום בשביל שיהיה יותר קל" הבלונדיני אמר לבסוף וג'ואי הביט על הקונדום שהתנוסס עליו בגאווה 'XL', מה שגרם לו להבין שלא משנה מה איאן יעשה, זה לא יהיה קל.

"א-אוקיי" ג'ואי מלמל ואיאן חייך, מבין שהאחר לחוץ והוא שלח את ידו הפנויה מעלה, מלטף את שיערו של ג'ואי, "אם אתה רוצה שנפסיק כאן, אז תגיד" איאן אמר בכנות וג'ואי באמת חשב לעצמו, אבל לבסוף הוא הניע את ראשו לשלילה, רוצה להמשיך.

"יופי" איאן לחש, גונב כמה ניקורים משפתיו של ג'ואי לפני שהוא יצא מבין רגליו של הצעיר, רק בשביל למשש את רגליו של ג'ואי ולהגיע למכנס ולבוקסר ולמושך אותם החוצה מרגליו של הצעיר.

איאן חזר למקומו לפני שהוא פשט באיטיות את המכנס והבוקסר שלו, נשאר ערום כמו ג'ואי ולצעיר לא היה את האומץ להרים את הראש ולהסתכל על גופו של האחר, אז הוא פשוט הביט על התקרה בחוסר אמונה.

'הוא ערום! הוא ערום, XL, זה אמור להיכנס לתוכי?' ג'ואי שאל את עצמו במוחו, לחוץ ממה שהולך לקרות.

"אני מתחיל" איאן אמר, מניח את חפיסת הקונדום לצידו, עדיין לא פותח אותה, "טוב" ג'ואי לחש, לא באמת יודע מה להגיד, לפחות עד שהוא הרגיש איך שאיאן מקפל את רגליו שלו מעלה לפני שהרגיש את חומר הסיכה נוזל על ישבנו והוא במהירות סגר את רגליו על איאן, "מ-מה זה?" ג'ואי שאל בפחד והרים את ראשו אל איאן, ואיאן מצא את עצמו צוחק בקול.

"חומר סיכה, זה בשביל שלא יכאב לך" העיוור הסביר וג'ואי לא ענה, הצעיר מצא את עצמו קפוא למול המראה של איאן ערום כולו כשאיברו הגדול והקשה עמד לפניו, "ג'ואי?" איאן שאל והאחר החזיר את ראשו לכרית, 'פאק' הוא חשב לעצמו כשהביט בבהלה על התקרה, 'איך זה יכנס אליי?' הוא המשיך לשאול את עצמו, "ת-תמשיך" הצעיר רק מלמל ואיאן הנהן לפני ששלח את ידו, מרגיש את לחיי ישבנו של ג'ואי שהוציא צפצוף שקט ולחוץ.

איאן חייך לעצמו, אצבעותיו מלטפות את חומר הסיכה על הרקטום של הצעיר, "יפיפה" איאן לחש וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, מה יפה בתחת שלו לעזאזל?

"אהמ~" ג'ואי פלט כשאחת מהאצבעות של איאן לחצה על חור ישבנו, "אני עדיין לא נכנס" איאן הרגיע, ממשיך ללטף את הרקטום הקשיח, רוצה לרכך אותו כמה שיותר בשביל שהכאב יהיה מינימלי ולא מורגש.

הוא חייך לעצמו כששמע את הגניחות השקטות של ג'ואי, מאפשר לעצמו ללטף את רגלו המקופלת של הצעיר עם ידו הפנויה, רוצה להרגיש את ג'ואי כמה שיותר והוא הזיז את ראשו הצידה, נושק לברכו של ג'ואי ומלקק אותה קלות, מרגיש איך שהרגל קופצת מעט בהפתעה, אבל הוא לא הפסיק, נהנה מהתחושה.
—-

"אני מכניס אצבע, אם משהו לא בסדר תגיד לי" איאן אמר, "תפסיק להסביר" ג'ואי מלמל, מביך אותו לשמוע את דבריו של האחר, "איך שאתה רוצה" איאן לחש לפני שהחדיר באיטיות אצבע אל תוך גופו של ג'ואי.

"אהמ" ג'אי גנח בשקט, מרגיש איך שאצבע מזדחלת לתוכו, זה הרגיש מוזר, זה לא באמת כאב, אבל הייתה לזה תחושה משונה, ג'ואי לא ידע אם הוא אהב את זה או לא.

"הכל בסדר?" איאן שאל, "תפסיק גם לברר שאני בסדר" ג'ואי מלמל והוא גיחך לעצמו והנהן בהבנה, מחליט לחזור למעלה ולהיות למול פיו של ג'ואי בעוד שידו המשיכה לפעול על ישבנו.

"ג'ואי" איאן לחש והצעיר הביט עליו, מצליח להרגיע את עצמו כשהביט בעיניו האפורות של האחר, "אני אוהב אותך" איאן לחש, "אני אוהב אותך גם" ג'ואי אמר, "אמממ~" הוא גנח כנגד פרצופו של איאן כשהאחר התחיל להניע את האצבע בתוך גופו, ואיאן הרגיש איך שחמימות הקירות הפנימיים עוטפת את האצבע.

איאן רכן מטה, חוזר לנשק את ג'ואי שבאמת היה צריך את הנשיקה הזאת בשביל לאזור עוד קצת אומץ.

הצעיר שלח את ידיו מעלה, מחבק את עורפו של איאן בזמן שהם התנשקו, ממשיך להרגיש איך שהאצבע זזה בתוכו, פורמת אותו, פותחת אותו, מרככת אותו.

הוא גנח לנשיקה, מאפשר לאיאן להבין שזה בטוח להכניס עוד אצבע והוא עשה זאת, מכניס באיטיות אצבע שנייה.

ג'ואי נגס קלות בשפתו התחתונה של איאן מתוך ריפלקס, כאן זה כבר התחיל לכאוב מעט ואיאן לא הניע את אצבעותיו, הוא המשיך לנשק את ג'ואי, מאפשר לו להתנשם בכבדות ולגנוח לנשיקה.

ורק כשהוא הרגיש איך שהמערה הטבעית של ג'ואי מתרככת מסביבו ומתחילה להכיל אותו כמו שצריך, הוא הניע את אצבעותיו, וגבו של ג'ואי התעקל שוב, ביטנו נצמדת לבטן שלו ואיאן שלח את ידו הפנויה במהירות מתחת לגבו של ג'ואי, מושך אותו למעלה וממשיך את עיקול הגב בזמן שהוא נישק אותו ברצון, רוצה להרגיש את ג'ואי כמה שיותר.
—-

איאן ניתק את הנשיקה, "אני הולך להכניס עוד אצבע" הוא הזהיר, "עוד?" ג'ואי שאל בחשש, "אתה צריך להתרגל להיקף הרחב" איאן הסביר ברצינות וג'ואי בלע את רוקו, 'היקף רחב? אני מת' הוא חשב לעצמו, "ת-תעשה מה שאתה רוצה" הוא מלמל לבסוף ואיאן גיחך לפני שלחץ קלות עם האצבע השלישית על חור ישבנו של ג'ואי, מאפשר לצעיר להבין שעכשיו הוא נכנס.

שלוש אצבעות ארוכות היו בפנים, משחקות בתוך גופו של הצעיר שגנח ללא סוף, כן, זה כאב, אבל בין הכאב היה גם את העונג, היה גם את ההרגשה המשונה הזאת שג'ואי לא באמת הכיר והיא הצליחה להתגבר על הכאב בשבילו.

איאן הניח את מצחו כנגד המצח של האחר, הוא עצם את עיניו והתרכז כמה שיותר בזמן שהזיז את ידו מגבו של ג'ואי, מאפשר לצעיר לנוח ולהוריד את גבו מטה בזמן שהוא עצמו הרגיש את גופו הפנימי של ג'ואי הכי טוב שהוא יכול.

ואז הרגע המתאים הגיע, איאן הרגיש שחלל גופו של ג'ואי מספיק רחב ומוכן בשביל להכיל את כולו והוא הוציא באיטיות את אצבעותיו, מאפשר לג'ואי לנשום עמוק ולהרגיע את עצמו לפני הדבר האמיתי.
'

איאן התרחק לאחור רק בשביל לחזור ולשבת על ברכיו, ג'ואי הרים את ראשו בעדינות והביט עליו, פוער את עיניו כשהעיוור נגס בשקית הקונדום ופתח אותה עם שיניו, גאד כמה שזה היה סקסי בשביל העיניים התמימות של ג'ואי.

ג'ואי המשיך להסתכל, רואה איך שאיאן יורק את השקית הריקה מפיו כשהקונדום המקופל היה בידו, הוא ראה איך שהעיוור שולח את ידו אל איברו הפרטי שלו, מייצב אותו בעוד שהיד עם הקונדום נשלחה אליו, עוטפת באיטיות את איברו של בקונדום השמנוני.

ג'ואי כחכח קלות בגרונו, מביט על איאן שחייך אליו בעיוורון, מצליח לראות אותו גם כשחשוך.

"רוצה לגעת?" איאן שאל, "ל-לגעת? ב-בזה שלך?" הוא שאל ואיאן הנהן, "שתבין מה הולך להיכנס" הגדול הסביר וג'ואי כיווץ את גבותיו לפניו שהתרומם באיטיות לישיבה, הוא שלח את ידו קדימה בהיסוס והוא נגע קלות בכיפתו של איאן, גורם לאחר לנגוס בשפתו התחתונה כשהרגיש את המגע של ג'ואי עליו.

ג'ואי אחז באיבר קלות, מהדק את המגע לכמה שניות לפני שהוא הזיז את היד וחזר מהר לשכב, "נגעתי" הוא מלמל במהירות, מביט על ידו השמנונית ואיאן גיחך והנהן בהבנה, "אני הולך להיכנס" הוא אמר וג'ואי עצר את נשימתו, מרגיש איך שאיאן מתקרב אליו עוד יותר.

איאן שלח יד אחת אל בטנו של ג'ואי, מלטף אותה, "תנשום" הוא לחש כשהרגיש שהבטן לא זזה והוא חייך לעצמו כששמע את ג'ואי משתעל קלות לפני שהרגיש איך שבטן חוזרת לזוז מעלה ומטה, הוא נושם.

אומנם איאן ראה רק חושך, אבל הוא הצליח לכוון את עצמו אל הרקטום, מרגיש אותו כנגד הכיפה העטופה שלו והוא הפעיל מעט כוח, נכנס אל תוך ג'ואי שעצם את עיניו בחוזקה.

"איאן~" ג'ואי גנח, גורם לליבו של האחר לצנוח במקומו.

'תהיה עדין איאן, תהיה עדין איאן, תהיה- פאק' איאן חדר לתוך ג'ואי באחת, מאבד שליטה בעצמו לרגע וג'ואי פער את פיו הכי גדול שהוא יכול, גונח גניחה אילמת ששיתקה את גופו לכמה שניות, גופו לא הצליח לעכל את הסיטואציה.

"אני מצטער ג'ואי" איאן עלה מעלה, לא מזיז את איברו, והוא רק חיבק את הצעיר אליו, מלטף את ראשו של חום השיער שנשם במהירות, "א-איאן" ג'ואי צפצף, ואיאן הבין שהוא בוכה והוא במהירות התרחק, נושק במהירות לעיניו של ג'ואי, מרגיש את הדמעות בעיניו של הצעיר, "אני מצטער, אני טיפש" איאן לחש, נושק לשפתיו הרועדות של ג'ואי, "אני מצטער" הוא המשיך ללחוש, מאפשר לג'ואי להירגע.

"ז-זה כאב" ג'ואי מלמל ואיאן הנהן, נושק לעיניו שוב, "אני יודע, אני באמת מצטער, תרביץ לי" הוא אמר ברוגע, עוצם את עיניו ומחכה שג'ואי יפעל, אבל הצעיר הביט עליו בשקט בזמן שניגב את דמעותיו, "מטומטם" ג'ואי לחש לפני שחיבק אותו, מפתיע את איאן שחייך לעצמו וחיבק אותו בחזרה, מריח אותו.

"אתה יכול לזוז" ג'ואי לחש אחרי שמשך באפו, "נחכה עוד קצת" איאן לחש, לא רוצה להכאיב לג'ואי, "אני בסדר" ג'ואי מלמל, "באמת?" איאן בירר לחיבוק, "באמת" הצעיר השיב ומבלי לנתק את החיבוק, איאן התחיל לזוז באיטיות, שומע את גניחותיו של ג'ואי קרוב לאוזנו והוא נשק לכתפו, מניע את מותניו קדימה ואחורה באיטיות, מרגיש איך שג'ואי מקבל אותו בחמימות בפנים, מרגיש את האהבה ואת החיבוק הצמוד שגופו של ג'ואי העניק לאיברו ברצון.

"איאן~" ג'ואי גנח את שמו של האחר, מרגיש איך שהאיבר של איאן מכה אותו בעדינות בפנים בזמן שהוא השתפשף בתוכו, "אני אוהב אותך" איאן לחש, שולט בעצמו הכי טוב שהוא יכול, ממשיך לנוע באיטיות בתוך ג'ואי, אפילו שכל כולו התחרפן והוא רצה לעשות את זה בחוזקה.

"אתה בס-", "אני בסדר" ג'ואי השיב עוד לפני שאיאן סיים לשאול והאחר חייך ונשק לצווארו של ג'ואי, "מממ" ג'ואי נאנח, מרגיש איך שאיברו שלו משתפשף בביטנו המעוצבת של איאן והוא לא האמין שעומד לו עוד פעם.

איאן באיטיות הגביר קצב וג'ואי יכל להרגיש זאת, הגניחות המהירות העידו על כך, השריטות הקטנות שג'ואי העניק לאיאן העידו על כך גם כן, מלמולי השם והאנחות המעונגות גם כן העידו על כך.

ג'ואי מצא את עצמו עטוף בהרגשה לא מוכרת, הוא אחז בפניו של איאן והרחיק אותו מצווארו רק בשביל להסתכל על פניו טוב יותר, רוצה להבין שאיאן הוא זה שכרגע נמצא בתוכו, להבין שהוא ואיאן מתאחדים ברגעים אלו ממש, להבין שזה לא חלום ושזאת המציאות, להבין שאיאן הוא זה גורם לו להרגיש את העונג.

'למה זה כל כך טוב, פאק!' ג'ואי חשב לעצמו כשאיאן המשיך להגביר את הקצב והוא נגס בשפתו התחתונה, גורם לרצף הגניחות לצאת בעמעום משפתיו, "אי-איאן~" ג'ואי גנח, אוחז בפניו של איאן שעצם את עיניו, מאפשר לג'ואי ללטף אותו כמו שצריך.

העיוור המשיך לנוע, בין החושך הוא שמע את צלילי תיפוף הגופים שהתחברו, הוא שמע את הנשימות המהירות של ג'ואי, את הגניחות המתגברות ואת האנחות שלא הפסיקו לצאת, הוא הרגיש את הלחי ואת המותן של הצעיר כשהוא אחז בהן, הוא הרגיש את חום גופו הלח והרטוב, הוא הרגיש את כל כולו, והוא לא האמין, ג'ואי שלו, ג'ואי כרגע שוכב איתו.

ג'ואי גנח בחוזקה כשהרגיש איך שאיברו שלו מתחיל להרגיש מוזר, "אתה עומד לגמור?" איאן שאל וג'ואי הסתכל עליו, אז זה מה שזה? הוא הולך לגמור שוב? גם מבלי שנגעו בו?

"א-אני לא יודע" ג'ואי מלמל ואיאן נאנח בחיוך, ג'ואי היה כל כך חמוד והוא מצא את עצמו מאבד שליטה שוב, נע במהירות ובחדות בתוך ג'ואי, מחדיר את עצמו כמה שיותר עמוק, פוגע בנקודות הרגישות ביותר של הצעיר וגורם לג'ואי לגמור שוב בשתיקה רועשת.

גופו של ג'ואי רעד חזק יותר כשהאורגזמה השנייה הציפה את כל כולו ואיאן חיבק אותו אליו ונעצר עם התזוזות, מרגיש איך שקירותיו של ג'ואי מפמפמים עליו במהירות ושואבים אותו פנימה אליו.

"ששש" איאן לחש, שומע את גניחות הייבוב של ג'ואי שדי נבהל מעצמו, הוא לא מבין מה קורה לו ולמה הגוף שלו זז ככה מבלי שהוא יכול לשלוט בו, "הכל בסדר" איאן המשיך להרגיע, מנשק את ג'ואי אין סוף פעמים, "הכל בסדר" הוא לחש שוב ושוב, מרגיש איך שג'ואי חוזר לנשום כמו שצריך.

"ת-תמשיך" ג'ואי לחש לבסוף ואיאן התרחק מעט רק בשביל לאפשר לג'ואי לראות את פניו כמו שצריך בזמן שהוא חזר לזוז, בהתחלה הוא היה איטי, אבל אז הוא חזר להגביר את הקצב וראשו של ג'ואי נזרק לאחור על הכרית, מאפשר לאיאן לנשק את צווארו החשוף כמו שצריך.

"איאן~" ג'ואי גנח שוב בחוזקה ואיאן הרגיש איך שכל גופו מתחמם עוד יותר והוא נע הכי מהר שהוא יכל, משגע את גופו של הצעיר שאפשר לו לעשות כרצונו.

ואז זה קרה, איאן הרגיש את זה, גלי העונג נשלחו במהירות לאיברו והוא כיווץ את גבותיו, מאפשר לג'ואי לראות את השינוי שבפניו.

אומנם ג'ואי לא התנסה בסקס, אבל הוא הצליח להבין את הסיבה, "תגמור" ג'ואי לחש ואיאן הופתע ממילותיו, מה שגרם לו לגמור בתוך הקונדום ובתוך גופו של ג'ואי, פולט נהמה ארוכה שגרמה לליבו של ג'ואי להתהפך כשהוא הבין שהוא הצליח לגרום לאיאן להרגיש טוב.

"פאק" איאן לחש וצנח קלות על גופו המתנשם של ג'ואי, אבל הוא לא רצה למחוץ אותו עם משקל גופו הכבד אז הוא לבסוף חיבק את הצעיר והפך את שניהם, גונב צפצוף מופתע מחום השיער שנשכב על גופו כשהאיבר עוד בתוכו.

ג'ואי הביט מטה על איאן שהתנשם גם כן בכבדות והוא חייך קלות והניח את ראשו על עצמות הבריח של איאן, מרגיש איך שזרועותיו של האחר עוטפות אותו חזק יותר.

"אני אוהב אותך" ג'ואי לחש בכנות, "גם אני אותך" איאן השיב בכנות גם כן, מלטף את גבו של ג'ואי עם ידיו.

"אתה בסדר?" איאן שאל וג'ואי גיחך, "אני בסדר" הוא השיב, "כואב?" איאן בירר, "קצת" הצעיר אמר בכנות והאחר הנהן בהבנה, אוחז בלחיי ישבנו של ג'ואי, מפתיע את הצעיר, "מ-מה?" ג'ואי שאל ואיאן צחק, "אני יוצא" הוא הסביר לפני שהוציא את איברו מגופו של ג'ואי, מאפשר לזרע שלו להישפך מהקונדום על המיטה ועל איברו שלו.

איאן המשיך לאחוז בישבנו של ג'ואי, "תנשק אותי" הוא ביקש בילדותיות וג'ואי חייך ועשה את המבוקש, מנשק אותו קלות, "אני מצטער שאני הפעם הראשונה שלך" איאן אמר כשהאדרנלין ברח מגופו וחוסר הביטחון הגיע אליו.

"למה?" ג'ואי שאל בחוסר הבנה, "בגלל שאני לא יכול לראות אותך" איאן לחש וג'ואי צקצק ברוגז לפני שצבט את לחיו של איאן, "אתה רואה אותי, יותר טוב מכל אחד אחר" ג'ואי לחש בכנות, מנשק את איאן עוד יותר ומאפשר לאחר לחייך.
—-

"נלך להתקלח שוב?" איאן שאל, "כן" ג'ואי השיב ואיאן חייך וליטף את פניו, כן, הוא רוצה לראות אותו, הוא באמת רוצה, אולי הגיע הזמן להפסיק לפחד מההשלכות ולחשוב על הניתוח שמעולם לא נאמר ברצינות?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
34 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך