אני שונאת אותך ואתה אותי..6

Justin♥ 24/11/2013 926 צפיות 4 תגובות

לפניי הכל אני חייבת להגידדד משהו היום זה 4 שנים לקליפ הראשון של ג'סטין one time אז כבודדד!! ויותר כבוד שנקעתי את היד ואני כותבת לכם סיפוררר♥

פרק קודם:
הסתכלתי על ג'סטין והחיוך שלו ירד מהפנים,הוא הזיע,ניהיה עצבני..והידיים שלו הפכו לאגרופים..
אני: בייב מה קרה?
ג'סטין: היא האקסית שלי,והיא חזרה כדי ליהיות איתי..עזבתי אותה אבל אני לא מתכוון לבתר עלייך,הבטחתי!
הוא אמר והייתי בהלם..

פרק 6:
שני התקרה אל ג'סטין ואני והוא הסתכלנו עלייה במבטים כועסים..ג'סטין הרים אליה את הראש והסבתכל עלייה במבט ממש עצבני..היא התקרה אליו..
שני: חיים יפיםם שליי שאלוםםםםםם
ג'סטין: לא חיים שלי ולא פים שלי ביי..
הוא אמר ויצא מהכיתה בעצבים..
אני: מה את סטומה תראי מה עשית לו!!
צעקתי עליה..למה מי היא השרמוטה הזאת..
שני: היי מהממת,אני שני כהן הכוסית ואני וג'סטין יחד..!
אני: טוב כפרה..עזבת והחיים של ג'סטין ניהיו יפים יותר..עכשיו הוא שלי ותקפצי מכאן לאילת ואל תחזרי בעיי!
יצאתי מהכיתה בעקבות ג'סטין וראיתי שהוא הולך למחששה של הפנימייה..ואני חשבתי שג'סטין ביבר לא מעשן..חחח פחח קחח טחח טעיתי -_-
אני: ג'סטין!! צעקתי כשראיתי אותו מעשן ..
ג'סטין: מה? הוא אמר בעצבים..הפנים שלו היו אדומות ומזיעות..
אני: די ג'סטין אתה שלי אני לא ייתן לשרמוטה אחת להרוס אותנו! אמרתי בזמן שהנחתי את הידיים שלי על הפנים שלו..
הוא קם מהכיסא הישן שבו ישב והסתכל עליי ושם את הידיים שלו על המותניים של..נתתקי לו נשיקה שיבין שאפחד לא יכול להרוס אותנו..גם אם השני הזאת הגיעה לא נורא..
יצאנו מהמחששה יחד והלכנו לקיוסק של הפנימייה..
אני: בובי אני רוצה להזמין לי להפסקה שיהיה מוכן כבר סט,אתה רוצה משהו?
ג'סטין: תגידי למוכר שיעשה לי כריך עם חביתה..
אני: טוב..
ג'סטין חיבק אותי מאחורה בזמן שביקשתי מהמוכר..
אני: תכין לי בבקשה להפסקה כריך עם חביתה וסלט אחד ותביא לי שני קולה ו2 סוכריות לב..
מוכר: כבר..
אני וג'סטין חיכינו שהמוכר יביא לנו את מה שהזמנו והסתובבנו ככה שהגב שלנו מופנה לכיוון הקיוסק אבל ג'סטין עדיין חיבק אותי מאחור..ראינו את שני הולכת לכיוון השער..
ג'סטין:לאן את הולכת שרמוטה קטנההה?? הוא צעק לה..
שני: הבייתה מה יש לי לעשות כאן שהבוייפרנד שלי כבר לא שלי?? אעעע?? היא צעקה ושניינו צחקנו..
מוכר:חמודים הכנתי לכם שיהיה בתיאבון..
אני: אויש ביקשתי להפסקה..טוב לא נורא נאכל עכשיו..
אני וג'סטין לקחנו את מה שהזמנו וישבנו בשולחנות שהיו מאחורי הקיוסק ודיברנו קצת..הקיוסק פתוח רק בהפסקות וגם בקושי כי זאת פנימייה…
ג'סטין: נו מה..
אני: למה אתה לומד כאן בכלל עדיין לא הבנתי?
ג'סטין: סתם..משלים תשנים שלא למדתי..אני בכל זאת צריך השכלה..
אני: אווו מאמי שלייי חכם שליי.. אמתרתי ונתתי לו נשיקה בלחי..
ג'סטין: אני אוהב אותך..
אני: גם אני אותך..
אני: ג'ס אתה יודע עוד 4 ימים יש לי יומולדתת..
ג'סטין: אני יעשה לך הפתעה..
אני: מה נו??
ג'סטין: לא מגלההההההההה..
אני: נוו ג'סטיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


תגובות (4)

בדיוק עכשיו ראיתי את התמונת פרופיל שלך ! חחחח צירוף מקרים אה גם הסיפור פה
סתם תמשיכי זה מושלם 3>

24/11/2013 08:33

זה לא הכתיבה שלך …:0
תמשיכייי פרק יפה

24/11/2013 08:36

תמשיכיייי

24/11/2013 08:36

לא הבנתי מהסתומרת זאת לא הכיתבה שלי אבל טוב נו

24/11/2013 08:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך