הפרק מוקדש לשקד לי (shakedlee123) מקווה שלא טעיתי חח.. מקווה שאהבתם ❤️ שחף (:

אני מאוהבת ?! פרק רביעי.

23/06/2014 1590 צפיות 2 תגובות
הפרק מוקדש לשקד לי (shakedlee123) מקווה שלא טעיתי חח.. מקווה שאהבתם ❤️ שחף (:

המשכתי ללכת והוא אחריי.
״חתיכת מפגרת תעצרי כבר״צרח ועצרתי.
״תכניס טובטוב לראש המעוות שלך !! אתה – לא – אח – שלי – יותר !! זהו נגמרו הימים שאני הייתי אוהבת אותך בלי סוף ועושה הכל כדי לקבל יחס ממך ואתה הייתה מתעלם ממני !! זהו אור אני ואתה לא אחים יותר תשכח שאני קיימת !!תחשוב שיש לך רק שלושה אחים!! בעצם , ממזמן כבר שכחת ממזמן זה ככה בשבילך וככה אתה חושב , חבל אור באמת אהבתי אותך בתור אח אבל עכשיו ? אני שונאת אותך״אמרתי עם דמעות הסתכלתי עליו וגם לו היו דמעות בעיניים בדיוק היה צילצול אז ניצלתי את זה ורצתי משם.
נכנסתי לכיתה וכולם הסתכלו עליי.
״יימח שמכם מה אתם רוצים ?! פוסטר ? תמונה ? סתובבו מפגרים!״צעקתי עליהם.
יש לנו שעה עם המנהל עכשיו והוא בדיוק עמד בפתח.
״תהל בואי שנייה״אמר לי ויצאתי אחריו.
״מה קרה ? ״שאל כאילו הוא לא יודע. החדר אוכל בדיוק ליד המשרד שלו .
״אתה יודע מה קרה טוב מאוד ״ אמרתי וצחקנו קצת.
״רציתי שאת תספרי לי״אמר וסיפרתי לו הכל .
״אוקי לכי למשרד שלי תחכי שם,אני כבר בא״אמר הנהנתי והלכתי.
נכנסתי למשרד שלו וחיכיתי , אחרי עשר דקות הוא הגיע.
הןא דיבר איתי קצת על אחים והכל . ואז הוא אמר ״ למרות הכל יקירתי , את אחותו והוא אוהב אותך״
״שתי טעויות במשפט אחד המנהל״גיכחתי.
״תתקני אותי״ביקש.״ולמה מנהל למה ? ״
הוסיף
״כי זה יפה כזה . ואוקיי״אמרתי״אחד. אנחנו לא אחים !! שתיים. הוא ממש לא אוהב אותי!״הוספתי. המנהל שתק וכך גם אני. היה צילצול וקמתי מהכיסא.
״תודה רבה המנהל אין כמוך״
חייכתי חיבקתי אותו ויצאתי מהחדר שלו.
בחוץ רון ושון ישבו.
״איך את ?״שאל שון.
״יהיה טוב״חייכתי.
״פגעת בו״ רון אמר בלי להסתכל עליי.
״הוא פוגע בי כבר 16 שנה״אמרתי .
״את הגזמת קצת״הוא אמר.
״ילד אם באת להטיף לי מוסר עכשיו או להגיד לי מה עשיתי נכון ומה לא אתה מוזמן לקום ולטוס מפה סבבה ? שמחה שיש בנינו הבנה ״אמרתי בעצבים .
״תרגעי״אמר.
״לא מאמי אתה תירגע בעצמך!! מספיק לי שמישהו אחד מטיף לי מוסר אני לא צריכה שגם אתה ברור ? יופי!״אמרתי שוב בעצבים והלכתי משם משאירה אותו ואת שון לבד.
הסתובבתי קצת בבית ספר עד שהיה צילצול, הלכתי לכיתה.
בכניסה אור ועמית עמדו. עברתי כאילו הם אוויר והלכתי לשובל שמהירה לחבק אותי.
״משוגעת אחרי שרבתם רצתי אחרייך אבל את פאקינג ילדה מהירה !! עכשיו ברור מה המורות לספורט מתות עלייך״גיחכה.
״מצטערת״חייכתי חיוך קטן, סיפרתי לה על עכשיו עם רון.
״תשלטי בעצבים שלך מפגרתתת״ אמרה.
״את תפסידי אותו״ הוסיפה בלחישה.
״הוא לא שלי ״אמרתי.
״עדיין״חייכה חיוך תחמני.
״תזהרי ממני שובל״אמרתי בקול מאיים מזיוף וצחקנו.
המורה נכנסה והיה שיעור חשבון . השיעור האהוב עליי,אני הכי טובה בחשבון בכיתה . חשבון עוזר לי לשכוח מהכל . ובאמת שכחתי ! אבל רק לשעתיים האלה.
שנגמר השיעורים שבהם כמעט ורק אני השתתפתי שאר היום עבר במהירות .
הלכתי ברגל עם שובל לבית שלה .
כשהגענו אכלנו פתיתים ושניצל שאנחנו הכנו עם סלט ועלינו לחדר שלה , ראינו סרטים , ריכלנו , הצטלמנו אחרי זה העלתי תמונה איתה ורשמתי : ״ערב בנות עם ה- BFF " ותייגתי אותה , היה כיף!!.
אני שמחה שיש לי את שובל , היא תמיד לצידי !! יותר ממה שעמית הייתה ותהיה .
״תשלימו״אמרה שובל.
״שובי עזבי טוב ?״אמרתי בעדינות.
״אתן חברות טובות״אמרה.
״חברה טובה שמעדיפה את חבר שלה על חברה של 16 שנה ? לא צריכה חברה כזאת תודה.״אמרתי בעצב היא שתקה . היא ידעה שאני צודקת.אחרי כמה זמן הלכתי.
כשנכנסתי הביתה אמא , אבא , אור, עדאל , שון ותום ישבו בשולחן .
״בואי״אמרה אמא והתיישבתי גם.
״אוקיי תקשיבו, אני לא יודעת מה בדיוק הולך כאן ביניכם-היא הסתכלה עליי ואז על אור- אבל זה חייב להיפסק. אני יודעת שאני לא יכולה לגרום לכם לא לריב אבל לפחות לא בבית ספר !! עמית סיפרה לי איך צעקתם וכולם הסתכלו עליכם כאילו זה סרט ״ אמרה אמא וקטעתי אותה ״מלשנית״סיננתי ואמא התעלמה והוסיפה ״שזה לא יקרה יותר״אמרה הנהנו שניינו והתחלנו לאכול כולם. הארוחה הייתה שקטה .פעם ראשונה שבאמת היה שקט.
״תדברו״אמר תום, גם הוא לא רגיל לשקט הזה בדיוק כמוני.
״תומי, שתסיים לאכול תעלה לחדר שלי״אמרתי ובאתי לקום מהשולחן.
״אבל תהלי , לא אכלת כלום״אמא אמרה בדאגה.
״אין לי תאבון אמא״ אמרתי.
״לפחות תאכלי משהו אחד , זה האוכל שאת אוהבת ״אמא אמרה.
״נו אכלתי פתיתים ושניצל אצל שובל״אמרתי.
״טוב״אמרה בשקט יודעת שאין טעם להתחיל וויכוח,היא תפסיד.
עליתי לחדר ושון גם בא.
״אז עכשיו לא תאכלי בגללו ?״שאל בעצבים.
״אני באמת באמת לא רעבה״אמרתי .
״נגיד ש..״אמר עם מעט כעס.
״טוב די״אמרתי בעצבים.״באלך תאמין לא באלך עוף מפה״הוספתי.
״טוב תרגעי ״אמר והתיישב על המיטה שלי.
״בואי נשחק מונפול״אמר.
״יאלה״צחקתי.
הלכתי להביא מהחדר משחקים של תום את המונופול. שחזרתי לחדר, תום ועדאל גם ישבו שם.
״אממ היי ניראלי״אמרתי וצחקנו.
״אפשר להצטרף?״שאלו ביחד.
״ברור אבל , תום אתה עם שון ואני ועדאל כל אחת לבד״חייכתי.
״לא פייר״שון מילמל.
״החיים לא פריים״אמרה עדאל וקרצה לו, צחקנו שוב
״מתערבים שאני מנצחת ?״אמרה עדאל.
״חחחח חייה בסרט את״אמרתי.
״שניכם חיות בסרט אנחנו ננצח״אמר שון.
״בואו נעשה ככה .. השניים שמפסידים כי תום לא נחשב אז הם משרתים של מי שמנצח שזאת תהיה אני במשך שבוע טוב ?״אמרה עדאל.
״מעולה״אני ושון אמרנו ביחד והתחלנו לשחק.
״ניצחתייייייי״צעקתי אחרי שעתיים שאנחנו משחקים.
״לא פיייירר״צרחו כולם.
״החיים לא פריים חבריםם״אמרתי וצחקנו.
״יש לי משרתים לשבוע ״צעקתייי.
״סעמק״אמרו ביחד.
״טוב אז אני רוצה כוס שוקו חם מוקצף תומי גם אתה רוצה משהו ?״אמרתי ושאלתי את תום.
״כןכן כמוך״חייך.
״שמעתם אותו לכו תביאו לנו״אמרתי הם זרקו עליי כרית ויצאו מהחדר.
״תביאו לנו גם טעמייייי״צרחתי מלמעלה.
״טוב מעצבנת״צעק שון.חייכתי.
הם הביאו לנו מה שביקשנו.
״אני מזהירה , אותכם אם שמתם משהו ש*לא* אמור להיות שם , ההורים יכולים כבר להתחיל להגיד קדיש למה אתם מתים״אמרתי באיום.
״אל תדאגי״שון אמר.הם הניחו את זה על הספרייה שלי וצילמתי והעליתי לאינסטגרם ולפייסבוק ורשמתי ׳המשרתים מפנקים׳ ותייגתי אותם .. ידעתי שזה יעצבן אותם
״סתומהה תמחקי את זההה״צעקה עדאל.
״לאלא בחיים לא״אמרתי עם חיוך.
״מעצבנת״אמרה בכעס.
״טוב רק בגללך אני יסיר אותך מהתיוג״אמרתי ,לא רציתי שיפגע בה או משהו עדאל ילדה שקטה . אפילו שבקצב הזה היא תהפוך להיות כמוני אני משפיעה עליה (;
״תודה אחות״אמרה וערכתי את מה שרשמתי.
שתינו את השוקו ואכלנו את בטעמי וכבר היה מאוחר.
״תומי בוא לישון״אמרתי.
אני ועדאל אירגנו אותו לשינה , השכבנו אותו לישון וכעבור כמה דקות הוא נרדם.
חזרנו לחדר שלי.
״בואו תשארו איתי״ביקשתי .
״אוקיי״אמרו ביחד.
״עדאל את יכולה לבוא דקה ? אני צריכה לדבר איתך״ אמרתי לעדאל כאשר שון נרדם.
״אוקיי״אמרה.
״בואי לגג״אמרתי .הגג זה המקום שלי ושל עדאל . יש לנו שם כל מה שצריך ממש זולה כזאת. משאנחנו קטנות.
התיישבנו על אחת הכורסאות.
״תדברי איתי קצת ״אמרתי לה.
״על מה ?״חייכה.
״עלייך ״אמרתי .
״מה את רוצה לדעת ?״שאלה.
״הכל. את כבר לא מספרת לי דברים כמו פעם״אמרתי.
״את יודעת עליי הכל תהלי״אמרה.
״תספרי לי מה עובר עלייך . את מוזרה לפעמיים , את פעם ממש ממש שקטה ופעם לא. ״אמרתי בחשש מפחדת לפגוע בה..
״תקשיבי ,
בשכבה אני לא הילדה הכי מקובלת, כמוך. וזה רק בגלל שאני בחרתי את זה. אני לא מצליחה לסמוך על אף אחד בשכבה שלי חוץ מהתאומות.בגלל זה אני שקטה גם . קשה לי להיפתח לאנשים חוץ ממכם, המשפחה והתאומות.
אפילו לידור שאני מאוהבת בו משאנחנו קטנים לא יודע עליי כלום , להפך , אנחנו כל היום רבים .. אנחנו הפכים תהל״אמרה .
״אני מבינה אותך אחותי . אני גם לא סומכת על כולם . אולי אני הכי מקובלת אבל את רואה שזה לא מפריע לי ואת רואה שאני תמיד עם אותן בנות . רק הן יודעות עליי הכל .. עם כל השאר זה קשר של היי וביי .. אפילו שהם מתחנפים .. אני פשוט לא מתייחסת .. ואחותוש אל תשכחי שהפכים נמשכים ״אמרתי וקרצתי לה.
״אני שמחה שיש לי אותך תהלי״אמרה וחייכה .
התחבקנו.
החלטנו להישאר לישון כאן .. יש כאן מיטה גדולה כמן של הנסיכות בסרטים .. זה שם משאנחנו קטנות .
נכנסנו למיטה.
״לילה טוב אחותי״ אמרנו ביחד , צחקנו קצת ונרדמנו .


תגובות (2)

אמא מושלם תמשיכייייייייייייייייייייייייי[
חדשה!!!!!!!!!

23/06/2014 22:25

    יאא תודהה❤️ איזה כיף לשמועע❤️
    פרק הבא אני יקדיש לך ❤️(: אני ימשיך יותר מאוחר , או בבוקר .
    אוהבת שחף (: ❤️

    23/06/2014 22:34
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך