*STAR*
תגובות וביקורות בבקשה ושיהיה יום טוב ❤️

אני לא מאמינה שזה קורה לי : פרק 6 – לעבודה

*STAR* 24/03/2015 795 צפיות אין תגובות
תגובות וביקורות בבקשה ושיהיה יום טוב ❤️

מהפרק הקודם:
״אה ותיזהרי שאף אחד מהמורים לא יראה אותך״ הוסיף.
״אוקיי, תודה״ אמרתי.
לקחתי את הדברים שלי וקמתי מהמיטה.
״ביי, לילה טוב״ אמרתי.
״לילה טוב״ אמר וחיבק אותי.
יצאתי מהחדר והתחלתי ללכת לכיוון החדר.
אוף, למה חזרתי לישון? עכשיו אני מרגישה כמו פושעת כשאני מתגנבת ככה לחדר שלי.
״כן ליאל, מה מעשייך במגורי הבנים?״
——————————————
״כן ליאל, מה מעשייך במגורי הבנים?״ שמעתי קול מאחורי.
אוי לא אין מצב שזה קורה לי, הסתובבתי לאט לאחור וראיתי את המורה שנתנה לי את העונש היום, יום המזל שלי? לא.
״היי רוחמה, מה קורה?״ שאלתי עם חיוך בתקווה שאולי היא תעלים עין.
״מה שקורה הוא שאת נמצאת במוגורי הבנים אחרי שעת כיבוי האורות וזו גברתי הצעירה עבירה על חוק בית הספר״ אמרה המורה בקול מרושע.
ואוו היא ממש שונאת אותי.. אפשר לחשוב כבר מה עשיתי..
״יש לי הסבר לזה באמת, הייתי צריכה לנוח ובטעות נרדמתי בחדר של ידיד שלי וקמתי רק עכשיו״ אמרתי את האמת.
״יש לך חדר משלך, חצופה״ אמרה. חצופה?? למה מי היא שתקרא לי חצופה?
״לפחות לי יש חיים״ מילמלתי.
״מה אמרת?״ שאלה המורה. שיט, היא שמעה אותי איך יוצאים מזה?
״שמטפחות מדגישות לך את העיניים״ אמרתי והצבעתי על המטפחת שעל ראשה, לפחות אני טובה באילטורים.
״תודה, אבל, זה לא מה שיעזור לך, מחר את באה לחדר מורים בשעה שבע וחצי ואני אחשוב מה לעשות איתך, לילה טוב״ אמרה המכש.. סליחה, המורה.
״לילה טוב״ אמרתי והלכתי במהירות לחדר שלי. אני לא מאמינה שזה קורה לי.. אז אני מבינה שאני ומזל לא חברים היום..
״שלום יפיופה״ שמעתי קול מאחורי, הסתובבתי ו.. אני לא מאמינה, הצרות לעולם לא יפסיקו לרדוף אותי..
״שלום ניב״ אמרתי ביובש, אני לא מבינה איך הוא מסוגל, מעיין היא ילדה כל כך מושלמת.
״למה את כל כך יבשה? רוצה שאני ארטיב אותך?״ שאל וחייך חיוך תחמני, הוא פשוט מגעיל אותי.
״לא תודה אני ממהרת״ אמרתי והסתובבתי כדי ללכת. אבל, פתאום הרגשתי שהוא תופס לי את היד, לא זה לא קורה לי, לא שוב. התחלתי לצרוח אבל, אף אחד לא היה שם כדי לשמוע אותי, היינו מחוץ למגורי הבנים.
״דיי מתוקה, את לא רוצה שזה יהיה בכוח, את רק תהני מזה״ אמר ברשעות.
״דיי תעזוב אותי, חתיכת ילד מטומטם״ צרחתי תוך כדי בכי. ופתאום הוא פשוט נפל, הסתכלתי בצדדים ואז קלטתי.
״אביאל!!״ צעקתי, ניב קם כדי להכות אותו אבל אביאל נתן לו עוד מכה שדיי השתיקה אותו והוא ברח משם.
״תודה תודה תודה אתה לא מבין איך הצלת אותי״ אמרתי וחיבקתי אותו.
״בכיף באמת, אני לא אתן לבן זונה הזה לעשות לך משהו״ אמר.
״אבל, איך ידעת?״ שאלתי. זה באמת היה מוזר שהוא צץ פתאום משום מקום.
״את האמת, דאגתי לך, רציתי לראות שהגעת לחדר בשלום״ אמר. הוא כל כך מושלם..
״מזל שדאגת, אם לא אתה אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה לי״ אמרתי, באמת שאין לי מושג מה היה קורה ואני אפילו לא רוצה לדמיין.
״העיקר שאת בסדר עכשיו, הוא לא עשה לך משהו, נכון?״ שאל. הסתכלתי על עצמי ואז ראיתי סימנים כחולים על היד איפה שהוא תפס אותי וגם קצת דם.
״רק את זה״ אמרתי והראתי לו את היד.
״בן זונה.. הוא ישלם על זה״ אמר ובשנייה אחת נהייה כולו אדום.
״דיי, תרגע, הוא קיבל את המכות שמגיעות לו״ אמרתי. למרות שזה יכול להיות כיף לראות אותו חוטף מכות, אני לא רוצה שאביאל יסתבך.
״רק כי ביקשת יפה, אבל, אם הוא נוגע בך פעם אחת הוא מת״ אמר.
״אין בעיה״ אמרתי, נישקתי אותו בלחי והלכתי לחדר.
״ביי לילה טוב ותודה״ הסתובבתי כדי להגיד לו וחייכתי תוך כדי שהלכתי.
~נקודת מבט אביאל~
״ביי לילה טוב ותודה״ היא צעקה לי מרחוק חייכה והמשיכה ללכת, היא פשוט נסיכה.
״לילה טוב נסיכה״ צעקתי לה בחזרה וראיתי אותה מחייכת, באותה שנייה עלה לי גם חיוך על הפנים.
״תיראי אני דקה משיגעון, כל הלבד הזה לא משאיר מקום..״ הפלאפון שלי צילצל.
״הא שמעון?״ עניתי
״שמע אביאל יש לנו עבודה בשבילך, אתה בעיניין?״ שאל שמעון.
״אתה יודע שאני כבר לא בקטע הזה אחרי הכל״ אמרתי.
״אין בעיה, אגב חמודה החברה הזאת שלך, יפיפיה אמיתית״ אמר.
״איזה חברה?״ שאלתי בעצבים.
״נו, החמודה הזאת שנישקה אותך מקודם, כבר שכחת?״ אמר. כוסאמאשלו!!!
״היא לא חברה..״ אמרתי ביובש.
״אה, אז אין לך בעיה שאני יעשה לה ביקור, נכון?״ אמר.
״אתה מתקרב אליה, אתה מת״ אמרתי בעצבים.
״אין בעיה, תתקשר למיקו הוא כבר יביא לך את הפרטים, נחמד לעשות איתך עסקים״ אמר וניתק.
״סעמק אני לא מאמין שאני שוב נכנס לזה..״ אמרתי.
הלכתי לחדר, התארגנתי, לקחתי את האקדח ו.. יאלה לעבודה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך