אני אהיה העיניים שלך -פרק 67- (18+)

bl_bar 27/09/2018 973 צפיות אין תגובות

"איאן" ג'ואי לחש בין הליטופים, ממשיך לחבק את איאן, "מממ?" העיוור מלמל בשאלה, "אתה רוצה לעשות משהו?" הצעיר שאל, "כמו מה?" איאן שאל, "לא יודע" ג'ואי השיב ואיאן חייך והמשיך ללטף את ג'ואי.

"אני יודע מה אפשר לעשות" איאן מלמל בערמומיות וג'ואי הרים מעט את ראשו רק בשביל להביט על פניו המחוייכות של איאן, "מה אפשר לעשות?" הצעיר מלמל בשאלה תמימה.

"תשכב עם הגב למיטה" איאן אמר וג'ואי כיווץ את גבותיו בבלבול ועשה זאת, ואיאן התרומם באיטיות מהמיטה, הולך אל הדלת ונועל אותה, מה שגרם לג'ואי להרים גבה בשאלה, מסתכל על איך שהבלונדיני חוזר אליו ומתיישב לצידו על המיטה.

"מ-מה אנחנו עושים?" ג'ואי שאל בגמגום ביישני, חושב לעצמו על אקט מיני, לא שהוא מתנגד לזה, הוא פשוט מובך מהפתאומיות של זה.

"תפתח מעט את הרגליים והידיים לצדדים" הבלונדיני אמר וג'ואי בלע את רוקו ועשה את מה שאיאן אומר לו, הוא לא באמת ידע למה- אבל הגוף שלו כבר מגיב לבד לבקשות של איאן.

"יופי" איאן מלמל כשהרגיש את התזוזות על המיטה והוא שלח את ידיו מטה, נוגע בבטן המכוסה של ג'ואי שקפצה מעט בהפתעה, "מ-מה?" ג'ואי שאל, מרגיש איך שידיו של איאן נעות על בטנו, "אני רוצה לראות אותך כמו שצריך, מכף רגל ועד ראש" איאן לחש וג'ואי הביט בהפתעה על בן זוגו, לאחר מכן הוא הוריד את עיניו מטה, מסתכל על כפות הידיים של איאן והוא חייך לעצמו בשקט, מאפשר לאיאן את הזכות לראות אותו כמו שצריך.

כפות ידיו של איאן נעו באיטיות על הבטן המכוסה, מעלה ומטה, ימינה ושאלה, לאחר מכן הן עלו מעט למעלה, נוגעות בחזהו של ג'ואי- שעצם את עיניו במבוכה, לפחות הוא עם חולצה.

איאן חייך לעצמו כשהצליח להרגיש את הפטמות הזקורות של ג'ואי מתחת לחולצה, והוא אפשר לאצבעותיו לשחק איתן מעט, מצליח לשמוע את הנשימות המובכות של ג'ואי, "איאן" ג'ואי נשמע בשקט, "מה?" איאן בירר בחיוך, מניע את ידיו מעט למעלה, נוגע בעצמות הבריח של הצעיר וג'ואי לא דיבר, מאפשר לאיאן להמשיך.

איאן הצליח להרגיש את בליטת העצמות גם כשגופו של ג'ואי היה מכוסה בחולצה, מה שגרם לו להיאנח ברוגע לפני שהוא הפסיק את המגע באחת, גורם לג'ואי לפקוח את עיניו ולהביט עליו בשאלה, "תוריד חולצה" איאן ביקש, הוא לא ציווה והוא לא הכריח, הוא ביקש בשקט, וג'ואי בלע את רוקו לפני שהתרומם מעט ופשט את חולצתו מגופו לפני שהוא חזר לשכב על המיטה, מסתכל על פרצופו הרציני של איאן כשהעיוור החזיר את ידיו אל בטנו החשופה, שוב פעם מלטף אותה ומרגיש אותה.
ושוב, איאן עלה מעלה ונגע בחזהו של ג'ואי, הפעם הצעיר גנח חלושות, כנראה מהמגע העדין, "יפיפה" איאן לחש ברוגע וג'ואי הביט עליו במעט הפנוט, מסתכל על פניו הנאות של איאן ומצליח להישאב לתוכו כמה שיותר.


איאן עלה מעלה, נוגע בעצמות הבריח של ג'ואי למספר שניות ולאחר מכן הוא עבר לכתפיו הקדמיות והעליונות, מרגיש אותן ומלטף אותן כמו שצריך לפני שידיו גלשו ביחד עם זרועותיו של ג'ואי עד לכפות ידיו של הצעיר.

איאן חייך ברוגע, מלטף את כפות הידיים של הצעיר ולאחר מכן את אצבעותיו, מרגיש אזורים שהוא לא באמת זכה להרגיש.

הוא המשיך את מסעו, ידיו גולשות מעלה על זרועותיו של ג'ואי לפני שהוא נגע בצווארו של הצעיר, נוגע בו ברכות לפני שהוא רכן מטה ונשק לצוואר קלות, שומע את האנחה השקטה של ג'ואי והוא חייך לעצמו וגנב עוד נשיקה לפני שהתרומם בחזרה, מאפשר לאצבעותיו להמשיך ולנוע על הצוואר, משרטטות את ג'ואי.

הצעיר עצם את עיניו כשאיאן נגע בסנטרו, "כל כך יפה" איאן לחש וג'ואי חייך קלות, מאפשר לאיאן להרגיש את תזוזת הפנים כשאצבעותיו נגעו בלחיו.

איאן עצם את עיניו כשידיו ליטפו את כל פרצופו של ג'ואי, את עפעפיו, את ריסיו, את אפו, את גבותיו ואת שפתיו, הוא כמובן נשאר מעט יותר זמן על השפתיים של ג'ואי לפני שהוא רכן מטה, לא מצליח לעצור את עצמו מלנשק את ג'ואי, והצעיר חייך כנגד הנשיקה, פותח מעט את פיו ומאפשר לשפתיו של איאן לראות אותו בעוד שידיו של הבלונדיני ירדו מטה, מלטפות את מותניו למספר שניות לפני שידו השמאלית של איאן זחלה עוד יותר מטה, נוגעת באיברו המכוסה של ג'ואי, מה שגרם לצעיר להשתנק קלות כנגד הנשיקה.

"א-איאן" ג'ואי לחש, מרגיש איך שאיאן מלטף את איברו מעלה ומטה, "מממ?" איאן שאל כנגד השפתיים אבל ג'ואי לא ידע מה לענות והגדול צחקק ונגס בשפתו התחתונה של הצעיר, מאפשר לידו להיכנס פנימה יותר וככה הוא הרגיש את שק האשכים המכוסה של ג'ואי, מה שגרם לצעיר לשלוח מהר את ידיו אל כתפיו של איאן, אוחז בחוזקה בחולצה שלו.

"אתה יפה גם כאן" איאן לחש כשהמשיך לנשק את ג'ואי והצעיר לבסוף אפשר לו להמשיך בשלו מבלי שום הפרעות, נותן לאיאן להמשיך ללטף את אשכיו ואת איברו המכוסה לעוד כמה רגעים לפני ששוב איאן ניתק את המגע מג'ואי, ממשיך לנשק אותו לעוד מספר שניות לפני שהתרחק לחלוטין.

"תתפשט" הוא ביקש וג'ואי הביט עליו למספר רגעים, "תפשיט אותי אתה" הצעיר לחש לפתע, גורם לאיאן להרים את גבותיו בהפתעה.
"ממה אתה מופתע?" ג'ואי שאל, מחליט לקחת הוא הפעם פיקוד, מה שדי היה חדש לאיאן, כנראה והפעם ג'ואי הוא זה שמנסה משהו חדש.

"אתה פתאום כל כך סקסי" איאן לחש וג'ואי הסמיק באחת, מאבד את האומץ שלו והוא הכה קלות את כתפו של איאן שצחקק ורכן מטה, מנקר את שפתיו של ג'ואי לפני שהוא משך את המכנס והבוקסר של הצעיר ללא אזהרה מוקדמת, מפתיע את ג'ואי קלות, אבל הצעיר לבסוף התרגל לסיטואציה, והוא עזר לאיאן להוריד מרגליו את הבדים המיותרים.

"ככה יותר טוב" איאן לחש לפני ששלח את ידו השמאלית שוב מטה, נוגע קלות באיברו של ג'ואי והצעיר מתוך רפלקס נשך קלות את שפתו התחתונה של איאן, גורם לבלונדיני לגחך קלות ולאחוז באיברו באחת, נותן לג'ואי להשתנק לנשיקה לפני שלשונו חדרה פנימה אל תוך פיו בזמן שידו נעה מעלה ומטה על איברו של ג'ואי, מאוננת לו ומרגישה אותו לעומק.

"אהמ~" ג'ואי גנח חלושות כשהרגיש איך שידו של איאן נעה ללא רחמים על איברו הקשה, מעוררת את מיניותו עוד יותר, "אתה אוהב את זה?" איאן שאל לפני שמצץ את שפתו התחתונה של ג'ואי לכמה רגעים, "כן" ג'ואי לחש, גורם לאיאן לחייך ולהמשיך להניע את ידו לעוד כמה רגעים לפני שהוא ניתק את היד, שומע את הייבוב הפתאומי והלא מרוצה של ג'ואי, והוא צחקק קלות וניקר את שפתיו של הצעיר מספר פעמים לפני שהתרומם.

"יש לי עוד דברים לראות, אל תהיה אגואיסט" איאן אמר בהשתובבות וג'ואי הביט עליו בזעזוע, מרגיש איך שידיו של איאן מלטפות את ירכיו ולאחר מכן את רגליו, והוא חייך לעצמו כשהרגיש שאיאן ממהר, כנראה וגם בן זוגו איבד את סבלנותו.

"תסתובב" איאן לחש במהירות אחרי שסרק את כפות רגליו של ג'ואי והצעיר עשה את המבוקש והסתובב, נשכב על בטנו והוא חייך לעצמו כשהרגיש לאחר מכן את כפות ידיו של איאן על הקרקפת שלו.

איאן עשה את הכל מהר, הוא ליטף את ראשו האחורי של ג'ואי, לאחר מכן את עורפו ואז את שכמותיו, הוא לא ויתר על שום חלק גם כשהוא רצה להגיע לעיקר.

ידיו המשיכו מטה, מלטפות את גבו העליון של ג'ואי ואז את אמצע הגב ולבסוף את הגב התחתון, וג'ואי חייך לעצמו ברוגע- לפחות עד שידיו של איאן אחזו בלחיי ישבנו והוא בלע את רוקו בלחץ, מרגיש איך שאיאן מלטף אותן קלות לפני שהוא אחז בהן במעט כוח, מאפשר לאצבעותיו להיכנס בין השקעים שהן יצרו, "מממ~" ג'ואי גנח בשקט ואיאן חייך לפני שסטר קלות לישבנו של ג'ואי, גורם לצעיר לפעור את עיניו בחוסר אמונה.

איאן מצא את זה משעשע, והוא, מבלי שום רמז, החליט לתופף עליהן קלות וג'ואי הכניס מהר את פרצופו לתוך הכרית, לא מאמין שאיאן עושה את זה כרגע, "אהמ~" הוא גנח שוב כשהסטירות נהיו מעט חזקות יותר, זה לא כאב, להפך, זה חימם אותו עוד יותר.

"איאן~" הוא גנח, "מה?" העיוור אמר בחיוך ועצר את הסטירות, מלטף את ישבנו של ג'ואי בחמימות, "זה מביך" ג'ואי מלמל, "אז?" איאן שאל בהשתובבות, כפות ידיו מזדחלות פנימה וג'ואי עצם את עיניו בחוזקה, מרגיש איך שאצבעותיו של איאן מלטפות את פנים ישבנו.

"ת-תפסיק" הוא לחש, "למה?" איאן בירר בשעשוע, אצבע אחת לוחצת על הרקטום של ג'ואי בחוצפנות מתגרה וג'ואי איבד את סבלנותו ושלח את ידיו אחורנית, אוחז בידיים של איאן ומזיז אותן ממנו לפני שהוא התרומם לישיבה, מביט על פרצופו המופתע של בן זוגו.

"תתפשט כבר!" ג'ואי אמר ברוגז ואיאן שתק לכמה רגעים לפני שצחק בקול, "מה נכנס בך פתאום? אתה כל כך פראי" איאן אמר בהתגרות וג'ואי צקצק בלשונו לפני שאחז בחולצתו של איאן, ברור שהוא פראי, אם איאן לא היה מתגרה בו ככה הוא לא היה כל כך נואש.

"קדימה איאן" ג'ואי התבכיין ברוגז, מושך את חולצתו של איאן מעלה והבלונדיני צחקק והרים את ידיו, מאפשר לג'ואי לזרוק את הבד הטיפשי הזה ממנו כמה שיותר מהר, "תשכב אתה" ג'ואי אמר ואיאן חייך לעצמו ונשכב על המיטה, מסקרן אותו לדעת מה יהיה הצעד הבא של ג'ואי.

הצעיר חייך לעצמו ברצון לפני שהוריד מגופו התחתון של איאן את כל הבדים המיותרים, משאיר את איאן ערום גם כן והוא הביט ברצון על האיבר הקשה והמלא חיים של איאן, הוא לא יכל לשקר שהוא היה מאושר מכך שהוא מצליח להשפיע על איאן ככה אפילו מבלי שהוא נגע בו.

"אני רוצה לנסות משהו" ג'ואי מלמל לפתע ואיאן הביט עליו בעיוורון, "כולי שלך" איאן אמר וג'ואי חייך לפני שעלה בזהירות על גופו של איאן, מפתיע את הבלונדיני, "ג'ואי" איאן לחש והצעיר לא השיב, הוא רק לקח את ידו הימנית של איאן, מרים אותה אל שפתיו שלו לפני שהוא התחיל ללקק את אצבעותיו של איאן ברצון, לא באמת מבין מה הוא מחולל בתוך גופו של איאן כרגע.

"יופי" איאן לחש בערמומיות, מרגיש איך שלשונו של ג'ואי טועמת את אצבעותיו ברצון, והצעיר משום מה התרגז מכך שאיאן מוביל את העניינים גם כשהוא עצמו מנסה להיות המוביל, והוא נגס קלות באצבעותיו של איאן, "אולי פעם אחת תשתוק?" שחור העיניים מלמל במבוכה, לא מאמין על עצמו ואיאן חייך, מתאפק שלא לצחוק מטונו הביישני של ג'ואי והוא הנהן קלות, מאפשר לג'ואי להמשיך וללקק את אצבעותיו.

"אל תיבהל" ג'ואי אמר לפתע לפני שניתק את האצבעות של איאן מפיו וליווה את ידו של איאן אל ישבנו שלו עצמו, והבלונדיני באמת לא הבין למה ג'ואי חושב שהוא ייבהל מזה, להפך, הוא אהב את זה.

ג'ואי כיווץ את גבותיו בזמן שמשך את ידו של איאן עוד יותר קרוב עד שהרגיש את האצבעות של איאן בין פלחי ישבנו, וכשאיאן הניע את אצבעותיו כנגד הרקטום שלו, ג'ואי מהר סטר לידו של איאן, גורם לעיוור לעצור את מעשיו ולהביט בעיוורון מופתע על ג'ואי.

"א-אני אעשה את זה בעצמי" ג'ואי גמגם חלושות, אבל איאן שמע אותו וחייך אליו ברוגע, מצליח לשמוע את הטון הלחוץ של ג'ואי והוא הבין שכדאי לו לשתף פעולה עם הצעיר, "הבנתי" איאן לחש וג'ואי בלע את רוקו לפני שאחז באצבע אחת של איאן, מכוון אותה אל הרקטום שלו ומניע אותה עליו לפני שהוא החדיר אותה באיטיות פנימה.

"אהמ" הוא גנח בשקט ונשכב על גופו של איאן, מאפשר לבלונדיני לחייך לעצמו בשקט כשהרגיש איך שג'ואי נע קדימה ואחורה על גופו.

ג'ואי שפשף את איברו שלו כנגד הבטן המעוצבת של איאן בעוד שהאצבע הלחה חדרה לתוכו ויצאה החוצה שוב ושוב, פותחת אותו קלות לפני שהוא אחז באצבע נוספת, מחדיר אותה גם כן לתוכו והוא המשיך לנוע, "אהמ~" הוא גנח לאוזנו של איאן ששכב שם כמו בול עץ, זה אומנם היה די משעשע מבחינתו, אבל הוא לא יכל להתכחש לכך שעצם העובדה שג'ואי לוקח פיקוד חירמנה אותו.

"איאן" ג'ואי גנח לפני שמצץ את צווארו של בן זוגו, מאפשר לעצמו לשמוע את האנחות השקטות של איאן שחירפנו אותו עוד יותר והוא לבסוף החדיר לעצמו עוד אחת מהאצבעות של איאן, "תזיז אותן אתה" ג'ואי אמר ושחרר את ידו של איאן, הוא לא באמת יכל יותר לפעול בעצמו, ואיאן הנהן והתחיל להזיז את אצבעותיו, מאפשר לג'ואי לגנוח ולהמשיך לזוז קדימה ואחורה.

"אממ~" ג'ואי גנח כשאיאן הניע מהר יותר את אצבעותיו, העיוור פתח את קירותיו במהירות, מאפשר להן ליצור רטיבות פנימית ששיגע את ג'ואי.

"ת-תוציא~" ג'ואי גנח למרות שהוא המשיך לנוע, מחדיר את אצבעותיו של איאן שוב ושוב, "תוציא" הוא לחש ונגס קלות בצווארו של איאן, מאפשר לבלונדיני להבין שהוא רציני, ואיאן הוציא את אצבעותיו, משאיר את גופו של ג'ואי ריק מבפנים.

אבל ג'ואי לא נשאר ריק ליותר מדי זמן, כי הוא אחז באיברו של איאן והחדיר אותו לתוכו, ממלא את עצמו במהירות באיאן, והעיוור כיווץ את גבותיו בעונג, מרגיש איך שקירותיו של ג'ואי סוגרים עליו והוא החזיק את עצמו מלזוז, מאפשר לג'ואי להירגע ולנוע הוא בעצמו על איברו.
"אהה~" ג'ואי גנח כשנע קדימה ואחורה, משפשף את איברו שלו כנגד גופו של איאן בעוד שאיברו של איאן השתפשף בתוכו, מענג אותו בעדינות.

"תזוז" ג'ואי התבכיין בחוסר סבלנות ואיאן מיהר להניע את מותניו, לא רוצה לתת לאהובו לחכות והוא חייך לעצמו באושר כשגניחותיו של ג'ואי התחזקו ומיהרו להגיע כשאיברו הכה אותו שוב ושוב.

"כן~" ג'ואי לחש בגניחה נואשת לפני שליקק את צווארו של איאן, מאפשר לבלונדיני לשלוח את ידיו מעלה לאחוז בפלחיי ישבנו, עוזר לו לנוע מהר יותר.

"אני יכול לדבר?" איאן שאל בחיוך, מבקש מג'ואי אישור, "כן" ג'ואי לחש והניח את מצחו בחיבור של עצמות הבריח של איאן, "אני אוהב אותך" העיוור אמר וג'ואי הנהן, "גם אני" הוא אמר ואחז בכתפיו של איאן בחוזקה, "אתה מדהים" איאן הוסיף וגו'אי חייך לעצמו לפני שהרים את ראשו רק בשביל לנשק את איאן.

הבלונדיני שלח את ידו הימנית מעלה, אוחז בעורפו של ג'ואי לפני שהוא במהירות הפך אותם על המיטה, גורם לג'ואי לפעור את עיניו בהפתעה.

"א-איאן" הצעיר לחש והביט מעלה על איאן, "אני לא יכול להחזיק את עצמי יותר" איאן אמר באכזבה עצמית וג'ואי הביט על עיניו הכנות של בן זוגו, "זה בסדר" הוא לבסוף השיב בחיוך, שולח את ידיו ללחיו של איאן, "עכשיו תורך" הוא הוסיף ואיאן חייך ונשק לכפות ידיו של ג'ואי בחום לפני שהוא חזר לזוז, שומע את גניחותיו של ג'ואי והוא רכן מטה, חוזר לנשק את אהובו.

"אהמ~" ג'ואי גנח בחוזקה כשאיאן פגע בנקודות הרגישות שלו, מעורר אותן ומחיה אותן שוב ושוב, מתגרה בהן בפנים מבלי הפסקה, "עוד~" ג'ואי גנח כשגבו התקמר מעלה וראשו נזרק לאחור, "עוד~" הוא גנח שוב ואיאן עשה את המבוקש ונע מהר ועמוק יותר, גורם לגופו של ג'ואי לאבד שליטה, ועיניו השחורות של הצעיר התגלגלו לאחור כשהוא גנח בנעילת שיניים בזמן שגמר באחת, שואב את איברו של איאן ומפמפם מסביבו בזמן שהזרע החמים שלו נפלט החוצה על ביטנו הרועדת.

"פאק" איאן לחש והניח את מצחו כנגד המצח של ג'ואי, מרגיש את נשימותיו החמימות והמהירות של הצעיר פוגעות בפניו, מרגיש איך שאיברו נאחז בחוזקה בתוך גופו של בן זוגו, מרגיש איך שציפורניו של ג'ואי מתחפרות בעורפו כשגופו של הצעיר רעד באורגזמה.

"אהבה שלי" איאן לחש ונשק לאפו של ג'ואי, מרגיש איך שידיו של ג'ואי נהפכות להיות עדינות יותר עד שהן חיבקו אותו אליו, "עוד" ג'ואי לחש, "אני רוצה עוד" הוא אמר, לא מתחנן, הוא יודע שאיאן ייתן לו את מה שהוא רוצה, והוא צדק, כי לא עברה שנייה ואיאן כבר חזר לנוע בתוכו- בהתחלה בעדינות אבל עם הזמן התנועות נהיו רעבות ואגרסיביות יותר וג'ואי חזר לגנוח, מאפשר לאיברו של איאן לנוע בתוך החור החמים והלח שלו ללא הפסקה- לפחות עד שאיאן גמר בתוכו בחוזקה, ממלא אותו כמה שהוא יכול בזרע החמים שלו, מאפשר לקירותיו להירטב עוד יותר.

איאן נשכב על גופו של ג'ואי שחיבק אותו וטפח על גבו, "עבודה טובה" הצעיר לחש בחיוך, נושק לכתפו של איאן שצחקק לעצמו לפני שהסניף את צווארו של ג'ואי, "עבודה טובה" איאן החזיר וחום השיער גיחך ועטף עם רגליו את מותניו של איאן לפני שהוא נע שוב, גורם לאיאן להתרחק מעט ולהביט עליו בעיוורון שואל.

"אני רוצה עוד" ג'ואי לחש במבוכה ואיאן חייך לעצמו לפני שהוא רכן במהירות מטה, נושך את צווארו של ג'ואי שצחקק לעצמו- לפחות עד שאיאן חזר לזוז בתוכו, והוא כבר מצא את עצמו שוכח מהצחוק כשהוא גנח שוב ושוב את שמו של איאן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
25 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך