royayalon
אני חושב שמצאתי! זה מה שרציתי ושאפתי לעשות! לכתוב סיפורי אהבה. כבתי סיפורים אבל לא ידעתי מה זה לכתוב סיפור עד שכתבתי את הסיפור "האהבה שלי". אז הכל התחיל, ועכשיו אני רוצה לכתוב סיפור אהבה נועז ומרתק. אנא אמרו לי מה דעתכם. תודה מראש. האמת, את השורה הזאת אני כותב אחרי שכתבתי את הסיפור. לא נראה לי שהלך לי. אני די מאוכזב. אבל נראה מה אתם אומרים? האם להמשיך ולכתוב את סיפור האהבה, או שכדאי לי לשנות כיוון לסיפור אהבה אחר? מה אתם אומרים?

אני אוהב אותך פרק 1

royayalon 21/04/2014 1514 צפיות 7 תגובות
אני חושב שמצאתי! זה מה שרציתי ושאפתי לעשות! לכתוב סיפורי אהבה. כבתי סיפורים אבל לא ידעתי מה זה לכתוב סיפור עד שכתבתי את הסיפור "האהבה שלי". אז הכל התחיל, ועכשיו אני רוצה לכתוב סיפור אהבה נועז ומרתק. אנא אמרו לי מה דעתכם. תודה מראש. האמת, את השורה הזאת אני כותב אחרי שכתבתי את הסיפור. לא נראה לי שהלך לי. אני די מאוכזב. אבל נראה מה אתם אומרים? האם להמשיך ולכתוב את סיפור האהבה, או שכדאי לי לשנות כיוון לסיפור אהבה אחר? מה אתם אומרים?

"אני אוהב אותך" אמרתי להילה, חברה שלי. "אני אוהבת אותך גם" היא ענתה לי והרגשתי חמימות בכל גופי. הילה ישבה עליי והרגשתי את עצמי מתחמם יותר ויותר. נהייתה לי זקפה. ניסיתי להסתיר את זה ממנה אבל היא ראתה וצחקה.
אמרתי לה: " ככה אני תמיד כשאני רואה אותך" ונישקתי אותה. קודם במצח ולאט לאט ירדתי לאף ולפה ולצוואר. היא התחילה ללטף אותי, ואני הרגשתי כמו מלך. אמרתי לעצמי שהנה, אני חייב לקחת את העניינים קדימה ועשיתי מעשה נועז, דחפתי את ידי מתחת לחולצתה מתחיל למשש תוך כדי שאנחנו מתנשקים. עליתי במעלה הבטן, למעלה למעלה עד שהרגשתי בחזייה שלה. יש לה ציצי די גדול, את זה אני יודע. התחלתי ללטף את הציצי שלה ותוך כדי לפרום את חזייתה אך היא נרתעה ואמרה: "נו רועי, זה עוד לא הזמן אנחנו צעירים, אני מרשה לך כל מיני דברים אבל אני לא מוכנה לזה. נעלבתי. היא ראתה את זה ומיד לקחה את ידי ונתנה לי למשש לה את הפטמה. לפחות את זה היא מרשה לי. חייכתי והמשכנו להתנשק. אבל מי הגיעה? שחר כמובן, וראתה אותנו. מכאן הכל הסתבך. אסור שידעו שאני והילה ביחד. הרי כולם יודעים שהילה נפרדה לא מזמן מחבר שלה. מה אני אעשה? שחר התחילה לרוץ, בטח כדי לספר לכולם והילה נראתה בשוק. רצתי באבירות אל שחר ועצרתי אותה. גררתי אותה בניגוד לרצונה אל הילה שם התחולל ריב גדול.
"מה נראה לך שאת עושה?" שחר שאלה.
" אני אוהבת אותו" הילה ענתה.
"את יודעת שזאת טעות גדולה. מזרחי יהרוג אותך."
"הוא לא צריך לדעת" הילה השיבה.
" אני אספר לו." שחר אמרה.
" תספרי לו. במילא הוא נפרד ממני."
" די בנות, נו באמת מה קרה, בסך הכל אני והילה שבוע ביחד, לא צריך לעשות מזה עניין.
"שבוע???" שחר הסתכלה בהילה וכעסה.
"כן, יש לך בעיה?" הילה שאלה.
שחר הלכה. הפעם לא עצרתי אותה. שאלתי את הילה: "מה יקרה כשמזרחי יגלה? הוא יהרוג אותי. הוא יותר חזק ממני"
" האהבה שלנו תנצח" הילה ענתה.
לרגע זה היה נראה לי כמו משפט מסרט. משפט כל כך… לא אמיתי.

התעוררתי מזיע. כל זה היה חלום. צריך ללכת ליום הראשון בכיתה ט'. מה אעשה אם אראה את הילה? היא לא יודעת שאני אוהב אותה.
התארגנתי, צחצחתי שיניים, לקחתי את הכריך ויצאתי לבית ספר. פתחתי את דלת הכיתה ושם הלכתי למקום ראיתי מכתב מהילה. פתחתי את המכתב ושם היה כתוב…..


תגובות (7)

אהבתי, שזה מותח, וכשקוראים את הסיפור ממש מרגישים אמיתי, אני מקווה שתמשיכי עוד היום.

21/04/2014 14:56

    שתמשיך* אני בן.

    21/04/2014 15:00

זה פרק מאוד יפה, לדעתי כדאי שתמשיך איתו כמו שהוא.

21/04/2014 14:56

    אם אתם אומרים אני אמשיך אותו. תודה רבה.

    21/04/2014 15:01

איכס, אני לא אמורה להתחבר לגיבור לפני שהוא מתחיל להיות אינטימי?
מה הקטע לכתוב מלוכלך מההתחלה? תן להתחבר לגיבור, להבין אותו לפני שהוא מתחיל עם השטויות שלו.

22/04/2014 01:52

    אני איתה

    22/04/2014 01:54

    מצטער על האינטמיות כבר בהתחלה, אבל את מוכרחה להבין שבחלומו של נער בגיל ההתבגרות מתחוללים חלומות פרועים שלו. אני אתייחס להערה הזאת בהמשך ויעצור קצת עם האינטמיות. תודה לך.

    22/04/2014 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך