להמשיך ?

אני בסדר העולם לא :)

13/12/2013 581 צפיות תגובה אחת
להמשיך ?

***פתאום דפיקה בדלת..
ירין פתח וצעקתי מה היא עושה פהה?????..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תנחשו מי זו הייתה …
זו הייתה הבלונדה המחומצנת הזאת .. זאתי שהייתה חברה של ירין..
הוא אמר לי:" תרגעי וניסה לחבק אותי אמרתי לו:" תעזוב .." אבל לא נתתי לו לעזוב לא רציתי שהוא יעזוב אותי.. הוא אמר לאור:" תקשיבי כנסי עלי לחדר שלך אני ואת צריכים לדבר… ואור, בינתיים את לא יוצאת מהחדר".
היא לא דיברה ועלתה… שאלתי אותו:" מה זה החדר שלך??!!? היא גרה פהה?!?" ירין הנהן ואמרתי לו:" אני הולכת.." הוא סובב אותי מהיד כשבאתי ללכת והוא אמר לי:"חכי רגע תני לי להסביר לך.." רציתי ללכת ולהגיד לו שאני לא צריכה את ההסברים שלו אבל באמת רציתי לדעת מה קורה כאן..
התיישבנו על הספסל בחוץ מול הבריכה והוא התחיל:" מלפני חצי שנה היינו חברים את זה את כבר יודעת." הנהנתי והוא המשיך.
"מלפני חודשיים ההורים שלנו (אמא של ירין ואבא שלה) התחילו לעבוד ביחד.. לאור היו בעיות עם הדירה הסתבכו עם מי שמשכיר את הדירה אז אמא שלי הציעה להם לעבור לגור פה קבוע בלי לשלם כדי שאבא שלה ואמא שלי גם יוכלו להמשיך לעבוד. בהתחלה זה היה הזוי ואבא של אור לא הסכים אבל בסוף הם עברו.."
שאלתי אותו: "אתה הסכמת שהם יעברו לפה?" הוא עשה תנועת סירוב עם הראש ואמר:" לא שאלו אותנו.. לא אותי ולא את אור פשוט הודיעו לנו.. בגלל זה נפרדנו ראיתי את ההתנהגות שלה כשהיא בבית ראיתי שאני לא יכול להתמודד איתה.. אז נפרדתי ממנה".
אתם קולטיםם??????????!!!!! עכשיו כל פעם שאני ארצה לבוא לפה אני אצטרך לראות את "גברת איומים" כל פעם שאני וירין נתנשק נתחבק או אפילו נדבר היא תסתכל… אמרתי לו:" אפרופו פרידה.." הוא נלחץ.. חחח איזה חמוד הוא שהוא נלחץ !!!!!!!!!
"היא איימה עליי ואתה ראית את זה ….היא רוצה שניפרד.."
הוא ענה לי וחיבוק אותי ככה שהראש שלי היה על הלב שלו.. שמעתי את הדפיקות לב שלו… יאייייי
אני מאוהבת בוו!!!!!!!!! הוא אמר:" שום דבר לא יפריד בינינו בייב.." הוא נשך את השפה ונישק אותי..
אם היא בחדר שלה אולי תראה לי את שלך… באנו, עלינו במדרגות נכנסנו ואחרי חמש דקות בערך שאלתי אותו:"איפה השירותים?" פדיחה, אבל כמה אפשר להתאפק?!.
כשיצאתי מהשירותים ראיתי את אור… היא הסתכלה עליי ואמרה:"….


תגובות (1)

המשךךך

13/12/2013 03:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך