אני שונאת אותך ואתה אותי..10 זה יהיה ממש ממש קצררר!!

Justin♥ 24/11/2013 1032 צפיות 7 תגובות

פרק קודם:
ג'סטין: קייס..בבקשה.. הוא אמר ואני עשיתי לא עם הראש ורצתי ךבקתה שלנו..עלאק אני בחיים לא יעזוב אותך ואני לא יוותר עלייך בחיים..שמענו אותו..

פרק 10:
רצתי לבקתה שלנו כי היא הייתה חמש דקות מאיפה שהוא וסלינה עשו את מה שהם עשו.. רצתי כולי בוכה ונכנסתי לבקתה והתחלתי לארוז את כל הבגדים שלי..ג'סטין נכנס כולו רטוב ..
אני: יופי אמן תחליק גם.. מלמלתי לעצמי..
ג'סטין: דיי קייס את יודעת שאני אוהב אותך ובחיים לא הייתי עושה לך דבר כזה!!
הוא אמר בצעקה צרודה..
אני: אז איך עשית את זה עכשיו? איך יש לך את האומץ..איך לעזאזאל עשית לי את זה? מגעיל..זה מה שאתה מגעיל..ועוד לחשוב שלפני כמה שנים הערצתי אותך..טפו מגעיל אותי.. אמרתי ברגע שסיימתי לארוז את המזוודה..באתי לצאת מהבקתה לכיוון המונית שהזמנתי לפני כן..לאינלי מושג לאןץץאני פשו אלך לים..זה המקום היחיד שכיף לי בו..
הייתי עם המזוודה בכניסה לחדר והסתכלתי על הריצפה,ג'סטין הסתכל עליי ואמר לי 'קייס אל תלכי לי עכשיו..לפחות לא עכשיו'.. הוא אמר אבל אל היה לי עצבים לשמוע מה הוא אומר..פשוט הרמתי את המזוודה והפלתי אותה על הציפורן שלו ברגל.. הסתכלתי על הציפורן שלו והיא התחילה לדמם ..ממש לדמם..אבל לא יכולתי להישאר שם..ג'סטין היה על הריצפה ובכה כמו מטורף..4 שומרים באו אליו ואני ברחתי לים..נמאס לי ממנו..פשוט נמאס.


תגובות (7)

אבל לא הצלחנו להכנס לפרק 9

24/11/2013 11:20

גם אני :(

24/11/2013 11:30

גם אנייי, הוא עשה *** עם סלייינננהה ?? אוופ, למה בסיפורים שלך הוא תמיד יוצא כזה מגעייייל ?? אבל זה לא כזה חשוב, זה מווושלם .

24/11/2013 11:42

תמשיכייייייייי ורק שתדעי שפרק 9 לא עובד אז מגיע לנו פיצוי את פרק 11:)
ופרק ארוךךך חח

24/11/2013 12:03

חחחח איזה בובותתת עכשיו אני מעלה את פרק 9 מחדש כי אני אוהבתת אותככככככןןןןןן

24/11/2013 12:14

יאייייייייי ! נסיייכה :*

24/11/2013 13:19

חחחח.. אה ואני מבקשת אם אתן רוצות שאני יעלה המון פרקים ביוםןםםםם אני דורקשששששתת כנסווו לזהההההה https://www.youtube.com/watch?v=32QYY0x1SoQ

25/11/2013 07:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך