אני אוהב אותה?!? פרק 7
אני אוהב אותה?!? פרק 7:
"בתיאבון" אמרתי.
"תודה" הוא אמר ועליתי לחדרי.
נ.מ רוי:
אין אני פשוט שונא את רון. מה הוא חושב לעצמו שהוא גורם לרונה להיות איתו ולא איתי. למרות שכשחושבים על זה זה מה שאני עשיתי לו. אבל מדברים עליו. החלטתי להראות לו מזה אז הלכתי אל ביתו. כעבור כשלוש דקות הגעתי לביתו של רון ודפקתי על דלת ביתו והוא פתח אותה. ברגע שרון פתח את הדלת התחלתי להרביץ לו עד שהוא העיף אותי ממנו ושאל עצבני "רוי מה יש לך?!?"
"אם אתה גונב לי את רונה אני אכאיב לך" אמרתי ואז הוספתי "והרבה".
"לא גנבתי לך את רונה" הוא אמר.
"אז סתם היא נפרדה ממני ואמרה לי שזה בגללך?" שאלתי בציניות.
נ.מ רון:
"תקשיב" אמרתי, מקווה שהוא יבחר בהיגיון ויקשיב לי.
"אני מקשיב" הוא אמר.
"ראיתי את רונה ואת אח שלי מתנשקים" אמרתי.
"איזה מהם?" הוא שאל.
"ארי" אמרתי.
"הוא פה?!?" רוי שאל.
"לא" אמרתי.
"טוב אז אני הולך" הוא אמר עצבני והלך ואני סגרתי את דלת ביתי.
נ.מ רוי:
הלכתי עצבני מרון לרונה כשלוש דקות חושב על מה להגיד לה. כעבור כשלוש דקות הגעתי ודפקתי על ביתה בטוח במה שיש לי להגיד. אך מילותיי נעלמו מפי כשהיא פתחה. היא הייתה מהממת. היא לבשה שמלת סטרפלס (ככה אומרים?!? כי אין לי מושג בשמלות~ הערת הכותבת) שחור ונעליי עקב שחורות, היה לה גם תיק צד, הוא היה ורוד עם יהלומים, אחד כזה שכל בת תחלום עליו, אבל לה יש אותו, ושערה הבלונדיני היה אסוף בקוקו גבוה. אך לא שכחתי, לא שכחתי שהיא שיקרה לי.
"היי רון" רונה אמרה בחיוך מזויף.
"היי רונה" אמרתי בחיוך שכם אצלי הוא היה פשוט מזויף.
"רצית משהו?" היא שאלה.
"כן" אמרתי.
"מה?" היא שאלה.
"לדעת משהו" אמרתי.
"לדעת מה?" היא שאלה.
"למה שיקרת לי?" שאלתי.
"שיקרתי?" היא שאלה לא מבינה.
נ.מ ארי:
הבטחתי לרונה ערב רומנטי ואני אקיים את זה. התלבשתי בחולצת משבצות ירוקה וג'ינס ארוך, שירקתי את שיערי השחור ולקחתי שולחן מתקפל, כסאות מתקפלים ואוכל בצידנית ונכנסתי למכונית שלי ונסעתי לרונה. כשהגעתי אליה ראיתי אותה והיא באה אליי. יצאתי מהמכונית שלי ונישקתי אותה.
"שלום ליפה" אמרתי.
"שלום לחתיך" היא אמרה ונכנסה למכונית.
המשך יבוא…
תגובות (1)
תמשיכייייי!!!!