ליאן♥-♥
פרק קצר,סליחה♥

אני שווה משהו בלעדיך?-פרק 2

ליאן♥-♥ 10/07/2015 675 צפיות אין תגובות
פרק קצר,סליחה♥

"אורי ,יש לי מישהו." מילמלתי בעצבים ודחפתי אותו ממני.
"אבל הוא לא פה אז מה הבעיה שלך?" הוא שאל בטון מגרה ודחף אותי לקיר,גורם לגופי לרעוד מפחד ומכאב. "אל תדאגי,את יודעת שאורי עושה הכל לטובתך." הוא אמר בחיוך מגרה והרים אותי לחדר. "אורי,די." אמרתי והתחלתי לבכות,הפחד והוגעל שלטו בגופי ולא נתנו לי מנוח.
=נ.מ של סהר=
"גמרת איתה?" הבוס שאל והנהנתי בראשי.אחרי כמה שנים שנלחמנו על הקשר שלנו הוא נגמר בגללי. "אני אוהב אותה." אמרתי בשקט ועינייה הכחולות נכנסו לתוך מוחי.
"אין אהבה בתחום של עבריינות," הוא אמר "את האישה שלי הייתי צריך להרוג כי היא התערבה ואם החברה שלך תתערב אני אהרוג אותה ויש בשביל זה את אורי." הוא אמר בחיוך מרוצה.
"או-ר-רי?" שאלתי בלהם והכאב החד הכה בלבי,אותו אורי שניסה להרוג אותי ולאנוס אותה,אותו אורי שכל חייו ניסה רק לרצוח. "אל תדאג ,הוא לא יזיק לה כל עוד אני לא אמרתי לו," הוא אמר בחיוך מרוצה "ואני יכול להגיד לו מתי שבא לי ולהשתעשע מהצרחות כאב שלה." הוא אמר והרגשתי את החנק של הדאגה בגרוני.הם הולכים להתעלל בה,להתעלל באישה של חיי.
"והנה הוא התחיל להתעלל בה," הבוס אמר בחיוך והעצבים רק הכו בי. הבטתי על מסך הפלאפון שלו, ג'סיקה שכבה על המיטה ערומה עם חתכים,הכל בגללי.הכל בגלל שהסכמתי לזה בגלל הכסף המחורבן אהבת חיי שוכבת פצועה. "תגיד לו לעזוב אותה!" צעקתי בעצבים
"אבל זה כיף לראות אותה סובלת,דווקא יש לה גוף יפה." הוא אמר והמשיך לבחון את גופה,הקנאה עלתה למוחי ונסיתי לא לקחת את הסכין הקרובו לתקוע לו אותו בלב.
"עזבו אותה!" צעקתי והרגשתי את הדמעות מתחילות לזרום מעיניי.
=נ.מ של ג'סיקה=
"עזוב אותי." צעקתי לאורי שהמשיך להכאיב לגופי.רציתי את סהר לידי,את המגע החם והאוהב שלו,את החיוך המלאכי שלו שתמיד נתן לי תחושת ביטחון ועינייו שהיפנטו אותי כל פעם מחדש.
"אל תדאגי,יהיה לך כיף." אורי אמר והתחיל לנשק את גופי ולהעביר צמרמורת של גועל,ההשפלה איימה להתפרץ והבכי איתה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך