אני אוהב אותך…

rap_god 08/03/2016 611 צפיות אין תגובות

אני מתעורר כשאת עוד יושנת כשראשך נח על החזה שלי. אני מלטף בעדינות את פנייך, "בוקר טוב יפהפייה".אני לוחש. את מתעוררת וחיוך נמרח על פנייך, את מנשקת את שפתיי בעדינות, לא אכפת לי אם יש לך ריח רע או לא, הנשיקה הזאת הופכת את היום שלי למושלם.

אני הולך לבסיס, "אני אחזור בסוף השבוע נסיכה שלי." אני אומר ומנשק אותך במצח, לוקח את התיק על הגב ועולה על האוטובוס. את עוד נשארת שם בתחנה, מחייכת לי כשאני מסתכל עלייך דרך החלון עד שהאוטובוס מתחיל לנסוע.

הימים עוברים כל כך לאט, אנחנו מדברים כל ערב, אני מספר לך חוויות מהיום ומרגיע אותך מהצרות שלך בבית הספר ומהייאוש שלך לקראת המבחן הבא. יום חמישי מגיע, היום אני חוזר אלייך, אני מבקש מהמפקד שלי לצאת מוקדם, החלטתי להפתיע אותך. בדרך לרכבת קניתי ורוד אדום במיוחד.

ברכבת נכרזה התחנה שלי, אני יורד מהרכבת בזמן השיחה איתך, את כבר מחכה לי מחוץ לתחנה. אני ממהר לשלוף את הכרטיס שלי ולהכניס למכונה כדי לצאת. בהינף יד אני זורק את הכרטיס למחזור, וממהר להתקדם החוצה עם התיק בידי. אני מבחין בך ואת בי החיוך נמרח שוב על הפנים שלך. את רצה לכיווני, אני תופס אותך בחיבוק כל כך חזק ומרים אותך אל האוויר, כשאת שוב על האדמה את לא מתאפקת ומנשקת אותי ואני אותך. אני שולף את הורד מהכיס האחורי שלי ומכניס אותו בצורה מושלמת מעל האוזן שלך. "נסיכה שלי." אני אומר ומנשק אותך.

פתאום הבזק לבן, העיניים שלי מסתנוורות לחלוטין לשניות אחדות. אני מתעורר בבהלה בחדר שלי, לבד. אני פותח את הטלפון, 25 הודעות מ6 שיחות בוואטסאפ שלי. אני נכנס, הודעה של בוקר טוב מאמא, ארבע קבוצות שההודעות שלהם מזמן כבר לא מעניינות אותי, והודעה אחת ממך. "איפה אתה? אני מתגעגעת." הרגשתי צביטה בלב. אין לי מושג מה לענות לך עכשיו, הראש שלי מוצף במחשבות על החלום הזה, מנסה להבין למה לעזאזל הוא לא אמיתי. אולי זה אני שמפספס את הסימנים שאת נותנת לי או שאת מפספסת את שלי?, שנינו אוהבים זה ברור, אבל לשנינו אין אומץ להגיד את זה מהפחד להרוס הכל, אנחנו מעבירים את היום עסוקים בלמצוא מה יגרום לי להגיד את זה, כי את לעולם לא תוכלי. אני די בטוח שלעולם לא יהיה לי את האומץ…

בסוף זה כבר יעבור, את תרגישי את זה למישהו אחר, מישהו שכן יהיה לו האומץ לדבר, רק אז אני אחליט שזה הזמן המתאים. את כנראה תגידי שזה לא זה, שהמשכת כבר הלאה. אנחנו נלך ונתרחק… כאילו מעולם לא הכרנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך