Justin♥
טרילילילייי אל תדאגו המחשב שלכם לא התקלקל בכוונה עשיתי את זה ♥

אני שונאת אותך ואתה אותי..4

Justin♥ 23/11/2013 1203 צפיות 6 תגובות
טרילילילייי אל תדאגו המחשב שלכם לא התקלקל בכוונה עשיתי את זה ♥

פרק קודם:
עידו: אמת חובה או סולם אהבה? (בסולם אהבה יש כאילו 2 חובות שקשורות לאהבה)
ג'סטין: אממ.. סולם אהבה..
עידו: אוקי..אתה וקייס צריכים ליהיות חברים כל השבוע ואתה צריך לתת לה צרפתית..עכשיו..
אני: מההההה????????????????? באותו הרגע חרב עולמי..לא יכלתי להאמין!!!!! אין אין מצב שאני מנשקת אותו ויותר גרוע חברה שלו לשבועעעעעע!!!!!!! הוא הבנאדם שהרס לי את החיים!!!!! הוא היה עם ההורים שלי במטוס וידע בדיוק מה קרה להם ולא סיפר לי כלום!!!!!!!!!

פרק 4:
אני: אני מצטערת אני לא חושבת שאני יכולה..
אמרתי וברחתי משם לבמה הקטנה הזאת שכל הזוגות נמצאים בה..
עמדתי שם באמצע ופשוט בכיתי..ג'סטין בא אחריי ,יכולתי לשמוע אותו אומר לי בדרך 'קייס חכי נו'..
אני: די ג'סטין תעזוב אותי..
אמרתי בעודי מעיפה את ידו מימני ^.^
ג'סטין: מה יש לך? מה עשיתי לך שאת שונאת אותי? נגיד להם שהתנשקנו ולא ניתנשק,ונגיד להם שאנחנו חברים אבל לא נתקרב אחד לשני.. מה יש לך?
אני: ג'סטין אפשר לספר לך משהו?
ג'סטין: כן בטח..
ישבנו בספסל הקטן שהיה שם.. והתחלתי לספר לו..
אני: ג'סטין,אני הייתי בליברית..פאקינג בליברית ואני עד עכשיו לא מאמינה שבאמת הייתי כזאת..מהמפגרות שאוהבות אותך..
ג'סטין: אפ אפ אפ אני ממש לא מוכן להמשיך לדבר איתך אם את קוראת לבליבריות שלי מפגרות קייס..
אני: סליחה נו..
ג'סטין: תמשיכי
אני: בקיצור,ההורים שלי טסו לLA לחופשה ואתה בדיוק טסת לLA להופעה לפי מה שהבנתי..היית כיסא אחד ליידם ואז משהו קרה..ירו בשניהם ואתה ראית את זה קורה..ואני זוכרת שפעם אחת שאלתי אותך מה קרה שם ואמרת אני לא יודע..ואתה כן יודע..ואתה כגם עכשיו יודע על זה אבל אתה לא רוצה ורצית לספר לי..למה?!?!?
ג'סטין:
א. לא ידעתי שאת בליברית..זה כבוד בשבילי..חבל שסיימת..
ב.אני מצטער,לא רציתי לגרום לך ליהיות כועסת וכאובה עוד,ראיתי איך היית ולא רציתי לפגוע בך,בתקופה שהיית בליברית הייתי מאוהב בך..באתי לפנימייה הזאת אחרי ששמעתי שאת עוברת לכאן..אם את זוכרת במיט אנד גריט שלי שנפגשנו בהופעה..מצאתי דרכים ופששוט נשארתי כאן..ברחתי מכל הצרות..
ג. מה שקרה שם זה שאיזה מנובל אחד בא וירה לכל עבר,הוא פגע בהורים שלך כמה פעמים ולי הוא פגע בצלעות וברגל..בגלל זה אני מפחית בריקודים בהופעות שלי..
אני: לא ידעתי את כל זה..
במיוחד את הקטע ש..היית מאוהב בי..
הוא קם,החזיק לי את היד…והרים אותי ליידו ככה שאני ממרחק נגיעה מהשפתיים שלו..הסתכלתי לו על השפתיים והוא על שלי..
ג'סטין: אבל אני עדיין אוהב אותך..
אני:למה?
ג'סטין: כי את מיוחדת..את לא כמו כולן….ואני רוצה שאת השבוע שנתנו לנו,ננצל יחד..ואם זה יעבוד,נמשיך..
אני: טוב..
ג'סטין: יש לנו עוד חובה אחת..
אני: מה? אמרתי שג'סטין התקרב עוד לשפתיים שלי..והוא אמר 'זה' ונישק אותי נשיקה טעימה כזאת 3-4 דקות.. התנתקנו…והייתי עדיין עם עיניים עצומות..הוא פתח לי אותן..הסתכלתי עליו,חייכתי,הוא חייך וחיבק אותי..
באמצע החיבוק הוא לחש לי באוזן 'אני אוהב אותך'..אני יודעת שהוא מצפה לתשובה..להגיד לו או לא??!!??!!??!!??

'גם אני אוהבת אותך ג'סטין'


תגובות (6)

אומיגודנס

23/11/2013 10:55

חחחחייחיחיחיחיחיחי (= אני ימשיך עוד מעט פשוט כואב י רצח הגרון אני חולה אני ינוח טיפה ועוד עשר דקות ככה אני ימשיך (=

23/11/2013 10:58

המשך!

23/11/2013 11:03

איזה !@#$%^&^%$# את לרגע אני נילחצי וכבר חשבתי שנמחק הפרק!!
תמשיכי עכשיו או שאני………

23/11/2013 11:08

חחחחחחחחחחחח ממשיכהההה ממשיכככהההכהכהההה לחחחחחחחחץץץץץץץץץץץץ♥

23/11/2013 11:39

חחחחחחחחחחחח ממשיכהההה ממשיכככהההכהכהההה לחחחחחחחחץץץץץץץץץץץץ♥

23/11/2013 11:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך