הדר
התוצאה בלהישאר בבית D:

אני כלום בלעדייך – פרק שלישי

הדר 05/06/2012 849 צפיות 4 תגובות
התוצאה בלהישאר בבית D:

"אוי, הנה היא." אמר ולקולו החזק נוסף גוון עצוב. קנדי הייתה ההפך ממארק. היא הייתה גבוהה, רזה, עם חיוך של מיליון דולר, הבחורה המושלמת ממש. והיא התקדמה אלינו.
"היי, ג'ולי וג'ייק." אמרה, מבטה מופנה אל מארק.
"תשלימו, פשוט תשלימו כבר! אני לא יכולה יותר, אוקיי?!" קראה לפתע ג'ולי.
"היא אמרה לו שהיא אוהבת אותו!" צעק מארק וקם. הוא נראה כל כך נמוך ליד קנדי עד שהתאפקתי לא לצחוק. למרות שכל התרחיש הזה נראה לי כל כך… הזוי.
"הוא בן דוד שלי, מארק!" צעקה קנדי בחזרה.
"מה אכפת לי?! אני לא קיבלתי 'אני אוהבת אותך' ממך והוא כן?!"
"אנשים, אתם הזויים." גיחכתי מהצד, וראיתי שג'ייק מסתכל עליי בשעשוע. לא אהבתי את המבט הזה.
"זה קורה כל חודש, אי אפשר כל כך למנוע את זה… הם חיים מהריבים שלהם." אמר לפתע ג'ק, שידו עדיין החזיקה בידה של ג'ולי הנסערת.
"כמה זמן אתה והג'ינג'ית ביחד?" שאלתי בקול שקט, נזכרת איך אני והוא היינו יושבים ביחד בכל נסיעה לטיול בית ספרי, ופשוט מתעלמים מכל העולם, כי יש לנו אחד את השנייה.
"עוד מעט שנתיים. הכרנו בפנימייה." אמר, מחייך מעט ושולח מבט אליה.
"שנתיים? וואו. והנמוך והדוגמנית?"
"חודשיים? חודש וחצי? אני לא כל כך עוקב, כי לא כל כך אכפת לי." נראה כאילו ג'ק הכי נורמלי מבין כל החבורה הזו. החבורה שלי. גאד…
"ועל מה הם רבים?"
"קנדי אמרה לבן דוד שלה שהיא אוהבת אותו, ומארק בדיוק דיבר איתה בפלאפון אז הוא שמע אותה, והתעצבן. את מבינה, טכנית הם רק חודשיים ביחד, אבל הסיפור בינהם התחיל לפני הרבה זמן. ועד עכשיו היא לא אמרה שהיא אוהבת אותו, אז הוא נפגע. למרות שהוא גם נפגע מזה שהיא הלכה לקניון עם חברות שלה, במקום ללכת איתו."
"אתה נראה דיי נורמלי יחסית ל… אממ… אלה. עד כמה שאפשר להיות נורמלי כאן. איך בכלל התחברתם כולכם?"
"לפני שנתיים וחצי הייתי דיי אבוד, ילד מפוחד ומוזר שאין לו חברים. ואז הג'ינג'ית שלי באה והתחילה לדבר איתי, והפכנו לידידים. פגשתי את מארק, וישר היה בינינו חיבור, ופתאום היו לי שני חברים הכי טובים."
"שנייה, חברים הכי טובים? חשבתי שג'ולי חברה שלך."
"תמיד היה ביני לבין ג'ולי משהו, אבל לא העזנו לעשות עם זה משהו כדי לא להרוס את החברות. יום אחד ראיתי אותה עם איזה בחור אחד, שלא הכרתי ואף פעם לא שמעתי עליו. זה נראה לי חשוד, כי ג'ולי מספרת לי הכל. אז ניגשתי אליהם, ובואי נגיד שהייתי דיי… תוקפני. כמעט הרבצתי לו, על זה שהוא בכלל העז לגעת בג'ולי שלי, למרות שאז היא בכלל לא הייתה שלי. והיא עצרה אותי, וצעקה שהיא לא יכולה יותר, שהיא חייבת להודות ולספר לי מה היא מרגישה. אני בכלל לא הבנתי על מה היא מדברת, היא לעולם לא שלחה לי רמזים או אמרה משהו על הרגשות שלה כלפיי. באותו יום זה היה כבר רשמי, ומאז אנחנו לא נפרדים אחד מהשנייה."


תגובות (4)

אוי אוי אוי אוי!!!
מגניב מגניב מגניב!!
חחח מגניב אש בן אדם!
חח איזה חמוד ג'ק יאללה!!!
הוא אשכרה נראה הכי נורמלי שמה!
אוחחחח
פרק מעולה והכתיבה עוד יותר מעולה!!
מתה עלייך ועל הטעם של בשירים!!!חחח
רוק שולט!!!!!!!!!! ווהו!!
אז אממ יאללה?
מה את אומרת??
המשך?
בקרוב?
כן? אוקי!

05/06/2012 12:31

וואו אין את כותבת פשוט מדהייייים

05/06/2012 13:28

אוווווווווווווווווווווווווווו תמשיכי!!!!!! (אני אוהבת את גייק)

06/06/2012 06:23

היי הדרוש החביבה

כל כך יפה כל כך מושלם תמשיכי דחוף♥♥♥

07/09/2012 10:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך