Justin♥
אמרתי שזה יהיה קצר

אני שונאת אותך ואתה אותי..8 זה יהיה קצת קצר סורי (=

Justin♥ 24/11/2013 751 צפיות 4 תגובות
אמרתי שזה יהיה קצר

לפני שאני מתחילה את הסיפור.. א.א אני לומדת עם מורה שקוראים לה לובה בזוב..רוסייה שיער שחור קרה והיא מלמדת אנגלית..
פרק קודם:
ועל המיטה הייתה מעטפה,פתחתי והיה בפנים כרטיבים להוואי..
התחלתי לצעוק ולחבק את ג'סטין ולנשק אותו בלי סוף. וצרחתי בחדר כמו מפגרת
גג'סססססטיןןןן ביעבררררררררר תחתעעעחעחעחעחעתתתןןןן איתיתיייעיעיייייייייייייי

פרק 8:
אני וג'סטין קמנו ביחד וג'סטין צחצח שיניים בינתיים ואני ארגנתי לנו מזוודות כי אנחנו נוסעים היום בלילה..(זרמו שזה כמה ימים לפני סופשנה) וכשאנחנו חוזרים נגמר השנה..אני מקווה שלא ייקרה לזוגיות שלנו כלום כי אני באמת רוהצה לגור איתו ואני מקווה שזה יימשך ככה כל החיים..
לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104935555 והייתה לי טבעת שדומה לטבעת אירוסין על האצבע אבל לא התייחסתי לזה..
הגענו לשדה תעופה והיו מלא מלא מלאאא פארפארצי..התחילו לשאול את ג'סטין שאלות..מי זאת? מה אתה עושה איתה? מה עם שני כהן?
ג'סטין : שני כהן כבר לא שלי,ותכירו זאת קייס והיא הארוסה שלי.. לרגע חייכתי אבל כשהוא אמר הארוסה שלי לא הבנתי..המשכנו לעשות את כל הבדיקות בלי לדבר..לא דיברנו אחד עם השני עד שהגענו למטוס,הייתה את ההמראה,ואז הגישו לאכול…
דיילת: גברתי מה תרצי לאכול?
לא ממש שמעתי אותה כי בהיתי בטבעת..
:אדון ביבר מה תרצה לאכול? היא שאלה את ג'סטין וג'סטין הוריד את עינין ממני כאשר היא שאלה אותו..
ג'סטין: אמ..מה יש?
דיילת: עוף עם אורז או בשר עם אורז ואפונה ושניהם מגיעים עם סלט וקינוחל קל..
ג'סטין: תביאי לשנינו עוף ואורז..
דיילת: בתאבון..
היא הגישה לנו את המגשים וכשהמגש היה לי על המגשית(שחכתי איך קוראים לדבר הזה שנפתח אז קראתי לזה מגשית חח) הזזתי את העיניים שלי מהטבעת.. ולא הבנתי מה קורה..התחלתי לאכול ובאמצע האוכל ג'סטין קלח לי את היד עם הטבעת ושיחק בטבעת קצת ואחרי כמה דקות הוא שבר את השקט..
ג'סטין: הצעתי לך אתמול נישאוים בלילה..
הוא אמר ונחנקתי מהאוכל כמעט..
אני: מה?? אמרתי בחיוך מפגר..
ג'סטין כן,ועשיתי כן עם הראש שלך ואת הסכמת,שמתי את הטבעת וזהו..את הולכת ליהיות אישתי..אין רך חזרה..
אני: אמג ג'סטין יוו.. אמרתי ונתתי לו צרפתית ארוכה..וחיבקתי אותו


תגובות (4)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי

24/11/2013 10:54

המשך!11

24/11/2013 10:54

תמשיכיייי לא אכפת לי מה את עושה תעצרי ותעלי עו פרקקקק

24/11/2013 10:58

ואיי, זה מושלללםםםם
אין צורך שאני יגיד פה להמשיך כי כבר המשכת, אז אני יחפור לך להמשיך הפרק האחרון שהעלת, אבל .. תמשייכיייי !

24/11/2013 11:40
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך