אני אהיה העיניים שלך -פרק 45

bl_bar 27/08/2018 765 צפיות אין תגובות

השעון המעורר של איאן נשמע וג'ואי היה זה שהתעורר וכיבה אותו במהירות, מביט על הגבר שישן לצידו עמוקות והוא חייך, נושק לסנטרו לפני שקם מהמיטה, מחליט לא להעיר את איאן והוא הלך להתארגן לבד במהירות.

כשהוא יצא מהמקלחת איאן עוד ישן והוא חייך לעצמו והלך אליו, נושק למצחו לפני שכיסה אותו כמו שצריך, "אני אבוא אחרי בית הספר" הוא לחש ונשק לצווארו של איאן לפני שהוא נעל נעליים ויצא מהחדר בשקט עם התיק, יורד במדרגות ורואה את דרייק מבשל במטבח.

"התעוררת?" המבוגר שאל כשהביט על ג'ואי, "כן" הצעיר אמר, "איאן התעורר?" חום העיניים שאל, "הוא עוד ישן, לא רציתי להעיר אותו" חום השיער אמר, "אז בוא תישב לאכול, אני מכין חביתה מיוחדת" האב אמר בחיוך והצעיר הנהן והתיישב בשולחן האוכל, מחכה ודרייק חייך, שמח עד כמה שג'ואי הוא נער שאוהב את הפשטות.

"טעים?" דרייק שאל, יושב למול ג'ואי בשולחן האוכל ואוכל איתו ביחד חביתה מקמח חומוס, צנימים וסלט ירקות, "כן" ג'ואי אמר בחיוך, אוכל בשקט את האוכל שלו כמו שצריך.

"מה אתה חושב על איאן?" דרייק שאל לפתע והצעיר הביט עליו, "שהוא בסדר?" ג'ואי השיב עם חיוך תמים ודרייק גיחך, "זה למה אני אוהב אותך" האב אמר וג'ואי הרים את גבותיו בבלבול, "מה עשיתי שאתה אוהב אותי?" ג'ואי שאל בכנות, "זהו, שאתה לא עושה כלום בשביל שאני אוהב אותך, אתה לא מתחנף ואתה לא מנסה להיות משהו שאתה לא, בגלל זה אני אוהב אותך" לבן השיער אמר בחיוך, "א..אוקיי…" ג'ואי מלמל והניע את ראשו מעט בבלבול, מנסה עדיין להבין למה אבא של איאן אוהב אותו.

"הוא עוד ישן?" לוק שאל כשנכנס לבית, רואה את ג'ואי שוטף עם דרייק כלים, "כן" הצעיר השיב, "אז בוא, אני אקח אותך" הנהג אמר וג'ואי ניגב את ידיו במגבת, "אני אלך" ג'ואי אמר ודרייק הנהן אליו, "רוצה שאגיד לאיאן משהו בשמך?" דרייק שאל וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "אם הוא ישאל איפה אני תגיד לו שהוא כבר יודע" הצעיר אמר וקרץ למבוגר שגיחך והניע את ראשו בחוסר אמונה, החוצפה של ג'ואי די משעשעת, אפשר להגיד שגם משמחת באיזשהי צורה.
—-

"תודה" ג'ואי אמר במהירות לפני שיצא מהרכב, הולך מהר אל בית הספר ולוק חייך לעצמו לפני שחזר לבית, איאן עדיין המשיך לישון.
—-

"איך היה הסקס?" טד שאל כשרץ אל ג'ואי מאחור, מקפיץ אותו מעט וג'ואי נאנח ברוגז, נותן לו מרפק לביטנו, "לא שכבנו אתמול" הצעיר אמר בכנות, "באמת?" טד שאל בחשדנות והאחר הנהן, "אוף, אתה אומר את האמת" הג'ינג'י נאנח והאחר צחקק.

"בו!" רוי צעק מאחוריהם, "אהה!" טד צרח, קופץ על ג'ואי בבהלה והצעיר נאנח, עוצם את עיניו כי גם הוא נבהל, "מטומטם!" טד ייבב וירד מגופו של ג'ואי רק בשביל להכות את רוי, "הבהלת אותי!" הוא צעק וקצוץ השיער צחק, מחבק את עורפו של טד ולאחר מכן גם את עורפו של ג'ואי, "חברים שלי~" הוא זימר בחיוך ושני האחרים חייכו אחד לשני, בועטים ביחד ברגליו של רוי.

"אמא שלך הלכה אלייך? הצלחנו לשכנע אותה לנסות לסלוח לך!" רוי אמר, "אה נכון!" טד נזכר והצעיר נאנח, נותן להם להבין שזה לא הלך כמו שצריך, "היא דיברה עם איאן לבד ברכב, אבל הוא לא מספר לי מה היא אמרה, אני חושב שהיא עוד פעם העליבה אותו" ג'ואי מלמל ושני האחרים נאנחו באכזבה, "איזה באסה" רוי אמר וג'ואי הנהן, "אבל הוא בסדר" שחור העיניים אמר בחיוך וחבריו הביטו עליו בשמחה.

"איך היה הסקס אתמול?" רוי שאל לפתע וג'ואי גלגל את עיניו, "הם לא שכבו אתמול" טד אמר בטבעיות, "למה אתם מדברים על זה בכלל?" חום השיער שאל בייאוש, "כי זה מעניין" המנומש אמר בתמימות מוחלטת, וג'ואי המשיך להתקדם איתם אל הכיתה בשתיקה מוחלטת, הוא כבר התייאש על לנסות להבין אותם.
—-

"אתה היום עושה משהו?" טד שאל את ג'ואי כשהם ישבו על הדשא בהפסקת האוכל, "אני הולך לאיאן" הצעיר אמר, "אני היום חוזר לבית בלילה" הוא הוסיף והבנים הביטו עליו בהפתעה, "באמת?" רוי שאל והוא הנהן, "אני מקווה שהכל יהיה בסדר" טד אמר בדאגה וג'ואי חייך אליו קלות.

"איאן אמר שאתם יכולים לבוא גם אם אתם רוצים" הוא אמר ושני הנערים הביטו זה על זה, "זה עוד מוקדם בשביל שנלך אליו לבית, אחרי הכל שנאנו אותו" רוי אמר וג'ואי גיחך, מצליח להבין אותם באיזשהי צורה, "אבל שתדעו שאיאן מזמין אתכם אליו מתי שתרצו" שחור העיניים אמר והם הנהנו אליו בהבנה, ממשיכים לאכול וג'ואי אכל באושר את הכריך שדרייק הכין לו.

"רוצה שנאכל גלידה לפני שנלך הביתה?" רוי שאל את ג'ואי והצעיר הנהן, לא אכפת לו לעשות משהו לפני שהוא ילך לאיאן, "סגור!" טד אמר בחיוך, "אין כמו גלידה ביום חם" רוי אמר בחיוך והבנים הנהנו בהסכמה, מכורים לגלידה.
—-

"יאמי!" טד אמר באושר כשהם ישבו בגלידריה, אוכלים את הגלידה המתוקה והקרירה שהם קנו, נהנים מהטעם שלה, "איזה כיף" ג'ואי אמר בחיוך, מלקק את גלידת הווניל שלו ברצון, גורם לה לנזול מעט על פיו והבנים גיחכו, "זה נראה כמו זרע" טד אמר וג'ואי ניגב מהר את פיו לפני שצבט את זרועו של טד שהתבכיין במהירות, עושה להם בושות למול הנוכחים.

"מטומטם" שחור העיניים מלמל לפני שחזר ללקק את הגלידה שלו, בכוונה מלכלך את שפתיו, "תיתן לי נשיקה" הוא אמר לטד שהיה נראה כאילו והוא מסוגל וג'ואי מהר ליקק את הגלידה והתרחק לאחור, בועט קלות בג'ינג'י המשוגע שצחקק.

טד ליכלך את שפתיו גם כן לפני שהסתובב אל רוי, רוצה להגיד לו לנשק אותו, אבל הבעיה הייתה שגם רוי עשה את זה- מה שגרם לשפתיים שלהם להתחבר וג'ואי פער את עיניו, מסתכל על שני הנערים פעורי העיניים שקפאו ככה לכמה רגעים.

"איכ!" טד צרח והתרחק, נופל על הרצפה ומנגב את שפתיו, "איכ!" רוי צעק גם כן, לוקח מפית מהשולחן ומנגב מהר את שפתיו, "אתה דפוק?" שניהם צעקו ביחד, "למה נישקת אותי?" רוי שאל בזעזוע וטד עוד בכה על הרצפה, בועט עם רגליו באוויר, "אתה נישקת אותי!" המנומש אמר, ממשיך לנגב את שפתיו וג'ואי מצא את עצמו צוחק בקול, גורם לנוכחים המבוהלים לצחוק גם כן והגלידרייה התמלאה מצחוק מתגלגל, צוחקים על שני הנערים המזועזעים שכרגע התנשקו בטעות.

"אני לא מאמין שהתנשקתם" ג'ואי אמר, ממשיך לצחוק בקול בעוד שהוא החזיק שקית עם קופסת גלידות, הוא יאכל את הגלידה ביחד עם איאן, דרייק ולוק בבית.

"אל תזכיר את זה" רוי לחש, מביט בכעס על טד שהביט גם עליו בכעס, "גיי" המנומש ירק, "אתה גיי בעצמך" רוי החזיר וג'ואי גיחך, מסתכל על מלחמת המבטים של השניים והוא יחבק את עורפם, "אני הגיי כאן" הוא אמר להם בחיוך והם הסתכלו עליו ואז אחד על השני לפני שהם התחילו לצחוק ביחד, שוכחים מהכל ונהנים מחברתו של השני.
—-

"אני אלך" ג'ואי אמר, עוצר מונית ומחבק קלות את חבריו שנופפו לו לשלום, "סקס נעים" טד אמר כשחיבק את עורפו של רוי וג'ואי נאנח בייאוש ונכנס מהר לבפנים, מבקש מהנהג להתרחק מהם כמה שיותר מהר אל הכתובת של איאן.
—-

ג'ואי תקתק בדלת ולוק היה זה שפתח את הדלת, "אתה לא צריך לתקתק, אתה יכול להיכנס לבד" הנהג אמר בחיוך וג'ואי חייך אליו ונכנס פנימה, "הבאתי גלידה" הוא אמר ודרייק הסתובב אליו בחיוך מהסלון, "גלידה?" המבוגר אמר בחיוך ילדותי וג'ואי הנהן בחיוך, "כן" הוא אמר, מראה להם את השקית.

"איאן עוד ישן?" הוא שאל, נותן ללוק את השקית שיכניס לבינתיים את הגלידה למקפיא בשביל שלא תימס, "כמו גופה" דרייק אמר וג'ואי גיחך, "אני אעיר את המפונק הזה" הוא אמר בחיוך לפני שעלה במדרגות, הולך אל חדר השינה של איאן ורואה את הגבר השרירי ישן בבילגון על המיטה.

"כמו ילד" הוא מלמל והוריד את תיקו מגבו, הולך אל איאן ומניח את ראשו על ביטנו, "איאן תקום" ג'ואי לחש, מניע את ראשו על ביטנו של העיוור.

"איאן" ג'ואי אמר וניער אותו מעט, "עוד 5 דקות" הבלונדיני אמר וג'ואי נאנח ונעמד, יודע מה לעשות.

"איאן!" הוא צרח, מקפיץ אפילו את לוק ודרייק שהיו למטה, "מה? מה?" איאן התיישב באחת על המיטה, מבוהל, וג'ואי צחק, "התעוררת?" הוא שאל ואיאן פקח את עיניו, משפשף אותן קלות.

"ג'ואי?" הוא שאל, "כן?" הצעיר אמר והתיישב על המיטה, "התארגנת לבית ספר?" הוא שאל והצעיר צחק, מבלגן את שיערו של הבלונדיני, "כבר 1 בצהריים" ג'ואי אמר ואיאן פער את עיניו, "מה?" איאן שאל בחוסר אמונה, ממשש את שעון הברייל שלו.

"הלכת לבית ספר?" הוא שאל, "כן" ג'ואי אמר, "ולא הערת אותי?" איאן שאל בחוסר אמונה, "נכון" הצעיר מלמל, מלטף את שיערו של איאן.

"יש לך ריח של גלידה" הגדול יותר אמר, "אכלתי גלידה עם טד ורוי" ג'ואי אמר, "הבאתי לנו גם גלידה" הוא הוסיף ואיאן חייך.

"תתארגן ותבוא לאכול למטה גלידה" ג'ואי אמר והתכוון להתרחק, אבל איאן אחז בו, מפיל אותו לשכיבה על רגליו שלו.

"איאן?" ג'ואי שאל והאחר התכופף מטה, "אני רוצה עכשיו גלידה" הוא לחש לפני שנשק לשפתיו של ג'ואי שצחקק לפני שהחזיר לאיאן נשיקה, מאפשר לבלונדיני לטעום את גלידת הווניל שעוד עטפה את פיו.

"טעים" איאן לחש לפני שחזר לנשק את ג'ואי עמוקות, שוכח לכמה רגעים שהוא צריך לקום מהמיטה.
—-

"הם מחכים לנו" ג'ואי לחש לנשיקה ורק אחרי שאיאן מצץ את שפתו התחתונה שלו הוא התרחק, מאפשר לג'ואי להתרומם מהמיטה, "תתארגן מהר, אבא שלך ממש רוצה לאכול את הגלידה" ג'ואי אמר ואיאן הנהן, מרגיש איך שהצעיר מתרחק ממנו לפני שהוא שמע את שומע הדלת נסגרת והוא חייך לעצמו באושר, "בוקר טוב גם לך ג'ואי" הוא לחש והתרומם מהמיטה, מתארגן.

"נו איפה הילד הזה?" דרייק אמר, רוקע ברגליו בזמן שהם ישבו בסלון, מחכים שאיאן יסיים להתארגן.

"הנה הנסיכה הגיעה" דרייק לחש כשאיאן ירד מהמדרגות וג'ואי צחק, "מה כבר אמרת עליי אבא?" איאן שאל בחשדנות והלך אל הסלון, מצליח לזהות שהם שם והוא התיישב ליד הנער המצחקק, נושק ללחיו באהבה.

"הגלידה מגיעה!" לוק אמר והוציא את קופסת הגלידה מהמקפיא והביא איתו ארבע כפיות, הולך לסלון ומניח את הקופסה על השולחן, מגיש לכולם כפיות.

ג'ואי חייך והביט על הקופסה הנפתחת, נזכר בערבי הגלידה שהוא עשה עם משפחתו והוא נעצב מעט לפני שנשם עמוק, מחליט לא לחשוב על זה והוא נשען קדימה, לוקח את טעם השוקולד, "קח" הוא אמר והגיש לאיאן, "תודה" העיוור אמר ואכל את הגלידה.

ג'ואי חייך, לוקח לעצמו גם כן גלידה ואוכל, מסתכל על איאן שישב עם פה פתוח, כאילו ורוצה שיאכילו אותו.

"מה אתה עושה?" ג'ואי שאל בזעזוע ואיאן סגר את פיו, "אתה לא תאכיל אותי יותר?" הוא שאל, "לא, אתה יכול לאכול לבד" ג'ואי מלמל, ממשיך לאכול ברצון את הגלידה ואיאן נאנח בחיוך ונשען גם הוא קדימה, מחפש את הגלידה, וג'ואי הזיז בשבילו את הקופסה, מאפשר לו להגיע אליה, "תודה" איאן אמר בכנות וג'ואי חייך וצבט קלות את לחיו, "אין בעד מה" הוא אמר, ממשיך לאכול בעצמו.

"הגלידה רחוקה ממני" לוק לחש לדרייק, "גם ממני" המבוגר לחש, מביט על ג'ואי ואיאן שאכלו את הגלידה ברצון, מצחקקים בניהם וחיים בעולם משלהם והוא רק ליקק את הכפית הריקה שלו, מביט על הגלידה ברעב לפני שהוא התכופף והזיז את הגלידה אליהם, מאפשר לו וללוק לאכול את הגלידה בזמן שהצעירים היו עסוקים בלדבר אחד עם השני.
—-

"זהו" דרייק אמר כשהגלידה נגמרה וכולם נשענו אחורה על הספה, מחייכים לעצמם סתם ללא סיבה.

"צריך עכשיו להתאמן" איאן אמר וג'ואי הסתכל עליו, "עכשיו?" הצעיר שאל בעצלנות, "כן, אמרנו שנתאמן היום, אני אעזור לך להתאמן, אלמד אותך כמה תרגילים" הוא אמר בהשתובבות וג'ואי הביט עליו בחוסר הבנה, אבל כשלוק גיחך ודרייק כחכח בגרונו- נפל לג'ואי האסימון.

"סוטה אחד!" הוא אמר במבוכה, דוחף את איאן הצידה, "אני לא הולך להתאמן איתך" הוא אמר ברוגז, "לא לא, סליחה" איאן אמר, מלטף את ראשו של ג'ואי, "זה היה בצחוק" הוא אמר, מקבל מרפק מג'ואי לביטנו, גורם לו להשתעל מעט.

"אני אראה לך את חדר הכושר, אני בטוח שהוא נראה מגניב" הבלונדיני אמר וג'ואי הביט עליו לכמה רגעים, "הוא גדול?" הצעיר שאל ואיאן הנהן, "כן" הוא השיב וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, "טוב, אז אני אבוא" ג'ואי אמר לבסוף ואיאן חייך באושר, נשאר להישען על הספה ושחור העיניים הביט עליו בשאלה, "אמרת שעכשיו נלך להתאמן" הוא מלמל ואיאן הנהן, "עוד חמש דקות" איאן אמר וג'ואי נאנח ונשען גם הוא לאחור, אין לו בעיה לנוח עוד חמש דקות והוא עצם לכמה רגעים את עיניו, מאבד שליטה בעצמו ונרדם אחרי כמה דקות.
—-

"יאללה, להתאמן" איאן אמר, אבל אז הוא שמע את הנשימות הכבדות והרדומות של ג'ואי והוא חייך לעצמו, "הוא נרדם?" לוק שאל בהפתעה, "כן" איאן אמר בגיחוך לפני שהתרומם, "זה אומר שהוא מרגיש כאן בנוח" דרייק אמר בחיוך ובנו הנהן לפני שאחז בגופו של ג'ואי, מרים אותו על זרועותיו, "אני אשים אותו לישון וארד" הוא אמר לפני שהלך באיטיות עם ג'ואי אל החדר הקומה השנייה.
—-

"תישן טוב" איאן לחש וכיסה את ג'ואי, מלטף את מצחו של הצעיר לפני שהוא נשק לשפתיו הישנות, מרגיש את הטעמים המתקתקים של הגלידה והוא חייך לעצמו, "אני אוהב אותך" הוא לחש, "מממ" ג'ואי מלמל ברוגז והוא גיחך, נושק לראשו של ג'ואי לפני שהוא יצא מהחדר וירד למטה, מאפשר לצעיר לישון כמה שהוא רוצה בעוד שהוא דיבר עם שני הגברים, מדברים על ג'ואי ללא הפסקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
20 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך