אני פורשת

טולי 06/07/2014 1506 צפיות 20 תגובות

אני יודעת שזה אירוני… כי אני תמיד הייתי מעודדת אחרים להישאר אבל זאת ההחלטה שלי.
אני לא רואה את עצמי משמעותית יותר באתר.
אני אחזור לאתר מתישהו לאתר, אני בטוחה בזה כי הכתיבה היא חלק ממני.
כרגע אני מעדיפה לפרוש, אני לא יודעת לכמה זמן, כי אני יודעת שיהיה לי קשה בלי הכתיבה אבל לבנתיים החלטתי לפרוש.
אני מרגישה סוג של אשמה שאני פורשת כי תמיד עודדתי את כולם להישאר ושכותבים בשביל עצמכם, אבל אני רוצה להבהיר שאני לא פורשת בגלל תגובות!!
אני פורשת כי הכתיבה כבר לא המקום שאני בורחת אליו, כי אין לי השראה, כי אני מחפשת סוג שונה של כתיבה, אני מחפשת את עצמי שוב.
אז לבנתיים אני פורשת…
פיר אני לא עוזבת אותך לבד אני אחזור!!
תולעת סליחה.. אין לי כל כך מה לומר לך כי אתה תכעס בכל מקרה.
אני מודה לכם שתמכתם בי כשהייתי צריכה תמיכה, שהייתם שם בשבילי.
אני מודה לכם על התגובות והאהבה והכל כי זה לא ברור מאליו, אז תודה ענקית!!
אני אוהבת אותכם מלא ומקווה שתכבדו את ההחלטה שלי…
אוהבת מלא, טולי <3


תגובות (20)

לאאאאאאאאאאאאאאאא טולי תישארי

06/07/2014 18:03

לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא!!!!
אני לא מאמינה שאת פורשת, באמת שאת אחת מהכותבות הכי מוכשרות כאן, ואם את פורשות אז באמת שהאתר מפסיד כותבת מוכשרת כמוך,קראתי את כל הסיפורים שלך ומסיפור לסיפור רק התמכרתי יותר.באמת שכל סיפור שלך יותר יפה מהשני.
אל תפרשי !!!

06/07/2014 18:06

לא !!
טולייי את אחת המוכשרות באתר !
אל תעזבי, חדשה עזבה .. גם את רוצה לעזוב אותנו ????
טולייי ! תישארי

06/07/2014 18:10

טול, אני מרגישה כמו עז, גם את פורשת וגם שום מילה מיוחדת בשבילי בקטע הזה? אפילו לתולעת הקדשת.
אבל כל זה לא משנה כי סוף העולם קרב ובא. הרי טולי פורשת.
אני נותנת למקום הזה יומיים גג לפני שהוא הופך לכאוס. מי בא לשים על זה כסף?

06/07/2014 18:11

    ליזההההה כי לא דיברנו מלא מלא זמן אבלל בעיקר ליזהה סליחחה שאני פורשת…

    06/07/2014 18:22

    אל תעזבי אותי Q~Q *מחבקת אותך*

    06/07/2014 18:24

אני כבר ידעתי את זה ממזמן אז אין לי מה להגיד חוץ מזה שאני עצובה רצח ואני מקווה שלא תנטשי אותי.
אני זכיתי כבר שהכרתי בנאדם מדהים כמוך.
מי כמוך יודעת כמה האהבה שלי אלייך חזקה.
מזלי שיש לי איתך ועם חדשה קבוצה בווצאפ. אין דבר שיכול להפריד בין שלושתינו.
הצחוקים שרק שלושתינו מבינות, הריבים המטופשים, הדאגה אחת לשנייה, אני אוהבתת אותךך וגםם את חדשה!!
אני חולה עליכן!!
אז רציתי להגיד לך תודה. למה? את הבנאדם הכי מדהים. תודה על זה שאת מקשיבה לחפירות שלי, מצחיקה אותי כשעצוב לי, דואגת לי כמו חברה אמיתית, שאת נותנת לי רעיונות לכל מיני דברים, לא רק לסיפורים.
תודה על זה שהכרתי אותך.
אוהבת הכי שבעולם

06/07/2014 18:13

אין מצבבבבבבבבבבבבבב מלכת האתר לא תפרוש בחיים!!!!!
אהובתי מספיק לדבר שטויות את נשארת ועוד איך נשארת!
את מדהימה עם כתיבה מיוחדת ושונה שאין לאף אחד ו… מה נעשה בלי טולי?!?!?!?!
אנחנו אוהבים אותךךךךךךךךךךךךךךך
את. לא. פורשת.
נקודה.

06/07/2014 18:15

טולי אהבתי חייי? ניקול ואביאל המושלמים הסיפור הראשון שלך חשבת שאני קוראת חדשה מאז הביקורות אז ממש לא תמיד קראתי אומנם פרשתי לזמן מוגבל אבל תמיד קראתי… אני אתגעגע אלייך וכתיבה שלך,לסיפורים שלך עם המאפיוות שאני כול כך אוהבת
ליהב ואוריין תגל ואושר לכולם אני כול כך התגעגע שאין לך מושג עד כמה.
את כותבת מדהימה וגם ילדה בדהימה בפני עצמך חבל לי שאת עוזבת אני אתגעגע. אוהבת המון רוני
(את לא פורשת מחר את תחזרי פליזוש)

06/07/2014 18:22

אין סיכוי!!!!!! מבינה?!
אני לא מסכימה לזה!!!
בזכותך אני כאן באתר…. ראיתי פעם את הסיפור שלך הקודם והתאהבתי בכל מה שכתבת….
לא מתווכחים איתי ואני אומרת שאת לא!!!!

06/07/2014 18:40

בתקווה שתחזרי, אני חושבת שבזמן הזה שאת לוקחת הפסקה תנסי למצוא את מה שאת כן אוהבת.
תנסי לכתוב אולי בז׳אנרים אחרים.
אני מאמינה שתמצאי את עצמך בחזרה.

06/07/2014 18:42

לאלאלא אל תיפרשייייי

06/07/2014 18:52

מאוד חבל לי שפורשים משתמשים וותיקים [וגם חדשים] לאחרונה.
באמת שחבל.. [חבל על מי שמת -,-] אבל אני לעולם לא אוכל להגיד לך לא. אדם צריך לאהוב את הכתיבה בשביל להישאר בה. אי אפשר להכריח אותך להמשך לכתוב.
אפשר רק לשכנע.
אני מאוד מקווה שתמצאי את ההשראה שלך ותחליטי לחזור. אני גם מאוד מקווה שתרגישי בחיסרון הכתיבה בחייך, את תביני עד כמה היא חשובה לך.

במידה ותרצי לחזור לכתיבה, תנסי אולי לכתוב בג'אנרים אחרים. או לפחות להיות באתר לקרוא כמה סיפורים שונים. תמיד אפשר לשאוב רעיונות של ספרים של סופרים שאת מאוד אוהבת.
תמצאי את עצמך.

אפילו שלא ממש הכרתי אותך… אני תמיד אוהבת♥
זה המייל שלי במידה ותרצי כל דבר:
[email protected]
אני מצפה לראות אותך באתר פה. בתקווה שלא אפרוש עד אז ^^

06/07/2014 18:54

מהההההההההההההההההה

10/07/2014 21:11

לחאלא בבקשה ללאאא תולעת גם פורשש!!!!!
את החברה כמעט היחידה שנשארהה!!!!!
זהו. פורש.

10/07/2014 21:13

    תולעת? רון?
    אל תפרוש בבקשה:( גם יוקי, גם חדשה, גם טולי למה כולם פורשים?!
    תשאר. בשבילי 3":
    ~פאפי פייס חמוד שאי אפשר לעמוד בו~

    10/07/2014 21:15

אוקיי, אני יודעת שזה מטומטם לכתוב לך עכשיו אחרי שכבר פרשת לגמרי, אבל בכל מקרה:
בהצלחה!
אני מקווה תמצאי את עצמך, ושהכתיבה שלך תחזור להיות מקום מפלט, או שפשוט לא תצטרכי מקום מפלט. אם את רואה את זה, אני יכולה רק לאחל לך בהצלחה ולהתראות.
אז ביי!

10/07/2014 21:16

אם כל מי שהיה לא משמעותי באתר היה פורש היו עשרה אנשים באתר…

10/07/2014 21:19

רק עכשיו שמתי לב שהעלת את זה ונהיה לי חלחלה, חצי אתר פורש והפרישה שלך הכי מציקה לי, הכתיבה שלך מדהימה ואני מקווה שתחזרי לכאן מהר.
אוהבת אותך מלא טולטליישן❤️

10/07/2014 22:35

    יובליישן כן אני אחזור בקרוב פשוט הייתי צריכה קצת זמן אוויר מכל מה שקרה בזמן האחרון.. אבל מבטיחה לפצות עם סיפור חדש !!!
    אוהבת הכי בעולםם ואני אתחבר יותר כדי למנוע את הפרישות
    אוהבת הכי בעולםםם יובליישןן ❤

    10/07/2014 23:12
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך