הכל אמיתי ... אשמח לתגובות לאב יו

אני אוהבת אותך למרות כל הכאב

הכל אמיתי ... אשמח לתגובות לאב יו

כבר 00:47 , אני שומעת את השיר שהיית תמיד צוחק עליי שאני שומעת , שאני יכולה לבכות ממנו ובשנייה לצחוק … נזכרתי בצחוק שלך על זה שאני שומעת אותו… אני מנסה שלא תיפול לי מהקצה של העין הדמעה שנמצאת שם…ניסיון כושל… אז הלב נשבר לי לעוד חתיכה אבל למה שזה יעניין אותך…אתה או מציק לי או שאנחנו לא מדברים , פנים מול פנים אנחנו מסתכלים אחד על השני לשניות שאני יכולה לספור על יד אחת … העברתי שיר , עלה לי חצי חיוך להיזכר בצחוק שלך , הנה הוא ירד החצי חיוך כי נזכרתי שלא תחייך ככה יותר אליי… קשה לי לדמיין שבעוד כמה ימים כבר לא אראה אותך כל יום , אבל אתה יודע ? אני מנסה לשכוח ממך , עם כל הקושי , אני מנסה כי כואב לי כואב לי המצב שלנו , אז מה ? אז ניסיתי להיות עם אחרים לא יודעת אם יותר בשביל לגרום לך לקנא או פשוט בשביל לשכוח אותך אבל ברגע שהתקרבתי התרחקתי… אני כותבת את זה בשביל שתדע שתדע שלא שחכתי אותך , שאתה עדיין אצלי בלב ורוב הלב שלי שלך … אבל … קול קטן בראש אומר לי לוותר עלייך , אתה רק שובר לי את הלב וגורם לי לדמעות ושיברון… אז אני רוצה לספר לך שפינה בלב שלי שמורה לאחד אחר… אחד אחר שניסיתי להכניס לעצמי לראש שאני אוהבת , וכביכול הצלחתי , אבל אז אתה שם .
אז מה ? אז אני שוב נכנסת לפרופיל שלך , מדמיינת שאתה באותו מצב כמוני , נכנסתי לתמונות שלנו ביחד , איזה חיוך אמיתי חייכתי שם … הרבה זמן לא חייכתי כזה חיוך… אז נכנסתי לשיחה ישנה שלנו והתחלתי לבכות על העבר שלא יחזור… אבל אני בוכה , בכי שלא תדע עליו לעולם , לידך אני חייבת להיראות חזקה ולנסות להראות שלא פגעת בי מעולם , אז פגעתי בך פגעת בי… אבל מעולם ולעולם לא אפסיק והפסקתי לאהוב אותך


תגובות (2)

ווואי מהמממם !!
אשמח אם תקראי תסיפור החדש שלי ♡♡

11/06/2015 11:25

זה עצוב וכואב להרגיש את העצב החריף שלך.
מאחלת "החלמה" מהירה

11/06/2015 13:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך