והנה החלק שכולכם חיכיתם לו ... הטיול יתחיל בפרק הבא ❤️ מקווה שתגיבו .. מוקדש למי שהגיב בפרק הקודם ❤️ תודה שאתם מגיבות זה גורם לי רק לצרוך להמשיך ולכתוב (: אוהבת המוןן שחף (:

אני מאוהבת ?! פרק עשירי.

29/06/2014 1119 צפיות 3 תגובות
והנה החלק שכולכם חיכיתם לו ... הטיול יתחיל בפרק הבא ❤️ מקווה שתגיבו .. מוקדש למי שהגיב בפרק הקודם ❤️ תודה שאתם מגיבות זה גורם לי רק לצרוך להמשיך ולכתוב (: אוהבת המוןן שחף (:

-יום לפני הטיול שנתי-
״אז הכל ברור ?״שאלה המורה שהיא הסבירה לנו הכל … טיול לשבוע , שלוש ימים ראשונים בשטח , ארבע ימים אחרים במלון באילת.
אירגנו כבר את כל המזוודות והכל , עזרתי לשון ואפילו לאור, רק בגלל שאמא ביקשה ממני לעזור לה איתו.
״כן״ענינו כולם ביחד.
״שיהיה טיול מהנה ילדים , מחר בשש בבוקר בבית ספר, אני מזכירה שוב לא לעלות חטיפים לאוטובוס , שישאר נקי כמו שאנחנו מקבלים אותו.אנחנו נהיה באוטובוס עם י׳ב 1״אמרה רותי המורה , זאת הכיתה של אור.
סיימנו את השיעור ויצאנו להפסקה הגדולה.
״אפשר לדבר ?״אור שאל אותי כשישבתי לבד מתחת העץ אלון .. רציתי קצת שקט.
״דבר״אמרתי בקרירות.
״אני מצטער״אמר וגיכחתי.
״על מה? על זה שהיית חרא של אח ? לא סולחת״אמרתי בקרירות עדיין.
״נו אני רציני תהל ״אמר וסיבב אותי אליו ״אני יודע שזה יהיה מוזר , את גם תכעסי שהסתרנן את זה ממך אבל אני צריך להגיד לך את הסיבה״הוסיף.
״סמאלה איזה סיבה? למה ?״אמרתי בדאגה קצת.
״לזה שהתנהגתי אלייך ככה..״אמר .
״היית בת שלוש אז .. הייתי בן חמש .. אני זוכר איך שאהבתי אותך אז .. היית האחות המועדפת עליי.. לקחתי אותך לגן משחקים שבחצר שלנו , העליתי אותך על הנדנדה .. אמא קראה לי שנייה אז הלכתי , הייתי ילד קטן שלא מבין כלום מהחיים שלו , הלכתי לאמא ושחזרתי ביחד עם אמא כבר לא היית שם.. כמובן שאמא לא כעסה עליי , הייתי קטן והיא קראה לי , לא הבנתי כלום.. אחרי כמה דקות התקשרו לאמא ואמרו לה שחטפו אותך .. אמא לא הפסיקה לבכות ואני איתה ביחד . היו משטרות והכל.. אני זוכר את זה עד היום״אמר ונעצר לנשום , הוא היה עם דמעות.אני בכלל בכיתי.״אחרי יום , יצאתי לחצר והיית שם . באותו מקום על הנדנדה .. מאז נשבעתי לעצמי שאני לא לוקח אותך איתי יותר לשום מקום ומרחיק אותך ממני .. פחדתי ששוב אני יגרום לזה שיעשו לך משהו רע .. אמא ואבא החליטו לא לספר לך .. הם ידעו על השבועה שלי לעצמי וכעסו עליי .. אבל מצד אחד הם הבינו , גרמתי לחטיפה של אחותי הקטנה , ברור שהרגשתי כלכך רע עם עצמי .. אמא כל הזמן מנסה לשכנע אותי לרדת מהשבועה הזאת.. בגלל זה הם לא סיפרו , פחדו שתישנאי אותי יותר .. נשבעתי לעצמי להתנהג אלייך הכי מגעיל שיש כדי שאת בעצמך לא תרצי להיות לידי ואני לא יצטרך להתרחק ממך כי זה לא היה אפשרי.. מאז פשוט הייתי עם שון ועדאל .. ושתום נולד גם איתו. השבועה הייתה שאני לא יתקרב אלייך עד שאני כבר יהיה מספיק אחראי , גדול כדי לשמור עלייך .. תחשבי מזה בשבילי לראות את האחות שהכי אהבתי בוכה בגללי , רבה איתי , מקללת אותי , שונאת אותי !! הייתי בוכה בגלל זה המון … אמא עדה לזה .. היא תמיד ניסתה לעשות הכל כדי שנהיה ביחד .. להכריח אותי לקחת אותך לגן משחקים , לבית ספר .. תמיד אבל אני ? הייתי חייב לקיים את השבועה הזאת .. פחדתי עלייך , פחדתי על המשפחה .. תפסו את החוטף .. הוא ברח מבית משוגעים והחליט להפחיד משפחות סתם ככה , לחטוף ילדים בלי תמורה לכלום. ולהחזיר אןתם יום אחרי , את לא היית הראשונה הוא עשה לה את זה. אבל עכשיו כבר נמאס לי , נמאס לי להתנהג אלייך מגעיל , לפגוע בך , לריב איתך , לעשות הכל כדי שזה יראה הכי אמיתי שיש , שיראה שאני שונא אותך מה שבכלל לא נכון , את אחותי ואני אוהב אותך״אמר בוכה .. אני בכלל נשברתי.
-נקודת המבט של אור-
~יום לפני השיחה ..~
״אני הולך לספר לה על זה מחר מאמא״אמרתי לאמא .
״אתה מתכוון על החטיפה ? השבועה ?״שאלה עם חיוך.
״כן״חייכתי.
״אחח סוףסוף אולי תחזרו להיות כמו פעם״חייכה חיוך ענקי , נישקתי למצחה ועליתי לחדר של תהל.. היא ישנה .. נישקתי את המצח שלה גם ויצאתי מהחדר.
~היום של השיחה~
״את אחותי ואני אוהב אותך״אמרתי לה כל מה שקרה .. לא הפסקתי לבכות והיא בכלל ..
התקדמתי אליה לאט , שהייתי ממש קרוב לא ידעתי אם לחבק אותה או לא, אבל היא הקדימה אותי וחיבקה אותי.
ישבנו ככה איזה עשר דקות , בשקט . בוכים.
כלכך התגעגעתי אליה.. לחיבוק שלה , של האחות שלי !!
״אני מצטער על הכל… כלכך מצטער , על החטיפה , הריבים , ההתנהגות המגעילה״אמרתי בעצב, נזכר בהכל , נגעל מעצמי!!
״די .. זה בסדר באמת , אני מבינה אותך , אני כבר לא כועסת אח שלי״אמרה בחיוך וחייכתי חיוך ענק.
-נקודת המבט של תהל-
״די .. זה בסדר באמת , אני מבינה אותך , אני כבר לא כועסת אח שלי״אמרתי בחיוך והוא חייך חיוך ענק.
אני מבינה אותו , הוא סבל כמוני ואולי יותר , ברור שאני סולחת לו.
״עכשיו אתה צריך לעשות לי שק קמח עד הכיתה כי יש צילצול בעוד , שלוש , שתיים , אחת ו..״בדיוק איך שסיימתי לדבר היה צילצול. אור העלה אותי על הגב שלו ורץ
איתי לכיתה .. היינו מאושרים שנינו !!
״אין מצב״שובל אמרה שנכנסנו.
״חח תתפלאי יש מצב״אור אמר וצחקתי.
״לאלא אני חייבת לצלם את זה״אמרה , זאתי תהיה צלמת זכרו.
״חיוך גדול״אמרה בציניות וצילמה.
היא שלחה לי, תמונה כזאת יפה ..
אור העלה אותה ורשם ׳האחות האהובה עליי , אני אוהב אותך הכי שיש׳ נתתי לו נשיקה בלחי. העליתי גם תמונה שלי ושלו ורשמתי ׳אחי המושלם אוהבת אותךך׳.
״איך ? מה ? מו ? מי ?״שובל שאלה.
״את עזרת בזה״אמר אור ולא הבנתי למה הןא התכוון .
״השיחה עזרה אז אה ?״שובל חייכה.
״בהחלט .. אני בטוח שתהל תספר לך אבל אחרי השיעור .. ביי״אמר אור שאיחר כבר לשיעור , הוריד אותי ממנו , נתן נשיקה בלחי והלך .. המורה נתנה שיעור חופשי אז סיפרתי לכולם הכל.
״אני לא מאמין״שון אמר בכעס.
״איך הם לא סיפרו לנו ?!״התעצבן.
״תרגע שון״אמרתי.
״מה תרגע ?! את מבינה שאשכרה חטפו אותך , יכולתי לאבד אותך ואת רוצה שאני ארגע ?! ״אמר בממש עצבים.
קמתי וחיבקתי אותו , התיישבתי עליו כמו תמיד.
״די , זה בסדר , אני פה לא ?״שאלתי בחיוך.
״למזלי״אמר וצחקנו.
כולם עוד היו קצת בהלם.
״טוב צאו מההלם אני זאת שנחטפה לא אתם״אמרתי.
״את משקרת אין.. אמאלה״הילה אמרה .
״העיקר שהיא פה לא ?״שובל אמרה .. אין עליה זאתי. רון שתק. אחרי כמה דקות הוא פשוט קם ויצא מהכיתה , יצאתי אחריו מתעלמת מהמורה שקוראת לשנינו.
הוא רץ מהר ואיבדתי אותו . אבל ידעתי לאן הוא ילך.
״מה קרה?״שאלתי כשעמדתי מאחוריו .. מתחת לעץ אלון .
״כלום״אמר , לא האמנתי לו.
התיישבתי לידו.
״קצת קשה לקחת את הסיפור .. ״אמרתי, מפחדת לפתוח שוב ריב.
״יכולת לא להיות איתי כאן היום ואמי עסוק בלריב איתך כל הזמן את קולטת ?!״אמר עצוב , מאוכזב ..
״דיי רון נו״אמרתי וליטפתי את הלחי שלו.
נשארנו ככה ..
״אחלה מקום זה אה ?״גיחכתי.
״הוא מרגיע״אמר רון.
״תמיד שבאלי לחשוב , לבכות או סתם להיות לבד אפילו אני באה לכאן .. המקום הזה עושה לי טוב״חייכתי.
״גם לי , אני בא לפה הרבה .. רוב הזמן שאני מבריז מהשיעורים זה לפה , שאר הזמן זה לזולה ולמחששה״גיחך.
״אז תגיד .. מה עם זאת שהייתה איתך אז?״שאלתי.
״סתם עוד אחת … אמרתי לה שזה לא ילך בנינו״אמר וגיחך.
״למה?״שאלתי.
״כי ניראלי שאני מאוהב״אמר. מה?! רון שלי?! מאוהב?! למה?איך?מתי? הפרצוף שתי השתנה ישר לפרצוף עצוב.
״אני אוהב אותך״ אמר לפתע .. רון ? שלי ? אוהב ? אותי ?!?!


תגובות (3)

יש יש יש יש יש אושר גדול

29/06/2014 18:52

חחח…מהמם
כבר אמרתי שאני מכורה לסיפור הזה?!
תמשיכייי:)

29/06/2014 19:04

נודרת אני בשוק!!!!!!!!!!!!! ואו זה באמת כואב!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי שהיו זוגגגגגגגגגגגג

29/06/2014 21:11
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך