מצטערת על ההזנחה...המחשב שלי התקלקל והיום יבלתי חדש :) מקווה שתאהבו ותיזכרו .

אני אריאל ועוד מישהו שמפריע…פרק 5

21/10/2011 896 צפיות 7 תגובות
מצטערת על ההזנחה...המחשב שלי התקלקל והיום יבלתי חדש :) מקווה שתאהבו ותיזכרו .

עצמתי את העיניים ….וזהו….חושך..לא שומעת כלום לא רואה כלום. כשהתעוררתי כבר הייתי בבית החולים.
ופקחתי את העיניים ,והכל היה נראה עוד מטושטש…
ניסיתי לפתוח את הפה ולדבר , אבל לא יצא שום הגה.
העיניים נפתחו לגמרי,הכל היה בהיר ולבן כאילו אני בגן-עדן, ושוב ניסיתי להוציא קול,והפעם הצלחתי.
"אריאל ?:.
הוא היה עם הגב אליי , ואז הסתובב ופתח את העיניים הכי גדול שהוא יכול.
"אהובה שליייי?!?!!?" .הוא רץ וחיבק אותי כל כך חזק.
"דוקטור!דוקטור!בוא מהר !! ".הוא נגע בלחיים שלי כאילו כדי לבדוק אם אני נושמת , ואם זה חלום .
הרופא פתח את הדלת בחוזקה."מה קרה ?!".
"היא התעוררה , היא מרגישה טוב,נדמה לי , היא חיה !".
"על מה ההתרגשות הגדולה חמוד ? הרי אמרנו לך שהיא צפויה להתעורר בשעות הקרובות".
"אריאלוש,אני אוהבת אותך !וכן אני מרגישה בסדר , וזה שאתה לידי עכשיו , גורם לי להרגיש בעננים ".
התחלנו להתנשק והרופא כחכח בגרונו .
"אממ אנחנו צריכים לעשות לך כמה בדיקות כלליות , להסביר לך מה מצבך , ויכול להיות שתשתחררי תוך שבוע בלבד".
"ממ..ארי…מ..לל "דחפתי אותו קלות ממני תוך כדי שהוא מנשק אותי בלהט והתרגשות.התביישתי מהרופא.
שנינו צחקנו והרופא התקרב למיטה והתיישב עליה .
"אני בטוח שאת מעוניינת לדעת מה קרה לך אז..ירו בך מבערך שלוש מטרים ,ונפצעת פציעה קלה בצלעות,למזלך הפציעה כמעט החלימה, ואת ישנה כבר בערך ארבעה ימים .
עד שבוע הבא הפצע יסגר ,ועם הטיפול המתאים שלנו גם לא תישאר צלקת ".
"תודה ! אני באמת מרגישה יחסית טוב למישהי פצועה ואני נורא מודה לכם ..עניין הצלקת היה לי מאוד חשוב ."
"אז אני יצא ,אני לא יפריע לכם , תמשיכו במה שהפסקתם " הרופא אמר וחייך חיוך גדול .
"כואב לך משו אהובתי ? ".
"ממ…"אמרתי ונגעתי בכל חלק בגוף כדי לראות אם הוא כואב.
"לא כלום ..בכלל לא !".
"יופי .זה מעולה משתי סיבות ..אחת כי לא כואב לך , ושנייה , כי אני יכול לעשות את זה .. ".
הוא אמר נשכב מעלי והתחיל לנשק אותי .רציתי לשאול אותו , אם מישו יכנס וזה לא יראה טוב , אולי כדאי שיפסיק,אבל לא יכולתי הייתי חייבת לנשק אותו .
נישקתי אותו אולי הכי חזק בחיים שלי .
ואז בדיוק צלצל הפלאפון.
"נו נו אל תעני "? הוא אמר וחייך אליי.
"אני חייבת אהוב שלי, זאת אמא שלי,בטוח ".
הוא התרומם טיפה מעליי ,שלח יד, הביא את הפלאפון וחזר לשכב עליי .
"הלו ?".


תגובות (7)

תמשכי חיכיתי להמשך הרבה זמן ! עכשיו אני מקווה שתמכי יותר מהר לכתוב :)

22/10/2011 04:09

תמשיכייייייייי חיכיייייתי לזה כבר מלא זמן

22/10/2011 05:52

סופסוף המששך : )
תמשייכככיי מההר XD

22/10/2011 08:25

החלפתתי משתממש הוא עשה לי בעיות.. :O
אני עדן~!
: )

22/10/2011 09:15

היי דניאל38
ברכות על המחשב החדש ולגבי הסיפור אהבתי מאד מאד ומבקשת כי תמשיכי ♥♥♥♥
ממני בקי ♥♥♥

28/10/2011 09:19

תודה בקי ועדן <3

18/11/2011 10:50

פלייייייז תמשיכי!!!!
אה… ולשאלה שלך לפני כמה חודשים.. אני לא מירושלים אבל יש שם קרובי משפחה :)
(אם את זוכרת את השאלה שלך…:))

25/12/2011 11:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך