Justin♥
אני ימשיךך מחר כי חברות שלי עשו לי מסיבת הפתע הולא היה לי זמןן!

אני שונאת אותך ואתה אותי..12

Justin♥ 26/11/2013 1489 צפיות 3 תגובות
אני ימשיךך מחר כי חברות שלי עשו לי מסיבת הפתע הולא היה לי זמןן!

אני רושמת ממש זריז כי אני צריכה להתלבש וללכת אני הולכת לקנות בגדים *.*

פרק קודם:
הגענו לבקתה,לא היה לנו כוח להתקלח אפילו,המים שם הים הרטיבו אותנו..על הרצפה היה את הנייר עם הדם של ג'סטין,והחולצה שלו כי הוא יצא אליי בלי חולצה,המזוודה שלי הייתה זרוקה שם..ושנינו הלכנו לישון מחובקים..בלי לשים על העולם..כי אנחנו הוכים להתחתן..אני והוא..הוא ואני..

פרק 12:
קמתי בבוקר גגמורהה מעייפות..אבל על השולחן היה לי משהו שהפך לי את הבוקר למיוחד במיוחד..
~נקודת מבט של ג'סטין~
קמתי בבוקר וראיתיא ת קייס ישנה כמו מלאך..היא לא כמו,היא מלאך שבא אליי משמיים ואני כמו מפגר שותה אלכוהול בכמויות כמו הכמות של הבגדים בארון שלי ולא חסר..קיצר היום אני הולך לעשות לה חתונה מהזה מפתיעה היא אפילו אל יודעת על זה..תיכננתי שלי (חברה שלה מאז לא שמתי אותה כאן) ועומר (חבר של לי) ייקחו אותה ליום כיף ואני יארגן הכל..ויש מה לארגן..בסוף היום היא תבוא לאן שתכננתי ואנחנו נתחתן..זה היה החלום שלי מאז שבאתי לפנימייה המחורבנת הזאת..כולם כאן חושבים שאני מתנשא אבל אני לא כזה,אם הייתי מתנשא לא הייתי עושה דברים כאלו לבחורה שאני אוהב ולא הייתי בא ללמוד בפנימייה רק בגלל שבחורה שאני אוהב..
~חזרה לנקודת מבט של קייס~
התלבשתי לפני שאכלתי אבל לפני שנכנסתי להתארגן היה פתק שג'סטין השאיר..
' קייס,יפנ שלי,אהבה שלי.. אני יצאתי לארגן כמה דברים..היום בערב אני רוצה לקחת אותך לספא..תבואי בבגדים נוחים..פשוטים כאלו..לי ועומר ייקחו אותך בנתיים ליום כיף כשלא אהיה בבית..אוהב ג'סטין..♥'
(הם כבר חזרו הבייתה)..
התקשרתי ללי לוודא שהיא יודעת אתזה..
אני: הלו לי?
לי: חיימשלי מה קורה מזמן לא שמעתיי אותךך כפרהה שליי (לי ישראלית וקייס אמריקאית בגלל זה לי מדברת ככה)
אני: אני ינתק אם תמשיכי הם החפרה..
לי: זה כפרה וטוב..מה רצית בייב?? היא אמרה בקול של ג'סטין..
אני: את ועומר אוספים אותי היום ליום כיף..זתומרת,ג'סטין אמר לי…
לי: כן.אנחנו נבוא עוד שעתיים תתארגני בנתיים..
אני: ביי חפרהה …. אמרתי בקול שלה..
לי: כפרררררההה! וביי בייב.. היא אמרה בקול כזה של גבר..כאילו ג'סטין נו.. ניתקתי את השיחה ונכנסתי למקלחת להתארגן.. לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105139752 v


תגובות (3)

תמשיכייייייייי

26/11/2013 12:34

תמשיכייייי

27/11/2013 06:35

טוב

27/11/2013 07:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך