אני אהיה העיניים שלך -פרק 46- (18+)

bl_bar 28/08/2018 1244 צפיות אין תגובות

ג'ואי פקח את עיניו, מסתכל בבלבול על החדר ואז על המיטה, "נרדמתי?" הוא שאל את עצמו לפני שהתרומם לישיבה, מתמתח בחוזקה ויורד מהמיטה, מחזיר את נעליו לרגליו לפני שיצא מהחדר וירד למטה, שומע את הצחוק של כולם.

"התעוררת?" איאן שאל כששמע את צעדיו של ג'ואי, "כן" הצעיר אמר והלך אליהם, "כמה זמן ישנתי?" הוא שאל ואיאן נגע בשעון שלו, "שעתיים וחצי" הוא אמר, פורש את ידיו ומחכה לחיבוק, וג'ואי גיחך לפני שהתיישב לצידו, מחבק אותו.

"רוצה ללכת להתאמן עכשיו?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, "טוב" הצעיר אמר, מתרחק מהחיבוק, "אנחנו נלך" איאן אמר, קורץ לכיוון של השניים האחרים שצחקקו וג'ואי הביט עליהם בשאלה, הוא לא שם לב לקריצה.

"ואו" ג'ואי אמר, מסתכל על חדר הכושר הגדול, "נכון שיפה?" איאן שאל, מלטף את ההליכון, "כן" ג'ואי אמר לפני שרץ אל האופניים המקובעים, מתיישב עליהם.

"הכל פה כתוב בברייל?" ג'ואי שאל כשראה את סימוני הברייל על הכפתורים, "כן" איאן אמר והלך לכיוון הקול של האחר, שולח את ידו אל הלחצנים ומפעיל את האופניים בשביל ג'ואי, שומע את תזוזות הפדלים והוא חייך לעצמו, "תתאמן גם" ג'ואי אמר בחיוך ואיאן הנהן לפני שפשט את חולצתו, מפתיע את ג'ואי שהזיז מהר את עיניו ממנו.

איאן החליט לרוץ על ההליכון- לא בשביל לעבוד על סיבולת לב ריאה, אלא בגלל שההליכון קרוב לאופניים וככה הוא יכול להיות קרוב לג'ואי- לא יודע שזה שהוא רץ לצידו של הצעיר גורם לג'ואי לאבד כל ריכוז או רצון לעשות כושר- אלא אם כן מדובר בכושר אינטימי וזה כבר משהו אחר.

ג'ואי פידל הכי מהר שהוא יכול, מונע מעצמו לפזול הצידה ולהביט על איאן, מתנשם בכבדות ואיאן חייך לעצמו כששמע את הנשימות החזקות של הצעיר, "אתה באמת משקיע" איאן אמר, ממשיך לרוץ, "כן" ג'ואי אמר בצחקוק מאולץ.

שחור העיניים הביט על איאן ורגליו נעצרו כשהוא בהה בו, מה שגרם לפדלים לזוז לבד ולהכות את רגלו, "איי" הוא אמר בכאב והעיוור מהר עצר את ההליכון, יורד ממנו והולך אל ג'ואי, עוצר במהירות את האופניים.

"מה קרה?" איאן שאל בלחץ, אוחז בפניו של ג'ואי, "כלום, קיבלתי מכה בקרסול מהפדל, זה לא כואב כבר" ג'ואי אמר בחיוך, אבל איאן הרים אותו מהאופניים, גונב ממנו צפצוף מבוהל לפני שהוא הניח אותו על מזרון גדול ועבה שהיה בקצה החדר.

"באיזה קרסול?" העיוור שאל, "ש-שמאל" ג'ואי לחש, בוהה באיאן בחיוך, רואה איך שאיאן שולח את ידו שלו ומחפש את רגלו וג'ואי שלח את הרגל שלו אליו, עוזר לו למצוא אותה במהירות.

איאן אחז ברגל ונגע קלות בקרסול, מסובב את רגלו של ג'ואי, "כואב?" הוא שאל, "לא" ג'ואי מלמל בלחש, מאפשר לאיאן לסובב עוד קצת את קרסולו.

"יופי, לא נפצעת" איאן אמר בחיוך, מניח בחזרה את הרגל על המזרון, "אבל ליתר ביטחון תשב ואל תעשה כלום, אני אתאמן קצת ונסיים, אוקיי?" איאן שאל, אוחז בפניו של ג'ואי שהנהן בהבנה, "מעולה" איאן אמר והתרחק, הולך אל המשקולות.
—-

ג'ואי מצא את עצמו מסתכל ארוכות על איאן, רואה איך שאיאן מתחיל להזיע ולהתנשם כששריריי הידיים שלו זזו ביחד עם המשקולות וג'ואי חייך בחולמניות, בוהה בבלונדיני בשקט סוער לפני שהוא הוריד את ראשו מטה, מסתכל על הזקפה שלו ונאנח לעצמו בשקט, מה הוא אמור לעשות?
—–

"ג'ואי, רוצה להחזיק לי את הרגליים כשאני עושה כפיפות בטן?" איאן שאל לפתע, מניח את המשקולות במקום, "אוקיי" ג'ואי אמר, רואה איך שאיאן הולך אליו ונשכב על המזרון בזמן שקיפל את רגליו מעלה, "תשב צמוד מסביב לכפות הרגליים שלי עם הברכיים שלך ותחבק את הרגליים שלי חזק, אוקיי?" איאן שאל, "אוקיי" ג'ואי מלמל והתרומם מהמזרון, עושה את המבוקש אבל מרחיק את איברו מרגליו של איאן.

"תחבק חזק" הבלונדיני ביקש והצעיר הידק את הידיים, אבל זה לא היה חזק מספיק.

איאן התרומם לישיבה, פרצופו צמוד לזה של ג'ואי שהביט עליו בשקט, "קרוב יותר" איאן אמר בזמן שמשך את מותניו של ג'ואי אליו.

"או" הוא אמר בחיוך כשהרגיש את הזקפה של ג'ואי כנגד רגליו, "מ-מה?" ג'ואי שאל בגמגום והבלונדיני חייך, "עכשיו אתה מחזיק חזק" הוא השיב, מחליט להציק קצת לג'ואי והוא נשכב לאחור.

'הוא לא שם לב?' ג'ואי חשב לעצמו ונשם בהקלה, פוער את עיניו בהפתעה כשאיאן עלה מעלה שוב, קרוב אליו, לפני שהוא חזר לשכב על המזרון, עושה את זה שוב ושוב וגופו של ג'ואי רק התחמם יותר ויותר, זקפתו גדלה כנגד רגליו של איאן המרוצה, שמח שג'ואי מושפע ממעשיו.

"בוא נעשה ככה, בכל פעם שאני עולה תיתן לי נשיקה" איאן אמר, פניו צמודות לשל ג'ואי והצעיר לא יכל להתנגד, "טוב" ג'ואי לחש ואיאן הנהן ברצון לפני שגנב נשיקה קטנה, חוזר לשכב על המזרון לפני שהתרומם, מנשק את ג'ואי קלות והוא עשה את זה שוב, שוכב ועולה למעלה בשביל לגנוב נשיקה, מדרבן את עצמו לעשות כמה שיותר כפיפות בטן רק בשביל לנשק את ג'ואי.

אבל אז איאן ויתר, וכשהוא עלה למעלה הוא אחז באחורי ראשו של ג'ואי בזמן שפיסק את רגליו שלו עצמו באחת, גורם לג'ואי למעוד עליו לפני שהוא עצמו נשכב בחזרה על המזרון ביחד עם הצעיר המבולבל.

"איאן?" ג'ואי שאל, מרגיש איך שאיאן מסובב אותם והפעם הוא היה זה ששכב על המזרון, איאן מעליו, ידיו השריריות כקירות לראשו החום.

"אתה רוצה לספר לי משהו?" איאן שאל בחיוך, שיערו הבלונדיני נופל כמו נטיפים למטה וג'ואי רק הביט עליו בשקט, "מממ?" איאן שאל בערמומיות, "מה אני צריך לספר?" ג'ואי שאל לבסוף, בולע את רוקו בלחץ, "משהו לגבי זה…" העיוור מלמל ושלח את ידו אל זקפתו של ג'ואי, מקפיץ את גופו של הצעיר שהשתנק במהירות.

"איאן" ג'ואי לחש והאחר חייך, "אתה מתגרה בי כרגע?" הבלונדיני שאל, "לא!" הצעיר מיהר להגיד, פולט "אהמ~" קטן כשאיאן הידק מעט את האחיזה בזקפתו המכוסה, "אז למה אתה כל כך סקסי?" איאן שאל והאחר כחכח בגרונו, עיניו יורדות מטה, חוקרות את גופו המיוזע של איאן.

"אתה סקסי" הצעיר לחש ופער את עיניו כשפלט את מה שחשב, גורם לאיאן להרים את גבותיו בשעשוע, "אני מבין" איאן אמר לפני שרכן מטה, "כל כולי שלך" הוא לחש לפני שניקר את שפתיו של ג'ואי, רוצה שהאחר ייקח את הצעדים קדימה.

וכשג'ואי איבד את סבלנותו- הוא הרים את ידיו מעלה, מושך את איאן אליו ומנשק אותו ברעב, מאבד כל שליטה בעצמו.

הם מצאו את עצמם מתנשקים בחדר הכושר של איאן, מתמזמזים ברעב כשהגופים שלהם נהפכו להיות אגואיסטים, רוצים נואשות את הגוף של השני.

"מממ~" ג'ואי גנח כשאיאן סובב אותם בחזרה, מאפשר לו לשבת על ביטנו התחתונה, "תוריד" איאן אמר לנשיקה, מושך קלות את החולצה של ג'ואי למעלה והצעיר התרחק, מתרומם מעט ומושך את חולצתו החוצה לפני שהוא רכן בחזרה מטה, ממשיך לנשק את איאן ברצון בזמן שידו הימנית ליטפה קלות את גופו המיוזע של האחר.

"אתה כל כך סקסי" איאן לחש כששלח את ידיו אל גבו של ג'ואי, מלטף אותו בעדינות וגורם לג'ואי להגביר את קצב הנשיקה, מחדיר את לשונו אל פיו של איאן.

ג'ואי נגס בשפתו התחתונה של איאן, הוא לא ידע למה הוא מתנהג ככה, אבל הוא פשוט רצה את איאן כמה שיותר, כנראה שזה מה שנקרא חרמנות.

הם שוב פעם הסתובבו, ג'ואי שכב על המזרון בזמן שאיאן ניתק את הנשיקה, מתחיל לרדת למטה ולנשק את גופו הנזקק של ג'ואי שנאנח ברצון, מלטף את שיערותיו הבלונדיניות.

איאן ליקק את גופו של הצעיר, מרגיש איך שביטנו של האחר קופצת קלות בזמן שגנח בשקט, כנראה שנהנה מהמגע העדין.

איאן לא התמהמה, הוא פשט במהירות את המכנס והבוקסר שלו לפני שהוא משך את הבגדים האחרונים שכיסו את ג'ואי, משאיר אותם ערומים לחלוטין.

"אין לנו כרגע קונדום או חומר סיכה" איאן לחש, נושק לגופו של ג'ואי שוב, יורד מטה מטה, "אז השיטה הטבעית היא הכי טובה כרגע" הוא המשיך ללחוש, מגיע אל אברו של ג'ואי ונושק לו גם כן.

"איאן~" ג'ואי גנח ברצון, כפות רגליו מלטפות את גבו החשוף את איאן בחושניות והגדול יותר לא הבין מאיפה ג'ואי למד לחרפן ככה את גופו- מה שגרם לו לאחוז באיברו הקשה של ג'ואי ולמצוץ אותו מבלי שום אזהרה, שומע את ההשתנקות ואת הגניחות של ג'ואי שמיהרו להגיע.

"ג-גאד" ג'ואי פלט כשראשו נזרק לאחור על המזרון, מרגיש איך שפיו החמים של איאן שואב אותו באגרסיביות, מרטיב אותו ומחמם אותו עוד יותר, והוא התנשם בכבדות, פולט שלל גניחות כשאיאן הניע את פיו מעלה ומטה על האיבר.

ג'ואי הרים את ראשו מעט, מסתכל על איך שאיאן עוצם את עיניו בזמן שאיברו הלך ונעלם בין מעטפת השפתיים הנעה.

"א-איאן, תוציא" ג'ואי הצליח למלמל, שוב פעם הוא הולך לגמור אחרי מספר פעמים בודדים של מגע, מה שהוכיח עד כמה שאיברו היה בודד ונזקק למגע זר.

אבל איאן לא יצא, והוא המשיך להניע את פיו על זקפתו של ג'ואי שגנח בקול, מאבד את יכולת האיפוק שלו.

וכשידו של איאן הצטרפה גם כן ונעה ביחד עם שפתיו, ג'ואי גמר אל תוך פיו של איאן, מאבד את האוויר כשפיו נפתח מעט בגניחה אילמת כשגופו התרוקן מהזרע החמים.

איאן המשיך להניע את פיו עוד קצת, גורם לג'ואי לסקל את רגליו מהמגע המצמרר והוא חייך ברצון אחרי שבלע את הזרע, מוציא את האיבר מפיו ומאפשר לג'ואי לנשום במהירות.

"אומייגאד" ג'ואי לחש, מניח יד אחת על מצחו בזמן שהוא התנשם, מנסה להרגיע את עצמו, "אהבת?" איאן שאל בחיוך וג'ואי גיחך קלות, "כן" הוא השיב בלחש ואיאן הנהן לפני ששוב פעם הוא פעל ללא אזהרה, מרים את רגליו של ג'ואי על כתפיו באחת רק בשביל לרכון מטה וללקק את הרקטום של ג'ואי המבוהל.

"איאן מה אתה עושה?" ג'ואי צעק בחשש והרים את ראשו, מביט עליו בחוסר אמונה בזמן שניסה לזוז, אבל איאן אחז בחוזקה ברגליו, מונע ממנו לנוע בזמן שהוא המשיך ללקק אותו ברצון, מרגיש איך שחור ישבנו של ג'ואי קופץ מעט וגניחותיו של ג'ואי נשמעו כשהצעיר החזיר את ראשו למזרון, קופא במקומו כששוב הוא גילה הרגשה מוזרה שגרמה לגופו להפוך להיות מוזר, למה זה מרגיש כל כך נעים?

איאן לא נגעל, להפך, הוא רצה לטעום עוד מג'ואי והוא המשיך ללקק אותו, מרכך את הרקטום של ג'ואי כמו שצריך לפני שהוא ליקק את אצבעותיו, משמן אותן עם רוקו לפני שהוא הכניס אצבע אחת אל תוך הצעיר.

"איאן!" ג'ואי פלט בצעקה, מבוהל, "אמרת לי בפעם הקודמת לא להגיד לך מה אני הולך לעשות" איאן התגרה בו וג'ואי נגס בשפתו התחתונה, שותק כשהבין שאיאן צודק והוא פשוט אפשר לעיוור להניע את האצבע בתוכו.

איאן המשיך ללקק את ג'ואי גם בזמן שהאצבע שלו זזה בתוכו, יודע שללא חומר סיכה זה יכול לכאוב יותר, במיוחד כשג'ואי עדיין לא רגיל לזה.

האצבע השנייה נכנסה וגניחותיו של ג'ואי התגברו, גורמות לגופו של איאן להשתגע ולאבד את יכולות השליטה שלו, מה שגרם לו להחדיר מיד אחר כך את האצבע השלישית, וג'ואי שוב איבד את האוויר שלו, מביט בשוק טוטלי על התקרה.

"תנשום" איאן לחש, נושק לירך הפנימית של ג'ואי ברכות, מלטף את רגלו השנייה עם ידו הפנויה.

"הכל בסדר" הוא המשיך ללחוש, מרגיע את ג'ואי שחזר לנשום והוא חייך והמשיך להניע את האצבעות, מפסיק ללקק את ג'ואי רק בשביל לעלות למעלה ולנשק את הצעיר שחיבק אותו במהירות, מנשק אותו ברצון כמה שיותר מהר.

ג'ואי נישק את איאן כמה שהוא יכול, אוהב אותו יותר מדי בשביל רק להגיד את זה במילים.

אחרי הכל הדבר שהכי חשוב במערכת יחסים שלהם הוא המגע, מה שאפשר לג'ואי להוכיח עם מגע את מה שהוא מרגיש באמת.

"אני אוהב אותך" איאן לחש כנגד הגניחות השקטות של ג'ואי, "גם אני" הצעיר השיב, פוקח את עיניו ומסתכל על פניו הקרובות של איאן, "אתה יפה" הוא לחש לו בכנות, רואה את החיוך של הבלונדיני והוא חייך בחזרה, מרגיש את הפרפרים בבטן.

"אני רוצה אותך" הוא לחש ואיאן גיחך בהשתובבות, "מה אתה רוצה?" איאן שאל בהתגרות, מניע את אצבעותיו מהר יותר וג'ואי גנח חזק יותר, "א-אני…אממ~" הוא גנח, מתקשה להשלים את המשפט, "אתה מה?" איאן שאל, ממשיך להניע את אצבעותיו בתוך גופו הלח של ג'ואי, "אני רוצה ש-שתיכנס" ג'ואי מלמל חלושות ואיאן הנהן בהבנה, מסתפק גם במשפט הזה בשביל להוציא את אצבעותיו ולירוק קלות לכף ידו רק בשביל לשמן את איברו שלו, מרטיב אותו כמו שצריך לפני שמיקם את עצמו כנגד הרקטום המוכן של ג'ואי.

"איאן" ג'ואי אמר ועיניו האפורות של איאן הביטו על עיניו השחורות, "עכשיו אתה יכול" הצעיר לחש ואיאן חייך, מביט עליו בעיוורון בזמן שחדר לתוכו באיטיות, "אממ~" ג'ואי גנח, מרגיש איך שאיברו של איאן מזדחל באיטיות לתוכו, ממלא אותו לאט לאט.

איאן נגס בשפתו התחתונה, חייב לשלוט בעצמו, זה היה קשה, במיוחד כשקירותיו של ג'ואי עטפו אותו בחיבוק צמוד וחמים, אבל הוא הצליח לחדור לג'ואי באיטיות, ממלא אותו עד הסוף כמו שצריך.

"ואו" ג'ואי פלט מבלי לשלוט במילותיו, משום מה ההרגשה ללא קונדום הייתה שונה, כאילו והוא באמת נהפך להיות חלק מאיאן, כאילו והבשר של איאן מתחבר אליו לחלוטין.

"אני מבין שאתה בסדר?" איאן שאל בחיוך, "כן" ג'ואי לחש, מחבק את איאן שוב, "אתה יכול לזוז" הוא אמר ובאותו הרגע איאן זז וג'ואי כיווץ את גבותיו, גונח בשקט כשאיאן נע באיטיות בתוכו, מאפשר לו להתרגל כמו שצריך לאיברו.

"איאן" ג'ואי פלט באנחה נואשת והעיוור רכן מטה, מנשק את הצעיר ברעב בזמן שהגביר מעט את הקצב, מקבל רצף של גניחות רועדת כנגד שפתיו המנשקות והוא אחז במותן של ג'ואי, מלטף אותה בעדינות בעוד שידו השנייה ליטפה את לחיו העדינה של ג'ואי שהמשיך לגנוח ככל שהתזוזות התגברו.

איאן ניתק את הנשיקה רק בשביל להכניס את אגודלו מעט אל תוך פיו הפתוח של ג'ואי, מרגיש את לחות פיו בזמן שהצעיר מצץ את האגודל מעט, הוא ראה את זה פעם בפורנו והוא הניח לעצמו שזה יכול להיות סקסי ואיאן לחלוטין מצא את זה סקסי כי קצב החדירות התגבר וג'ואי הצליח לשמוע ביחד עם גניחותיו שלו עצמו את הנשימות הכבדות של איאן, והוא חייך ברצון, מאפשר לאיאן לעשות את מה שהוא רוצה.

"תחזיק חזק" איאן אמר וג'ואי לא ידע מה הוא הולך לעשות אבל הוא חיבק אותו חזק יותר, נותן לאיאן את ההזדמנות לסובב אותם.

"איאן?" ג'ואי שאל בחוסר הבנה מפוחדת, "תזוז" איאן לחש בחיוך וג'ואי הביט על איאן מלמעלה, "לזוז?" ג'ואי שאל ואיאן הנהן, מקפיץ מעט את מותניו, גורם לאיברו לחדור עמוק יותר.

ג'ואי עצם בחוזקה את עיניו לפני שהתיישר וישב כמו שצריך על גופו השכוב של איאן, ובאיטיות מורטת עצבים ג'ואי התרומם מעט וחזר להתיישב.

"יופי" איאן לחש וג'ואי בלע את רוקו, מתרומם שוב מעט לפני שהתיישב בחזרה על האיבר, "אהמ~" הוא גנח כשבכל פעם שהוא חזר לשבת, האיבר חדר הכי עמוק שאפשר.

איאן ליקק את שפתיו בטבעיות וג'ואי הביט עליו לפני שהוא הניח את שתי כפות ידיו על בטנו המעוצבת של האחר, מתחיל לזוז מעט מהר יותר, משפשף את איברו של איאן עם קירותיו הפנימיים במרץ ואיאן פלט גניחות שקטות גם כן, גורם לג'ואי להתחרפן והצעיר התחיל לקפוץ על האיבר מעט, דוהר על איאן קלות בזמן שגנח את שמו.

"כן" ג'ואי פלט ללא סינון, מאבד את יכולת החשיבה שלו בזמן שהמשיך לנוע על איברו של איאן, לא מאמין עד כמה שהתחושה הזאת יכולה להיות ממכרת.

"לעזאזל" איאן אמר בנעילת שיניים לפני שאחז במותניו של ג'ואי, מרים מעט את ג'ואי רק בשביל שהוא עצמו יזוז במהירות מתחתיו, חודר ויוצא במרץ שוב ושוב.

ג'ואי כמעט וצעק את הגניחות, מרגיש איך שאיברו של איאן מכה את הנקודות הרגישות שלו שוב ושוב ללא רחמים, "כ-כן" ג'ואי גנח, מאפשר לעצמו לשחרר את גניחותיו הרועשות, וחדר הכושר התמלא בצלילי הגניחות שלו, עוטפות את אוזניו של איאן.

"פאק" איאן לחש, עצם העובדה שאיברו היה ערום מקונדום, גרם לשפשוף להיות רגיש יותר והוא עצם את עיניו ונגס בשפתו התחתונה, אצבעותיו מתחפרות בעורו הרך של ג'ואי והוא התחיל להזיז גם את ג'ואי ביחד איתו, גורם למגע להיות משמעותיו יותר.

ג'ואי זרק את ראשו לאחר בזמן שגלגל את עיניו בעונג בלתי יתואר, "א-אני חושב…אהמ~" ג'ואי גנח, לא מצליח לדבר, אבל איאן הבין, "גם אני" הוא לחש לו והצעיר הביט בעיניו של איאן שנפקחו גם כן, מה שאפשר לו להתאחד איתו במלואו.

"א-אני, אי-אין~!" ג'ואי גנח בחוזקה כשגמר שוב- הפעם על ביטנו של איאן ושניות אחר כך איאן גמר בתוכו, גורם לעיניו של ג'ואי לפעור כשהוא הרגיש את הזרע החמים משתחרר בתוכו.

ג'ואי צנח לבסוף על גופו של איאן, רועד בעונג, והבלונדיני חיבק אותו בחוזקה, ממשיך לזוז עוד קצת בפנים, רוצה להרגיש עוד מג'ואי.

אבל כשאיאן שמע איך שהצעיר גונח לאוזנו, הוא נאנח בחיוך ונעצר, נושק לכתפו החשופה של ג'ואי, "היית מדהים" איאן אמר וג'ואי עוד היה עמוק בתוך האורגזמה שלו שהוא רק הנהן, מנסה להסדיר את נשימותיו כמו שצריך.

איאן לבסוף יצא מגופו של ג'ואי, מאפשר להם להמשיך לשכב ככה לעוד כמה דקות עד שהם התרוממו, מצחקקים לעצמם כשלא האמינו על עצמם שהם שכבו כרגע בחדר כושר.

"אתה משוגע" ג'ואי לחש, מייצב את עצמו תוך כדי שהוא אוחז בכתפו של איאן, "אני יודע" איאן אמר, מלטף את פניו המיוזעות של ג'ואי, "אבל אתה אוהב אותי כזה" הוא לחש וג'ואי גיחך.

"בוא ננקה אותך" איאן אמר לפני שאחז ברגליו החשופות של הצעיר, מרים אותו למעלה וג'ואי עטף את רגליו מסביב למותניו, "יראו אותנו אם נצא ככה" הצעיר לחש, "אל תדאג, הם עדיין בקומה הראשונה" העיוור לחש בזמן שלקח את ג'ואי לבחוץ, הולך איתו אל החדר.

"הם סיימו" לוק נאנח בהקלה, "היה להם חתיכת אימון" דרייק גיחך ולוק צחק גם כן, לחלוטין.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
26 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך