Justin♥
שמעו רגע אני עושה את הסיפור הזה עד פרק .30.. מעכשיו כל הסיפורים יהיו עד 30..יכול ליהיות שזה ייצא יותר מ30

אני שונאת אותך ואתה אותי..11

Justin♥ 25/11/2013 1005 צפיות 5 תגובות
שמעו רגע אני עושה את הסיפור הזה עד פרק .30.. מעכשיו כל הסיפורים יהיו עד 30..יכול ליהיות שזה ייצא יותר מ30

פרק קודם:
הייתי עם המזוודה בכניסה לחדר והסתכלתי על הריצפה,ג'סטין הסתכל עליי ואמר לי 'קייס אל תלכי לי עכשיו..לפחות לא עכשיו'.. הוא אמר אבל אל היה לי עצבים לשמוע מה הוא אומר..פשוט הרמתי את המזוודה והפלתי אותה על הציפורן שלו ברגל.. הסתכלתי על הציפורן שלו והיא התחילה לדמם ..ממש לדמם..אבל לא יכולתי להישאר שם..ג'סטין היה על הריצפה ובכה כמו מטורף..4 שומרים באו אליו ואני ברחתי לים..נמאס לי ממנו..פשוט נמאס.

פרק 11:
~נקודת מבט של ג'סטין~
יווו כוסאחתוקקק היא הפילה עליי תמזוודה והלכההה יוו איזה כאיבבבבםם ויורד לי דדםםםםםםםם מפלי הניאגרההה!!
אני:קנייי?? קני בוא מהרר!! צעקתי לו מתאפק לא לצרוח..ראיתי שהיא עדיין עומדת בכניסה מסתכלת עליי..ועוד שנייה בכיתי שם והיא הסתכלה עליי והלכה..
קני: מה קרה בוי?
אני: קני תחבודש לי תרגל דחוף יוו זה כואב וממשיך לדמם..
אמרתי בזמן שהורדי את ידיי שכיסו את המקום שדימם..הדם המשיך לרדת ולרדת..הסתלכתי שוב פעם על הדלת הפתוחה ולא ראיתי אותה..
קני סיים לחשוב לי את הרגל ולקחתי איזה במבוק שהיה שם לייד והשתמשתי בו כקביים..(איך רושמים קביים ביחיד לעזאזאל?)

~פלאשבק~
אני: מה המקום שאת הכי אוהבת ליהיות בו כשאת עצובה או צריכה לפרוק עצבים או משהו כזה?
קייס: אממ..בים..
~סופלאשבק~

נוו בטח איזהה חבר מפגרר אני היא בייייםםםם!!!!!! או יותר נכון אקס..

~נקודת מבט של קייס~
ראיתי איך הוא סובל שם מהמזוודה..יכול ליהיות שלא הייתי צריכה לעשות את זה.. אבל דיי לאא הוא בגדדדד ביי עם סלינהה!
ראיתי מישהו מתקדם אליי עם במבוק כזה ביד..חשבתי שזה הומלס אבל שמעתי אותו ממלמל לעצמו כזה.. 'אככ נו האצבע..נו אני מפגר אסור לי יותר להתקרב לסלינה הזונה הזאת..אסור לי להתקרב לשתייה..אסור לייי אסורר ליי' הוא מילמל כזה..נו עכשיו הכלל ברור!!
ג'סטין הגיע ליידי כזה..והוא עמד מעליי עם פרצוף סובלל כזה כי הרגל שלו כאבה…הסתכלתי עליו במבט של 'אני לא מרחמת עלייך רק מהסרט חיים'..
הוא הרים כזה את הראש למעלה והסתכל על הכוכבים..על השמיים..הסתכלתי לו על האצבע,ועזבתי את האייפון בצד..הייתי באמצע לכתוב ציוץ בטוויטר..על כמה שאני מאוכזבת..
אבל מסכן חתכתי לו ניראלי חצי עצם שם..נגעתי לו בעדינות בציפורן וראיתי שלא כואב לו,טוב הוא גבר..הוא הזיז לאט לאט את מבטו מהשמיים אל כיווני..
אני: האצבע.. לחשתי לו..
אני: אני עשיתי? אמרתי על סף דמעות.
הוא עשה 'כן' עם הראש..ועדיין פצוף סובל..
אני: אני מצטערת.. לחשתי לו
הוא ירד אליי והתייש עם כל הכוחות שנשארו לו.. אני מאמינה לו שזה בגלל שהוא שתה,וזה קורה..זה אלכוהול וכולנו יודעים מה ההשלכות של אלכוהול..נכון,אם הוא ידע שזה ייקרה הוא לא היה צריך לעשות את זה אבל הוא עשה..והוא נגרר הוא רוצה להיראות טוב בעיניי חברים שלו..אני יסלח לו הפעם..זאת פעם ראשונה..פע הבאה גמרנו..
הוא שכב על החול הקר,ושם את הראש שלו על הרליים שלי והתחיל לנשק לי את הרגל..
ג'סטין: אני מצטער על הכל באמ..
הוא אמר אבל השתקתי אותו בנשיקה,אני לא מעוניינת לשמוע קרצוצי שכל של סליחות..סלחתי לך..
אני: דיי ג'סטין סלחתי.. אמרתי בזמן שהוא חיבק אותי (הוא ישב ליידה כבר.)
ג'סטין הסתכל על האייפון שלי שהיה על החול..הרים אותו,ניקה אותו מהחול והסתכל מה כתוב.. היה כתוב שם my heart breaking one time,why again? stop with that @ju ולא הוספתי עוד כי כבר שמתי אותו על החול..הוא מחק מה שרשמתי ובמקום זה הוא התנתק משלי ונכנס לשלו,בכל זאת הוא לא יצייץ משלי יצאו עליי בלי סוף,והינה רואים שאכפת לו ממני..
הוא רשם שם i married to the best WOMAN E V E R
ושאל אותי 'לצייץ?'
עשיתי לו כן עם הראש אבל לפני זה נתתי לו נשיקה סוערת שהשכיבה אותו על החול.. הוא צייץ,שם את האייפון חזרה על החול ונישק אותי בחזרה..
ג'סטין: אל תקטעי אותי עכשיו עם נשיקה..אני באמת מצטער..זה מה שקורה שאני שותה אלכוהול..אני מצטער קייס..נו אשתי..בעצם ארוסתי..מה את אומרת..סולחת?
אני: כן..אבל למה רשמת שאתה נשוי לאיזה הכי טובה בעולם? אנחנו מאורסים..
ג'סטין: עכשיו כבר לא.. הוא אמר..הוא הוציא קופסא בצורת לב מהכיס שלו..ובתוכה הייתה טבעת יהלומים יפה כזאת..
ג'סטין: עכשיו כן..קייס,תנשאי לי?
אני: כן.. אמרתי עם דמעות בעיניים..
ג'סטין: בייב איי לאב יו הוא אמר ונתן לי נשיקה..
עזרתי לו לקום,הלכנו לאט לאט לבקתה בכל זאת הרגל שלו..
הגענו לבקתה,לא היה לנו כוח להתקלח אפילו,המים שם הים הרטיבו אותנו..על הרצפה היה את הנייר עם הדם של ג'סטין,והחולצה שלו כי הוא יצא אליי בלי חולצה,המזוודה שלי הייתה זרוקה שם..ושנינו הלכנו לישון מחובקים..בלי לשים על העולם..כי אנחנו הוכים להתחתן..אני והוא..הוא ואני..


תגובות (5)

המשך אבל הכול קורה כ"כ מהר

25/11/2013 09:51

שמעי זה לא שהכל קורה כל כך מהר זה הסיפור..אנילא יכולה להתעכב ולעשות את הריבים שלהם ארוכים אי אפשר כל הזמן אקשן..אני מבססת את הסיפורים בנוסף גם על השירים שהוא הוציא..את הסיפור הזה אני מבססת על roller coaster..כל פעם יהיה להם בעיות בזוגיות..פעם אחת הם יהיו יחד והכל בסדר ופעם אחת יהיה להם פייגט של החיים..

25/11/2013 09:53

את יכולה להעלות את פרק 9 כי זה לא נתן
ותמשיכיייייייייי

25/11/2013 11:45

וואיי, זה מהממם, תמשיכייי,
ועם את יכולה תעלי מחדש את פרק תשעע …

26/11/2013 06:30

אני לא יכולה להעלות מחדש את פרק 9 כי בדיוק כמוכן אני לא יכולה להיכנס לפרק 9 ושחכתי את העלילה שלו..אבל אתן יכולות להסתדר בלעדיו לא?

26/11/2013 07:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך