אני אהיה העיניים שלך -פרק 43-

bl_bar 25/08/2018 741 צפיות אין תגובות

איאן פקח את עיניו כשהשעון המעורר צלצל והוא שלח את ידו אל השידה וכיבה את הרעש, שומע את מלמוליו השקטים של ג'ואי שישן מחובק אליו, שניהם היו ללא חולצה, השמיכה והמגע הצמוד העניק להם את החום בלילה.

איאן חייך לעצמו בזמן שליטף את שיערו של ג'ואי, מרגיש איך שהצעיר נצמד אליו עוד יותר והוא נאנח בהקלה, זה לא היה חלום, הוא וג'ואי עשו את זה.

העיוור זז באיטיות הצידה, מוריד את הצעיר ממנו ומאפשר לג'ואי לישון עם ביטנו על המיטה.

איאן שלח את ידו, מלטף את שכמותיו החשופות של הצעיר לפני שהוא רכן מטה, מנשק אותן לכל אורכן בזמן שנשם עמוק, מריח את הניחוח הייחודי של ג'ואי שהוא כל כך אהב לפני שהוא כיסה את הצעיר עד לעורפו, ממשש את גופו ובודק שהוא מכוסה כמו שצריך לפני שהוא ירד מהמיטה, מתחיל להתארגן ומוציא לג'ואי מברשת שיניים נקייה מהארון שבמקלחת. מצליח להסתדר לבדו בבית.
—-

ג'ואי התעורר לבסוף, הוא פקח את עיניו וליטף את המיטה הריקה לפני שהוא הביט לצדדים, מחפש את איאן, "איאן?" הוא שאל, אבל האחר לא ענה והוא התרומם באיטיות לישיבה על המיטה, מרגיש את הכאב החד בישבנו והוא נאנח ושפשף את האזור הכואב, מחייך לעצמו מעט בביישנות, הוא שכב עם איאן.

הוא הביט על החדר, רואה שמגש הפירות כבר לא נמצא שם, גם שקית המתנות הייתה מסודרת בצד והוא הניח לעצמו שאיאן סידר את הכל.

"אני עולה להעיר אותו" ג'ואי שמע את איאן אומר, כנראה לאבא שלו או ללוק והוא במהירות חזר לשכב על המיטה, עיניו עוד פקוחות והוא הביט על הדלת שנפתחה באיטיות והוא חייך לעצמו, רואה איך שאיאן מתהלך באיטיות, כנראה והוא לא רצה להעיר אותו.

ג'ואי הביט על איך שאיאן מתיישב על המיטה ושולח את ידו אל גבו, טופח עליו קלות, והצעיר פלט "מממ" עייף, רוצה לראות מה איאן יעשה והעיוור חייך, גורם לג'ואי לחייך קלות, "ג'ואי" איאן לחש, שולח את ידו אל פניו וג'ואי עצם את עיניו במהירות, נותן לאיאן ללטף אותו מבלי לחשוד שהוא ער.

"מה?" ג'ואי מלמל בלחש, עושה את עצמו עוד מנומנם, "הגיע הזמן לקום" איאן לחש בשקט ולאחר שניות ספורות ג'ואי הרגיש איך ששפתיו הרכות של האחר נושקות לראשו והוא לא יכל להתאפק עוד, מחבק את ביטנו של איאן במהירות, מבהיל את האחר מעט שלבסוף גיחך וליטף את עורפו.
"ישנת טוב?" איאן שאל וג'ואי הנהן, נותן לאיאן להרגיש את ראשו זז כנגד ביטנו, "אני שמח" אפור העיניים לחש, "אני לא רוצה לקום" ג'ואי אמר ואיאן גיחך והכניס את ידו מתחת לשמיכה, מלטף את גבו של ג'ואי שהסמיק לעצמו, "יש לך בית ספר" הבלונדיני אמר, אצבעותיו מציירות צורות על גבו של ג'ואי שנהנה מהמגע העדין.

"לוק הכין ארוחת בוקר" איאן אמר וג'ואי הביט עליו בבלבול, "לוק הוא לא רק הנהג שלך?" ג'ואי בירר, "הוא הנהג שלי, אבל הוא מדי פעם גם עוזר בבית", "אז הוא בטח מקבל הרבה כסף" חום השיער אמר והתרומם לישיבה, משפשף את עיניו, "הוא עובד כאן בחינם" איאן אמר וג'ואי עצר את השפשוף, מסתכל על איאן בחוסר הבנה, "מה?" ג'ואי שאל.

"לוק היה אחד מהעובדים של אבא שלי בחברת עסקים שהייתה לו לפני שהוא פרש ממנה, בסופו של דבר לוק נתקל בקשיים כלכליים וזרקו אותו מהדירה שלו, אז אבא שלי הציע לו מגורים ומחייה בחינם בדירה הצמודה לבית בתנאי שהוא יהיה הנהג שלי והעוזר של הבית, אבל כמובן שאם לוק מבקש כסף אנחנו ניתן לו, זאת לא בעיה" איאן מלמל, מסביר לג'ואי בקצרה על לוק, "ואו" ג'ואי אמר והביט על איאן בחיוך, "אתם באמת אנשים טובים" הצעיר אמר, מניח את ידיו על כתפיו של איאן, "אתה חושב?" איאן שאל, "כן" האחר השיב לפני שהתקדם אל איאן בהיסוס, "אכפת לך אם אתן לך נשיקה?" איאן שאל לפתע וג'ואי חייך, הוא בדיוק רצה לנשק אותו בעצמו.

"לא צחצחתי שיניים" ג'ואי מלמל ואיאן גיחך ונשק לו במהירות, "לא אכפת לי" הוא מלמל, מנשק את ג'ואי שוב ומאפשר לצעיר לנשק אותו בחזרה ללא שום בעיה.
—-

"אם לא נפסיק כאן, אתה תאחר" איאן לחש כשהתרחק מהנשיקה וג'ואי נאנח, אבל הוא לבסוף הנהן, "אוקיי" הוא אמר והתמתח, יורד לאט מהמיטה, "יש מברשת שיניים חדשה ליד הכיור" איאן אמר, "תודה" ג'ואי השיב בזמן שהוציא בגדים נקיים לפני שנכנס להתקלח ולהתארגן.
—-

ג'ואי ואיאן ירדו במדרגות אל הקומה התחתונה, איאן החליט להיות ג'נטלמן ולסחוב לג'ואי את התיק- שכבר לא כלל בתוכו את הבגדים ואת המתנות של רוי וטד, ג'ואי השאיר אותם בחדר של איאן, יודע שהוא ישן גם היום כאן.

"בוקר טוב" דרייק אמר בחיוך מהסלון, שותה כוס קפה ביחד עם לוק, "בוקר טוב" ג'ואי מלמל בלחש, כל כך מובך מלהסתכל בפניו של דרייק בגלל שהבן הנחמד שלו שכב איתו אתמול בלילה, כאן, בבית הזה, בקומה השנייה.

"האוכל על השולחן" הנהג אמר וג'ואי הנהן אליו במבוכה, הולך מהר אל המטבח ומתיישב ליד השולחן, "התקשיתי לישון אתמול" לבן השיער אמר בקול וג'ואי הביט על איאן שהתיישב לצידו, "היה יותר מדי רעש" הוא הוסיף וג'ואי פער את עיניו, מביט בלחץ על השולחן.
"אל תדאג" איאן לחש, "אי אפשר לשמוע מה קורה בחדר שלי מהקומה השלישית שבה אבא שלי ישן" העיוור אמר וג'ואי כחכח בגרונו, "אז הוא מנסה להציק לי בדיוק כמו הבן שלו?" ג'ואי שאל בלחישה ואיאן צחק, גורם לדרייק להביט עליהם ולחייך קלות אל לוק שחייך אליו בחזרה, נחמד לשמוע את איאן צוחק.

"אפשר להגיד" איאן אמר, מלטף את שיערו של האחר, "עכשיו תתחיל לאכול כי אני לא מאמין לך שאתה אוכל כמו שצריך" העיוור אמר וג'ואי צקצק, "אני אוכל הרבה!" הצעיר אמר והתחיל לאכול, רוצה להוכיח לאיאן שלמרות שהוא אוכל הרבה הוא לא באמת מצליח להשמין ולהתפתח כמו שצריך.

"אני גם רוצה שרירים, אבל זה לא מצליח" ג'ואי אמר, הפנקייקים עדיין נלעסים בפיו, "יש לי חדר כושר בקומה, אפשר להתאמן היום" איאן אמר וג'ואי הביט עליו בפליאה, בולע את התוכן שבפיו, "באמת? בבית?" הצעיר שאל ואיאן הנהן, "בגלל זה אתה ככה" ג'ואי לחש, חוקר את גופו של איאן שכוסה בחולצה צמודה.

"ככה?" איאן שעל בערמומיות, יודע למה ג'ואי מתכוון, "מ-מכוער" ג'ואי גמגם והזיז את עיניו מאיאן כשהסמיק כולו, ממשיך לאכול את האוכל במהירות ואיאן צחק שוב, מחליט להפסיק להציק לג'ואי ולהתחיל לאכול גם הוא.
—-

"איאן לא מתעורר כל כך מוקדם בדרך כלל, הוא מתפנק ונשאר לישון עד הצהריים" לוק מלמל כשהוא יצא ביחד עם הזוג אל המכונית, הוא ואיאן מתכננים להקפיץ את ג'ואי אל בית הספר.

"באמת? הוא כל כך סמכותי בעבודה שהוא מסתיר את ההתנהגות הטיפשית שלו טוב מאוד" ג'ואי מלמל בהשתובבות ולוק צחק לעצמו, מביט על פרצופו הנרגז של איאן- מה ששעשע אותו עוד יותר, היה מעניין לראות את איאן מתנהג ככה.
—-

ג'ואי ישב ליד איאן במושב האחורי, אוחז בידו הקרובה של בן זוגו בזמן שהביט החוצה על הבתים הגדולים, הוא ראה הורים מחייכים עם ילדיהם, אבא ובן, אמא ותינוק, משפחות שמחות, והוא נאנח קלות, מתגעגע אל הוריו, הוא לא רצה לריב איתם, הוא לא רצה לכעוס עליהם אבל לא הייתה לו ברירה אחרת.

"מה קרה?" איאן שאל כשזיהה את העצב באנחה וג'ואי חייך אליו, מבין שהוא עשה טוב שהוא הגן על איאן ובחר להיות איתו, איאן מצליח לזהות את רגשותיו גם מבלי שהוא רואה את ההבעות שלו וזה מה שהיה מיוחד באיאן, אולי זה גם מה שמשך את ג'ואי בהתחלה- חוץ מהגוף של הבלונדיני כמובן.

"לא קרה כלום" ג'ואי אמר לבסוף, מהדק את אחיזת הידיים ואיאן הביט עליו בעיוורון, עדיין מודאג, "יהיה בסדר" העיוור לחש וג'ואי הנהן והשעין את ראשו על כתפו של האחר, רוצה להאמין שאיאן צודק.

לוק הביט עליהם מהמראה, מחייך לעצמו קלות לפני שחזר להביט על הכביש, ג'ואי שונה מהפרטנרים הקודמים של איאן וזה מה שהיה הכי טוב בו.
—–

"תלמד טוב" איאן אמר, "לא רוצה" ג'ואי מלמל ונשק לו קלות לפני שהוא יצא מהרכב, "תהיה ילד טוב" הוא אמר לאיאן בשעשוע לפני שסגר את הדלת והלך מהר משם, לא רוצה שהתלמידים ישימו לב שהוא יוצא מרכב יוקרתי אחרי שנישק את בן הזוג שלו.

"הילד הזה…" איאן מלמל ונשען אחורנית על המושב, מחייך לעצמו ברוגע, "בוא נחזור הביתה, אני רוצה לישון" הבלונדיני אמר לבסוף ולוק חייך לעצמו, איאן אחרי הכל יישאר איאן.
—–

"ג'ואי!" רוי קרא כשראה את הצעיר נכנס בשער, "היי" חום השיער אמר בחיוך, מאפשר לרוי לחבק אותו, "נו? איך זה היה לישון אצל איאן?" קצוץ השיער שאל וג'ואי בלע את רוקו בלחץ, "היה בסדר" הוא מלמל ורוי התרחק והביט עליו בערמומיות, "למה אתה נשמע לחוץ?" כחול השיער שאל, "אני לא!" ג'ואי מיהר להגיד, מנסה להתחמק ממבטו של רוי המשועשע שהניח לעצמו שהוא הצליח להבין את הלחץ של ג'ואי.

"בנים!" טד קרא ורץ אליהם כשהגיע גם הוא אל בית הספר, "מה קורה?" הוא שאל בחיוך, מחבק את עורפו של ג'ואי, "למה הוא נראה לחוץ?" הג'ינג'י שאל כשראה את פניו של הצעיר והוא הביט על רוי ברוגז, מניח לעצמו שכחול העיניים עשה משהו, "כי הוא שכב עם איאן" קצוץ השיער אמר וג'ואי פער את עיניו והביט עליו ללא מילים, "באמת?" טד שאל בהפתעה.

"מ-מה? לא! מה פתאום!" ג'ואי אמר במהירות לפני שהוא דחף אותם ורץ אל תוך בית הספר, בכלל לא שקוף.

"הוא לחלוטין שכב איתו" טד אמר לרוי כשהם הביטו על איך שג'ואי רץ מהם במבוכה, "אני מקווה שהתחת שלו בסדר" רוי מלמל וטד צחקק, "נראה לך שהוא יספר לנו?" המנומש שאל, מחבק את עורפו של רוי, "מי יודע" רוי מלמל, מחבק את עורפו של טד בזמן שהם הלכו ביחד אל תוך בית הספר, שולחים לג'ואי המובך מבטים ערמומיים לפני שהמורה נכנסה לכיתה, מאפשרת לג'ואי להיאנח בהקלה כשהיו לו כמה שעות של מנוחה.
—-

"אז איך היה הסקס הראשון?" רוי שאל בזמן שג'ואי הוציא את הכריך שאיאן החליט להכין לו בבוקר, "רוי!" ג'ואי אמר ברוגז, נוגס בשפתו במבוכה לפני שהוציא את הכריך משקית האוכל, אוכל אותו בשקט.
"אתה לא יכול לשקר, ההיקי שעל הצוואר שלך מוכיח את זה" טד אמר, "היקי? מה? לא ראיתי בבוקר שיש לי היקי!" ג'ואי אמר בלחץ, ממשש את צווארו ואז הוא הביט על הפרצופים המשועשעים של חבריו, "אז כן שכבתם" טד אמר וג'ואי כחכח בגרונו, טד עבד עליו כרגע?

"אנחנו לא" ג'ואי מלמל, לא מביט בעיניהם, "אתה שקרן גרוע" רוי אמר, טופח על כתפו של ג'ואי, "בכל אופן, אני מקווה שהייתה לך חוויה מוצלחת" רוי אמר וטד הנהן בהסכמה, "מעולם לא ניסיתי, אבל קראתי מחקרים שגברים נהנים גם בתח- איה!" טד לא השלים את המשפט כי ג'ואי סטר לראשו במהירות, "תסתום כבר!" ג'ואי אמר במבוכה נרגזת, לא מאמין שהם יכולים לדבר על זה בכל כך חופשיות, הוא הגיי כאן, הוא זה ששכב עם גבר אתמול, והם אלו שמדברים על סקס עם גבר בכזאת טבעיות.

"סליחה" טד אמר בחיוך, שמח שג'ואי מתנהג איתם כרגיל, אומנם הוא מובך, אבל טד הניח לעצמו שזה גם היה קורה אם הוא היה שוכב עם אישה.

"תאכלו ואל תדברו על דברים טיפשיים" ג'ואי אמר, "טיפשי כמו סקס של שני בנים?" טד מלמל בהשתובבות, "חתיכת!" ג'ואי קרא ברוגז ובעט בו קלות, מפיל אותו לשכיבה על הדשא והג'ינג'י צחק לעצמו, "ג'ואי שלנו כל כך חמוד!" הוא צעק, מקפיץ את חבריו ואת חלק מהתלמידים שהיו בקרבת מקום.
—–

"תהנה עם החבר שלך~" רוי לחש בסוף היום וג'ואי נאנח ובעט בו קלות לפני שהוא רץ משם, גורם לחבריו לצחקק עליו, "חמוד" טד אמר ורוי הנהן, "אם הייתי גיי הייתי יכול להבין למה איאן נמשך אל ג'ואי" המנומש אמר, "אני לא גיי ואני עדיין מבין למה" רוי מלמל וטד הביט עליו, "תכלס" הוא מלמל ושניהם גיחכו.

"גלידה?" טד שאל ורוי הנהן במרץ, "גלידה ואז לבית של ג'ואי" קצוץ השיער אמר והאחר הנהן, אתמול לא באמת הלכה להם כמו שצריך השיחה עם מליסה, הם צריכים גם היום לרדת על הברכיים ולהתחנן בפניה שתבין את ג'ואי.
—–

"בו!" ג'אק קרא כשג'ואי הלך במסדרון, "אמא!" ג'ואי צעק וכחול השיער צחק, "הבהלת אותי" הגדול יותר אמר בחיוך, "זה מה שהתכוונתי לעשות" בעל הקעקוע אמר, ממשיך ללכת במסדרון עם ג'ואי עד לחדר הקבלה, מרימים גבה בשעשוע כשדני כבר ישב שם וחייך אליהם בשלום.

"הגעת מוקדם" ג'ואי לחש לבעל המשקפיים, "היום לא שאלתי את עצמי אם כדאי לי להבריז" השטני לחש, גורם לשני האחרים לצחקק, "שמעתי את זה" איאן אמר, ממשיך לקרוא את כתב הברייל עם אצבעותיו והנערים הביטו זה על זה בחיוך, "הוא שומע הכל" ג'אק לחש, "נכון" איאן השיב, גורם להם להשתתק וג'ואי חייך לעצמו, כן, הבן זוג שלו מדהים.
—-
"אני באמת לא מבין איך הוא שומע הכל" ג'אק אמר כשהם החליפו לבגדי עבודה, "כי יש לו חושים מחודדים" ג'ואי אמר בחיוך, גורם לשני הנערים להביט עליו בשאלה, "כרגע החמאת לאיאן או שאני מדמיין?" דני שאל וג'ואי הביט עליהם וצחק, "נראה לכם? פשוט הצבתי עובדה" הוא אמר כתירוץ, גורם להם להאמין שהוא עדיין לא מת עליו.

הם חזרו לחדר הקבלה מהמלתחות רק בשביל להשאיר שם את הטלפונים שלהם לפני שהם יצאו ביחד עם איאן אל המחלקה שלהם.

ג'ואי ואיאן הלכו מעט מאחוריהם, הולכים צמוד זה לזה בצורה לא שקופה, מדי פעם זרועותיהם השתפשפו זו בזו.

הם נכנסו למחלקה, כל אחד הלך למקום הרגיל שלו, מתחילים עוד יום רגיל של עבודה, מצליחים להעביר את היום בעשייה מבורכת, בלמידה ובהפקת לקחים, הם המשיכו לרכוש אמון מהסובבים ולקבל ידידים לחיים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך