shira962
אני כל יום יעשה פרק אני ממש מקווה שתאהבו לפעמים אני יעשה יותר פרקים בשבילכן סיפור ראשון אז תהנו מההקדמה ותגיבווו <3 <3 <3

אני והוא ?? זה לא יכול להיות !! הקדמה …

shira962 28/01/2014 1679 צפיות 3 תגובות
אני כל יום יעשה פרק אני ממש מקווה שתאהבו לפעמים אני יעשה יותר פרקים בשבילכן סיפור ראשון אז תהנו מההקדמה ותגיבווו <3 <3 <3

סיפור ראשון שלי מקווה שתאהבו <3 <3
ותגובותת אפילו אם לא אהבתן אשמח שתגידו לי מה לא אהבתן <3
אני והוא ?? זה לא יכול להיות !! הקדמה …

שרון דהן – היי קוראים לי שרון אני יפה מאודד אבל לא מהפרחות האלה פשוט יפה אני בת 17 כיתה י'א מתל אביב … יש לי שיער חום חלק עשיתי החלקה ברזילאית עיניים חומות לא שמנה ולא רזה אבל מלאה במקומות הנכונים :)) ויש לי עגיל בטבור <3 עזבתי את הבית שלי בגיל 12 לא יכלתי יותר אבא שלי היה טוב אליי מאוד אבל אמא שלי הרביצה לי וקיללה אותי ועשתה ממני עבד !! הכי קשה לי היה לעזוב את אח שלי הגדול – דור הייתי מספרת לו ה-כ-ל וכשעזבתי הייתי דיי לבד עזבתי מבאר שבע לתל אביב לעיר הגדולה !! הכרתי שם את החברה הכי טובה שלי מאי פרץ אנחנו עכשיו גרות ביחד וזה הכי כיף בעולם אני מספרת לה הכל והיא גם לי אני חושבת לפחות, אנחנו גרות מול הים וכל יום זה חוויה חדשה אצלנו כדי לשלם שכר דירה אני מדגמנת בהרבה חניות מותגים כמו קסטרו רנאור וכל אלה … וזה לא רק בשביל הכסף אני נהנת מזה ומאי מלצרית בבית קפה עכשיו אני עוברת מפנימייה לבית ספר רגיל בתל אביב אני דיי מפחדת כי זה כיתה י'א !!!! זאת בערך אני . אני אוהבת לשיר (וגם יודעת) , רוקדת ברייקדאנס מקצועי ואני גם אוהבת לשחק כן אומניות הבמה מוכשרת שכמוני :))))))))

דור אדרי (דהן) – קוראים לי דור אני חתיך מאוד ומי שיגיד שאני לא הוא משקר זאת לא בכלל שאלה או שאני חתיך או שאני חתיך … כולם מכירים אותי כיתה י'ב בן 17.5 יש לי שיער חום קוצים עם מארינס עגיל באוזן ובגבה כן אני סוטציונר כל יום בחורה חדשה לא בנוי למערכת יחסים וגם לא רוצה אבל מי שהולכת בעתיד להיות הבחורה שלי היא הולכת לזכות באמתת !! אני מעשן אבל לא סמים , סמים זה הקו האדום שלי ושותה נראה לי 24/7 פעם הייתי חנון בלי חברים בכלל אבל אחרי שאחותי שרון הנסיכה שלי עזבה את הבית די התפרקתי והפכתי להיות מי שאני במילה אחת ערס !! אחרי חודשיים אמא שלנו מתה מהתקף לב בגלל מה שקרה עם שרון אז אני ואבא שלי עברנו לתל אביב ועכשיו אני מתחיל בית ספר חדש כי סגרו את הקודם שלי אה ושכחתי אדרי זה השם משפחה של אמא שלי שמתי אותו לזכרה אחרי שהיא מתה כפרע עלייי <3

מאי פרץ – אני מאי פרץ כיתה י;א בת 17 חברה הכי טובה של שרון דהן כן כן שרון דהן הזאתי הנסיכה שלי אני חולה עליה כוסית שליי הכרנו כשהתחלתי למלצר בבית קפה … התחברנו אני חושבת בגלל שהסיפור חיים שלנו דומה שנינו עזבנו את הבית שלנו בגיל צעיר ~~ אני לא הכי כוסית בעולם אבל שרון עוזרת לי להפוך לכזאת יש לי שיער חום מתולתל אבל לא נפוח אני לא רזה ולא שמנה … אני די מקובלת בבית ספר שלי אני אוהבת מסיבות מאודד ןעכשיו ששרון באה לבית ספר שלי הכי כיףף בעולם ואנחנו עוד באותה כיתה אבל שששש היא לא יודעת את זה זאת הפתעה :)

שון גפטלר – מי שלא מכיר אותי לא יודע הוא לא קיים בפלנטה הזאת אין אחד שלא מכיר אותי אני אוהב לעשות שטויות מאודד להבריז משיעורים ולדפוק בנות וזה כל כך כיףףףף אין לי אהבה ואני לא רוצה כזאת אני הכי ערס שיש אם תמצאו ערס יותר ממני זה שקר אני מעשן הכללל שותה תמידד !!! אני בכיתה י'ב וכן כמו שכל הערסים נראים מארינס עם קוצים ואל תשכחו את הקוביות ואת העגילים יש לי באוזן בגבה ובפיטמה ~~~ אני גר עם אמא שלי המלכה שלי אני יעשה הכל בשבילה אבא שלי לא רוצה בכלל לקרוא לו ככה הוא עזב אותי ואת אמא שלי רק כשנולדתי בשביל איזה אחת אבל למה סתם לדבר עליו עכשיו ? יש לי אחות בכיתה י;א היא הכי מדהימה שיש באמת אני לא מסכים לה להיות כמוני ערס אני הכי שומר עליה בעולם לפחות מנסה ל להיות במעודנים לא לעשן לא לשתות לא ללבוש קצר בקיצור לא להיות אני ושידכתי לה מישהו קוראים לו ליאור הוא ילד טוב כזה מקווה שעשיתי בחירה נכונה… יש לי חבר הכי טוב קוראים לו שי דלל ותמיד שאני צריך אותו בוא שם בשבילי לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו !!

שיר גפטלר – קוראים לי שיר אני בכיתה י;א אני יפה כזאת יש לי שיער חלק טבעי אני רזה מאוד אבל לא אנורקסית יש לי אח כן שון הזה אבל האח הכי מדהים שאפשר לקבל הוא כל כך שומר עליי אבל לפעמים יותר מידי הוא שידח לי מישהו שקוראים לו ליאור אנחנו ביחד בכיתה אני ממש אוהבת אותו אנחנו כבר בחודש ביחד … תודה שון שחשבת עליו אני מאוהבת בו !! יש לי חברה הכי טובה קוראים לה טל שמח והיא החיימשלייייייייייייי אנחנו ביחד עושות הכללל וגם אח שלי שומר עליה איזה כיף :))

ירון דהן – אבא של שרון ושל דור כששרון עזבה זה היה קשה בשבילי ובמיוחד בשביל דור הוא כל כך השתנה מאז אבל אני כבר לא רוצה לחפש אותה אני תמיד יודע איפה היא כי היא סלב היא הכי מושלמת שיש אבל אם היא לא רוצה קשר אין לי בעיה עם זה …..

ליאור דיין – אני ילד טוב אני לומד אני מכין שיעורים אני בכיתה י'א ויש לי חברה קוראים לה שיר אני לא כל כך אוהב אותה אני בגדתי בה אני כל כך מצטער שיר אנחנו ביחד חודש ואני רוצה להיפרד ממנה אני לא יודע איך ואני דיי מפחד מאח שלה שון .. אין לי מושג מה לעשות אני אוהב מישהי אחרת אנחנו עדיין לא נפגשנו אבל אני חושב שאני מאוהב בה ואני אפילו לא מכיר אותההה היא השנה אמורה להיות בכיתה שלי ועד אז אני מתכוון להיפרד משיר !!

שי דלל – חתיך אבל פחות משון כיתה יב אני החבר הכי טוב של שון , כן שון הזה אבל אל תחשבו על זה אני ילד טוב אני לא כמוהו אני לא ערס הפוך כשהוא צריך אותי אני תמיד בשבילו אני כמו אח שלו באמת !! תמיד כשהוא שותה יותר מידי אני דואג שיפסיק ואני מנסה לשכנע אותו שיפסיק לקחת סמים אני לא בטוח שזה יצליח .. אני ילד טוב אני לא אוהב להבריז אבל לפעמים כשצריך אני מבריז אני מכין שיעורים וכל זה אין לי חברה אבל אני לא דופק בנות כל חמש דקות אני מכבד בנות !!

טל שמח – אני החברה הכי טובה של שיר אני גם בכיתה יא אני והיא שווה שלמות אני חושבת שאני מאוהבת בחבר שלה אבל אני לא יכולה לעשות לה את זה אני יודעת כמה היא אוהבת אותו ואני בחיייים לא יעשה לה דבר כזה ואני גם לא יגיד לה את זה אני יחפש מישהו אחר שיהיה בשבילי שלא יהיה קשור אליה כי אם אני רואה אותה בוכה אני נשבעת אני בוכה גם !!!! אני בלונדינית ומקובלת ואני לא סתומה !!!


תגובות (3)

תמשיכי

28/01/2014 11:07

נשמע יפה תמשיכי!

28/01/2014 11:16

העלתי פרק ראשון …

28/01/2014 11:38
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך