Anonimus22
טקסט אהבה קצר בנקודת מבט של גבר

אני מקווה שזה לא מפריע לך…

Anonimus22 03/01/2015 1021 צפיות 4 תגובות
טקסט אהבה קצר בנקודת מבט של גבר

אני מקווה שזה לא מפריע לך שאני עוקב אחרייך בפייסבוק מדי יום.
אבל אם זה מפריע, אני מצטער. תדעי שזה בגלל שאני רוצה להשגיח שהכל בסדר איתך ולא קרה לך שום דבר רע.

אני מקווה שזה לא מפריע לך שלפעמים בלילות אני עוד מתפלל שאת ובן זוגך החדש תיפרדו. אבל אם זה מפריע, אני מצטער. תדעי שזה בגלל שאני יודע שאף אחד לא יוכל להעניק לך את גודל האהבה שאני מוכן להעניק לך, אם רק תרשי לי.

אני מקווה שזה לא מפריע לך שאני הולך לפעמים לאחרות. אבל אם זה עוד מפריע, אני מצטער. תדעי שזה בגלל שאני מחפש נחמות בתקווה למצוא מישהי שתוכל למלא את מקומך. אבל זה אתגר בלתי אפשרי שנועד לכישלון.

אני מקווה שזה לא מפריע לך שרע לי רוב הזמן ואני חש ריקני. אבל אם זה עוד מפריע, אני מצטער. תדעי שזה בגלל שאת חסרה לי ואני לא מסוגל לראות את החיים שלי ממשיכים בלעדייך.

אני מקווה שזה לא מפריע לך שאני עדיין אוהב אותך. אבל אם זה מפריע, תתגברי. אני לא מכיר דרך אחרת מלבד לחשוב עלייך גם כשאת לא לידי, לנשום אותך גם כשאת לא לצידי, ולאהוב אותך גם כשאת בכלל כבר לא שלי.


תגובות (4)

אחד מסיפורי האהבה הקצרים והיפים שקראתי. כל כך כנה ומאופק בו זמנית, בבקשה תכתוב עוד!

03/01/2015 16:50

    תודה רבה רבה על הקריאה ועל התגובה, מחמיא לי מאוד!!!
    ואגב אני בת, וכתבתי מנקודת מבט של גבר.
    שוב תודה 3>

    03/01/2015 16:56

אופסי

03/01/2015 16:58

את כותבת יפה ואהבתי שזה מנקודת מבט של גבר :)

04/01/2015 00:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך