shira962
אני לא ימשיך היום עוד סורי אני ימשיך מחר ...

אני והוא ?? זה לא יכול להיות !! ~פרק 1~ ותגיבוווו

shira962 28/01/2014 181 צפיות 4 תגובות
אני לא ימשיך היום עוד סורי אני ימשיך מחר ...

9 בבוקר – שבוע לפני תחילת הלימודים :
-נקודת מבט של שרון-
קמתי בצרחות לא הבנתי מאיפה הן באו ירדתי במדרגות לאט לאט לקחתי איתי כרית למקרה שיש שם מישהו הלכתי לאט לאט ופתאום אני רואה את מאי צוחקת לה !!! "את נורמאליתתת את הבהלת אותי את משוגעתתת !!" צרחתי עליה , היא המשיכה לצחוק "מה מצחיק???" העלתי עוד יותר את הטון שלי בכעס . "הייתי חייבת להעיר אותך לא ידעתי איך , נו את יודעת את ישנה כמו דוב אז חשבתי לצרוח " היא אמרה ולא הפסיקה לצחוק … "טוב אני הולכת לישון תעירי אותי כשיש משהו טוב יותר לקום בשבילו!!" אמרתי ועליתי בעייפות במדרגות …..
עוד לפני שהספקתי להירדם .. שוב !! האייפון 5 הלבן שלי צילצל כשהוא מראה על יואב הסוכן שלי..
"הלו" אמרתי בעייפות
"שרון ? תקשיבי אנחנו צריכים אותך דחוף כאן בקאסטרו דוגמנית פתאום הקיעה ואנחנו חייבים דוגמנית לפרסומת בערוץ 22 בשבילם ,את פנויה עכשיו ?" הוא אמר וכבר לא היה לי כוח לישון יותר
"כןןן ברור אני 20 דקות בדיזינגוף סבבה ?" אמרתי באושר רב !!
"מצויין תודה שרון עשית לי את היום" הוא אמר ושמעתי חיוך על הפנים שלו
"שמחה שעזרתי ביוווש , הלכתי להתארגן"
"בייי" השיחה התנתקה

"מאייייייייייייייייייייייי" צרחתי כמו משוגעת מהדלת לקומה השנייה- אליה "יש לי עבודה דחופה אני עוד שעתיים חוזרת"
"בייייי תהני" היא צעקה או לפחות ניסתה

לבשתי שורט ג'ינס קצר בהיר עם חולצה ארוכה של בריטנייה זרוקה בטן כשהעגיל בבטן שלי בצבע זהב מבצבץ החוצה עם ג'קט בייסבול כחול לבן כובע NY שחור – ורוד נעלי טימברלנד האהובות עליי ותיק ארצות הברית עם מסטיקים , טיק טק , בושם , דורדורנט, טישו , מסרק ועודדד לגבי איפור לא השקעתי שמתי פס איילנר עבה כי אני אוהבת אותו ככה , אודם חזק ורוד – סגול וקצת צלליות בכל מקרה מאפרים אותי שם והשיער ? פזור עם הכובע הפוך … וככה הלכתי לדיזנגוף לצילומים …

-נקודת מבט שון-

אתמול הייתה מסיבה אאאאאאאשששש שתיתי הכל אני לא זוכר אפילו עם מי עשיתי את זה אבל מה זה משנה ?!?!? קמתי בבוקר עם כאב ראש רצינייי לקחתי אקמול וירדתי למטה … על השולחן היה מונח פתק קטן מאמא "בוקר טוב חמוד אתמול הגעת מאוחר אז רק אם אתה יכול לעשות לי טובה ללכת לחנות בדיזנגוף של קאסטרו ולקחת את התמונות שהעורך ייתן לך?" אמא שלי עוזרת עורך של דוגמנות ואני תמיד עוזר לה אז מה השתנה הבוקר הזה ? ככה אומרים נכון ?
לבשתי גינס עם קרעים וגומי למטה חולצה של לואי ויטון לבנים לבנה נעלי ואנס לבנות ויצאתי לדיזנגוף..

"וואצ' מטומטם תסתכל לאן אתה הולך" מישהי כוסית צעקה עליי נראתה לי מוכרת בטח עשיתי אותה ..
"נראת לי מוכרת אני מכיר אותך מאיפה שהוא?" אמרתי לה וקרצתי
"לך תזדיין" היא צעקה , יופי בחורה עם ביצים אני אוהב את זה
עזרתי לה לקום כן כן הפלתי אותה מסכנה ואז נזכרתי זאת הכוסית שמדגמנת לקאסטרו אף פעם לא הצלחתי להשיג אותה !!
"אני מאחרת לאנשיהו אז …….."
נתתי לה ללכת טוב אני יודע שאנחנו ניפגש בקרוב אבל היא לא :)

-נקודת מבט שרון-

בגלל המטומטם הזה באתי לצילומים צולעת אבל יחסית למטומטם חתיך אבל נראה ערס אחד גדול ואני שונאת ערסים למה הם בכלל קיימים ??
"שרון הנה את יפה כמו תמיד" יואב הסוכן שלי אמר "אבל למה את ככה?"
"איך ככה" שאלתי
"צולעת" אמר
"איזה מטומטם אחד לא משנה מתחילים ?" שאלתי בשמחה
"כן ברור דאווי (קדימה בגרוזינית)"

הצתלמתי נהנתי מכל רגע כמו תמיד התלבשתי בחזרה לבגדים שלי וקיבלתי את הבגדים שדיגמנתי בשקית מתנה מקאסטרו איך אני אוהבת את הבגדים שלהם יש לי ארון מפוצץ רק מהבגדים שלהם !!

באתי לצאת מהחנות ופתאום אני רואה את האדיוט שנתקעתי בו הרס את כל המצב רוח ..
"נו אז נפגשים שוב אה?" הוא אמר בקול מעצבן של ערס וקרץ
"לא מסתובבת עם ערסים סורי אז בבקשה תן לי ללכת" הוא לחץ לי על היד וזה התחיל להכאיב לי
אז הלכתי על הנקודה הרגישה !!
"בת זונה" הוא צרח עליי
"כן אמא שלי באמת זונה אני שונאת אותה" אמרתי ובאתי ללכת
"??? הכל טוב ?" הוא שאל
התחלתי לבכות לא יודעת מאיפה זה בא לי ולמה אבל פשוט בכיתייי אני שונאת את אמא שלי שתמות אמןןןןןןן !!!!!!

מקווה שאהבתן את הפרק <3 <3


תגובות (4)

יש הקדמה ?

28/01/2014 11:45

תמשיכי!

28/01/2014 11:47

תמשיכי דחוף!!!!!!

28/01/2014 11:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך