אני אהיה העיניים שלך -פרק 6-

bl_bar 28/07/2018 619 צפיות אין תגובות

"די!" ג'ואי אמר ברוגז כשרוי וטד הרימו את השיער שעל מצחו וצחקו בלי סוף על הפלסטר שקישט אותו בחוסר בושה, "אוי אני מת!" רוי כמעט וצעק, מחזיק את בטנו הכואבת מהצחוק הממושך, "זה מתאים לך" הג'ינג'י אמר בהשתובבות וג'ואי נאנח והזיז את ידיהם ממנו, מסרק מהר את שיערו מטה על מצחו, רוצה להסתיר את מגן הפצע שיכול להרוס את מעמדו הגם ככה הרוס בבית הספר.

"אוקיי, זהו, הפסקנו לצחוק" בעל הנמשים אמר, מניח את זרועו על כתפו של ג'ואי ורוי חייך ועשה זאת גם כן על כתפו השנייה של חום השיער, "אז איך היה לך אתמול שחשבת על ללכת בעיניים עצומות בבית כמו טיפש?" רוי שאל וג'ואי הביט עליו בכעס לפני שנאנח, "לא היה גרוע כמו שחשבתי, למרות שאני לחלוטין לא רוצה להיות שם" שחור העיניים אמר ברצינות, אם הייתה לו את האפשרות, הוא היה בורח מהעבודה הזאת כמה שיותר מהר.
"מצאת מישהי?" רוי שאל, צובט את לחיו של ג'ואי קלות, "לא, אני לא אצא עם עיוורת" ג'ואי אמר בכנות והביט על השניים לפני שהסתכל קדימה, הולכים לאט אל כיוון כניסת בית הספר, "ואנחנו גם עובדים לרוב באיזור של גילאי 20 פלוס" הוא הוסיף, "אז מה" רוי אמר, "יצאתי עם גדולות ממני והסקס היה נפלא, הן יותר מיומנות" הוא לחש בהתגרות ושחור העיניים נאנח שוב בכבדות, 'יופי רוי, תודה באמת שאתה זורה לי מלח על הפצעים' הוא חשב לעצמו בייאוש.
"איך האחרים שאיתך בעבודה?" טד שאל, רואה את הייאוש של ג'ואי על פניו בגלל אמירתו של רוי, "כאן הבעיה" הפצוע אמר בחיוך, "אין להם באמת יכולת שיחה" הוא מלמל והאחרים הקשיבו לדבריו, "היו גם מכות" הוא אמר והם לקחו אוויר בהפתעה, "באמת? דם והכל?" טד שאל בהתרגשות וג'ואי הנהן, "חשבתי שהולך להיות שם רצח" הוא מלמל ורוי וטד הביטו זה על זה בצחקוק, מוצאים את האקשן הזה מעניין.
"עשרה פושעים במקום אחד, זה מתכון לאסון" רוי מלמל וג'ואי הניע את ראשו לשלילה, "לא היינו עשרה בסוף, חמישה הבריזו" הוא אמר, "די! ומה יעשו להם?" טד שאל, "כנראה שהם ילכו לכלא" ג'ואי אמר כשהם נכנסו לכיתה, השניים עקבו אחרי ג'ואי עד למושבו, עומדים לידו ורוצים לשמוע עוד על מה שהוא עבר אתמול.

"לשבת!" המורה אמרה כשנכנסה פנימה עם הצלצול וחבריו של ג'ואי נאנחו כשהיא עצרה את השיחה בדיוק כשג'ואי סיפר להם על האחראים שלו במרכז לעיוורים.
—-
"תספר לנו הכל!" רוי אמר כשהם התיישבו בהפסקת הצהריים במקום הרגיל שלהם על הדשא, "איפה הייתי?" ג'ואי שאל, "אמרת שיש אחראי עיוור ועוד אחראית שרואה" טד הזכיר וג'ואי הנהן, "לאחראי קוראים איאן ולאחראית לורי" הוא אמר, "אווו~ לורי~" רוי אמר בהשתובבות וג'ואי צחקק, לורי די מושכת, אבל היא גדולה ממנו וקצת קשוחה מדי, הוא לא יכול לפנטז עליה במיוחד.
"אני חושב שיש לה קטע עם איאן" הוא אמר כשנזכר במה שקרה אתמול מחוץ למרכז, "באמת? לא אכפת לה לצאת עם עיוור?" רוי שאל ברצינות וג'ואי הרים את כתפיו בחוסר אכפתיות, "כנראה" הוא אמר ורוי מצא את עצמו חושב על זה, "מעניין איך עיוורים עושים סקס" הוא מלמל לעצמו והשניים האחרים צחקקו, "אני מניח לעצמי שכמו כולם, אולי אפילו יותר טוב, תחשוב על זה, סקס שאתה רק מרגיש את האקט ולא מאבד ריכוז משום דבר אחר" הג'ינג'י אמר לקצוץ השיער שהסתכל עליו ארוכות, "וואלה אחי, כשחושבים על זה, זה נשמע מגניב" הוא השיב וטד הנהן בהסכמה.
"מה אתה חושב ג'ואי? נראה לך שבנות עיוורות יסתדרו לבד בסקס?" רוי שאל בסקרנות וג'ואי חשב על זה, מדמיין את שלושת הבנות האחרות במהלך אקט מיני, הוא אומנם בתול, אבל תמיד יש פורנו שיעזור לו להיות מעט בקיא בנושא.
"אולי, אם הן רק ישכבו ולא יזוזו" הוא חשב לעצמו, לא מצליח לראות אותן יותר מדי פעילות, "ומה עם גבר, נראה לך שגברים עיוורים יסתדרו?" טד שאל וג'ואי חשב על איאן, איאן יוכל להסתדר בסקס? אבל במהירות הוא ניער את ראשו כשמצא את זה לא בסדר לדמיין את איאן שוכב עם מישהי, "לא יודע" הוא אמר לבסוף ושני האחרים נאנחו, מנסים הם לדמיין את זה בעצמם.

"בכל מקרה" רוי אמר והביט על ג'ואי, "יש לך מזל שהם לא יכולים לראות את מה שיש לך על המצח" הוא אמר בהשתובבות וטד גיחך והנהן בהסכמה, "הם יכולים" ג'ואי אמר ונאנח, "מה? איך?" רוי שאל, מביט על ג'ואי שהראה להם את ידיו והזיז את אצבעותיו, "בעזרת מגע" הוא הסביר והם הרימו גבה, "הם אוהבים לגעת" הוא אמר בגיחוך, "ככה הם יכולים לנסות ולהבין איך אתה נראה" הוא הוסיף.

"ואו" רוי אמר ואז עצם את עיניו, שולח את ידיו קדימה ומזיז אותן עד שהגיע לפנים של טד המשועשע, מזיז את ידיו על הפנים המנומשות, "אוקיי, גם מבלי שאני אראה אני יודע שאתה מכוער" רוי אמר ברצינות ופקח את עיניו רק בשביל להביט על טד המעוצבן, "אה כן?" הג'ינג'י אמר ועצם את עיניו גם כן, שולח את ידיו אל פרצופו של רוי ומניע את ידיו עליו, "אתה דומה לחרא!" הוא אמר ופקח את עיניו בחיוך משועשע, "חתיכת…" רוי אמר וקפץ על טד, מפיל אותו על הדשא וצובט בחוזקה את לחייו, "אתה דומה לחרא!" הוא אמר לטד המייבב שניסה לעצור אותו מלצבוט אותו, טד הסתכל בחוסר אונים על ג'ואי המשועשע שצחק ולא הראה שום כוונה לעזור לו.
—-
טד שפשף את לחייו אחרי שרוי החליט להפסיק, "אני שונא אותך" טד התבכיין ורוי חייך ברשעות, מסתכל על ג'ואי שהמשיך לצחוק בקול, "אני שמח שאתה לא עצוב" רוי אמר בכנות לחום השיער שהפסיק לצחוק באיטיות, "למה אתה מתכוון?" ג'ואי שאל כשהפסיק לצחוק במלואו וטד גם הסתכל על רוי בשאלה, "אחרי כל מה שקרה בערב ההוא, אתה היחידי שסובל ועושה את העבודה הטיפשית הזאת, ולמרות הכל אתה עדיין שמח ולא כועס עלינו" שחור השיער אמר ברצינות וטד נאנח והביט על ג'ואי שחייך קלות.
"בקטנה" ג'ואי אמר בחיוך, "כמו שאמרתי, זה תירוץ טוב ללמה אני לא אעשה שיעורים" הוא הוסיף בקריצה והאחרים גיחכו מעט, "ואני לא כועס עליכם, אתם חברים שלי ובתכלס כל זה קרה באשמתי" הוא אמר בכנות והם נאנחו.
"זה לא קרה באשמתך, כולנו אשמים" טד אמר ורוי הנהן, מסכים איתו, "אני עדיין מרגיש חרא עם זה שדפקנו אותך לבד בכל הבלגן הזה" חום העיניים אמר, "גם אני" כחול העיניים השיב וג'ואי חייך אליהם ברוגע, "זה לא שהעונש שלי היה פוחת אם כולנו היינו נתפסים, ואני לחלוטין מעדיף את זה שאתם חופשיים עכשיו מאשר שהייתם נכנסים לכלא" הוא אמר להם ברצינות, אם כולם היו נתפסים זה לא היה מועיל לאף אחד וזה שהוא עצמו נתפס היה הכי טוב כי השניים האחרים כבר בני 18.

"למה אתה כל כך טוב?" רוי ייבב לפני שקפץ וחיבק את ג'ואי, "תעוף ממני!" ג'ואי אמר וניסה לדחוף את רוי אבל ללא הצלחה, במיוחד שגם טד הצטרף לחיבוק, מוחצים את ג'ואי שנאבק בהם בכל כוחותיו.

הצלצול נשמע, מציל את ג'ואי ממוות על ידי חיבוק, "בהפסקה הבאה בואו נברח לקנות גלידה מהגלידרייה הקרובה" רוי אמר ושני האחרים הנהנו במרץ, אוהבים גלידה ולא מפחדים מלקבל על הראש אם יתפסו.

הם נכנסו לכיתה, עדיין היו מבטים והתלחשויות על ג'ואי, אבל שחור העיניים החליט שעדיף לו להיות בשקט, הוא יודע שאם הוא יתפרץ זה יכול לעשות לו רק רע והוא ממש לא רוצה את זה, הוא יכול להבין אותם קצת, כן, הוא גנב, אין מה לעשות זאת עובדה בין אם הוא רוצה את זה ובין אם הוא לא, אנשים לא באמת יודעים מה הוא מרגיש ומה הוא חווה ועם מה הוא מתמודד, הם יודעים שהוא פרץ לבית של זוג עיוורים מסכנים כשהוא היה שיכור וניסה לגנוב ללא הצלחה משהו מהבית הזה, וג'ואי צריך לנסות ולהתמודד עם זה כמו שצריך.
—–
"מהר" רוי לחש כשהם הלכו לחצר האחורית של בית הספר, בגדר היה חור גדול שאפשר לעבור בו ולצאת החוצה, אף אחד מהתלמידים לא באמת הלשין על כך כי לכולם יש את הרגעים האלו שבא להם לברוח לכמה רגעים משטח בית הספר.

ג'ואי יצא ראשון, נותן לטד יד ועוזר לג'ינג'י המכופף לצאת בזהירות החוצה, אחריהם גם רוי יצא, מתמתח באושר, "חופשי ומאושר!" הוא קרא בחיוך, גורם לאחרים לצחקק לפני שהם הלכו אל הגלידרייה הקרובה, טד חיבק את עורפיהם של שני האחרים שחייכו באושר.
——
"יאמי!" ג'ואי אמר כשהם התיישבו בשולחן, כל אחד והגלידה שלו, טד ורוי ישבו בצד אחד וג'ואי בצד השני.
חום השיער זלל באושר את המאכל הקריר, "עוד מעט היום נגמר" טד אמר וג'ואי ורוי הביטו עליו, "אתה תצטרך ללכת לעבודה שלך" הוא הוסיף והביט על ג'ואי שנאנח בייאוש והנהן, "אין לי כוח לזה" הוא מלמל, מכניס את גלידת הוניל אל פיו.
"תחשוב על זה שירד לך כבר יום, עכשיו נשאר לך חצי שנה פחות יום" רוי אמר בחיוך וג'ואי לא ידע אם הוא מנסה לנחם אותו או לעקוץ אותו, והוא רק חייך אליו חיוך מאולץ, גורם לטד לצחקק מעט.
—–
"או!" ג'ואי אמר לפתע כשראה את איאן עם משקפי שמש ומקל הליכה נכנס ביחד עם גבר אל תוך הגלידריה, "מה קרה?" טד שאל והביט על המבוהל בשאלה, "תתקרבו" ג'ואי לחש, מסתכל על חבריו באימה והם התקרבו והביטו עליו בסקרנות, "מאחוריכם יש את האחראי שלי" הוא לחש הכי חלש שהוא יכול, מפחד שאיאן יצליח לשמוע, והשניים האחרים הסתובבו במהירות, מסתכלים על הגבר העיוור שחייך בזמן שדיבר עם הגבר שלצידו למול דוכן הגלידה, כנראה ובוחרים טעם.

"אתה יודע מי זה השני?" רוי לחש וג'ואי הרים את כתפיו והוריד מעט את שפתו התחתונה מטה בחוסר ידע מוחלט, ממשיך להביט על איאן והגבר הלא מוכר שלקחו את הגלידה שלהם והתיישבו כמה שולחנו מהם.

"הוא אוכל גלידה לבד!" טד לחש בדרמטיות כשאיאן אכל את הממתק הקריר לבדו, עדיין ממשיך להיות עם משקפי השמש, "זה לא שהוא בעל מוגבלות שמונעת ממנו את זה" ג'ואי לחש וסטר קלות לראשו של טד, "תיזהר שהנמשים-", "לא יעופו לך" רוי המשיך והם חייכו קלות לפני שחזרו להסתכל על שני הגברים בסקרנות.

"הוא מלטף לו את הראש!" טד אמר בהתרגשות כשהגבר הרואה ליטף את שיערו הבלונדיני של העיוור שחייך אליו, "אתה לא צריך להגיד לנו את מה שקורה שם, אנחנו רואים את זה בעצמנו" רוי לחש ברוגז לאחר, מקבל מטד מבט רושף לפני שהוא החליט לחזור לגלידה שלו.

שון פער את עיניו כשראה את הגבר הזר מאכיל את איאן בגלידה שלו, 'מה לעזאזל הם עושים?', הוא חשב לעצמו, לא באמת יודע מה היחסים בניהם.

"אני קם לשמוע!" רוי אמר בהחלטיות, ועוד לפני שג'ואי עצר אותו, הוא נעמד והלך אליהם כאילו והוא סתם לקוח שמסתובב בין השולחנות.
—-
רוי רץ אליהם בחזרה, מכסה את פיו בהלם לפני שהתיישב, "מה? מה? מה? מה?" טד שאל, אוחז בזרועו של רוי ומנער אותו, "פאק" הוא לחש וסימן להם עם ידו להתקרב אליו והם עשו את המבוקש.

"הם בדייט, הם בדייט!" הוא לחש בצעקה שקטה, "אין מצב" ג'ואי אמר במהירות, "הם שני גברים" טד אמר בחוסר הבנה וג'ואי הנהן, "אני בטוח שלא הבנת נכון" חום השיער אמר, לא מוצא את זה הגיוני.
"נו, אני אומר לכם! הם בדייט! הם שאלו אחד את השני מה הם עושים בחיים ואיאן שאל אותו אם אין לו בעיה לצאת עם גבר עיוור ואז הגבר השני אמר שאם הייתה לו בעיה הם לא היו מההתחלה נפגשים כאן" הוא לחש להם במרץ, לא לוקח שום אוויר לריאותיו ורק אחר כך הוא נשם כמו שצריך.

"אתה לא משקר, נכון?" ג'ואי שאל בחשש ורוי הנהן, "אני לא אשקר על דבר כזה" הוא אמר וטד וג'ואי הביטו זה על זה ואז על הגברים שוב.
"אז הוא גיי?" ג'ואי שאל, יותר את עצמו, אז מה עם לורי? אין בניהם משהו? ג'ואי נגס בשפתו התחתונה בסקרנות.
—-
"צריך ללכת, עוד מעט יש שיעור" רוי אמר לפתע אחרי שהסתכל על הטלפון שלו וג'ואי יצא מהבועה והסתכל עליו לפני שהנהן והם התרוממו בשקט, הולכים לאט לאט, ממשיכים להביט לכיוון שני הגברים בזמן שיצאו החוצה.

"איה!" טד אמר כשהתנגש בגוף של לקוח שרצה להיכנס והג'ינג'י צעד לאחור ונפל על גופו של רוי, גורם גם לרוי ליפול ולאחוז בג'ואי שנפל גם כן, שוכבים כל אחד על בטנו של השני בזמן שג'ואי נשען עם מרפקיו על הקרקע.

"טד תראה לאן אתה הולך, לעזאזל!" ג'ואי צעק בכעס ואז השתנק וכיסה את פיו כשהבין שהוא אמר את זה יותר מדי חזק, "פאק" הוא לחש לעצמו וסובב את ראשו לאחור, רואה את שני הגברים מביטים לכיוונו בסקרנות, זה רק הוא או שאיאן לא היה נראה מרוצה?

"קום כבר!" רוי אמר ודחף את טד שהחליט לשכב על הרצפה בדרמטיות, כנראה הוא חשב שיצא לו איזה הטבה מהמקום אם הוא יעשה את עצמו מעולף, "קום או שאני אזיין אותך!" ג'ואי אמר בנעילת שיניים לחוצה, במיוחד כשאיאן התרומם מהכיסא והיה נראה כאילו והוא רוצה להתקדם אליהם.

טד לבסוף התרומם ורוי התרומם מיד אחריו, נותן לג'ואי יד ועוזר לו לקום, קופאים במקומם ומביטים על העיוור שעמד למולם, "ג'ואי?" איאן שאל והוריד את משקפיו מעיניו האפורות, והאחר פער את עיניו והלך מהר למאחורי רוי, "לא" רוי ענה במהירות, "מצטערים על הרעש" הוא הוסיף בחיוך לפני שהסתובב במהירות ודחף את ג'ואי החוצה ביחד עם טד.

"רוצו!" ג'ואי אמר והם רצו במהירות, מרגישים את האדרנלין חי בגופם והם ברחו כמה שיותר רחוק מהגלידריה, נכנסים בחזרה דרך הגדר אל תוך בית הספר.
—-
"אני חושב שאני מת" רוי אמר ונגע בחזהו הפועם בזמן שהוא התכופף מעט והתנשם בכבדות, "מטומטם, היית צריך לקום מהר יותר!" ג'ואי אמר ברוגז לטד שהזיע והתנשם גם כן בכבדות, "איך אני אתמודד איתו עכשיו?" ג'ואי שאל בדאגה את עצמו, לא יודע מה לעשות כשהוא יפגוש את איאן, לעזאזל עם המחוייבות המטופשת הזאת.

"תנסה להתרחק ממנו כמה שאתה יכול" רוי אמר כשהזדקף, נוגע בכתפו של ג'ואי והאחר הנהן, "אני מקווה שאצליח" חום השיער אמר ברצינות, "אל תתקרב אליו יותר מדי, הוא כבר מזהה את הקול שלך, אני מקווה שהוא לא יידלק עליך בסוף" טד אמר בדאגה, וג'ואי עיוות את פיו, "זה שהוא גיי לא אומר שהוא נדלק על כל גבר, והוא במיוחד לא יידלק עליי, לא רק בגלל שאני לא גיי, אלא גם בגלל שאני פאקינג 'פושע' שהוא צריך להשגיח עליו" שחור העיניים אמר במהירות, רוצה להוריד את חברו מהנושא הזה.

"מי יודע, אם לא מצליח לך עם בנות, אולי יצליח לך עם בנים" רוי אמר בהשתובבות וג'ואי הכה בחוזקה את ראשו של שחור השיער, "תסתום את הפה שלך!" ג'ואי אמר ברוגז, כבר נמאס לו מההתגרויות של רוי על כך שלא הולך לו עם בנות, "לא לריב!" טד אמר במהירות, מחבק את שני חבריו בעורפם, "יאללה בואו נכנס, עוד מעט הצלצול" הוא אמר בחיוך, מסתכל על ג'ואי ורוי שהחליפו בניהם מבטים כעוסים לפני שהוא גרר אותם ביחד איתו בחזרה לאזור הקדמי של בית הספר, נכנס איתם אל הכיתה.
—–
"בהצלחה!" טד קרא בחיוך לג'ואי שהתרחק בדרכו אל העבודה שלו, הג'ינג'י הביט לצידו אל רוי שהביט בביאוס על גבו המתרחק של ג'ואי, הם לא הצליחו להשלים כמו שצריך.
המנומש נתן לרוי מרפק לצלעו, תופס את תשומת ליבו של חברו, "נו, תגיד לו גם" הוא אמר ורוי נאנח והרים את כתפיו בחוסר רצון, "אתה חייב לו" טד אמר והזכיר לרוי את זה שהם דפקו את ג'ואי עם הבריחה שלהם וכחול העיניים נאנח שוב בכבדות, הוא לא רוצה לריב עם ג'ואי.
"בהצלחה!" רוי צעק וג'ואי חייך והרים את ידו מעלה, עושה להם אצבע משולשת והם צחקקו, מחייכים כשהוא לבסוף נופף להם עם צד ידו הקדמית בזמן שהמשיך להתרחק מהם.

"בהצלחה ג'ואי" חום השיער לחש לעצמו והוריד את ידו מטה, מכניס את ידיו אל כיסו, הולך להיות לא קל היום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך