זה סיפור חדש,ואני הייתי פעם באתר הזה ואז פרשתי,הכתיבה שלי השתפרה ושי לי הרבה קוראות בפייסבוק,מקווה שאתזה תאהבו

"אני אוהב אותך,באמת"

29/01/2013 611 צפיות תגובה אחת
זה סיפור חדש,ואני הייתי פעם באתר הזה ואז פרשתי,הכתיבה שלי השתפרה ושי לי הרבה קוראות בפייסבוק,מקווה שאתזה תאהבו

טוב, אז היי, אני קייטלין . אני בת 17 וחצי מקנדה. אני גרה בסטרטפורד שבקנדה,מקום של עניים .כן , זה המקום ש'ג'סטין ביבר' נולד שם . אני וג'סטין היינו פעם החברים הכי טובים . עד שהוא התפרסם . הוא פגש את האיש הזה 'סקוטר בראון' עם אני לא טועה .. ג'סטין עזב אותי . ונשארתי שם בודדה .לא היה לי חבר , וכנראה שלא יהיה .אין לי עתיד מוצלח .. חברה ? אף פעם לא הייתה וכנראה שגם לא תהיה , כמובן שאני אף פעם לא הייתי בבית ספר .. אני יודעת לדבר , איש זקן לימד אותי לדבר. כמובן שהאיש הזה לצערי , נפטר . אהבתי אותו . הוא זה ששימח אותי . הוא השאיר לי שרשרת ישנה בצורת עיגול ובתוכה תמונתו, התמונה הייתה ישנה , בצבע שחור לבן .. האיש הזקן, לימד גם את ג'סטין לדבר . זה היה מוקסם . אני עדיין זוכרת את היום הראשון שפגשתי את ג'סטין , זה היה בגיל שמונה. התיישבתי על הנדנדה הישנה והחורקת. השמש בהקה,היא הייתה כ"כ חזקה . אבל שרדתי. ראשי היה מושפל,עצוב,בכי ליווה אותו.הרגשתי שמישהוא נגע לי בכתף , הסתובבתי בבהלה וראיתי אותו . את הילד שהתאהבתי בו . שיערו היה בצבע שטני ועינייו החומות נצצו . 'היי' הילד אמר בחיוך 'היי' עניתי . ' קרה משהו ? ' הילד שאל .. ' לא , תודה על הדאגה' אמרתי קמה ללכת . ' לאן זה ?' הילד שאל . ' לבית' אמרתי ושיחקתי בשערי הארוך . ' שמי ג'סטין , לך ?' ג'סטין אמר וחייך עליי חיוך מושלם . ' קייטלין' אמרתי וחייכתי עליו' . מאותו היום . הרגשתי טוב בלב. אף פעם לא חייכתי . עד ליום הזה . ג'סטין שימח אותי .עד שהוא עזב בגיל 16 . אני בחיים לא אסלח לו על זה . אני לא רוצה להשבר שוב . אבל אני תמיד יאהב אותו . זה היה מדהים.


תגובות (1)

נשמע מעניין.. תמשיכי;-)

31/01/2013 02:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך