המשך יבוא...

אני אוהב אותה?!? פרק 16

15/04/2014 756 צפיות 5 תגובות
המשך יבוא...

אני אוהב אותה?!? פרק 16:
נ.מ רון:
אולי לא כדאי שאני אגרום לה לבגוד בארי עם דן, במיוחד כי דן לא יסכים לעזור לי. אסור לי לאהוב אותה. היא רק תפגע בי. מהר מאוד התנתקתי מהנשיקה.
"רונה," אמרתי.
"מה?" היא שאלה.
"מה אם ארי?" שאלתי.
"מה איתו?" היא שאלה לא מבינה.
"אתם לא ביחד?" שאלתי. אני טיפש. ברור שהיא תענה לי שהם לא ביחד ואין לה מושג למה אני חושב את זה.
"לא, מי אמר לך דבר מטומטם שכזה?" היא השיבה. ידעתי שהיא תשיב ככה.
"דן אמר לי." שיקרתי.
"אה, טוב בכל מקרה אני וארי לא ביחד אני אוהבת רק אותך." היא אמרה. אוהבת רק אותי עוד נראה. אני רוצה ללכת ממנה.
"מה השעה?" שאלתי.
"שמונה." היא השיבה.
"אני חייב ללכת הבטחתי לאחותי רוני שאני אעזור לה בשיעורי בית שלה." שיקרתי.
"אוקיי," היא אמרה והלכתי. רצתי לבית שלי ונכנסתי אליו. ראיתי את ארי יושב על הספה בסלון צופה בטלויזיה. ברגע שסגרתי את הדלת הוא הסתובב אליי.
"היי רון," הוא אמר.
"היי," החזרתי והלכתי לחדרי. נשכבתי על המיטה שלי וכעבור כמה שניות שמעתי דפיקות על הדלת בחדר שלי. "מי זה?" שאלתי.
"ארי," שמעתי את קולו של ארי. מה הוא רוצה?!? אין לי כוח אליו שיעוף מפה!
"עוף מפה!" צעקתי עליו מקווה שהוא יעוף מפה.
"אני לא זז עד שאנחנו מדברים!" הוא צעק. בחוסר רצון קמתי ממיטתי ופתחתי את דלת חדרי. הסתכלתי עליו ושאלתי בעצבים "מה אתה רוצה?" הייתי עצבני ואין לי כוח אליו! אני ששונא אותו!
"לדבר איתך." הוא השיב.
"על מה?" שאלתי.
"אתה כועס עליי?" הוא שאל. בוא נראה ברור שאני כועס עליו! באלי לרצוח אותו!
"כן," השבתי עצבני.
"אתה שונא אותי?" הוא שאל. כן אני שונא אותו. מאוד. באלי לרצוח אותו. עכשיו.
"כן," השבתי.
"למה?" הוא שאל.
"בוא נראה, ידעת שאני אוהב את רונה ובכל זאת נישקת אותה. עכשיו היא מנסה לפגוע ברשות שלי ואתה עוזר לה. לא אכפת לך ממני. אז בגלל זה אני שונא אותך." אמרתי.
"היא לא מנסה להרוס לך את החיים. היא אוהבת אותך." הוא אמר.
"גם אם היא אוהבת אותי לך לא אכפת ממני." אמרתי.
"כן אכפת לי ממך." הוא אמר.
"אכפת לך ממני ברמה כזאת שאתה תיפרד ממנה?" שאלתי.
"כן," הוא השיב.
"אז לך אליה ותיפרד ממנה." אמרתי.
"למה שאני פשוט לא אפרד ממנה בטלפון?" הוא שאל. הוא רציני?
"לא נפרדים מבחורה בטלפון לא משנה מה. זה הופך אותך לגבר תת רמה." אמרתי.
"בסדר," הוא אמר.
המשך יבוא…


תגובות (5)

התחלתי לקרוא היום את הסיפור הזה והוא פשוט מושלם!!!!!
את מוכשרת ברמות!!!! תמשיכי

19/04/2014 10:02

    תודה♥

    19/04/2014 11:33

    שירני12 ראית את הקליפ של U&I?

    19/04/2014 11:36

ברורררררררר!

26/04/2014 14:42

    שירני12 אני מפסיקה את הסיפור הזה ואת שאר הסיפור. אני מתחילה לכתוב וואנשוטים וכנראה בקרוב אני אכתוב עוד סיפור.

    12/05/2014 07:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך