שחר הוראן
זה קצר כי אף 1 חא קורא

אני רוצה להיות אמיתית עם המעריצים שלי-פרק5

שחר הוראן 22/12/2012 892 צפיות 5 תגובות
זה קצר כי אף 1 חא קורא

״למה?״ לחשתי בשקט ואז דילן ראה אותי זלגה לי דימעה וניגבתי אותה מהר ״זה לא מה שאתץץ חושבת,אוקי זה כן מה שאת חושבת ,אני יכול להסביר,טוב לא ממש,רק אל תכעסי עליי״ הסתקלתי עליו ועל הילדה הבלונדינית שנאתי אותה בדם והלכתי משם מהר דילן רץ אחריי מהר דפקתי על חדרו של משה וביקשתי ממנו שירחיק את דילן ממני וכפי שביקשתי כך הוא עשה הוא יצא ולא הסכים לדילן להיכנס לחדרי.
השעה הייתה 01:37 והייתי עייפה. נזכרתי בכתבה שהייתה עליי פתאום קיבלתי טלפון מאוסטין מאהון הזמר המדהים ובמקרה הידיד הכי טוב שלי. השיחה לא הלכה מי יודע מה ״היי מה קורה?״ הוא שאל ״לא הכי טוב בעולם ואיתך״ ״הכל טוב מה קרה?״ ״דילן אממ הוא אממ…״ ״אממממ..?????״ ״דילן בגד בי״ ״מה הוא דפוק?! אהה סליחה שכחתי הוא כן וגם את לא ממש חכמה של העולם דאמט מה את עושה לעצמך?!?!?!״ מה אני עושה לעצמי?״ שאלתי ולא הבנתי מה הוא רוצה ״בואי נחשוב ביחד וזה משהו שלא סיפרת לי אממ הפרעות אכילה? אני יודע בולמית? אני יודע דו קוטבית? יודע חתכים? בחיים לא ידעתי!״ ״סליחה אוס אני לא רציתי לספר לך ולבלה ולשון״ (שון ידיד טוב שלי וחבר של בלה) ״חבל שאת לא סומכת עליי….״ ״ברור שאני סומכת עלייך אוסטין אני תמיד יסמוך עלייך אתה יודע את זה״ ״עכשיו לא ממש….״ ״בוא אליי ונפתור את זה טוב?״ ״אין בעיה יש מצב שגם בלה ושון באים לא באלי להסתיר דברים״ ״בטח תתקשר לשון ואני לבלה״.
~כעבור חצי שעה~
״חיימשלי מה קורה מה היה דחוף ישנים פה?" ״כן ועוד מעט תביני מה דחוף התגעגעתי איפה שון?״ ״כבר מגיע איפה אוסטין?״ ״הוא אמור להגיע כל רגע״ הבנים הגיעו ישבנו צחקנו ואז אוסטין התחיל לדבר ״ראיתם את הכתבה היום נכון?״ הם הנהנו ונראו עצובים עניי התמלאו דמעות ״אז זה נכון״ התחלתי לבכות בשקט והוא חיבק אותי ואמר ״ודילן בגד בה״ הם הסתקלו עליי במבט מופתע


תגובות (5)

אהבתי את הסיפור ודילך חרא ואוסטין נחמד וגם בלה ושון זה שם מגניב אז תמשיכי מהר

22/12/2012 16:55

תודה שמחה שאהבת אני ימשיך <3 וכן דילן חרא

22/12/2012 17:08

כן שחר תמשייכייי!!!!

24/12/2012 05:47

כן שחר תמשייכייי!!!!

24/12/2012 05:47

תמשיכי

28/12/2012 05:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך