Justin♥
אני מחר ימשיך כואב לי הגרוןןן רצחח

אני שונאת אותך ואתה אותי..5

Justin♥ 23/11/2013 1428 צפיות 6 תגובות
אני מחר ימשיך כואב לי הגרוןןן רצחח

פרק קודם:
'גם אני אוהבת אותך ג'סטין'

פרק 5:
ג'סטין: באמת?
אני: כן..
ג'סטין: אז למה כל הזמן הזה היית אליי ככה?
אני: כי כל הזמן הזה לא ידעתי מה קרה שם,במטוס..וכל הזמן הזה הייתי מאוכזבת ממך..
ג'סטין: רגע,אנחנו זוג עכשיו?
אני: אם אתה רוצה..
הוא נישק אותי נשיקה שוב פעם בפה..ניראלי זה ימשיך ככה..
אני: מה זה אומר?
ג'סטין: שכן..
נכנסנו יחד,יד ביד לאולם.. והיו צעקות של 'וואוווווו' או 'הם ביחד' 'בדוק הם זוג' 'יו ג'סטין וקייס יחד'..
ג'סטין לחש לי לא להתייחס..
ג'סטין: אז,כמו שאתם רואים אנחנו זוג..וננסה יותר משבוע,כי אני באמת אוהב את קייס..וכן זהו..
כל מי שהיה שם מחא לנו כזה כפיים בחפיף ולא היה המון (רשמתי פרק קודם מי היה).. אני וג'סטין החלטנו ללכת לחדר כי כאב לי הגרון.. הגענו לחדר החלפתי לזה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104826690 ושכבתי ליד ג'סטין במיטה..
ג'סטין: עדיין כואב לך הגרון?
אני: כן .. השבתי כשקולי צרוד..
אבל אל תדאג זה יעבור הז תמיד קורה לי במסיבות… הוספתי וחייכתי..
ג'סטין חייך אליי חזרה ונתן לי נשיקה יבשה כזאת בפה..
ג'סטין: יש לך פוסטרים וכל השטויות האלו שלי??
אני: כן בוא אני יראה לך..
הוא התיישב כזה על המיטה והצאתי קופסא שיש בה את כל הדברים שלי של ג'סטין..היו בה המון המון פוסטרים,צמידים,שרשראות,טבעות,כובע,חולצות והיה שם מכתב שפעם כתבתי לג'סטין..
היה כתוב שם
'היי ג'סטין,אני יודעת שבחיים לא תקרא את המכתב שלי,אבל אם כן..אם כן תקרא אותו תדע שאני עשיתי מסע ארוך כדי ליהיות בליברית..עזבתי את החברים שלי ועברתי לפנימייה כי שם כולם קראו לך גיי,ואני נלחמתי עלייך ועל הכבוד שלך למרות שידעתי שאם אתה תדע את זה אתה לא תרצה שזה מה שנעשה,עברתי לפנימיה..כיף לי כאן ואני ממש אוהבת את המקום..כל החדר שלי פוסטרים ויש לי מלא דברים שלך..החלום היחיד שלי הוא לגעת לך בשפתיים עם השפתיים שלי..להרגיש מה זה נשיקה אמיתית ממישהוא שאני באמת אוהבת..'
ג'סטין הסתכל עליי ונישק אותי כאילוה וא בחיים לא נישק מישהי..
אני: וואו..
ג'סטין: מה?
אני: בחיים לא קיבלתי נשיקה כל כך..מטורפת כזאת חחחח..
ג'סטין: חחח.. הוא החזיר ונשכבנו על המיטה מחובקים..
אני: תבטיח לי שחביים לא תבגוד בי או כל משהוא שדומה לבגידה?! ושבחיים אבל בחיים לא תוותר עליי…
ג'סטין: מבטיח..אני מבטיח שאני בחיים לא אבגוד או אוותר עלייך!
הוא אמר והלכנו לישון מחובקים..
~בוקר~
קמתי וג'סטין לא היה ליידי,הוא כנראה היה בחדר שלו התארגן..לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104827637 ויצאתי לכיתה..ראיתי את ג'סטין יושב שם ומחכה לי..
אני: איפה אני יישב איפה אני יישב.. אמרתי לעצמי..
ג'סטין: לייידדדדדדדדדידיייייייייייי
הוא צעק כמו מפגר..
רצתי אליו ונתתי לו נשיקה..התחיל השיעור והמורה נכנסה..
מורה:בוקר אור תלמידיםםם..
כולם: בוקר טובבבבבבבב המורה..
מורה: היום אני רוצה להציג בפניכם תלמידה חדשה שכולכם מכירים,היא עזבה שנה שעברה וחזרה,סיבות לא ברורות העיקר שהיא חזרה…קבלו את שני כהן..
הסתכלתי על ג'סטין והחיוך שלו ירד מהפנים,הוא הזיע,ניהיה עצבני..והידיים שלו הפכו לאגרופים..
אני: בייב מה קרה?
ג'סטין: היא האקסית שלי,והיא חזרה כדי ליהיות איתי..עזבתי אותה אבל אני לא מתכוון לבתר עלייך,הבטחתי!
הוא אמר והייתי בהלם..


תגובות (6)

יש לי שאלה קצת מטרידה… את לומדת עם מורה שקוראים לה לובה?

23/11/2013 12:12

זה סיפור מהמממם,
הוא הרבה יותר ממכר מהקודם ( לא שהקודם היה פחות טווב .. )
אני מקווה שתעלי בתדירות יותר גבוהה ( אולי אז אני לא יצטרך כל יום להכנס למשתמש שלך לשווא )
ורציתי להגיד עוד פעם מזל טווווב … 3>

23/11/2013 14:40

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמגגגגגגג א.א למה??????

24/11/2013 07:16

ותודה דותן איז בובי אתת 3>

24/11/2013 07:16

תמשיכיייי

24/11/2013 07:45

טוב עוד כמה דקות אני מתאמנת לאנגלית וגם נקעתיי תידדדדדדדדדדדדדדדד

24/11/2013 07:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך