אני לא אוהבת אותך !!- פרק 1

אנונימית ^~^ 04/01/2015 930 צפיות תגובה אחת

"שני.." שמעתי קול מאחורי.. "אני מצטער על מה שעשיתי לך את צדקת.." הוא המשיך לדבר "שני את לא ילדה קטנה אבל הייתי חייב." לפתע הרים את הטון שלו ואמר "שני את היית הבתולה היחידה פה הייתי חייב לקחת את זה ממך !!" הוא יצא לי מהחדר בטריקת דלת ואחריו נכנס טום.. "שני שמעת ?" הסתובבתי אליו והתחלתי לבכות.. "מה קרה יפה.. לקרוא לגיתם ?" הוא שאל ואז אור נכנס בצעקות "אני לא מאמין ששכבת איתו !! את חתיכת זונה זה מה שאת למה את אחותי ?!?!" טום הסתכל עלי בפנים מאוכזבות וצעקתי בבכי " אני לא שכבתי איתו !!! הוא אנס אותי !!!" מהר מאוד מצאתי את עצמי בידיים של טום.. גיתם נכנס ואמר לי "תרגעי.. אני יודע מה קרה.. תרגעי.." אור נראה עצבני הלך ימנה ושמאלה ןהחל לבעוט בכל אשר ראה.. "אני אהרוג את הבן זונה הזה.. איך הוא עשה את זה מה הוא עשה לך ? הכה אותך איים עליך מה ?" הוא אמר בשקט.. "קשר אותי למיטה ואיים עלי" אמרתי בבכי הוא ניגב לי את הדמעות ונישק אותי במצח.. "אני הולך לטפל במשהו.." אמר ויצא במהירות מהחדר התפשטתי והחלפתי את הבגדים מול טום וגיתם.. טום הסתכל לי על הבטן בדאגה ואז התקרב אלי.. "את בטוחה שהוא לא הכה אותך ?" הוא אמר והעביר את ידו על הבטן שלי "הסימן הזה לא בא מעצמו" התערב גיתם. השפלתי את ראשי , ופרצתי בבכי.
זה היה הוא. כל כך פחדתי לספר להם.. לא רציתי שזה יגיע לאור.. יש לו בעיות עצבים קשות.


תגובות (1)

מהממם אבל לא ברור בשיט….

04/01/2015 20:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך